Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Фармациядағы менеджмент және маркетинг
-
Фармацевтикалық ұйымдардың басқарушылық, маркетингтік қызметінің дағдыларын қалыптастыру. Пәннің пәндік мазмұны кадрлық менеджмент, басқару шешімдерін қабылдау процесі, тұлғааралық коммуникациялар, маркетингтік зерттеулер, тауар саясатын қалыптастыру, фармацевтикалық бизнесті ақпараттық қамтамасыз ету мәселелерін қамтиды.
-
Образовательная программа 7M10112 Фармация (Бейіндік бағыт)
-
Несиелер 4
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1