Жарнамалық менеджмент және PR

  • Пән студенттердің жарнама саласындағы білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: жарнамаға қойылатын мақсаттар, функциялар және жалпы талаптар; жарнамалық процесс; жарнамалық науқанды жоспарлау; жарнамалық дәлелдеме; жарнама тілі; жарнамалық өнімді өндіру технологиясы; жарнаманың тиімділігін бағалау; PR технологиялары; корпоративтік имидж, фирмалық стиль; PR-қызмет; PR–коммуникация; PR-акциялар, PR-кампаниялар оқытылады.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top