Маркетингтегі цифрлық трансформация

  • Аталған курс білім алушылардың кәсіпорын қызметін цифрлық трансформациялаудың мақсаттары, міндеттері мен әдістері туралы; цифрлық трансформацияны сипаттайтын сандық және сапалық көрсеткіштер жүйесін және оларды зерттеу әдістерін; кәсіпорынның бизнес-процестерін цифрлық трансформациялаудың әдістемелік негіздерін зерделеуге; кәсіпорынның цифрлық трансформациясымен негізделген процестерді талдау үшін статистикалық, экономикалық-математикалық және маркетингтік зерттеу әдістерін қолдануға; кәсіпорынның сәулеттік трансформациясын және бизнес-процестерді бизнесті жобалау және оның цифрлық трансформациясын қамтамасыз ету тәсілі; кәсіпорынның цифрлық трансформациясы тиімділігінің сапалық және сандық көрсеткіштерін бағалау дағдылары; кәсіпорынның бизнес-процестерін оңтайландыру және жетілдіру мақсатында олардың тиімділігін сипаттау, талдау және модельдеу дағдылары. Оқу пәнінің мақсаты білім алушылардың цифрлық маркетинг саласындағы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушы цифрлық маркетингтің мазмұнын және оны жылжыту әдістерін; практикалық маркетингтік қызметте алған білімдерін; кәсіпорындардың практикалық қызметінде Инновациялық әдістер мен тәсілдерді енгізу қабілетін қалыптастыру үшін осы саладағы зерттеу жұмысының дағдыларын, цифрлық технологияларды қолдана отырып маркетингтік науқандарды өткізуді меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top