Халықаралық маркетинг

  • Курс халықаралық маркетинг ортасын, шешімдерді қабылдауды ақпараттық қолдауды, фирмаға сыртқы нарықтарға шығу мүмкіндігін, тұтынушы мен клиенттің мінез-құлқын есепке алудың маңыздылығын көрсетеді, сыртқы нарықтардағы өнім саясатын ерекшеліктерін, сыртқы нарықтарда тауарларды тарату әдістерін және бағалық саясатты белгілейді, халықаралық маркетингтік коммуникацияларды ұйымдастыруды сипаттайды, халықаралық маркетингті басқаруды білдіреді.
  • Образовательная программа 6B04113 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top