Қонақжайлылық пен туризм өнімінің тұжырымдамалары

  • Курс қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді дамыту тұжырымдамаларын қарастырады, атап айтқанда: орналастыру, тамақтану, тасымалдау, ойын-сауық және демалыс, сауықтыру және басқалары. Бұл кешен тұрақты даму материалдарына негізделген Магистранттар қазіргі тенденциялардың тұрақты даму қағидаттарына, нарықтық ортадағы өзгерістер мен бәсекелестік сипатындағы туристік өнімнің/қызметтің өмірлік цикліне әсерін талдай алады, Қазіргі белгісіздік жағдайын ескере отырып, осы салада жаңа қызметтер мен өнімдердің пайда болуын болжау және болжау құралдарын қолдана алады; Қазақстан мен әлемнің қонақжайлылық нарығында бар туристік өнімдер мен қызметтердің мәліметтер базасымен жұмыс істеу, қызметтерді олардың өміршеңдігі мен ҚР туризм нарығында одан әрі даму және қолдану перспективасы бойынша салыстыру, талдау, қорытындылау және жіктеу. Курсты меңгеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне жетекші туроператор-менеджерлер қатысады.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top