Қызметтерді басқару сапасы

  • Курс өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару, сондай-ақ әртүрлі ұйымдардың қызметтерін, жұмыстарын, өнімдерін жоғары сапамен қамтамасыз ету бойынша дағдылар мен машықтарды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студент сапа менеджменті жүйесімен танысады, сапаны басқару мен бақылау бойынша әдістерді қолданады, қабылданған стандарттар бойынша ұсынылатын қызметтерді талдайды және дамытады, сапа саласындағы тәуекелдерді анықтайды және оларды түзетеді.
  • Образовательная программа 6B04107 Менеджмент/ Hotel Management
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top