Өндірістік маркетинг

  • Пән өндірістің жан-жақты өсуіне бағдарланудан қажеттіліктерді барынша қанағаттандыруға бағдарлану жағдайында өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің міндеттері, құрылымы мен әдістері саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді. Пән маркетинг өнімнің бәсекеге қабілеттілігін ұсыну арқылы қажеттіліктердің тиімді деңгейі арқылы кәсіпорынның экономикалық мақсаттарына қол жеткізу құралы болып табылады деген идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты - өнеркәсіптік өнімдер нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыру, өнеркәсіптік маркетингтің сәтті стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру, оны жүзеге асыру және нәтижелерді бақылау үшін қажетті дағдыларды игеру. Оқу пәнін зерделеу нәтижесінде білім алушы мыналарды меңгереді: өнеркәсіптік нарықта өндірілетін және өткізілетін өнімнің ерекшеліктері мен сипаттамалары; өнеркәсіптік маркетингтің негізгі маркетингтік қағидаттары мен құралдары; өнеркәсіптік нарықта маркетингтік зерттеулер жүргізу ерекшелігі; өнеркәсіптік нарықта тауарларды сегментациялау және позициялау процесі; өнеркәсіптік нарықтың бәсекелестік ортасының ерекшеліктері; ӨТН сатып алу және сатып алушылардың мінез-құлқы процесі; өнеркәсіптік нарықта маркетингтік зерттеулер жүргізу өнім саясаты, компанияның және жеке өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері; баға талдауын жүргізу әдістері, ППТН-ға баға белгілеуді зерделеу; өнеркәсіптік өткізу және тауар қозғалысы жүйесі – - Өнеркәсіптік нарықтардағы жылжыту кешенінің ерекшелігі.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top