Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01411 Бастапқы әскери дайындық в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Ұлттық дәстүрлер

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік мәні мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы ролі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүрлердің түрлері. Дәстүрдің ұлттық дүниетанымдағы орны. Ұлт, этнос, адам туралы дәстүр мен идеялардың өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі әдет-ғұрыптар мен дәстүрлердің көрінісі. Түрік өркениетінің ұлттық дәстүрлердегі интеграциялық әлеуеті. Заң және Заңға құлықтылық аясындағы ұлттық дәстүрлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері

    Ұлттық спорт түрлері кешендерін орындаудың мазмұны, оларды үйрену және орындау кезіндегі қауіпсіздік шаралары, әртүрлі генезистік жарақаттары кезінде дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсету тәртібі. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды оқыту мен тәрбиелеудегі ұлттық спорт түрлерінің тәсілдері. Ұлттық спорт түрлерінің пәнаралық түсініктері мен әртүрлі оқу әдістері. Еңбек және өмірлік жағдайларда ұлттық спорт түрлерін меңгеру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери құқық негіздері

    Қазақстан Республикасын қорғаудың ұйымдастырушылық-құқықтық мәселелері. ҚР ҚК жинақтауды құқықтық қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасындағы әскери қызмет. ҚР ҚК әскери қызметшілерінің құқықтары мен міндеттері. Әскери қызметтің құқықтық негіздері, әскери қызметші мәртебесі. Әскери қызметшілерді материалдық және қаржылық қамтамасыз ету негіздері. Әскери қызметшілерді, әскери қызмет өткерген адамдарды және олардың отбасы мүшелерін әлеуметтік-құқықтық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізу

    ҚР оқу орындарында бастапқы әскери дайындықтың іс-қағаздарын жүргізудің нормативтік базасы. Бастапқы әскери дайындықтың іс-қағаздарын ұйымдастыру. Оқу орны директорының бастапқы әскери дайындық жөніндегі бұйрықтары, өкімдері, нұсқаулары. Оқу орнының іс қағаздарын жүргізудегі істер, кітаптар, журналдар номенклатурасы. Қазақстан Республикасының оқу орындарындағы "Бастапқы әскери дайындық" істерін есепке алу, толтыру және сақтау тәртібі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бауыржантану

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының Шығармалары. Күнделіктері мен естеліктері, мақал-мәтелдері мен афоризмдері, публицистикасы мен әңгімелері, хаттары. Б. Момышұлының қазақ сөзжасамының тарихындағы даралығы. Б. Момышұлының шығармаларының балаларды тәрбиелеу ісінде маңызы зор.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)

    Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығы бойынша дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге бағытталған мәселелер, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерттейтін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    ҚР Әскери доктринасы ҚК жауынгерлік дайындығын арттырудағы әскери-патриоттық тәрбиенің ролі туралы. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттері. ҚР Білім беру ұйымдарында әскери-патриоттық тәрбие беру әдістері мен нысандары. Қазақстандық патриотизм-әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің негізі. Ұрпақтар сабақтастығы тұжырымдамасының мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    "Оқушылардың даму физиологиясы" пәні балалар ағзасының жас ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, функцияларын зерттейді. Ол жалпы гигиена, Педагогика және психология пәндерімен тығыз байланысты. Бұл пән болашақ мұғалімдерге салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    «Жалпы психология» пәні студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, базалық категориялар, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін дамыту, психологияның негізгі әдіснамалық ұстанымдары, отандық, шетелдік психологиялық теориялар, танымдық процестердің ерекшеліктері, психикалық күйлер, жеке қасиеттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің дене шынықтыру даярлығын ұйымдастыру

    ҚР ҚК дене шынықтыру және спорт бойынша нұсқаулықтың мазмұны. Жеке және бөлімше құрамында дене жаттығулары мен дене шынықтыру кешендерін орындау. ҚР ҚК-де қызмет етуге қажетті оқушылардың денесін шымырландыру және психологиялық қасиеттерін орнықтыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Студенттерді оқыту және тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін жоғарылату, студенттің тұлғалық қасиеттерін біртұтас көзқарас ретінде қалыптастыру, білім беру мен кәсіптік қызметті меңгерудің және жетілдірудің, оқыту дағдыларын дамыту, зияткерлік жұмыс мәдениетін, өзін-өзі оқытуды дамыту факторы ретінде; педагогикалық білім негізінде міндеттерді тиімді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР Қарулы Күштерінің, Қазақстан Республикасының басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының жалпы әскери жарғылары

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының жалпы әскери жарғыларының жалпы ережелері, олардың әскери құраманың өмірі мен қызметіндегі маңызы. Әскери қызметкерлердің жалпы міндеттері. Әскери атақтары мен айырым белгілері; Әскери қызметкерлер және олардың арасындағы қарым-қатынас – Бастықтар мен бағыныштылар, ағалар мен кішілер, олардың құқықтары мен міндеттері. Әскери қызметкерлердің әскери әдептілік және мінез-құлық ережелері. Бұйрық, оны жеткізу және орындау тәртібі. Басшылар мен ақсақалдарға өтініш; Әскери тәртіп, оның мәні мен мағынасы - Әскери тәртіп, марапаттау және тәртіптік жазалар. Әскери қызметкерлердің әскери тәртіпті сақтау жөніндегі міндеттері. Сарбаздарға берілетін марапаттар. Әскерилерге қолданылатын тәртіптік жазалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Саптық дайындық

    Жауынгердің (мектеп оқушысының) сапталу алдындағы және саптағы міндеттері. Бөлімшенің сапталуы және оның элементтері. Алдындағы және орындалуы тиіс командалар. Саптық командалардың орындалуы. Саптық тұрыс. Орнында және қозғалыстағы бұрылыстар. Саптық және жүрістегі адым. Бір қатарлы саптан екі қатарлы сапқа орын ауыстыру және кері қайту. Бөлімшенің саптық және жорықтық адаммен қозғалысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    «Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пәнін оқу барысында критерий, бағалау, білім беру нәтижелері ұғымдарының мәні, бағалау критерийлері негізінде студенттерді оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу, білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға ықпал ететін объективті, ашық бағалау жүйесін дамыту, өз бетінше оқыту дағдыларын, студенттердің бағалау бойынша жауапкершілігін арттыру үшін жағдайлар жасауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Педагогикалық басқарудың заңдылықтары мен принциптері. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Қазіргі мектептегі инновациялық процесті диагностикалау және басқару. Мектептің әдістемелік қызметі және мұғалімдерді аттестациялау. Педагогикалық ұжым басқару объектісі мен субъектісі ретінде. Білім беру менеджерлерінің көшбасшылығы мен көшбасшылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие процесі тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі болып табылады. Мектептің, сыныптың білім беру жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысының әдістемесі. Оқушылардың ата -аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижесі мен тиімділігінің диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері. Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-техникалық дайындық

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің автомобиль техникасының мақсаты, жалпы құрылысы, техникалық қызмет көрсетуі, тактикалық-техникалық сипаттамалары. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің сауытты танк техникасының мақсаты, жалпы құрылысы, техникалық қызмет көрсетуі, тактикалық-техникалық сипаттамалары. Жауынгерлік Доңғалақты және шынжыр табанды техниканы пайдалану, техникалық қызмет көрсету және жөндеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери-спорттық ойындары мен кешендері

    ҚР Қарулы Күштерінде спорттық жұмысты дамытудың негізгі бағыттары.ҚР Қарулы Күштеріндегі спорттық жұмыс пен бұқаралық спорттың мазмұны. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери-спорттық кешенінің (ӘСК) негізгі мақсаттары, міндеттері және күтімі. Оқушылар арасында әскери спорттық ойындарды өткізудің мақсаттары, міндеттері және әдістері. «Ұлан», «Қалқан», «Өрлеу» әскери-спорттық ойындарының мазмұны, міндеттері және ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс

    Жалпы әскери ұрысты инженерлік қамтамасыз ету. Позициялар мен баспаналарды бекіту жабдықтары. Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыстағы инженерлік кедергілердің мақсаты, жіктелуі. Әскери топография, мәні мен міндеттері. Топографиялық карталар. Командирдің жұмыс картасы. Әскери бөлімшелерді басқарудағы байланыстың мәні мен міндеттері. ҚР ҚК бөлімшелерінің радиобайланыс құралдары. Бөлімшелерді басқаруды ұйымдастыру кезінде байланыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атыс дайындығы

    Қару -жарақпен және оқ -дәрімен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Калашников автоматы мен жеңіл пулеметтің жалпы құрылғысы мен жұмыс принципі. Толық емес бөлшектеу мен жинау тәртібі. Оқ атудан кейін қаруды тазалау және майлау. Бөлімшеде атыс қаруын сақтау. Қолмен лақтырылатын жарықшақты гранаталар. Қолмен лақтырылатын гранаталарды лақтыруға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тактикалық дайындық

    Әскери бөлімнің (бөлімше) қару-жарағы мен жауынгерлік техникасы. Ұрыстағы жауынгердің іс-қимылдары. Жаяу жүріс кезінде жауынгердің ұрыстығы қозғалу тәсілдері. Қорғаныстағы жауынгер. Шабуылдағы жауынгер. Бақылаушы жауынгер. Бақылау орнын таңдау және оның жабдықтары мен бүркемеленуі. Мақсаттарды анықтау және бақылаудың нәтижелері туралы есеп.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі алғашқы әскери дайындық курсындағы әскери топография

    Әскери топография, мәні мен міндеттері. Топографиялық карталар. Топографиялық карталардың номенклатурасы. Топографиялық карталарды таңдау тәртібі. Топографиялық карталардың координаталық жүйелері. Командирдің жұмыс картасы. Андрианов компасының құрылысы және оны пайдалану тәртібі. Бейтаныс жерде бағдарлау және өзінің орналасқан жерін анықтау, көкжиек жақтарын компас, күн, жұлдыздар және жергілікті заттардың белгілері бойынша анықтау тәртібі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери бетпе-бет айқас

    Әскери қоян-қолтық ұрыс кешендерін орында тәртібінің мазмұны, оларды үйрену кезіндегі қауіпсіздік шаралары, әртүрлі генезистегі жарақаттар кезінде дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсетулер. Салауатты өмір салтын, ашық ауада және бос уақытта ұйымдастыруға арналған дене шынықтырудың әртүрлі формалары мен түрлері. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды оқыту мен тәрбиелеудегі армиялық қоян-қолтық ұрыстың тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери қызмет негіздері

    Мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі ҚР Қарулы Күштерінің орны, ролі мен міндеттері. Отанды қорғау-Қазақстан Республикасы азаматының құрметті міндеті. Азаматтарды әскери қызметке дайындау, әскери есепке алу, азаматтарды әскерге шақыру учаскелеріне тіркеу, мерзімді әскери қызмет өткеру, әскерге шақыру бойынша әскери қызмет, келісімшарт бойынша әскери қызмет, запаста болу, әскери қызметшілерді әлеуметтік қамтамасыз ету, әскери қызметшілердің жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР азаматтық қорғау негіздері

    Қазақстан Республикасының азаматтық қорғаныс жүйесі. Әскери емес азаматтық қорғаныс бөлімшелері, олардың тағайындалуы мен жабдықталуы. Төтенше жағдайлар кезіндегі халықтың мінез -құлық ережелері. Төтенше жағдайлардың салдарын жоюға, сондай -ақ құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуге тұрғындардың қатысуы. Алдын ала дайындалған эвакуациялық пунктте, маршрут бойында және тұру орнына келген кездегі тәртіп ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР ҚК әскери қызметшілердің тәрбие жұмысының әдістемесі

    ҚР ҚК-дегі тәрбие жұмысы, оның әскери тәртіпті нығайтудағы және әскери қызметшілерді әскери-патриоттық тәрбиелеудегі ролі. Тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық формалары мен әдістерінің үйлесімі. Әскери бөлімшелерде әскери қызметшілердің тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесі. Дүниетанымдық құндылықтардың құрылымы және әскери-патриоттық сана. Әлеуметтік-құқықтық бағдарлау, ҚР ҚК әскери қызметшілерінің жоғары моральдық-психологиялық қасиеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет етуге жан-жақты дайындау, мектепте алғашқы әскери дайындықты сапалы оқыту арқылы отансүйгіштік рухын дамыту ретінде келесі мәселелер қарастырылады. Студенттердің моральдық-саяси және психологиялық қасиеттерін қалыптастыруды ескере отырып, СБП-ны оқытудың заманауи әдістері зерттелуде, ал инновациялық әдістерді оқығанда жаңартылған білім беру мазмұны аясында білім беру процесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери психология және педагогика негіздері

    Жауынгер тұлғасының психологиясы. Оқу және жауынгерлік жағдайдағы жауынгерлердің психикалық процестері мен күйлері. Жауынгердің психикалық танымдық процестерінің ерекшеліктері. Әскери қызмет жағдайындағы адамның сезімі. Әскери ұжымның психологиясы. Әскери педагогика және оның құрылымы. Әскери педагогиканың әдіснамалық негіздері. Әскери бөлімде жауынгерлерді оқыту процесінің принциптері жауынгерлерді оқытудың әдістері мен формалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери қызметті ұйымдастыру

    ҚР ҚК әскер қызметінің мақсаты мен міндеттері. ҚР ҚК әскер қызметінің жай-күйін бағалау критерийлері. Жеке құрамды есепке алу. Әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Әскери қызметшілерді орналастыру және ішкі тәртіп. Казармалық үй-жайларды жабдықтау. Ротаның тәуліктік нарядының құрамы мен міндеттері. Қарауыл, күзетші, қарауылдың құзіреттілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби имиджі

    Мұғалімнің сыртқы келбетінің ерекшеліктері, педагог білім беру жүйесіндегі маманның кәсіби бейнесін дамытудың қазіргі жағдайы және қазіргі заманғы мұғалім бейнесі туралы ой-пікірлерді талдау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастапқы әскери дайындықта ақпараттық технологиялар

    Жаңартылған білім беру мазмұнының стратегиясындағы инновациялық технологиялардың ролі. Бастапқы әскери дайындықтың инновациялық технологияларындағы компьютерлік жүйелер. Деректерді талдау және басқару. Дерекқор жүйелерінің негіздері: түсінігі, сипаттамасы, архитектурасы. Бастапқы әскери дайындықтағы мультимедиялық технологиялар. Бастапқы әскери дайындықтағы инновациялық технологияларды дамыту перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар

    Ақпаратты қабылдау, сақтау, өңдеу және берудің практикалық мәселелерін шешу үшін Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану тәртібі. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет етудегі заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологиялар. Ақпаратты қабылдаудың, сақтаудың, өңдеудің және берудің практикалық мәселелерін шешуде заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдану. Жауынгерлік және әскерлерді жұмылдыру міндеттерін шешуде заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологиялар. Потенциалды қарсыластың электронды шабуылды қолдануынан қорғану және оның жолын кесудің тәртібі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет мемлекет әскерлерінің жаппай қырып жою қарулары және олардан қорғану тәсілдері

    Ядролық, химиялық, биологиялық (бактериологиялық) қару мен басқа да қазіргі заманғы зақымдау құралдарының адамдарға, шаруашылық объектілеріне, қоршаған ортаға және оны қолданудың экологиялық зардаптарына әсер ету ерекшеліктері. Әскери сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған кездегі салдары және ықтимал экономикалық, экологиялық залал. Қазіргі заманғы жеңіліс құралдарын қолдану кезінде, әскери сипаттағы төтенше жағдайлардың туындауындағы мүмкін болатын штаттан тыс жағдайларды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектептегі технологиялық дайындық

    "Жол қозғалысы туралы" 2014 жылғы 17 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының негізгі мазмұны. Көлік құралын басқарудың психофизиологиялық негіздері. Жол-көлік оқиғасы кезінде дәрігерге дейінгі Алғашқы көмек көрсету тәртібі. Жеңіл автомобильдің құрылғысы және техникалық қызмет көрсету. Жүргізушінің жұмыс орнын сәйкестендіру тәртібі. Автокөлікті басқару тетіктерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Технологиялық дайындық

    Жол қозғалысы саласындағы заңнаманың негіздері. Көлік құралын басқару негіздері. Жүргізуші қызметінің психофизиологиялық негіздері. Жол-көлік оқиғасы кезіндегі алғашқы көмек. Жүргізушінің жұмыс орнын дайындау. Автокөлікті басқару органдарымен танысу. Жұмыс істемейтін қозғалтқышы бар басқару элементтерін пысықтау. Траектория қисығы бойынша қозғалыс, маневр жасау. Жылдыамдық беру ауыстырғышымен жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әскери робототехника негіздері

    Әскери роботтардың функционалдығы. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қолданылатын әскери роботтар туралы жалпы ақпарат. Роботтарды әскери істерде қолдану тәртібі, роботтарды басқару алгоритмдері. Жердегі әскери роботты бағдарлау. Қиын жағдайларда роботтардың әрекетін басқару. Роботтар тобын басқару алгоритмдері. Роботтар тобының траекториясын жоспарлау. Әскери роботтарға арналған тактикалық тапсырмаларды құрастыру және құрастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары

    Мұғалімнің кәсіби бағыттары. Бастапқы әскери дайындық мұғалімінің кәсіби қызметіндегі жаңа білім беру технологиялары. Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдылар мен базалық дағдыларды қалыптастыру процестері. Оқытудың заманауи ақпараттық құралдарын пайдалану тиімділігінің шарттары. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара іс-қимыл технологиясы. Оқу жұмысының тиімділік нәтижелерін диагностикалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның әскери тарихы

    Тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдері, Ұлы Дала елінің әскери тарихын қалыптастыру жолдары. Патриоттық әскери тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери тарихын, қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, қазіргі Қазақстанға тән әлеуметтік нормаларды білуге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтар. Қазақстанның әскери тарихының әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі орны мен ролі. Қазақ батырларының әскери мұрасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы

    Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы, оның әскери өнерінің Ұлы Дала елінің әскери тарихының қалыптасу жолдары. Әскери өнер, патриоттық әскери тарих дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихының әлемдік әскери өнер дамуының орны мен ролі. Қазақ батырларының әскери мұрасы. Қазақстанның Ұлы Отан соғысындағы кеңес халқының жеңісіне қосқан үлесі. Қазақстандықтар - Кеңес Одағының батырлары, Халық қаҺармандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері

    Бұл пән Қарулы Күштерді мемлекет қауіпсіздігінің кепілі ретінде, мемлекет қорғанысының конституциялық негіздерін анықтаудан бастап, ҚР ҚК Әскери рәміздерін зерделеуден бастап зерттейді. Бұл ретте экстремизм мен терроризмді ұлттық қауіпсіздікке қауіп ретінде зерттеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери медициналық дайындық

    Қан кету түрлері. Жара туралы түсінік. Қан кетуді уақытша тоқтату әдістері мен құралдары. Сүйектің сынуы туралы түсінік. Күйік кезінде алғашқы көмек көрсету тәртібі. Аяз кезінде алғашқы көмек көрсету тәртібі. Улану туралы түсінік. Уланудың жіктелуі. Дала жағдайында реанимациялық іс-шараларды өткізу негіздері. Механикалық желдету, жанама жүрек массажы. БӘД сабақтарында жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп курсында әскери-медициналық дайындық Бастапқы әскери дайындық пәндері

    Алғашқы әскери дайындық сабақтарында алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсетудің негізгі нысандары мен әдістері. Алғашқы әскери даярлықтың мектеп курсы көлемінде жарақаттар, қан кетулер мен күйіктер, күн және жылу соққысы, өсімдік және жануар тектес улармен улану кезінде алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету тәртібі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдауға және бағалауға қабілетті; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құрудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді; құқық, экономика, экология ұғымдарының негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйенеді.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту. Фило-онтогенездегі адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескеруге қабілетті.
  • Стандартты қаруды дайындау және қолдану ережелері, қару-жарақпен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары, жасақтың жауынгерлік және жүру тәртібі туралы білімдерін көрсету; жауынгердің ұрыс кезіндегі міндеттері, адамдардың күнделікті міндеттері, бір жаттығу үшін бұрғылау техникасын орындау тәртібі, дружиналар мен оқу взводының құрамында бұрғылау техникасын орындау тәртібі.
  • Заманауи аралас қару-жарақты инженерлік қамтамасыз етудің негізгі мақсаттары мен міндеттері, топографиялық карталардың номенклатурасы, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері бөлімшелеріндегі радиобайланысты ұйымдастыру әдістері, көлік құралдарының жалпы техникалық құрылымы, тарихы туралы білімдерін көрсету бронды техниканы құру және дамыту (БТТ), армияның қоян-қолтық ұрыс кешендерін және ұлттық спорт түрлерін жүзеге асыру.
  • Әскери құқық негіздері, ұлттық қауіпсіздік, пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде әскери қызметті ұйымдастырудың жалпы ережелері, пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету. Әскери педагогика және психология, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери қызметшілерімен тәрбие жұмысының әдістері; мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын білу.
  • Мұғалімнің қазіргі заманғы қоғамдағы әлеуметтік мақсаты мен жетекші рөлі, білім беру үдерісін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөлі, оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеудің ең оңтайлы заманауи әдістері мен технологияларын таңдау туралы білімдерін көрсету аудиториялар, Қазақстан Республикасының іс жүргізуінде қабылданған құжаттарды дайындау мен ресімдеудің жалпы ережелері.
  • Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және ақпараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Жаңартылған мазмұн шеңберінде білім беру мекемесінің интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындықтың оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларын көрсету орта білім беру.
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, мемлекеттік қорғаныс негіздері, әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі Қазақстан әскери тарихының орны мен рөлі, қазақ батырларының әскери мұралары туралы білімдерін көрсету , Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы.
  • Теориялық білімді, практикалық дағдыларды және доңғалақты көліктерді жүргізу дағдыларын меңгеру; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды пайдалану; әскери роботтың жерге бағдарлануы; роботтар тобын басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекторияларын жоспарлау; әскери роботтар үшін нақты тактикалық мәселелерді қою және шешу.
  • Білім беру ұйымының азаматтық қорғау құрылымының пәні, міндеттері, негізгі категориялары мен тұжырымдамалары және оның міндеттері туралы білімін көрсету; жаппай қолданылатын қарудың зақымдаушы факторлары және олардан қорғану әдістері; алғашқы әскери дайындық сабақтарында жарақат алған, қан кеткен және күйген кезде және әртүрлі жазатайым оқиғаларда алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі.
Top