Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04107 Маркетинг в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты студенттерді маркетингтік мәселелерге назар аудара отырып, бәсекеге қабілетті іскерлік орта үшін қажетті дағдылар мен құзыреттілікті қамтамасыз ету болып табылады. Бағдарлама түрлі салаларда талап етілетін аналитикалық, креативті және шешім қабылдау дағдыларын дамытуға шоғырланған. Бағдарлама мемлекеттік нормативтерге, еңбек нарығының қажеттіліктеріне және сыртқы мүдделі тараптарға сәйкес әзірленген.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыни ойлау
Экономикалық теория
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Микроэкономика
Бизнес және экономикадағы математика - I
Research Methods 1
Менеджмент
Эконометрика – I
Қаржы
Маркетинг
Көшбасшылық
Cambridge English: B1+ Preliminary
Cambridge English: C1+ Advanced
Бизнес-коммуникациялар
Бухгалтерлік есеп
Іскерлік этика
Cambridge English: B2+ First
-
2 Оқу жылы
Макроэкономика
-
3 Оқу жылы
Маркетингтік зерттеу мен талдау
Кәсіпкерлік
Интеграцияланған маркетингтік коммуникация
Қоғаммен байланыс
Корпоративтік қаржы
Персоналды басқару
Маркетингтік қызмет
Тұтынушының мінез-құлқы
Операциялық менеджмент
Компенсациялық менеджмент
Халықаралық бизнес
Ивент-менеджмент
Өзгерістерді басқару
Еңбек құқығы
Жобаларды басқару
Бренд-менеджмент
Жарнамалық стратегия және жылжыту
Инновациялық менеджмент
Оқыту нәтижелері
- Қаржы, экономика, бухгалтерлік есеп, маркетинг және менеджментке қатысты негізгі түсініктер мен шеңберлерді түсіну және бағалау
- Маркетинг, маркетинг және коммуникациялық стратегияны әзірлеуге үлес қосыңыз
- Тұтынушының мінез-құлқын, маркетинг стратегиясын, коммуникациялық стратегиясын талдаңыз
- Командада бірлесіп жұмыс істеу
- Маркетингтік зерттеулердің қажеттілігін анықтаңыз
- Тиімді шешім қабылдау үшін деректер мен ақпарат көздерін талдау
- Ұйымдық стратегияға сәйкес маркетингтік тактикалық жоспарларды әзірлеу
- Кәсіпорындар жұмыс істейтін жаһандық ортаны және ұлттық контекст туралы ақпараттандыруды көрсету
- Тұтынушылық түсініктер туралы ақпаратты жинау
- Сыни ойлау мен талдауды көрсету
Ұқсас БББ
6B04107 Маркетинг
«Тұран» университеті
6B04107 Маркетинг
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B04107 Маркетинг
Гуманитарлы-техникалық академиясы
6B04107 Social медиа маркетинг
Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті
6B04107 Маркетинг
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті