Өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару

  • Бұл пән өнімдер мен қызметтердің, сапа менеджментінің көп қырлылығы мен көп өлшемділігін, олардың өмірлік циклінің барлық деңгейлеріндегі өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару мәселелерін, өндіріс процесінің сапа менеджменті арқылы өнім сапасын арттыруды қарастырады, сондай-ақ сапа құралдарын өнімдер, қызметтер, процесс, жүйелердің сапасын басқарудың әртүрлі әдістерінде (технологиялық, статистикалық, кешенді, сараптамалық, зерттеу және т. б.) қолдануды зерттейді.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top