Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Өзін-өзі реттеу қағидаларын пайдаланады, өмірдің барлық жағдайына төзімді, белсенді өмір салтын ұстанады, жаңа білімге деген ашықтығын көрсетеді, ақпаратты алу және талдау үшін зерттеулік қызығушылық танытады;
  • Әртүрлі қауымдастықтарда 3 тілде де жеңіл байланыс орната алады, идеяларды тиімді жеткізу дағдыларын меңгерген, топты басқара да және оның бір бөлігі де бола алады, инклюзивті орта құра алады, жаңа білімге бейімді және ашық;
  • Әдебиет теориясы, әдебиет тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар бойынша білімдерін көрсете алады; көркем мәтіндердің әртүрлі жанрлары туралы түсініктері бар;
  • Филология саласындағы қазіргі ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптері жүйесі мен әдіснамалық техникасы туралы білімдерін көрсете алады;
  • Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен әдістерді меңгереді;
  • Тәжірибеде зерттеу және цифрлық дағдыларды, маркетингтік зерттеулер нәтижесінде алынған ақпаратты және менеджменттегі озық тәжірибелерді салыстырмалы талдауды пайдаланады;
  • Оқыту технологияларын және орыс тілі мен әдебиетін орыс тілді емес аудиторияға оқытудың нақты әдістерін жетік меңгерген;
  • Оқытылатын негізгі тіл мен әдебиеттің теориясы мен тарихы саласындағы білімдерін өздерінің ғылыми-зерттеу әрекеттерінде көрсетеді.
  • Білім беру үдерісіне қатысушылармен, әлеуметтік серіктестермен, ұжымды басқарумен тиімді өзара әрекеттесу үшін ғылым мен білімнің заманауи мәселелері бойынша білімдерін пайдаланады; халықаралық тәжірибе негізінде нормативтік-құқықтық актілерді, оқу бағдарламаларын, оқу бағдарламаларын жобалау дағдыларын қолданады;
  • Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесу жолдарын ескере отырып, әртүрлі тілдердегі тілдік және мәдени құбылыстарды ажырата отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қазіргі тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын жүйелейді;
  • Өздерін жаһандық азаматтар және цифрлық қоғамның жауапты мүшелері ретінде таниды, цифрлық ақпарат пен технологияларды қауіпсіз пайдалануға, этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға ықпал етеді;
  • Ақпарат құралдарының қызметтерін түсінеді, олардысапасын бағалай алады, оқу процесінде тасымалдаушылар мен ақпаратты пайдалана алады;
Top