В2В Маркетинг

  • Бұл пән өнеркәсіптік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тенденциялардың теориялық негіздерін, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығында Маркетингтік Шешімдер қабылдау үшін қолданылатын тәсілдер мен әдістерді зерттеуге, сондай-ақ студенттердің өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметін анықтайтын қолданбалы маркетинг мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған; B2B нарығында маркетингтік қызметті құру ерекшеліктері, B2B саласында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, қоршаған орта мен компания қызметінің өзгеруін болжау, сондай-ақ өткізілетін маркетингтік іс-шаралардың әсерін есептеу.
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг және PR менеджменті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top