Қонақжайлылық маркетингі

  • Бұл курста ұсынылатын қызметтердің мәні және қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету сапасының рөлі талқыланады. Курстың маңызды бағыттарына қызмет көрсетудегі қызметкерлердің рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ қызмет көрсететін қызметкерлерге эмоционалдық жүктеме кіреді. Бұл курсты оқу барысында студенттер қызметтерді ұсынуға байланысты процестер мен сипаттарды басқару, жобалау және бағалау бойынша дағдылардың белгілі бір жиынтығын дамытады.
  • Образовательная программа 6B04107 Менеджмент/ Hotel Management
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top