6B01509 Информатика в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика саласындағы жаңа ақпараттық технологияларды өз бетінше меңгеруге және үнемі өзгеріп отыратын ақпараттық-білім беру ортасында өзінің кәсібилігін арттыруға қабілетті студенттердің ғылыми-зерттеу және ғылыми жобалау саласындағы біліктілігін арттыру, білім беру ресурстарын өңдеу әдісін игере алатын бакалавр даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементар математика
Қарапайым математика курсында мектептегі математика курсына кіретін қандай да бір ұғымның дамуын, оның бастауынан қазіргі заманғы ұғымдарға дейін байқауға болады. Мұндай ұғымдардың қатарына сан, функциялар, қисықтар және т. б. ұғымдарын жатқызуға болады. Нүктелердің геометриялық орындары; нүктелердің қозғалыс траекториялары; Декарт және полярлық координаттардағы теңдеулермен берілген; параметрлік теңдеулермен берілген және т.б. соңында, бір өлшемді континуум ретінде қисықтың жалпы анықтамасы берілуі мүмкін. Көпбұрыштың бұрыштарының жиынтығы туралы теорема дөңес және жұлдыз тәрізді көпбұрыштар және т. б. жағдайда таратылуы мүмкін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау
Математикалық талдау математиканың функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер әдістерімен зерттейтін бөлімі. Математикалық анализдің негізгі зерттеу құралы — шектер әдісі. Математикалық анализдің дамуы нәтижесінде функциядан кеңірек ұғым функционал, оператор ұғымдары пайда болды. Табиғат пен техникада функциялар арқылы құбылыстар, қозғалыстар көптеп кездеседі. Сондықтан математикалық анализдің функцияларды зерттейтін құрал ретіндегі маңызы зор. Оған жалпы жағдайда дифференциалдық есептеу және интегралдық есептеу, нақты және жорымал айнымалы функциялар теориясы, комплексті айнымалы функциялар теориясы, жуықтау функциясы, дифференциалдық теңдеулер теориясы, интегралдық теңдеулер теориясы, дифференциалдық геометрия, вариациялық есептеулер, функционалдық анализ, т.б. математиканың бөлімдері кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогикалық ғылым тәрбиелеу мен оқыту саласындағы тұрмыстық білімдерге қарағанда, бытыраңқы фактілерді қорытады,құбылыстар арасындағы себепті байланыстарды белгілейді. Ол оларды, қанша түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді, неге және оқыту мен тәрбиенің әсерінен адам дамуында қандай өзгерістер орын алады. Ғылыми білім тұлғаны дамытудың педагогикалық процесін болжау және басқару үшін қажет. Өз уақытында ұлы орыс педагогы К. Д. Ушинский педагогикадағы эмпиризмнен алдын ала сақтады,тек қана жеке, кем дегенде сәтті, тәрбие тәжірибесіне негізделмегенін әділ атап өтті. Педагогикалық тәжірибені теориясыз ол медицинадағы білімділікпен салыстырды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық сауаттылық
Цифрландырудағы негізгі мақсат – бәсекеге қабілеттілікті арттыру, халықтың өмір сүру сапасын жақсарту, оқу - тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету, балаларға, ұстаздарға, ата - аналарға жүктемені азайту. Ең бастысы – білім беру сапасын арттыру. Цифрлық сауаттылық, цифрлық технологияларды және интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажет білім мен дағдылардың жиынтығын қарастырады. Цифрлық технологияның қоғам өміріне әсері жайында айтылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика және құқық негіздері
Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа ақпараттық технологиялар
Жаңа ақпараттық технологияны бәсекеге қабілетті ұлттық білім беру жүйесін дамытуға және оның мүмкіндіктерін әлемдік білімдік ортаға енудегі сабақтастыққа қолдану негізгі мәнге ие болып отыр. Білім беруді ақпараттандыру, білім салаларының барлық қызметіне акпараттык–коммуникациялык технологиягы енгізу және ұлттық модельді қалыптастыру қазақстандық білім беруді сапалы деңгейге көтерудің алғы шарты. Білім беруді ақпараттандыру жағдайында педагог мамандардың біліктілігін арттыру процесі қазіргі заманның негізгі міндеттерінің бірі болып табылады. Сонымен қатар, олардың ақпараттық сауаттылығын, ақпараттық мәдениетін, ақпараттық және кәсіби құзырлылығын қалыптастыру мәселесі де бүгінгі күннің өзекті міндеттерінің бірі. Бұл жағдайда дамытудың өзектілігі- жаңа ақпараттық технологияны оқу тәрбие процесіне жан жақтіж әрі еркін пайдалана білуге үйрету мен дайындаудың сапалығымен анықталады. Ақпараттық жүйелер бойынша мамандарды даярлау тікелей компьютерлік, ақпараттық технологияларға байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте қашықтықтан оқыту (сабақ) әдістемесі
Мектепте қашықтықтан оқытуды өткізу әдістері оқытудың жергілікті жүйесі белгілі бір білім және жекелеген қала (университет) шеңберінде жұмыс атқарады, оның құрамына тек жоғары оқу орындары ғана емес, мектептер, гимназиялар мен колледждер де кіреді. Осындай жүйенің аясында жұмыс жасаудың алғашқы сатысында зиялылық потенциялын, компьютерлік техниканы ұтымды пайдалана отырьш, үздіксіз білім беру принциптерін ойдағыдай іске асыру жолдарын қарастырады. Осыған орай, мектептер мен жоғары оқу орындары жергілікті және аймактық желіні пайдаланып, шығармашылық жұмыстарын таратып, оқыту үрдісінде әдістеме бойынша тәжірибе алмасу жолдарын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника және жасанды интеллект негіздері
"Жасанды интеллект жүйелері"студенттердің шешімді іздеудің негізгі әдістерін, яғни интеллекттің қатысуымен шығару стратегиясын меңгеру үшін негіз болып табылады. Пәнде жасанды интеллект есептерін жіктеу, күй кеңістігіндегі және есептерді бөлу кеңістігіндегі іздеудің негізгі әдістері, предикаттарды есептеу әдістері қарастырылады. Пәннің міндеттеріне студенттерді функционалдық және логикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдарына, ЛИСП және ПРОЛОГ тілдерінің математикалық негіздеріне, интеллектуалды бағдарламаларды жасау кезінде қолданылатын негізгі басқарушы құрылымдарға оқытуды жатқызуға болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және программалау негіздері
Курс бағдарламасын меңгеру барысында білім алушыларда Turbo Pascal бағдарламалау тілі туралы білім кешені қалыптасады. Өндірістік тапсырмаларды орындау үшін қандай да бір міндеттерді шешу үшін алгоритмдерді әзірлеу қойылған проблеманы мұқият талдаумен, жоғары кәсіби біліктілікті талап ететін күрделі пайымдаумен байланысты. Алайда алгоритм жасалғаннан кейін, тиісті міндеттерді шешу процесі оны қажетті біліктілігі жоқ және тіпті тапсырманың өзі туралы түсінігі жоқ адам орындай алатындай болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды құру
Курс IOS мобильді қосымшалар үшін бағдарламалаудың жұмыс жасау қағидаларын және құжаттарды жасау және өңдеу үшін дайын бағдарламалық өнімдерді пайдалану технологияларын білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Онтогенездің негізгі заңдылықтарын, мектеп оқушылары физиологиясының теориялары мен ережелерін: тірек-қимыл жүйесі, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, шығару жүйелерін, балалардың дамуының әлеуметтік факторларын білу және оларды мәселелерді шешуде қолдану, қолдану, практикалық жұмысты топта және жеке орындау кезінде орындау, талдау және тұжырым жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік негіздері
Кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қауіпсіздік және интернет
Курстың мазмұны интернет желісінде қауіпсіздігін зерттеуді болып табылады. Пән желілердің ақпараттық қауіпсіздік қауіптерінің кластарын; ақпараттық жүйелерге кездейсоқ әсер ету себептері мен көздерін; ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу арналарын; ақпараттың қол жетімділігінің, тұтастығының және құпиялылығының негізгі қауіптерін зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Түрлі типтегі оқушылардың дамуының психологиялық ерекшеліктері. Әр түрлі типтегі тұлғаның танымдық сферасын диагностикалау технологиялары. Тұлғаның эмоционалды сферасын әртүрлі типтермен диагностикалау технологиялары. Әр түрлі типтегі адамның әлеуметтік құзыреттіліктерін диагностикалау технологиялары. Студенттермен әр түрлі типтегі жұмыс кезінде негізгі тәсілдер (жеке, құзыреттілік, белсенділік). Инклюзивті студенттік топтардағы оқу процесін жобалау технологиялары. Университеттегі жеке инклюзивті білім беру процесін жобалау технологиялары. Университеттегі топтық инклюзивті білім беру үдерісін ұйымдастыру технологиялары. Университеттегі фронтальды инклюзивті білім беру үдерісін ұйымдастыру технологиялары. Мүмкіндігі шектеулі студенттердің құзыреттіліктері мен оқу жетістіктерін бақылау технологиялары. Оқыту және репетиторлық мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жұмыс жасау кезіндегі кәсіби шеберліктің ерекше түрі ретінде. Мүмкіндіктері шектеулі студенттермен қарым-қатынастың кәсіби және этикалық технологиялары. Университетте инклюзивті толеранттылық мәдениетін қалыптастыру және дамыту технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Python бағдарламалау тілі
Python программалау тілі. Python бағдарламасын қолдануға болатын кейбір тәсілдерді қамтиды: Веб-қосымшалар үшін CGI программалау RSS оқу құралын жасау MySQL-ге оқу және жазу PostgreSQL-дан оқу және жазу HTML күнтізбелерін жасау Файлдармен жұмыс істеу Python бағдарламалау тілі еркін түрде қол жетімді және шешім туралы шешіміңізді жазу сияқты компьютерлік мәселені оңай шешеді. Кодты бір рет жазуға болады және бағдарламаны өзгертуге тура келмей, дерлік кез келген компьютерде іске қосуға болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікке баулу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдық теориясы, кездейсоқ оқиғалардың орындалуының заңдылығын зерттейтін математиканың бөлімі жайында. Математикалық статистика. Математикалық статистиканы бақылау нәтижелерін қорытындылайтын әдістер. Күнделікті өмірде кездесетін әр түрлі кездейсоқ оқиғалар және олардың орындалу жиілігі жайында. Белгілі бір жағдайда орындалатын немесе орындалмайтын құбылыстар, кездейсоқ оқиғалар. Оқиға,мүмкін емес оқиға.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Білім беру инновациясын басқарудың қолданылатын түрлері мен әдістерін, инновациялық іс-әрекетке басқарушылық көзқарастарды құрудағы инновациялық үрдістер оқытылады. Білім берудегі инновациялық қызметке басқарушылық әсер ету тәсілдерін зерттеу, қабылданатын шешімдердің әлеуметтік нәтижелерін зерттеу - басқарудың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқарудың теориясы мен практикасы үшін де өзекті болып табылады. Білім берудегі инновациялық менеджменттің қолданбалы нысандары мен әдістері, инновацияларға басқару тәсілдерін құрудағы инновациялық процестер зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикада қолданбалы бағдарламалар пакетін құру
Бұл типтегі бағдарламалар сызбаларды, схемаларды, диаграммаларды әзірлеумен, графикалық үлгілеумен және құрастырумен, сызбалардың стандартты элементтерінің кітапханаларын құрумен және оларды бірнеше рет пайдаланумен, демонстрациялық иллюстрациялар мен мультфильмдерді жасаумен байланысты конструкторлар мен технологтардың жұмысын қолдау үшін қызмет етеді. Бұл типті бағдарламалардың ерекшелігі деректерді өңдеу жүйесінің техникалық бөлігіне қойылатын жоғары талаптар, кіріктірілген функциялар кітапханаларының, объектілердің, графикалық жүйелермен интерфейстердің және деректер базаларының болуы болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің кәсіби және ғылыми қызмет саласындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативті құзыреттілік деңгейін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
12- жылдық мектепте профиль алды сыныптарда информатиканы оқыту әдістемесі
Бұл пәнде бейіналды және бейіндік оқытудың ерекшеліктері көрсетілген. Ұсынылып отырған ғылыми-әдістемелік база оқу материалын іріктеу, пәннің базалық және бейіндік мазмұнының өзара байланысын ұйымдастыру, сонымен қатар оқытудың бейінінің аспектісінде оқушылардың белсенді танымдық, зерттеу және тәжірибелік қызметін қамтамасыз ететін оқытудың оңтайлы жолдарын анықтау принциптерінен тұрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика және математикалық логика
Дискретті математика және математикалық логика " оқу пәні» студенттерді дискретті құрылымдардың маңызды кластарымен таныстырады: соңғы жиындар, комбинаторлық конфигурациялар, бульдік функциялар, графтар, грамматиктер, кодтар. Аталған құрылымдар аудармалы Комбинаториканың, комбинаторлық оңтайландырудың, криптографияның негізінде жатыр және қазіргі заманғы информатика тұлғасын едәуір шамада анықтайтын басқа да қолданбалы салалар үшін базалық болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритм және берілгендер құрылымы
Пәнді оқу барысында студенттер деректер құрылымдарын құрудағы негізгі үрдістермен, деректерді өңдеу үшін жадты және уақытты тиімді пайдалану әдістерімен және деректерді өңдеу процестерін басқарумен танысады; алгоритмдердің сұраныстарына сәйкес деректердің әртүрлі (динамикалық және статистикалық ) құрылымдарын қолданады; алгоритмдерді талдаудың математикалық әдістерінде тәжірибе алады; белгілі кластағы белгілі есептерге алгоритмдік есептерді жинақтаудың күрделілігі бойынша алгоритмдік есептерді жіктеу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректер қорын құру және басқару
"Кілт – мән" деректер қоры бірнеше кілттер мен мәндерді миллисекунд үшін үлкен көлемде сақтау және алу үшін оңтайландырылған, бұл ретте олар реляциялық деректер базаларына тән масштабтау бойынша шектеулерден және есептеу ресурстарының шамадан тыс шығындарынан құтылады. Қолдану аясы: интернет-масштабтағы қосымшалар, нақты уақыт режиміндегі мөлшерлемелер, сатып алушылар қоржыны және пайдаланушыларды баптау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Қазіргі ақпараттық қоғамда және өндірістің дамуының негізгі құралы болып ақпараттық ресурстарының қажеттілігін көрсетеді. Білім беру саласы да өзінің дамуы үшін жаңа қадамдарға баруда. Осыған байланысты адамға ақпараттар кеңістігінде дұрыс бағытты таңдауға мүмкіндік жасай алатын оқытудың жаңа технологияларын үйретеді. Жаңа ақпараттық технология көмегімен орындалатын қызмет өзінің кез-келген нақты формасында тиімдірек орындалатынын , адам өркениетті болуы жолындағы жаңа ақпараттық технологиялардан пайдалануды үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
"Информатиканы оқыту әдістемесі" орта оқу орындарының болашақ информатика мұғалімін әдістемелік даярлаудан тұрады, ол оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруға дайын болуы тиіс; әлеуметтендіруге, тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, кәсіптік білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және кейіннен меңгеруге ықпал ету; оқытудың әртүрлі тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Web- платформадағы электрондық оқыту
Пән білім берудің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған электронды оқыту әдістерін жетілдірумен байланысты. Электрондық білім берудің принциптері, іске асырылуы, электрондық білім берудің стратегиялық аспектілері, материалдық қамтамасыз ету, электрондық оқытудың құралдарын таңдау және тиімділігін бағалау, жоғары оқу орындарында Е-learning енгізудің директивті және бастамашылық негіздері қарастырылады. Жобалық жұмыстар Moodle программасымен іске асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі компьютерлік ғылымдар
Пәннің міндеттері ақпараттық процестерді жүзеге асыру үшін аппараттық және бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істеу дағдыларын алу және пайдалану, мәтіндік және сандық ақпараттарды өңдеу дағдыларын алу, эксперименттік және зерттеу деректерін талдау үшін математикалық пакеттерді пайдалану дағдылары, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданудың құқықтық аспектілері және ақпаратты қорғау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағдарламалық жасақтама
Дербес компьютерге орнатылатын бағдарламалық жасақтаманың түрлерін анықтайды. Компьютерлік жүйелерді бағдарламамен қамтамасыз ету түрлері мен мүмкіндіктерін сипаттайды. Қазіргі ЭЕМ мен компьютерлік жүйелердің бағдарламамен қамтамасыз ету ерекшеліктерін саралайды. Компьютерді бағдарламамен қамтамасыз етудің барлық деңгейінде қазіргі заманғы компьютерлік жүйелерін талдайды. Ақпаратты өңдеу процестерін ұйымдастыру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дербес компьютердың ішкі құрылғылары және оны жетілдіру
Компьютердің құрылғысы архитектуралық деңгейде зерттеледі, бұл құрылғының сипаттамасын және оның техникалық бөлшектерсіз жұмыс істеу принциптерін білдіреді. Архитектуралық сипаттама - бұл қолданушыға, оның ішінде программистке жеткілікті болатын компьютердің құрылымы мен жұмыс істеуін түсіну. Жетілдірілген қолданушылар үшін және мамандандырылған курстарда компьютердің жұмысын, процессордың құрылымын, процессордың командаларының құрамын, бағдарламаның құрылымын және оны процессордың орындау алгоритмін (процессор циклі) бағдарламалық басқару қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясы
Объектіге-бағытталған бағдарламалау — объектілерді қолдану арқылы бағдарламалау парадигмасы, объектілік-бағдарланған архитектурасы пайдаланады. Мәліметтердің әрбір құрылымы тек бір программалық модульде тұруы тиіс. Бұл мәліметтер құрылымындағы өзгерістердің және мәліметтермен орындалатын әрекеттердің оңашалануына кепілдік береді. Мәліметтерге кез келген қатынас құру тек модульді пайдалану арқылы болады. Объектіге-бағытталған бағдарламалау – объектілердің көмегімен бағдарламаларды жобалау, жазу. Объектіге-бағытталған бағдарламалаудың негізі болып объект саналады. Объект деп – мәліметтер және олармен жұмыс істеу әдістерінің жиынтығы аталады. Объектіге-бағытталған бағдарлама деп – объектілер және олардың өзара әрекеттесу тәсілдерінің жиынтығы аталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Minor бағдарламасы
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Минор)-білім алушыларға қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында анықталған пәндер мен модульдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Визуальды бағдарламалау негіздері
"Визуалды бағдарламалау" пәні математикалық, инженерлік-техникалық есептерді шешуді, қарапайым АЖО мен АҚЖ құруды, құрылған деректер қоры үшін клиенттік қосымшаларды әзірлеуді қамтитын жаратылыстану-ғылыми пән болып табылады. Пәннің мақсаты-визуалды программалау жүйесімен танысу, студенттердің графикалық интерфейспен қосымшаларды жасау үшін әдістері мен құралдарын оқып үйрену. Визуалдық бағдарламалау— көрнекі құралдар арқылы қолданбалы бағдарламалар жазылатын бағдарламалау саласы. Мұндай жағдайда бағдарламашы бағдарлама мәтінін жазбайды, тек қана нәтижесінде не шығу қажеттігін көрсетеді. Бағдарлама мәтіні визуалды прототип көмегімен автоматты түрде құрастырылып шығады. Визуалдық бағдарламалау объектілік икемделген бағдарламалауға және OLE-технологияға немесе осыған ұқсас технологияларға негізделеді. Визуалдық бағдарламалау элементтері Visual Сѵѵ, Delphi сияқты нақтылы бағдарламалау тілдерінде және қолданбалы бағдарламалар жасау құралдарында кеңінен пайдаланылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
С++ тілінде бағдарламалау
Әрбір бағдарламалау тілі үшін бағдарламалау тілдерін ұстануға тиіс әр түрлі ережелерді анықтайтын ерекшелік бар. Кейбір тілдерде деректер түрі жоқ, сондықтан бұл оларға жатпайды. Дегенмен, көптеген тілдер (соның ішінде Cѵѵ) деректер түрлері бар. Сѵѵ тілінің синтаксистік ережелері басқа тілдерге қарағанда аз, оның компиляторын 256 Кб көлем арқылы-ақ жазып шығуға болады. Қордағы түйінді сөздер саны да көп емес, Дэннис Ритчи жасаған алғашқы Сѵѵ тілінде тек 27 түйінді сөз болды,кейіннен ANSI C стандартында тағы бірнеше сөз қосылды. Microsoft С/Сѵѵ нұсқасында тағы 19 командалар мен түйінді сөздер қосылды,соның нәтижесінде олар 66 болды. Басқа программалау тілдердегі функциялар Сѵѵ тілінде жоқ,мысалы, енгізу-шығару операторлары да кездеспейді, оның есесіне кітапханалық әр түрлі функциялар саны жеткілікті. С ѵѵ тілінде қазіргі тілдерде болатын барлық басқару операторлары бар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Криптография және деректерді шифрлау
Пән симметриялық шифрлау алгоритмдерінің тарихын зерттейді (жеке кілтпен шифрлау). Криптографиялық алгоритмдердің стандарттары. Кездейсоқ сандар сенсорлары, кілттер жасау. Криптоанализдің қызығушылық саласы. Электрондық қолтаңба жүйелері. Ақпаратты кері түрлендіру. Интернет желісіндегі негізгі қауіп-вирустар, құрттар, трояндар. Лицензиялық антивирустық бағдарламаларды пайдалану; антивирустық бағдарламаны үнемі жаңартып отыру; флэш-дискілерді бейтаныс компьютерлерге салмау; белгісіз пайдаланушылардан электрондық пошта хабарламаларын ашпау; маңызды ақпараттың сақтық көшірмесін жасау; компьютерді жұқтырудың алғашқы белгілерінде оны антивирустық бағдарламамен толық тексеру жолдарын үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Онлайн курстарды жобалау және әзірлеу
Курс түрлі бағдарламалық және аспаптық құралдарды пайдалана отырып, интерактивті онлайн оқыту курстарын жобалау және әзірлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер электронды оқытудың өмірлік циклін жобалау кезінде кейбір қиындықтарды шешуге мүмкіндік беретін заманауи ақпараттық технологияларды қолданады. E-learning ұйымдастыру тәсілдерінің әркелкілігі, электрондық оқыту сапасын бағалау, әсіресе білім беруді ақпараттандырудың заманауи стратегиялары аспектісінде қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді құрылғылар үшін программалау
Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда файлдармен, деректер базаларымен, пайдаланушы баптаулармен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды бағдарламалауға арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін бағдарламалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық сервистермен өзара іс-қимыл жасау мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер
Пәнде негізгі логикалық блоктар, операциялық жүйелердің негіздері, командалар жүйелері, мәліметтерді сақтауды ұйымдастыру және басқа да ақпарат беру, енгізу-шығару құралдары, интерфейс жүйесін басқару құрылғылары, компьютер архитектурасының негіздері, дербес компьютер құру үшін фон-Нейман принципі қарастырылады. Жобалау жұмысында қазіргі операциялық жүйедегі үдерістердің бірлескен жұмысын қамтамасыз ететін процестерді игеруге бағытталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық технология негіздері
Мультимедиа оқу пәні ретінде жақында пайда болды. Алғашында бұл қолданбалы информатика курсының бөлімі болды. Онда ақпараттық қоғамның басқа технологиялары мен қатар атап айтқанда, мультимедиа да қаралды. Мультимедиа технологиясы - мәтін, гарфика және видеомульти-пликацияны пайдалануға мүмкіндік береді. Оқу процесіндегі компьютердің қолданылу саласын кеңейтеді. Мультимедиа - бұл әртүрлі формада берілген ақпаратты біріктіруге мүмкіндік беретін және онымен интерактивті режимде жұмыс істеуге болатын компьютердің ақпараттық және программалық құралдар кешені. Технология ол – «өнім шығару процесінде жүзеге асырылатын шикізат формасын, материалды немесе жартылай фабрикатты өңдеу, олардың қалып – күйін, қасиеттерін өзгерту тәсілдерінің жиынтығы. Педагогикалық технология – бұл жастарға әсер ету тәсілдері ішінен педагогикалық тұрғыдан пайдалы саналып, практикада тиімді түрде қолдану мақсатында мұғалім таңдап алған, оған қажет болатын білім, біліктілік және дағдылар кешені.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Rasberry платформасындағы робототехника
Rasberry платформасындағы робототехника тәжірибесіз қолданушыдан нақты Робот құрастырушыға тез және оңай өтеді. Raspberry Pi шағын компьютері негізінде екі доңғалақты роботтың макетін құрастырудан бастап және танымал Python тілінде бағдарламалау жолдары. Жаңа функционалдылықты қосу арқылы жиналған роботты біртіндеп жетілдіреді: ол сызықтарды ұстануды, кедергілерден аулақ болуды, компьютерлік көру арқылы заттар мен түстерді тануды үйренеді. ✓ Роботты Nintendo компаниясының Wii ойын консолі пультімен қашықтан басқару ✓ Роботты кедергілерді айналып өту үшін сенсорларды қолдану ✓ Роботты сызық бойынша орындау ✓ Pi бейнекамерасын қолдана отырып, "робот көзімен" әлемді бақылау Электронды компоненттермен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын үйрену, роботқа қажет энергия мөлшерін есептеуді үйретеді, Python бағдарламалау негіздерімен таныстырып және резисторлармен, жарықдиодты шамдармен, қозғалтқыштармен және сенсорлармен жұмыс істеу туралы үйретеді, күрделі дизайн жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Компьютерлік желілер - деректерді ортақ пайдалану мақсатында бір-бірімен екі немесе одан көп есептегіш құрылғылармен араласу тәжірибесі. Компьютерлік желілер аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етудің жиынтығымен құрастырылған. Компьютерлік желілер жобалау тәсілдерінде де ерекшеленеді. Желілік дизайнның екі негізгі формасы клиент / сервер және peer to-peer деп аталады. Тең-теңімен байланыс желісінде, керісінше, барлық құрылғылар бірдей функцияларды қолдайды. Клиент-серверлік желілер іскерлік және тең-теңімен байланыс желілерінде үйде жиірек кездеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Arduino платформасындағы робототехника
Arduino платформасындағы робототехниканы оқыту бірнеше кезеңнен тұрады: сұрақ (тапсырма), талқылау, дизайн, құрастыру немесе бағдарламалау, тестілеу және дамыту. Робототехника – автоматтандырылған техникалық жүйелерді жасаумен айналысатын және өндірісті дамытудың маңызды техникалық негізі болып табылатын қолданбалы ғылым. Arduino – электроника, автоматика, үрдістерді автоматтандыру және робототехника саласындағы қарапайым жүйелерді, үлгілер мен тәжірибелерді құруға және прототиптеуге арналған аппараттық және бағдарламалық құралдар тобы. Tinkercad (Tinkercad Circuits Arduino) - электр тізбектерін жинауға және Ардуиноны бағдарламалауға және процесті модельдеу арқылы өнімділікті тексеруге мүмкіндік беретін Arduino эмуляторы. Эмулятор – виртуалды ортада нақты құбылыстар мен қасиеттердің бір бөлігін көрсете отырып, шындыққа әсер ететін бағдарламалық және аппараттық құралдар. Біліктілікті арттыру курсының бағдарламасы жаратылыстану бағытындағы мектеп мұғалімдеріне робототехника мысалында оқушыларының өз білімі мен біліктерін, дағдыларын шынайы өмірде өз бетінше қолдана білу қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
РНР бағдарламалау
РНР-бұл Web –серверге жіберілетін скриптердің көмегімен Web-беттерінің динамикалық генерациясына қажетті бағдарламалау тілі. Сіз бетті РНР және HTML-дің көмегімен ашасыз. Сайтты пайдаланушы бетті ашқанда, сервер html-код қосылған РНР операторларын орындайды және нәтижені пайдаланушының браузеріне жібереді. Бұл әрекет дәл осылай ASP және Cold Fusion-ның көмегімен жасалады. Дегенмен ASP және Cold Fusionға қарағанда, РНР ашық бастапқы кодты өнім болып табылады және платформалы тәуелсіз. РНР Windows NT және Unix-тің көптеген версияларында жұмыс жасайды. Ол Аpache –дегі модуль ретінде жіберіле береді. Егер жіберілу Apache модулі түрінде болса РНР оңай және жылдам жұмыс жасайды. РНР операторлары сіздің бетіңізге Web-беттерді қойып береді, сондықтан арнайы ортада жүзеге асырудың қажеттілігі туындамайды. Бұл тегтердің арасындағылардың барлығы РНР код ретінде интерпритацияланады. РНР тілінің синтаксисі Си және Рerl синтаксисіне ұқсас келеді сіз ауспалыларды оларды пайдаланудан бұрын жарияламауыңыз керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Физика-математика аппаратын қолдана отырып кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын пайдалану дағдыларын меңгеру.
- Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды кәсіптік салада қолдануға, білім алушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыруға, әртүрлі инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдануға, заманауи ақпараттық технология құралдарын тиімді пайдалану.
- Студенттердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісінде психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын меңгеру, болашақ мамандығы бойынша оқу үдерісінде критериалды бағалау дағдыларын меңгеру.
- Оқу процесін студенттердің арнайы білім беру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке қажеттіліктерін ескере отырып, ұйымдастыруға қабілетті.
- АКТ негізгі архитектуралық құрылымының концепциясын, функционалды ұйымдастыру модельдерін, компьютердің техникалық және логикалық негіздерін игеру; бұлттық ортада жұмыс істеу, көп ядролы кластермен жұмыс жасауды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру және желілердің қауіпсіздігін ұйымдастыру.
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Информатиканы оқытудың мазмұнды және әдістемелік аспектілерін пайдаланады және оқушылардың жетістіктерін цифрлық және бұлттық технологиялар көмегімен бағалауды жүзеге асырады.
- Қолданбалы, сондай-ақ робототехниканы программалаумен байланысты есептерді шешу үшін алгоритмдер құрады және компьютерлік программалар мен мобильді қосымшаларды әзірлейді.
- Алгоритмдік тіл негіздерін меңгеру, қойылған тапсырманы шешуге арналған алгоритм құру, есептерді шешуде бағдарламалау дағдыларын игеру, үлкен деректерді өңдеу және таратылған деректер қорын құруды білу.
- Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады.
- Бағдарламалау құралдарының көмегімен ақпаратты формалау мен құрылымдауды, оларды бейнелеу әдістерін, сондай-ақ өңдеу мен оның қауіпсіздігін қамтамасыз ететін әр түрлі мақсаттағы қолданбалы бағдарламаларды әзірлейді.