6B04107 Social медиа маркетинг в Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қойылған бизнес-міндеттерді іске асыру және компанияның даму мақсаттарына қол жеткізу үшін сандық ортада стратегияларды, сандық және маркетингтік коммуникация құралдарын әзірлеу және іске асыру технологияларын кәсіби меңгерген маркетинг саласындағы жоғары кәсіби дипломды мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикадағы математика
Сызықты және векторлық алгебра элементтері; аналитикалық геометрия элементтері; математикалық талдауға кіріспе; бір және көп айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері. Бұл бөлімдерді білу экономикадағы, жоспарлаудағы және болжаудағы практикалық міндеттерді шешудің модельдері мен әдістерін терең игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Экономикалық теория тұтас ғылым кешенінің әдіснамалық негізі болып табылады: салалық (өнеркәсіп, сауда, құрылыс және т.б. экономикасы); функционалдық (қаржы, кредит, маркетинг, менеджмент және т. б.); салааралық және т. б. Құрылымдық экономикалық теория экономика қызметінің іргелі мәселелерін, қоғамның әлеуметтік экономикалық дамуының эволюциясын, ұлттық экономика деңгейінде ұдайы өндіріс заңдылықтарын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы
Оқытылатын бөлімдер: Кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар және олардың таралу заңдары. Бұл бөлімдерді білу нақты техникалық және технологиялық процестердің нақты көрінісі болып табылатын стохастикалық математикалық модельдерді құруға мүмкіндік береді. Бұл білім салалық статистиканың негізі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микро-макроэкономика
Микроэкономика бұл ресурстардың шектелген жағдайында шешімдерді ұтымды қабылдау туралы ғылым, онда жекелеген экономикалық субъектілердің, атап айтқанда тұтынушылар мен фирмалардың мінез-құлқы зерттеледі. Макроэкономика жұмыссыздық, баға деңгейі, экономикалық циклдер, ұлттық кіріс, салық-бюджет және қаржы-несие саясаты сияқты агрегаттық көрсеткіштерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг негіздері
Пән білім алушыларда жалпы маркетинг жүйесі туралы түсінік қалыптастыруы тиіс, оның ішінде: нарықтағы жұмыс тәртібі; нарықты барлау; қоршаған ортаны талдау, тауарларды сегментациялау және жайғастыру, Стратегиялық жоспарлау, тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру, нарықтағы жұмыс әдістері және маркетинг жоспары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәнде жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің негіздері берілген. Білім мамандықта пайдаланатын мәтіндік құжаттарды, аудио және бейне контентін және басқа мазмұнды жасау үшін жасанды интеллект негізіндегі құралдар мен платформаларды практикалық қолдану дағдыларын алады. Курс кәсіби салада мәтіндерді талдау, деректерді интерактивті визуализациялау, деректерді талдау, тәуекелді болжау және бағалау үшін жасанды интеллект құралдарын пайдалану қарастырылған. AI пайдаланудың этикалық аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Менеджмент негіздері
Бұл пән ұйымды басқарудың теориялық негіздері мен практикасының жүйелі түрде ұсынылуы (ұйым теориясы). Курста ұйымның мақсаттарын, ресурстарын және нәтижелерін талдау арқылы қазіргі жағдайда ұйымдардың жұмыс істеуінің барлық аспектілеріне ғылыми негіздеме берілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Статистика
Статистика бұқаралық әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды зерттейді, олардың даму заңдылықтарын, өзара байланысы мен өзара қарым-қатынасын анықтайды, бұл үшін статистикалық бақылау, статистикалық мәліметтер мен деректерді топтастыру, абсолюттік, салыстырмалы және орташа шамалар, іріктеп бақылау, динамика қатарлары мен индекстер зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дыбыс жазу негіздері және аудио ақпаратты сандық өңдеу
Бұл курста дыбыс дабылдарын жазу үрдісі, қажетті жабдықтың жұмыс істеу қағидаттары оқытылады. Дыбыс жазудың келесі түрлері оқытылады: монофондық, стереофондық, көп арналы. Студенттер келесі дыбыс жазу түрлерін меңгереді: аналогты және сандық. Компьютерде дыбысты ұсыну негіздері, дыбыстық файлдар түрлері, аудиоақпаратты кодтау, дыбыстық адаптерлер, карталар мен платалар оқытылады. Дыбысты өңдеуге арналған компьютерлік бағдарламалар мен редакторлар оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Кәсіпорын экономикасын білу, мамандардың құзіреттілігінің негізі, олардың кәсіпорынның экономикалық даму бағытын анықтай білу. Бәсекелі нарықтық ортадағы кәсіпорындардың қызметін, шектеулі ресурстар жағдайында тиімді шешімдер қабылдау және дамыту үрдістері оқытылады. Білім алушылар негізгі және айналым қаражаттары, еңбек ресурстар, жалақы жүйесі, шығындар, қаржылық көрсеткіштер және инвестициялық бағалау туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Бұл пән студенттерде қолданыстағы заңнама жүйесі, қазіргі кезеңде құқықтың негізгі салаларының ішкі құрылымы мен мазмұны туралы кешенді түсінік қалыптастыратын сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат пен мәдениет, сана қағидаттарына негізделген тұлғаның құқықтық мәдениетін дамытуға бағытталған, адалдық, сатып алынбаушылық туралы түсінік, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қазіргі заманғы білім жүйесі, сондай-ақ инклюзивті білім беруді реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сандық фотография
Курс суретке түсірудің жаңа ақпараттық технологиялары саласында білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Курс қазіргі заманауи техниканы, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануға негізделген және студенттің шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған. Курс сандық фотоаппаратура мен компьютерлік техниканы пайдалану арқылы білім алушылар қызметінің жаңа мүмкіндіктерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиа-жоспарлау негіздері
Брендтің, өнімнің немесе қызметтің жарнамалық қызметін дамытудың стратегиялық процесі зерттеледі, соның нәтижесінде ең дұрыс байланыс арналары таңдалып алынды, бюджет оңтайландырылды, маркалы байланыс жоспары жасалды; Бұл аудиторияның брендпен байланысын тиімді басқаруға мүмкіндік беретін процесс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Бұл пән маркетингтің заманауи құралдарын: интернет пен әлеуметтік желілерді қолдана отырып, нарықты зерттеу негіздерін ашады. Тыңдаушылар маркетингтік зерттеулер жүргізу тәртібін білуі тиіс. Олардың негізінде ұсыныстар беру және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін сауалнамалар жүргізе білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ғаламтор кеңістігінде жарнаманы құру және жылжыту
Бұл курс интернеттегі жарнама саласындағы теориялардың қажетті негіздерін және өнімді интернет желісінде нарыққа шығару, сұраныс тудыратын, сату үдерісін логистикалық қайта құру, қоғамдық пікірді қалыптастыру және мамандандырылған форумдар, блогтар мен әлеуметтік желілер арқылы коммерциялық құрылымның имиджін қалыптастыруға байланысты түрлі қолданбалы материалдарды біріктіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Адам бол
Пәннің мақсаты – Абай мұрасындағы өз-өзін дамыту, жетілдіру және өзін-өзі қамтамасыз ету идеяларын негізге ала отырып, тұтас әрі кемел тұлғаны қалыптастыру. Қазіргі экономикалық-құқықтық және әлеуметтік-мәдени ортада негізделген шешімдер қабылдау тәсілдері қарастырылады. Сонымен қатар, инклюзивті білім беру қағидаттарына ерекше назар аударылып, білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, қолжетімді және тең білім беру ортасын құру жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бизнес негіздері және қаржылық сауаттылық
Пән студенттерде кәсіпкерлік қызметті жүргізу қағидаттары, қаржыны басқару негіздері және экономикалық негізделген шешімдер қабылдау туралы кешенді түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты зерделеу процесінде нарықтық экономиканың қағидаттары, бизнесті ұйымдастырудың, жоспарлаудың және қаржыландыруды тартудың, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеудің негізгі аспектілері ашылады. Жеке және корпоративтік қаржыны басқаруды, инвестициялық стратегияларды және тәуекелдерді бағалауды қоса алғанда, қаржылық сауаттылықты дамытуға ерекше назар аударылады. Курс кәсіпкерлік ойлауды, қаржыға деген жауапкершілікті және заманауи экономикалық ортаға деген сенімділікті дамытады. Бұл ретте инклюзивті әдістемелер, бейімделген кейстер және тең білім беру мүмкіндіктері үшін цифрлық технологиялар пайдаланылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сандық маркетинг және жарнама
Курс цифрландыру және электрондық бұқаралық ақпарат құралдарын жаппай пайдалану жағдайында әртүрлі нарықтарда өнімдерді жылжыту теориясы мен практикасының негіздерін қарастыруға арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Беделді басқару және СЕО
Бұл курстың мақсаты студенттерді кәсіптік құзыреттіліктер мен дағдыларды игеруді ұйымдастыру және беделді басқаруды ұсынуға көмектеседі. Төмендегі мәселелер толығырақ қарастырылады: іздеудің дизайны, компанияның онлайн сауда платформаларын насихаттаудың практикалық әдістері, семантикалық ядросымен жұмыс істеу, ішкі және сыртқы оңтайландыру және қызығушылықтың интернет сегментінің веб-аналитикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Веб-дизайн, юзабилити және оны жылжыту
Бұл пән веб-сайттарды дамыту, конфигурациялау, қолдау және қолдау бойынша студенттердің біліміне негіз қалайтын пәндерге жатады. Пән бойынша тәртіп - сайтпен жұмыс істеудің қарапайымдылығы мен жайлылығын сапалы бағалауды қамтамасыз етеді. Студенттер өздерінің функционалдығын жоғалтпастан және көптеген беттерді оңай табуға үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Паблик рилейшинз
Курсты оқып-үйрену барысында біз заманауи PR жобалары мен бағдарламаларын іске асырудың ерекшеліктерін, олардың басқару қатынастарын қабылдаудағы есептерін қарастырамыз. Паблик рилейшнз моделі. Әлеуметтік маркетинг паблик рилейшнз және маркетинг әрекетінің қорытындысы. Қызметтің негізгі бағыттары. Паблик рилейшнз бен пропаганда арасындағы айырмашылық. Әлеуметтік корпоративтік міндеттеме.Фирмалық стиль: жасау мен қолдану ерекшеліктері. Ақпаратпен қатынас механизмдері. Тұтынушылар әрекеті: анықтау, мазмұны, түсініктемесі. Тұтынушылар әрекетіне факторлардың әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді талдау
Курс көптеген мәліметтерден пайдалы ақпаратты: нарықтық үрдістерді, тұтынушылар мен тұтынушылардың қалауын, үрдістер мен құбылыстардың өзара байланысын алу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Курстың мәні нақты бизнес-есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру мақсатында деректерді жинау, талдау және визуализациялау құралдарын зерттеу болып табылады. Деректермен жұмыс істеудің математикалық әдістері қарастырылады: трендтерді тұрғызу, регрессиялық үлгілерді және т. б. құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникация құралдары
Жаһандық ақпараттық кеңістік жағдайында тиімді бұқаралық коммуникация құралдарын иелену нарықтың үлесін және бизнестің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Курстың мәні медиасүйелердің қызмет ету ерекшеліктерін, қазіргі жағдайдағы бұқаралық коммуникациялық үрдістің ерекшелігін және бұқаралық коммуникацияның үш негізгі теориясын оқыту болып табылады: нормативтік, ақпараттық-технологиялық және манипулятивті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Пән қазіргі заманғы цифрлық маркетингтің түрлі коммуникациялық стратегияларын және олардың комбинацияларын (интернет-жарнама, PR, өткізуді ынталандыру, сату орындарындағы жарнама және т.б.) компания қызметінің онлайн маркетингтік бағдары контексінде қарайды және талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Заманауи PR технологиялары
Пән тиімді маркетингтік коммуникацияларды құрудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын, сонымен қатар B2B және B2C бизнес саласын ұйымдастыру үшін PR-технологиялардың қазіргі заманғы практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Негізгі екпін PR-іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді зерттеуге жасалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Маркетингте мультимедиа құруға арналған аппараттық және бағдарламалық құралдар
Маркетингтік мәселелерді шешу үшін мультимедиялық технологияларды зерттеу және практикалық қолдану. Қолданушыға ақпаратты ең ыңғайлы түрде беру үшін мультимедиялық жүйелерді құруға арналған аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану дыбыстың, бейненің, анимацияның, кескіннің және т.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дата журналистика
Деректерді журналистика құралдары - үстелдермен қарапайым жұмыс жасаудан бастап, ақылды деректерді өңдеу алгоритмдерін өңдеу жұмыстарымен айналысады. Үш негізгі идеядан құралады. Ең алдымен, сыни бағдарламаларды емес, сыни ойлауды, яғни тапсырмаларды дұрыс тұжырымдауды (бағдарламалауға арналған орындаушылар кейіннен табуға болады) үйрету керек. Екіншіден, деректер журналистикасы жеке дағдылар ретінде жоқ. Ол журналист, редактор, дизайнердің жұмысына кіреді. Үшіншіден, деректер журналистикасы тарихты айтудың қажеттілігін жоймайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Брендменеджмент
Пән брендтерді құру және басқару бойынша, бәсекеге қабілетті сауда маркаларын құру және маркетингтік стратегияны және фирманың жалпы даму стратегиясын ескере отырып оларды дамыту бойынша білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Бренд-менеджменттің негізгі құралдары мен технологиялары, брендингтің негізгі ұғымдары, бренд пен т. б. жеке құрамдастары оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазіргі медиа нарық
Ресурстық нарық пен ақпарат нарығын қамтитын медиа нарығы зерттеледі. Ресурс нарығы ақпараттық мазмұнды өндірудің қажетті компоненттерін қамтиды: қаржы, материалдар, әр түрлі ақпарат. Ақпараттық нарықта БАҚ өнімдері тауарға айналады және сатып алу-сату процесіне қатысады. Құрамында: баспасөз, аудиовизуалды медиа, электронды БАҚ, ақпараттық агенттіктердің басылымдары, кинофильмдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Пән екі кәсіби графикалық пакеттерді дамытуды қарастырады: CorelDRAW және Adobe Photoshop. Бағдарламалар растрлық және векторлық графикамен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Студенттер болашақ мамандығына байланысты оқытылатын пәндер бойынша шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Желілік қауымдастықтар және блоггинг
Блогпен байланысты іс-әрекеттерді негізгі мазмұны, үнемі жазылған жазбалар, суреттер немесе мультимедиа сайттары зерттеледі. Олар, әдетте, жұртшылық алдында және автормен қоғамдық пікірталасқа қатыса алатын үшінші жақ оқырмандарын тартады. Желілік қауымдастықтардың құрылуы мен жұмыс істеуіне назар аудару - компьютерлік желілік құралдарды пайдалану арқылы байланыс орнатуға және бірлескен қызметті жүзеге асыратын адамдардың тобын қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Іздеу маркетингі
Бұл пән студенттерге интернетте іздеу алгоритмдерін басқару арқылы қорғасын ұрпағын және әлеуетті тұтынушыларды арттыруға бағытталған маркетинг саласында тәжірибелік дағдыларды игеруге мүмкіндік береді. Курстың бағдарламасы келесі мәселелерді қамтиды: іздеу маркетингтік технологиялары, ТМД мен Қазақстанда іздеу маркетингтік практикасы, ұйымның маркетингтік қызметін жетілдіру әдістері мен әдістері, оңтайландыру қызметінің тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Талдау материалдарын жасау дағдылары
Талдамалық материалдарды дайындау кезінде пайдаланылатын негізгі тәсілдер мен өлшемдер қарастырылады. Түрлі авторлар жинақтаған материал аналитикалық құжаттарды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Қоршаған ортаның шындықты аналитикалық тұрғыдан қарауға және қабылдауға және ақпараттың әртүрлі элементтері арасындағы маңызды байланыстар мен қарым-қатынасты табысты анықтауға мүмкіндік беретін жағдайлар қарастырылады. Мұндай материалдарда анықтамалық материалдар, статистикалық жинақтар, анықтамалар, ақпараттық бюллетеньдер, есептер, есептер және басқа да материалдары жатады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың нарықтағы мінез-құлығын басқару
Бұл курс тұтынушылар топтарының мүдделері мен мінез-құлқына бағдарлануын ескере отырып, маркетингтік қызметті жүргізу мәселелерін қарастырады. Келесі аспектілер зерттеледі: адамның қажеттілігін ұғыну және нарықтағы қызығушылық танытатын ұсыныстарды іздеу механизмі, клиенттің мотивациясы психологиясы, клиенттердің әр түрлі топтарының триггерлері мен "мотиваторлары" және оларды зерттеу тәсілдері, "консьюмеризм" бағытының негіздері мен әсері, тұтынушылар тәжірибесінің аналитикалық карталары, "клиенттің адалдық ілмегі" және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ұйымдағы коммуникациялар
Адамдар арасындағы өзара іс-қимыл ақпарат алмасу және жеке тұлғалар немесе олардың топтары арасында ақпарат алмасу процесі ретінде қарастырылады. Командадағы қарым-қатынас басшылық пен орындаушылар арасында байланыс орнату, әріптестермен тиімді өзара әрекеттесуді қалыптастыру және осылайша ақпараттық және уақытша шығынсыз тиімді және дәл деректер алмасуды қамтамасыз ету үшін қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Контент-маркетинг
Бұл курс студенттерге контент-маркетингтің заманауи моделі - резонанс, дифференциация, сенімнің болжаушылары талаптарына жауап беретін бірегей ақпараттық өнімді жасау бойынша практикалық дағдыларды ұсынады. Курста қосымша ақшалай қаражат ағыны үшін сайттың және басқа да ақпараттық сайттардың мазмұнын құруға негізделген медиа-маркетингтің өзара байланысты практикалық әдістері жиынтығын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сандық жобаларды басқару
Цифрлык жобалар мен өнімдердің айтарлықтай ерекшелігі бар. Пәнде жабдықты орнату және желіні жаңғырту, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, виртуалды орта құру және бұлтты есептеулер бойынша жұмыстарды ұйымдастыру тәсілдері қарастырылады. Басқару функциялары мен кезеңдері, цифрлык жобалардың өмірлік циклы оқытылады. Басқару әдістемелерінің келесі түрлері қарастырылады: дәстүрлі, икемді, өзгерістерді басқару, процесске бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Имиджмейкерлік
Пәнді оқу барысында мақсатты аудиторияға қолайлы әсер ету мақсатында адам бейнесі, компания бейнесін және т.б. құру үшін қажетті білім, білік және дағды қалыптасады. Бұл курстың теориялық білімі мен дағдылары сенім тудыратын бейнелерді қалыптастыруға, имидждің әлсіз және күшті жақтарын анықтауға, бейненің тұжырымдамасы мен нұсқаларын әзірлеуге, бейнені жақсартуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Копирайтинг және журналистика
Осы пән бойынша студенттер копирайтинг негіздерімен композиция ретінде танысады жарнамалық (оның ішінде" сатылатын", имидждік және презентациялық) мәтіндер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Іздеуді оңтайландыру және маркетинг
Бұл пән студенттерге практикалық дағдыларды иеленуді және маркетинг саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруды ұсынады, ол ұйымның интернет-сайттарын іздеу жүйесін оңтайландыруға бағытталған. Курстың бағдарламасы келесі мәселелерді қамтиды: іздеу маркетингтік технологиялар, маркетингтік қызмет жүйесі және SEO оңтайландырудың ерекшеліктері, мақсатты интернет-ресурстардың іздеу жүйесін оңтайландыру қызметін жетілдіру әдістері мен әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Электрондық медиа өнімдерін әзірлеу және жарнама
сандық мультимедиалық өнімдер мен жарнамалық өнімдерді дамытудағы тәжірибелік дағдылар. Веб-медиа саласындағы жарнамалық коммуникациялар жүйесін құрастырудың мазмұны мен ерекшеліктері, ұйымның медиа өнімі тұжырымдамасы, компанияның медиа өнімін жасау мен жетілдірудің практикалық әдістері мен әдістері қарастырылды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Интернет-қоғамдастықтарды басқару
Бір-бірімен қарым-қатынас жасау арқылы, негізінен, интернеттегі ұқсас мүдделерге ие адамдардың топтарына әсер ету жолдарын зерттейді. Мұндай итернет-қоғамдастықтар біртіндеп бүкіл қоғамның өмірінде, әсіресе, электронды демократияны құру жағдайында елеулі рөл атқарады. Онлайндық қауымдастықтардың мысалдары вики жобалары, форумдар, сөйлесу бөлмелері, веб-конференциялар, әлеуметтік желілер, командалық блогтар, имидждік тақталар, бірнеше ойыншы онлайн ойындар және т.б. болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ATL, BTL, промоакциялар іс-шараларының тиімділігін дұрыс бағалауды жоспарлау, үйлестіру және жүргізу.
- Мақсатты аудиториямен талап етілген цифрлау, жазбаша, аудиальды, көрнекі формада кәсіби өзекті медиаөнім жасау.
- Компанияның түрлі интернет алаңдарында бар визуалды корпоративтік контентті түпнұсқалық генерациялау және редакциялау алу біліктілігі.
- Ауызша және жазбаша кәсіби коммуникация дағдыларын көрсету.
- Экономика, менеджмент, маркетинг саласындағы түсініктер мен санаттарға ие болу, нарықтық процестер мен өзара байланысты түсіну.
- Онлайн және оффлайн серіктестік жобалар мен жарнамалық науқандарды, event-іс-шараларды, PR өткізу дағдыларын меңгеру.
- Математикалық әдістерді қолдана отырып статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау дағдыларын меңгеру.
- ӘMM белсенділік саласындағы басқару шешімдерінің нұсқаларын бағалау, тиімділік пен тәуекелдер критерийлерін ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін аппараттық құралдармен, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
- Бұқаралық ақпарат саласында әлеуметтік коммуникацияның тиімді стратегиясын әзірлеу.
- Құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, бизнес, қаржылық сауаттылық және физикалық даму салаларында жүйелі білімді көрсету; орнықты әлеуметтік ұстанымды және тұтас дүниетанымды қалыптастыру; инклюзивтілік және тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету қағидаттарын ескере отырып, экономикалық-құқықтық және әлеуметтік-мәдени ортада негізделген және этикалық тұрғыдан салыстырылған шешімдер қабылдау.
- Social media маркетингтің қазіргі заманғы құралдарын тиімді қолдана білу.
- Шаруашылық қызметтің экономикалық тиімділігін арттыру мақсатында компанияның қолайлы имиджін жасау.