Тауарлар мен қызметтер нарығының статистикасы

  • Курс қызмет көрсету нарығының жағдайы мен дамуын, құрамын, негізгі үрдістері мен заңдылықтарын, нарықтың түрлі факторларға тәуелділігін, сондай-ақ нарықтың экономика мен әлеуметтік өмірге әсерін сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді бағалау және өлшеу әдіснамасынан тұрады. Магистранттар Excel, Gretl құралдарын талдау пакетін, статистикалық бағалаулар мен өлшеулерге негізделген сандық әдістерді, сондай-ақ компания шешім қабылдау үшін негіздеу мақсатында кәсіпорынның сансыз деректерін жинау мен талдауға негізделген сапалық әдістерді пайдалана отырып, тауарлар мен қызметтер нарығын талдайды.Қорытынды емтихан кешенді емтихан түрінде өтеді. Қонақжайлылық нарық мамандары қатысатын қонақ дәрістері қарастырылған, олар туризм және қонақжайлылық саласындағы статесептілік ерекшеліктері туралы айтып береді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top