Стратегиялық маркетинг

  • Бұл курс маркетингтің әртүрлі контексттердегі рөлін зерттейді және жаһандық ортада маркетингтік шешімдерді қабылдау және жоспарлау негіздерімен таныстырады: стратегия нұсқаларын зерттеу; мүмкіндіктерді талдау; стратегияны құрастыру және жүзеге асыру. Курс стратегиялық бағытты ескере отырып, қазіргі теория мен тәжірибеге сыни көзқараспен қарайды және барған сайын жетілген және талап етілетін тұтынушылар, жаңа технологиялар мен жаһандану нәтижесіндегі өзгерістер аясында маркетингтік стратегиялардың қалай дамып жатқанын талқылайды. Инновацияларға, құндылық пен бәсекелестік артықшылықтарды құрудағы маркетингтің рөліне, инновациялық өнімдер мен қызметтерді маркетингтің қиындықтарына ерекше назар аударылады.
  • Образовательная программа 7M04115 Стратегиялық менеджмент (Executive MBA)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top