Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B08101 Топырақтану және агрохимия в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚР халық шаруашылығының аграрлық секторы үшін топырақтың құнарлылығын қалпына келтіру және қалпына келтіру, жер ресурстарын ұтымды пайдалану және тыңайтқыштарды қолданудың ұтымды жүйесін әзірлеу, дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін, республиканың жекелеген климаттық аймақтары бөлінісінде тыңайтқыштардың қасиеттерін есепке алу негізінде ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің минералдық қоректенуін оңтайландыру мәселелері бойынша жоғары білікті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
Пәндер
-
Агрометеорология
Пән қоршаған орта параметрлерін, атап айтқанда температура, ылғалдылық, жауын-шашын, ылғалдың булануын, желдің бағыты мен жылдамдығын және т.б. оқытады. Осы курсты игеру барысында білім алушылар ауа температурасын, топырақ пен су температурасын, топырақ ылғалдылығын анықтау, жел бағытын ("жел шеңбері") белгілеу дағдыларына ие болады және күнделікті практикалық жұмыста қоршаған орта параметрлерін анықтау әдістерін пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақ микробиологиясы
Білім алушылардың жалпы және арнайы микробиология негіздері бойынша білімдерін,біліктері мен дағдыларын және қалыптасқан құзыреттерге сәйкес ауыл шаруашылығының практикалық міндеттерін шешу үшін алған білімдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру.Бактериялардың систематикасын, морфологиясын, генетикасын және көбеюін зерттеу; микроорганизмдердің метаболизмі, микроорганизмдердің әртүрлі қосылыстардың өзгеруіне қатысуы; - топырақ микроорганизмдерін зерттеу және олардың құрамы мен белсенділігін анықтау әдістерін игеру; - топырақ түзілу процесінде және топырақ құнарлылығының көбеюінде, жемістер мен көкөністерді сақтаудағы микробиологиялық процестерде микроорганизмдердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер биологиясы
Пәнді игеру мақсаты өсімдік биологиясын зерттеу арқылы білім алушылардың арнайы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы: білуге тиіс – өсімдік ағзасының жануардан айырмашылығы; өсімдік жасушасының жануардан айырмашылығы; заттардың айналымындағы және жердегі энергияның өзгеруіндегі автотрофты, гетеротрофты, симбиотрофты организмдердің рөлі; - пигментті жүйелер, жасуша қабырғасының химиялық құрамы, негізгі қосалқы заттар, көбею ерекшеліктері, негізгі өкілдердің өмірлік циклдері, экологиялық топтар, жердің экожүйелеріндегі және адам өміріндегі маңызы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия
Берілген пәнді оқыту периодтық заң мен элементтердің периодтық жүйесінен туындайтын заңдылықтар негізінде заттардың қасиеттерін сипаттаудағы негізгі түсініктерді, білім мен дағдыларды; химияның негізгі түсініктері мен заңдарын; ерітінділердің концентрациясын білдіру тәсілдерін; ерітінділердің физикалық - химиялық қасиеттерін; электролиттік диссоциацияны; ерітіндідегі реакцияларды, гидролизді және ортаның реакцияларын; тотығу - қалпына келтіру процестерін қалыптастырады .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақтану 1
" Топырақтану" курсы жердің құрылымын зерттеуден басталады, содан кейін минералдар мен тау жыныстарының пайда болу процестерін және олардың топырақтың пайда болуына негіз болатын шөгінді тау жыныстарының борпылдақ массаларына айналуын қарастырады. Алғашқы топырақ жер бетінде тіршілік пайда болған кезде пайда болды. Топырақ түзілуі жер қыртысында болған геологиялық процестермен, сондай-ақ желдің, теңіздің, өзендердің, мұздықтардың және мұздық сулардың геологиялық белсенділігінің әсерінен бірнеше рет үзілді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Топырақ қасиеттері мен процестері туралы ілім
Пәнді оқытудың мақсаты-іргелі ғылыми ұғымдар жүйесін, қазіргі топырақтану әдістемесі мен әдістерін меңгеру. Топырақ қасиеттері мен процестері туралы ілімнің теориялық негіздерін зерттеу; педогенездің негізгі тұжырымдамалық модельдері; топырақ процестерін зерттеудің заманауи әдіснамалық тәсілдерін түсіну; олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін ескере отырып, топырақ зерттеулерінің әдіснамасы мен әдістерін сауатты таңдай білу, топырақ және экологиялық ақпаратты сыни тұрғыдан талдай білу, қажетті тұжырымдар жасау және қолданбалы есептердің оңтайлы шешімдерін қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі 2
Бұл пәнді меңгеру нәтижесінде студент: - ауызша нысанда қарапайым вербалды қарым-қатынас құру; - ұсынылған тақырып бойынша жазбаша мәтін құрастыру; - берілген коммуникативті жағдаятқа сәйкес оқылған мәліметтер негізінде мәтінді қайталап айтып беру; - ұсынылған тақырыпқа сәйкес келісілген тұжырымдарды өз бетінше шығару -электрондық пошта арқылы іскерлік хат алмасуды ұйымдастырудың негізгі ережелерін білу; - қажетті ақпаратты алу үшін қажетті әдебиеттерді пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби табыстылық менеджменті
Студенттерге кәсіби жетістіктің теориялық және қолданбалы модельдерінің тетіктерін жан-жақты түсінуге, жеке компанияларда да, қоғамда да қолдануға болатын іскерлік жазбаша бизнес және мансаптық коммуникация стратегияларын, кәсіби көшбасшылық және тиімді командалық жұмыс дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Өзін-өзі таныстырудың, идеяларды қалыптастырудың және іскер адамның имиджін қалыптастыруға бағытталған шығармашылық ойлаудың маңызды дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Егіншілік гербология негіздерімен
Пән ауылшаруашылық дақылдарының агроценоздарында кең таралған арамшөптердің биологиялық, морфологиялық ерекшеліктерін терең қарастыра отырып, егіншілік, өңдеу және топырақ құнарлылығын арттыру жүйесінің негізгі мәселелерін зерттейді. Топырақтың құнарлылығын өңдеуге және арттыруға байланысты далалық жұмыстарды дербес ұйымдастыру және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының егістіктерінде арамшөптермен сапалы күресті ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Қоршаған орта мен жабайы табиғаттың негізгі заңдары мен ресурстарын, ластану көздері мен зиянды факторлардың адам ағзасына әсерін, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдерін, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейтін пән. Экологиялық қауіпсіздік проблемалары бар пәнде оны басқару тетіктері мемлекет қорғайтын құқықтық нормалар түрінде жиынтық түрде зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
IT және цифрлық мәдениет
Сандық мәдениет құбылысын сыни тұрғыдан түсінуді қалыптастыру, заманауи ақпараттық технологиялар және олардың функционалдығы туралы білімді жүйелеу операциялық жүйелермен жұмыс, цифрлық қауіпсіздік, электрондық кестелер, мәліметтер базасы, мультимедиялық технологиялар, графикалық редакторлармен жұмыс, заманауи Интернет кеңістігінің негізгі қызметтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Топырақтану 2
Алған білімдерінің арқасында студенттер аймақтың әртүрлі табиғи-климаттық аймақтарындағы топырақтардың типтері мен типтерін тану дағдыларын және топырақ систематикасы бойынша алған білімдерін күнделікті практикалық жұмыстарда қолдана білу дағдыларын алады, өйткені әр топырақтың өзіндік ерекшеліктері бар. морфологиялық, физика-химиялық, химиялық, агрохимиялық қасиеттері және тұздылығы.режимі. Қазақстанның зоналық және нитрозоналды топырақтары үшін топырақтардың жүйелі тізімі бойынша кестелер құрастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері және құқық
Курс бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттары үшін білімнің тұтас пәнаралық жүйесі болып табылады, құқықтың негізгі салаларының мәселелерін және мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздерін, сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметін, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қарастырады. осы немесе басқа құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік береді, құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Агрохимия негіздері
Осы пәнді оқыту барысында білім алушылар минералды қоректену механизмдерін, минералды элементтердің ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуына әсерін біледі. Курсты игеру нәтижелері бойынша білім алушылар тыңайтқыштардың түрлерін дұрыс тану, тыңайтқыштардың дозалары мен нормаларын дұрыс есептеу дағдыларын алады. Ауыл шаруашылығы дақылдарының түрі мен биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тыңайтқыштарды қолдану жүйелерін ұйымдастыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
А/ш машиналарын пайдалану
Пән ауылшаруашылық дақылдарды өсірудің технологиялық операцияларында қолданылатын ауылшаруашылық машиналар мен тракторлардың түрлерін зерттейді. Курсты игеру нәтижелері бойынша білім алушылар ауылшаруашылық машиналар мен тракторларды жүргізу, Технологиялық операцияларда пайдалану кезінде техниканы реттеу, сондай-ақ шаруашылықтың машина-трактор паркінде машиналарды жөндеу дағдыларын алады. Курс білім алушыларға ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру бойынша негізгі агротехникалық жұмыстардың орындалуын бақылау негіздерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Цифрлы технология негізінде тыңайтқыш қолдану
Ауылшаруашылық дақылдардың жүйесін дамыту үшін цифрлық және дәлдік технологияларды қолдану әдістерді зерттеледі. Тыңайтқыштарды дәл қолдану бойынша ауылшаруашылық жұмыстарын ұйымдастыру, сондай-ақ қоректік заттармен қамтамасыз ету бойынша картаға түсіру дағдыларын студенттерде қалыптастырады. Бұл ретте білім алушылар ауыл шаруашылығы дақылдарының биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, органикалық және минералды тыңайтқыштарды дұрыс қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақты бонитеттеу
Пәннің негізгі міндеті - білім алушыларды топырақтың сандық және өндірістік көрсеткіштерін дұрыс анықтауға үйрету. Пәнді еңсеру барысында білім алушылар топырақ бонинтеті балын дұрыс белгілеу дағдыларына ие болады. Бұдан әрі қарай кәсіби қызметінің барысында олар топырақтың сапасын, оның құнарлылығын дұрыс және сапалы бағалай алады. Ауыл шаруашылығы саласын ұйымдастырудың табыстылығы студенттердің топырақты дұрыс бағалау және оның бонитетін анықтау дағдыларына байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Топырақты зерттеудің физика-химиялық әдістері
Топырақтанудың заманауи мәселелерін шешу топырақтың химиялық және физикалық қасиеттерін егжей-тегжейлі зерттеуге негізделген. Топырақтың түзілуі мен топырақтың құнарлылығын зерттеу үшін талдаудың физика-химиялық әдістері перспективалы болып табылады. Бірқатар физика-химиялық әдістер қоспадағы заттың немесе компоненттің әдеттегі әдістермен зерттелмейтін қасиеттерін анықтауға мүмкіндік береді: тотығу-тотықсыздану потенциалы, иондық белсенділік, жарықты сіңіру және топырақтың шағылысу қабілеті. Пәнді зерттеудің мақсаты-топырақты талдаудың әртүрлі әдістерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Топырақ картографиясы 1
Топырақ картографиясының негізгі мақсаты - негізгі және арнайы ірі масштабты карталарды құрастыруда картографиялық жұмыстың (дайындық, далалық және камеральдық) барлық сатыларының мазмұнымен танысып, топырақ карталарын жасау және пайдалану әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның топырақтары
Осы пәнді зерделеу Қазақстанның топырағы туралы білімді қалыптастырады, Докучаевтың топырақтануды құруға қосқан үлесін көрсетеді, жаңа терминдермен, топырақ түзуші факторлармен және топырақтың жіктелуімен таныстырады. Оқушыларға топырақтың қасиеттерін сипаттауға және олардың негізгі түрлерін анықтауға үйрету. Қазақстан аумағында топырақтың таралу заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Картамен, кестелермен, схемалармен жұмыс істеу, талдау, қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Далалық дақылдарды өсіруде цифрлы технологияларды қолдану
Егіншілік жүйесінің ақпараттық-талдамалық қамтамасыз етуге арналған бағдарламалар мен дерекқорлар кешенінен тұратын өсімдік шаруашылығын басқару жүйесі, электрондық карталар мен танаптар тарихы кітаптарын құру, ауылшаруашылық дақылдарын өсіру технологияларын жобалау бойынша техника мен технологияларды бақылау бағдарламалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Агрохимия
Агрономиялық химия – ауылшаруашылық дақылдарының шығымдылығын арттыру үшін өсімдіктің қоректенуін,өсімдік пен топырақта өтетін химиялық процестерді,тыңайтқыштар мен химиялық заттардың тиімділігін зерттейтін ғылым саласы.Агрохимия өсімдіктердің қоректенуін,тыңайтқыш пен топырақ арасындағы қатынасты,тыңайтқыштардың қасиеттерімен олардың өсімдіктерге тигізетін әсерін және тыңайтқыштар қолдану жүйесін зерттейді.Агрохимияның міндеті–ауылшаруашылық дақылдарының шығымдылығын арттыру,олардың түсім сапасын жақсарту, топырақ құнарлылығын сақтау және көтеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығы
Осы пәнді оқу барысында білім алушылар ауыл шаруашылығы дақылдарының жіктемесімен танысады, биология мен морфологияны оқиды. Осы пәнді игеру нәтижелері бойынша білім алушылар а.-х. дақылдарын өсірудің агротехникасы бойынша барлық технологиялық операцияларды өз бетінше ұйымдастыруға мүмкіндік алады. Осы пәннің арқасында білім алушылар а.-х. дақылдарды өсіру үшін пайдаланылатын а.-х. машиналарының түрлері бойынша терең білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" курсы дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесін,Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесін, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы ,кәсіпкерліктің барлық кіші жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып,кәсіпкерлік тетігін ашады.Бұл курстың ерекшелігі қолданыстағы заңнаманы кеңінен қолдану болып табылады, оны зерделеу кезінде кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысанын таңдаудан бастап жеке бизнесті тарату процесіне дейінгі дұрыс шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақтың агрохимиялық талдауы
Топырақтың агрохимиялық талдауы-бұл аналитикалық әдістердің жиынтығы, олардың нәтижесі топырақтың химиялық жағдайын бағалауға мүмкіндік береді. Топырақтың агрохимиялық талдауы топырақтағы өсімдіктерге қол жетімді қоректік заттардың мөлшерін бақылауға, өсімдіктердің өсуі мен дамуына тікелей әсер ететін, қолданылатын тыңайтқыштармен және атмосферадан келетін заттармен топырақтың сипаты мен ерекшеліктерін анықтайтын топырақ қасиеттерінің өзгеруін бақылауға мүмкіндік береді. Агрохимиялық талдау нәтижелері топырақтың химиялық қасиеттері мен топырақтың химиялық процестері туралы ақпаратты қамтиды. Олар табиғи даму,ауыл шаруашылығында пайдалану, мелиорация, антропогендік әсер ету процесінде топырақ қасиеттерінің өзгеруін бақылау мен болжаудың негізін құрайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Бизнес жоспарлау
"Бизнес жоспарлау" пәнін оқытудың негізгі мақсаты студенттердің бизнес-жобаларды табысты іске асыру үшін бизнес-жоспарлар жобаларын жасау және іске асыру әдістерін қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорынды дамыту бойынша болжам мен нақты іс-шаралар қаржы көздерінің нәтижесінде жүзеге асырылады. Бизнес-жоспарлаудың теориялық негізі практикалық жағдайларда бизнес-жоспар құру негізін қалау болып табылады. Бұл тәсілдерді зерттеу экономика мамандығы бойынша оқитын студенттер үшін өте тиімді. Дамудың өзекті бағыттары болашақ қаржы менеджерлері үшін кәсіпорынның қаржылық стратегиясын зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақ систематикасы
«Топырақ систематикасы» пәнін оқу Қазақстанның барлық топырақтарының алуан түрлілігі туралы, олардың әртүрлі топтары (таксондары) арасындағы байланыстар мен байланыстар туралы, олардың диагностикалық сипаттамасына сүйене отырып, топырақтың әр түрінің өзіндік ерекшеліктерін салыстыру арқылы анықтау және анықтау дағдыларын береді. жоғары дәрежедегі әрбір таксон және белгілі бір таксондарға ортақ белгілерді анықтау. Топырақтың түрлері, типтері, тектері, түрлері, сорттары және категориялары туралы дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тыңайтқыштар қолдану жүйесі
Тыңайтқыш жүйесі ғылым ретінде дақылдарды өсірудің қарқынды технологиясында, дақылдың қалыптасуына қатысатын барлық факторлардың оңтайлы деңгейлерін құруда, ең қолайлы үйлесімде маңызды рөл атқарады. Тыңайтқыш жүйесі нақты топырақ пен климаттық жағдайларға байланысты дақылдардың қажетті қоректік заттарға қажеттілігін анықтаудың физиологиялық негізін зерттейді.Тыңайтқыштарды дұрыс пайдаланғанда топырақтың құнарлылығы тиімді артып, ауылшаруашылығы дақылдарының түсімділігі артады,түсімнің сапасы жақсарады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агрохимиялық тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру
Далалық агрохимиялық зерттеу – топырақтың жылжымалы қоректік заттардың мөлшері бойынша химиялық талдау нәтижелерін ескере отырып, тыңайтқыштарды ғылыми негізделген пайдалануды ұйымдастырудың бірінші және өте маңызды кезеңі. Топырақтың агрохимиялық сипаттамасы мен топырақ құнарлылығының жағдайын бақылау мақсатында топырақтың далалық тәжірибелері жүргізіледі. Агрохимиялық зерттеу нәтижелері бойынша топырақтың жылжымалы қоректік заттармен қамтылу дәрежесі бойынша картограммалары құрастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақ картографиясы 2
Пән ауданның топырақ картасын жасауға және ауыл шаруашылығында агроқұрылымдарды топрақ түрлері бойынша қолдануға мүмкіндік береді. Топырақ картограммаларын құрастыру топырақтың алуан түрін сандық және сапалық бағалауға және топырақты ғылыми тұрғыдан пайдалану бойынша ұсыныстар жасауға мүмкіндік береді. Фотоматериалдарды оқуды, топырақ контурларын шығаруды, топырақ очерктерін жазуды, топырақ класификациясын топырақ жамылғысының құрылымымен байланыстыруды үйренуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақты қорғау
Топырақты қорғаудың әдістемелік негіздері; Қазақстан Республикасының жер қоры және оны ұтымды пайдалану мәселелері; ауыл шаруашылығы және топырақты қорғау; су және жел эрозиясымен күресу үшін топырақты қорғау; шөлейттену; екінші реттік тұздану және сілтілену; ластану; олардың эволюциясы және антропогендік әсері кезінде ауыл шаруашылығы өндірісі үшін қолайсыз топырақ қасиеттерінің, процестері мен режимдерінің өзгеруімен, топырақты қорғаудың маңызды элементі ретінде топырақтың құнарлылығын молайтудың технологиялық әдістерін ұтымды пайдалану, пайдалы қазбаларды оңтайландыру бойынша шаралар қабылдау топырақтың тұрақтылығын арттыру үшін өсімдіктерді қоректендіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақ географиясы
Студенттер жер жамылғысының таралу заңы, әлемнің жер жамылғысының сипаттамасы, олардың әртүрлілігі, топырақ құнарлылығын жақсартудағы байланысы, сондай-ақ ауыл шаруашылығындағы климаттың қасиеттері бойынша дағдыларды алады. Сонымен қатар, олар климаттық ерекшеліктерді және оның ауыл шаруашылығына әсерін, сондай-ақ агроклиматтық ресурстар мен оларды пайдалану мүмкіндіктерін, зиянды метеорологиялық жағдайлар мен олардың алдын алу шараларын, метеорологиялық болжамдар жасау әдістемесін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақтың деградациясы
Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің антропогендік деградацияның әртүрлі түрлеріне байланысты бұзылған жерлерде топырақты қалпына келтірудің және өнімді биогеоценоздарды құрудың (құрастырудың) негізгі бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың міндеттері: студенттерді жерді қалпына келтіру саласындағы терминологиямен, мемлекеттік стандарттармен, жерді қалпына келтірудің негізгі кезеңдері мен бағыттарымен таныстыру: ауыл шаруашылығы және орман шаруашылығы. Антропогендік әсердің әртүрлі түрлерінде топырақ пен жер жамылғысының өзгеруінің рөлін ашыңыз. Бұзылған жерлерді бақылау жүйелерін құрудың қолданбалы аспектілерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоақпараттық жүйе
Топырақ-географиялық деректер базасы-әлеуметтік экологияға кіретін бірқатар жеке ғылыми пәндердің бірі. Географиялық ғылымның бұл бөлімі экологиялық жағдайды және табиғи-антропогендік геожүйелердің (ландшафттардың) кеңістіктік дифференциациясының заңдылықтарын зерттейді. Геоэкология адамның табиғи ортасының проблемаларын шешуге кешенді, жүйелі көзқарас принципіне негізделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық топырақ картасын құрастыру
Пәнді оқу білім алушыға топырақты ұтымды пайдалану және қорғау дағдыларын береді. Ауыл шаруашылығындағы өндірістің негізгі құралы ретінде топырақты сандық және сапалық есепке алу материалдарына негізделген. Топырақтың құнарлылығын сақтау үшін заманауи ауылшаруашылық тауар өндірушісінде қарашірік, азот, фосфор, калий, күкірт және рН құрамы бойынша топырақ картасы да, картограмма да болуы керек. Карта-жазықтықтағы жер бетінің кішірейтілген бейнесі. Топырақ картасы — белгілі бір аумақтың жер жамылғысын бейнелейтін арнайы карта.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау
Пәнді оқу білім алушыларға мелиорация, рекультивация және жерді қорғаудың негізгі мәселелері бойынша теориялық материалды меңгеру, мелиорациялық жүйені жақсарту, мелиорация түрлерін жіктеу, ауыл шаруашылығы жерлерінде мелиорацияның әртүрлі түрлерін тиімді пайдалану, суармалы топырақтарда тұзданумен күресу әдістері, Топырақ эрозиясымен күресу бойынша мелиорациялық іс-шаралар, сондай-ақ жайылмалы суару және ластанған жерлерді рекультивациялау тәсілдері дағдыларын береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрондық агрохимиялық картограммаларды құрастыру
Пәнді оқу білім алушылардың электрондық агрохимиялық картограммаларды құрастыру бойынша білімдерін қалыптастырады. Агрохимиялық картограмма, макро - және микроэлементтер бойынша ауыл шаруашылығы алқаптарының топырақтарын агрохимиялық зерттеу нәтижелерін көрсететін схемалық карта. Агрохимиялық картограмма топырақ картасының контурлық түпнұсқасының көшірмелерінде жасалады, оны егжей-тегжейлі толықтырады. Картограммаларды құрастыру әдістемесін зерттейді. Агрохимиялық картограммаларды құрастырудың негізі әртүрлі масштабтағы топырақ карталары болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агрохимияның экологиялық проблемалары
Қоршаған орта мен табиғаттың негізгі заңдары мен ресурстарын, ластану көздері мен зиянды факторлардың адам ағзасына әсерін, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдерін, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мәселелерін зерттейтін пән. Экологиялық қауіпсіздік проблемалары бар пәнде оны басқару тетіктері мемлекет қорғайтын құқықтық нормалар түрінде жиынтық түрде зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық тыңайтқыштар және оларды қолдануы
Әлемдік статистикаға сәйкес, елде ауылшаруашылық мәдениеті неғұрлым жоғары болса, органикалық тыңайтқыштар соғұрлым белсенді қолданылады. Себебі, оның өсімдіктер, топырақ және адамдар үшін қауіпсіздігі. Қарқынды егіншілік қоректік заттар мен қарашіріктің тепе-теңдігін құру арқылы топырақ құнарлылығын қалпына келтіруді міндеттейді. Органикалық тыңайтқыштарды қолдану дақылдардың өнімділігі мен топырақ құнарлылығын арттырады.Органикалық тыңайтқыштар топырақтың химиялық,физикалық және биологиялық қасиеттеріне,өсімдіктердің қоректенуіне,өсуіне және дамуына,олардың қолайсыз жағдайларға төзімділігіне, нәтижесінде егін мен оның сапасына үлкен әсер етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы жерлерін қайта құнарландыру
Пәнді игерудің мақсаты: антропогендік деградацияның әртүрлі түрлеріне байланысты ауыл шаруашылығы жерлерін рекультивациялаудың негізгі бағыттары және бұзылған ауыл шаруашылығы жерлерінде өнімді биогеоценоздар құру туралы білім алушыларда түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу кезінде білім алушылар жерді рекультивациялау саласындағы терминологиямен, мемлекеттік стандарттармен, ауыл шаруашылығы жерлерін рекультивациялаудың негізгі кезеңдерімен және бағыттарымен және бұзылған жерлерді мониторингтеу жүйелерін құрудың қолданбалы аспектілерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Топырақтың ауылшаруашылық мелиорациясы саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерге сыни талдау және бағалау жүргізу
- Тұлғааралық, мәдениетаралық қарым-қатынас, өзара әрекеттесу тілдерінде қарым-қатынас жасау қабілетін көрсету, академиялық адалдық, плагиат негіздерін білу.
- Бонитет ұпайларын есептеу, топырақ құнарлылығы мен егістік өнімділігінің бағалау шкаласын құру әдістемесін меңгеру
- Топырақтың дамуын, құрылымын, құрамын, қасиеттерін, құнарлылығын және ұтымды пайдаланылуын жіктеу және топырақтану және агрохимия саласындағы ғылыми зерттеу әдістемесін меңгеру
- Топырақ пен өсімдіктердегі химиялық процестер, өсімдіктердің минералды қоректенуі, тыңайтқыштар мен топырақты химиялық мелиорациялау құралдарын қолдану туралы білімге ие болу
- Қоғамның әлеуметтік маңызды процестері мен проблемаларында әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың теориялық ережелері, категориялары мен әдістері туралы білімді қолдану
- MS Office қосымшалар пакетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; кәсіби міндеттерді қою және шешу үшін қажетті ақпаратты іздеуді, талдауды және бағалауды жүзеге асыру
- Ауылшаруашылық дақылдарының минералды қоректену ерекшеліктері,айналымы, тепе-теңдігі және қоректік заттарды түрлендіру жолдары, тыңайтқыштарды қолдану бойынша оқыту дағдыларын меңгеру
Ұқсас БББ
6B08101 Агрономия-экология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B08101 Агрономия
Торайгыров университеті
6B08101 Агрономия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B08101 Агрономия
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B08101 Агрономия
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B08101 Агрономия
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B08101 Агрономия
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B08101 Агрономия
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті