Коммуникация менеджменті

  • Пәннің мақсаты магистранттар арасында қоғамдық қатынастарды дамытудағы стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу мақсатында адамдардың, олардың топтарының, әлеуметтік және саяси формациялардың ақпараттық өзара әрекеттесу ағындарын ғылыми басқару ретінде коммуникациялық менеджменттің тұжырымдамалық негіздері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Курстың мақсаты: магистранттардың коммуникациялық менеджменттің теориялық ережелері, мәні, үдерісі, қызметтері, қызметтің әртүрлі салаларындағы ерекшеліктері мен жағдайлары туралы түсініктерін дамыту; пәндік қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық өзара әрекеттесуді басқару дағдыларын, тиісті бөлімдерде жұмыс істеу және консалгтингтік қызмет көрсету үшін коммуникациялық зерттеулер жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгеруіне ықпал ету; коммуникациялық менеджментті ұйымдастырудың технологиялары мен әдістерін білу.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top