Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01411 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құқық негіздері және Жалпы әскери жарғылары

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері қызметінің құқықтық негіздері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғыларының түрлері, олардың мақсаты, мақсаттары, міндеттері мен сипаттамасы. ҚР Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының Ішкі қызметі Жарғысының сипаттамасы. ҚР Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының гарнизондық және қарауылдық қызметі Жарғысының сипаттамасы. ҚР Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының саптық Жарғысының сипаттамасы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының тәртіптік Жарғысының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саптық дайындық оқыту әдістемесімен

    Саптық жарғының негізгі ережелері. Оларды құру және басқару, саптық әдістер мен қозғалыстар қарусыз, қарумен, орнында және қозғалыста. Саптық дайындықтың мақсаттары мен міндеттері. Жүйе және оның элементтері. Машиналарда бөлімшелер салу. Жүйені басқару: жүйені басқару сигналдары, машинаны басқару сигналдары. Жауынгердің саптық техниканы орнында және қозғалыста, қарумен және қарусыз орындаудағы жалғыз дайындығы. Бөлімшенің саптық үйлесімділігі, саптық тәсілдерді орнында және қозғалыста, қарумен және қарусыз орындау. Саптық даярлықты, қару-жарақпен және қарусыз саптық тәсілдерді оқыту әдістемесі, орнында және қозғалыста. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Пәнге кіріспе және курстың негізгі міндеттері. Гимнастика дене шынықтыру құралы ретінде. Гимнастиканың әдістемелік ерекшеліктері. Гимнастика құралдарының сипаттамасы. Гимнастикалық терминология, оның мағынасы. Гимнастиканың негізгі құралдары және жаттығуларды оқыту әдістемесі: саптық жаттығулар. Жалпы дамыту жаттығулары. Қолданбалы жаттығулар. Секіру. Еден жаттығулары. Акробатикалық жаттығулар. Гимнастиканың сауықтыру түрлері. Гимнастика сабақтарының формалары. Оқушылардың әртүрлі контингенті бар гимнастиканы оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Атыс дайындығы оқыту әдістемесімен

    Отқа дайындық түсінігі мен әдістемесі. Атыс қаруын ату негіздері. Спорттық және пневматикалық қару. Калашников автоматы (КА-74). АК ату әдістері мен ережелері. Калашников қол пулеметі (ККП). Калашников пулеметі (КП). Макаров тапаншасы (MТ). Драгуновтың мергендік мылтығы (DMM). Қолмен танкке қарсы граната атқыш (KKP). Станокты Автоматты граната атқыш (CAГ-17). Қол сынықтары гранаталары (РГD-5, F-1, RGO, РГN). Атыс дайындығын оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Қару-жарақ пен басқа да оқ-дәрілермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорт оқыту әдістемесімен

    Пән студенттердің шаңғы спорты теориясын және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған шаңғы спортынан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер шаңғы тебу техникасының негіздерін, шаңғы тебу тәсілдерінің жіктелуін, шаңғы тебу тәсілдерін оқыту техникасы мен әдістемесін, мектепте шаңғы даярлау сабақтарын ұйымдастыру мен өткізу әдістемесін, оқушыларды оқыту әдістемесінің жалпы негіздерін, сондай-ақ шаңғы жарысы бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді және т.б. үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер шаңғымен жүрудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақ әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: шаңғы тебу техникасын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын Портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пән қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл білімді әртүрлі білім беру контекстінде өзінің оқу іс-әрекетінде қолдануды үйретеді. Оқу үрдісінде диалогты, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты дамыта отырып, оқушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Студенттердің отбасымен қарым-қатынас жасау, өзара әрекеттесу және ынтымақтасу қабілеттерін дамытады, сонымен қатар серіктестіктің әртүрлі түрлері арқылы өзінің педагогикалық іс-әрекетін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тактикалық дайындық оқыту әдістемесімен

    Тактикалық дайындықтың мақсаттары мен міндеттері. Тактикалық дайындықтың негізгі ұғымдары. Әр түрлі жағдайларда және құрамда жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізу: жеке іс-қимылдар, бөлімше құрамындағы іс-қимылдар; шабуылдағы, қорғаныстағы іс-қимылдар; құлақтандыру сигналдары; жауынгерлік міндеттерді орындаудың табыстылығын қамтамасыз ету шарттары және т.б. әртүрлі жағдайлар мен құрамдағы тактикалық даярлықты және іс-қимылдарды оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Тактикалық дайындық сабақтарын өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қимылды және ұлттық ойындар

    Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: Жеке ерекшеліктер, қажеттіліктер және қозғалыс қызметіндегі мүмкіндіктері негізінде дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттілік саласы Курс дене шынықтыру-спорт қызметінің әртүрлі түрлері мен нысандарында қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша сабақтар өткізу бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға; оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды жоспарлауға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: дене шынықтыру-спорт қызметінің міндеттерін шешу үшін түрлі қозғалмалы және ұлттық ойындарды қолдану; қатысушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Пән студенттердің жеңіл атлетиканың теориясы мен практикасын және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және оқушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған жеңіл атлетикадан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер жеңіл атлетиканың спорт түрлері техникасының негіздерін, қозғалыс техникасының жіктелуін, фазаларын, құрылымын, қозғалыс күшін, жеңіл атлетиканың спорт түрлері техникасын оқыту әдістемесін, оның ішінде спорттық жүру және жүгіру, ұзындық пен биіктікке секіру және лақтыру техникасын оқыту әдістемесін, жеңіл атлетикада мектеп секциясы мен спорттық жаттығуды ұйымдастыру негіздерін, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді үйренеді. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарда студенттер жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің әртүрлі әдістерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлайды және спорттық серуендеу мен жүгіруді үйрету кезінде оқушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: мектеп бағдарламасы бойынша жеңілатлетикалық спорт түрлерінің техникасын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шахматты оқыту әдістемесімен (Minor)

    Шахмат ойыны теориясының жалпы сұрақтары: шахматтың пайда болу тарихы. Шахмат ойынның негізгі ұғымдары (тақта, фигуралар, фигуралардың қозғалыс ережелері; шахмат терминологиясы және шахмат партиясын жазу; ойынның мақсаты және шахмат партиясын аяқтау тәсілдері; шахмат сағаты және партиядағы уақытты бақылау). Шахмат ойыны кезеңдерінің сипаттамасы, шахмат комбинацияларының түрлері, ойын стратегиясы, шахмат ойынына дайындық және ойынды талдау). Шахматты оқыту әдістемесі. Әр түрлі жастағы топтармен айналысатын оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Адаптивті шахмат және мүмкіндігі шектеулі адамдарды шахматқа бейімдеудің оқыту әдістемесі. Шахмат мерекелері мен шахмат есептері мен позицияларын шешу конкурстарын ұйымдастыру және өткізу. Шахматтан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Шахматта төрешілік ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

    Тақырыпқа кіріспе. Мектептегі пәннің мақсаттары мен міндеттері. Бастапқы әскери даярлық бойынша сабақтарды оқыту мен өткізудің мазмұны, нысандары, әдістері мен тәсілдері. Алғашқы әскери дайындықта заманауи оқыту технологияларын қолдану. Оқыту әдістемесінің жалпы негіздері. Пән мазмұнының бөлімдері бойынша оқыту мен оқыту әдістемесінің жеке аспектілері мен ерекшеліктері. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері. Дайындық бөлімдері бойынша қолданбалы дағдыларды қалыптастыру. Оқыту нәтижелерін бағалау әдістері және оқыту үшін бағалау. Сабақта қолайлы білім беру ортасын құру. Оқу-далалық жиындарды өткізу әдістемесі және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс оқыту әдістемесімен (Minor)

    Және төтенше жағдайлардың негізгі ұғымдары. Төтенше жағдайларды анықтау критерийлерінің түрлері және олардың сипаттамалары. Төтенше жағдайлардың жіктелуі және олардың қысқаша сипаттамасы. Төтенше жағдайлардың туындау шарттары. Төтенше жағдайлардың себептері. Төтенше жағдайлардың даму кезеңдері. Төтенше жағдайларда қауіпті және зиянды факторлар. Әсер ету түрлері мен құралдары, олардың жіктелуі. Техногендік және антропогендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Табиғи және экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар. Азаматтық қорғаныстың негізгі мақсаты, мақсаттары мен міндеттері. Азаматтық қорғаныс саласындағы іс-шаралардың негізгі кешендері және олардың сипаттамалары. "Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс" бөлімін оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру (Бейімдеме дене шынықтыру)

    Пәнге кіріспе. Бейімделуші дене мәдениетінің мақсаты мен міндеттері. Ерекше білім беру қажеттіліктері және денсаулық мүмкіндіктері бар студенттермен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері. Бейімделетін дене мәдениетінің әдістемелік негіздері: әртүрлі денсаулық шектеулері бар қозғалыс әрекеттерін үйретудің ерекшеліктері; дене қасиеттерінің даму ерекшеліктері; инклюзивті білім беру жағдайындағы сабақты ұйымдастыру формалары. Қатысқандардың мүмкіндіктеріне байланысты жеке бағдарламалар мен оқу жолдарын әзірлеу. Бейімделу моторлы демалыс пен жарыстарды ұйымдастыру. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасы, бақылау және өзін-өзі бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (баскетбол, волейбол)

    Пән студенттердің баскетбол мен волейболды оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған баскетбол мен волейболдан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер спорт ойындары теориясының жалпы мәселелерін, баскетбол мен волейболды дене шынықтыру құралы және спорт түрі ретінде, баскетбол мен волейбол ойындарының техникасы мен тактикасын, оқыту және жаттығу әдістерін, баскетболдың бейімделген түрлері (арбада) және (отыру волейболы), балалармен сабақтар өткізу ерекшеліктері, бейімделу баскетболы мен волейболда оқыту және жаттығу әдістемесінің ерекшеліктері, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарда студенттер спорттық ойындар сабақтарының үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлайды және баскетбол мен волейболды оқыту кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: баскетбол және волейбол ойнаудың практикалық дағдыларын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әскери-патриоттық тәрбие әдістемесі

    Әскери-патриоттық тәрбиенің әдістемесі. Мемлекеттік бірегейліктің қалыптасуы туралы түсінік. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері – патриотизм мен интернационализм мектебі. Орта білім беру мекемесіндегі әскери-патриоттық жұмыстың мазмұны. Жастарды халықтың жауынгерлік және еңбек дәстүрлеріне тәрбиелеу. Алғашқы әскери дайындық кабинетінде және басқа сабақтарда жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу. Сыныптан тыс уақытта студент жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу. Жаппай қорғаныс және спорт жұмыстарын жүргізу барысында оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу. Жастарға әскери-патриоттық тәрбие беруді одан әрі жетілдірудің міндеттері мен мәселелері және оның тиімділігін арттыру жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери педагогика және психология негіздері (Minor)

    Әскери педагогика және психология шешетін мәні мен міндеттері: психологиялық процестер; жауынгер мен әскери ұжым тұлғасының психологиясы; оларды зерделеу және қалыптастыру әдістемесі; қазіргі жағдайдағы әскери тәрбиенің мәні, принциптері, нысандары мен әдістері; жауынгердің жауынгерлік шеберлігін, жеке құрамды және бөлімшелердің жауынгерлік үйлесімділігін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Әскери ұжымдардағы жарғылық емес қатынастардың алдын алу. Бастауыш әскери ұжымдардағы" теріс " көшбасшылық. Әскери қызметшілердің суицидтік мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері және оның алдын-алу. Офицерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыстардың ерекшеліктері. Әскери ұжымды психологиялық зерттеудің негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шахматтағы техникалық-тактикалық дайындық (Minor)

    Табысты алға жылжу үшін бірқатар принциптерді сақтау қажет. Жүйелілік және өзектілік принципі. Жинақталған материалды бекіту принципі және тактикалық базаның күрделілік деңгейі. Шахматтағы тактикалық қабылдау-бұл "қос соққы (шанышқы)", "патшаға сызықтық шабуыл", "байлам", "найза (соққы арқылы)", "ашық (ашық) шабуыл", " ашық (ашылған) шах", "Қос шах", "фигураны аулау", "қабаттасу", "пат", "сызықты босату", "өрісті босату", "патшаның ломбард жамылғысын жою", "қызықтыру", "алаңдату", "қорғауды жою", "ескірген төсеніш", "тыныш қозғалыс", "жеребе (Мәңгілік шах, теориялық жеребе)", "диірмен", "рентген".

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шахмат жаттықтырушысы қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері (Minor)

    Білім алушыны даярлау спорттық іс-әрекет үшін аса маңызды психикалық қасиеттер мен білім алушының жеке басының жай-күйін дамытуға ықпал ететін психикалық жүктемелерді іріктеп және даралап қолдану арқылы жүзеге асырылатын мақсатты психологиялық-педагогикалық процесс болып табылады. Шахматшыны даярлаудағы психологиялық дайындықтың негізгі мақсаты-спортшының ең жоғары нәтижеге қол жеткізудегі іс-әрекетіне ықпал ету. Арнайы психологиялық дайындық-білім алушының жарысқа қатысуға тұтас дайындығын қалыптастырудағы ең маңызды құрамдас бөлігі. психологиялық дайындық психикалық жағдайларды бақылау мен түзетуден басқа, спорттық жарыстың өзіндік ерекшеліктерін ескеруді қарастырады: оның маңызды белгілері, шарттары, іске асырылуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери-медициналық дайындық оқыту әдістемесімен (Minor)

    Қарулы Күштердің қабілетін қамтамасыз ету үшін әскери-медициналық дайындықтың маңызы. Жауынгерлік жағдайда әскерлерді медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру принциптері. Әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау: әскери қызметшілердің жеке гигиенасы; тамақтану және сумен жабдықтау гигиенасы. Әскери қызметшілерді жеке медициналық жарақтандыру құралдары және оларды пайдалану қағидалары. Жеке және ұжымдық медициналық қорғау және көмек көрсету құралдары. Жедел реанимациялық шаралар. Жаралар, сынықтар, дислокациялар, көгерулер мен қан кетулер, күйіктер мен аяздар үшін алғашқы медициналық көмек; электр тогының зақымдануы және басқа зақымданулар. Жаппай қырып-жою қаруының әсерінен алғашқы көмек көрсету ерекшеліктері. Қарсыластың бактериологиялық (биологиялық) қаруды қолдануы жағдайында жұқпалы аурулардың алдын алу. Емдеу-эвакуациялық іс-шаралар. Әскери-медициналық дайындықты оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі

    Курс студенттерге білім беру ұйымдарында дене шынықтыруды оқыту және оқыту әдістемесін меңгеруге бағытталған. Білім беру процесін жобалау үшін, сондай-ақ моторлық әрекеттерді үйрету, сауықтыру санасы мен сауықтыру мінез-құлқын қалыптастыру үшін негіз. Студенттер жас ерекшеліктерін және қатысушылардың мүмкіндіктеріндегі айырмашылықтарды ескере отырып әртүрлі мақсатты бағыттағы оқу сабақтарын жоспарлауды және өткізуді үйренеді; әр түрлі ортадағы қозғалыс әрекеттері мен әрекеттерін үйрету, сабақтың міндеттеріне сәйкес әдістер мен құралдарды дұрыс таңдау, оқушылардың жас ерекшеліктері мен физикалық жағдайын ескере отырып, оқыту мен бағалаудың классикалық әдістері мен жаңа тәсілдерін барабар таңдау. Практикалық сабақтарда студенттер қозғалыс әрекеттері әдістемесінің ерекшеліктерін пысықтайды, қажетті құжаттаманы, соның ішінде сабақ жоспарлары мен сыныптан тыс сабақтарды, жеке бағдарламаларды жасайды, сабақтардың үзінділерін және олардың сыни талдауларын жүргізеді. Пән біріктірілген емтихан – тестілеу және портфолионы қорғау түрінде емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (футбол, гандбол)

    Пән студенттердің спорттық ойындарды (футбол мен гандбол) және оларды оқыту әдістемесін, білім беру процесінің мазмұнын жобалауды және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған спорттық ойындар бойынша сабақтар мен жарыстар өткізуді игеруге бағытталған. Студенттер дене шынықтыру және спорт түрлері ретінде футбол мен гандболға қатысты спорттық ойындар теориясының жалпы мәселелерін зерттейді. Студенттер футбол және гандбол ойындарының техникасы мен тактикасын, оқыту және жаттығу әдістемесін, әртүрлі жастағы балалармен сабақтардың ерекшеліктерін, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің ерекшеліктері мен негіздерін меңгереді. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер футбол мен гандболдағы техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістемелерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және футбол мен гандболды оқыту кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: футбол мен гандбол ойнаудың практикалық дағдыларын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әскери-инженерлік дайындық, басқару және байланыс оқыту әдістемесімен

    Тақырыпқа кіріспе. Мина-жарылғыш тосқауылдар, жарылмайтын тосқауылдар. Танкке қарсы және персоналға қарсы миналар. Жеке және ұжымдық қорғаныс инженерлік құрылыстары. Шабуыл мен қорғанысты инженерлік қамтамасыз ету. Жарық бөліктері мен жергілікті заттарды, компасты, топографиялық картаны қолдана отырып, жер бедерін бағдарлау. Басқару және байланыс. Табысқа жету үшін әскер тектері мен Арнайы әскерлер орындайтын инженерлік міндеттер мен іс-шаралар кешені. Қарудың барлық түрлерін тиімді пайдалану және әскерлердің сәтті қозғалысы мен маневрі үшін ең жақсы жағдайлар жасау, оларды қазіргі заманғы жеңіліс құралдарынан қорғауды арттыру. Жер бедерін нығайту, жер бедерін жіктеу, шабуылды инженерлік қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Әскери-инженерлік даярлықты оқыту, басқару және байланыс әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзу оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің жүзуді және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған жүзу сабақтары мен жарыстарын өткізуге бағытталған. Студенттер жүзудің жалпы заңдылықтарын, жүзудің әртүрлі тәсілдерін оқыту техникасы мен әдістемесін, старт пен бұрылысты оқыту техникасы мен әдістемесін, сүңгу техникасын, су астында қозғалу техникасын, күрделі жағдайларда жүзуді, суда ойнау мен көңіл көтеруді, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді үйренеді. Сабақ кезінде қауіпсіздік техникасына, суға батып бара жатқан адамға көмек көрсетуге, зардап шегушіге алғашқы көмек көрсетуге ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер жүзудің әртүрлі стильдерін, старттар мен бұрылыстарды оқыту сабақтарының үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және жүзуді үйрету кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: жүзу техникасын әртүрлі стильдермен, бұрылыстармен және старттармен көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери робототехника негіздері және технологиялық дайындық оқыту әдістерімен

    Әскери Робототехникаға кіріспе. Соғыс уақытында роботтарды тағайындау. Әскери робототехниканың қолданылу аясы, функционалдық мүмкіндіктері мен міндеттері: барлау және бақылау, жарылғыш құрылғыларды минадан тазарту және орнату, жауынгерлік іс-қимылдар және т.б. роботты басқару алгоритмін әзірлеу. Жауынгерлік роботтардың жіктелуі. Әр түрлі елдердің жауынгерлік роботтарының сипаттамасы: ұшқышсыз ұшу аппараттары, мобильді робототехникалық кешен, MARCbot, Talon, MQ-9 Reaper UAV, SWORDS, Уран-9. Технологиялық дайындыққа кіріспе. Қазақстан Қарулы Күштерін жауынгерлік жарақтандырудағы автомобиль техникасының орны. Жол қозғалысына қатысушылар: олардың құқықтары мен міндеттері. Доңғалақты көлік жүргізу негіздері. Жол белгілері мен белгілері. Бағдаршам, реттеуші сигналдары. Әскери робототехника және технологиялық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери топография оқыту әдістемесімен

    "Әскери топография" пәніне кіріспе. Әскери топографияның міндеттері, картографиялық кескіннің мәні, жер бедерін өлшеу, әртүрлі жағдайларда бағдарлау, бағдарлар мен қозғалыстарды анықтау. Жер бедері және оның шайқастағы маңызы. Рельефті зерттеу әдістері. Топографиялық карталар. Топографиялық карта. Карта бойынша қашықтықты өлшеу. Жер бедерінің және объектілердің (мақсаттардың) координаттар картасы бойынша анықтау. Мақсаттарды, бағдарларды немесе басқа объектілерді олардың белгілі координаттары бойынша картаға түсіру. Рельефке бағдарлау. Көкжиектің жақтарын анықтау. Азимуттар бойынша қозғалыс. Кедергілерді айналып өту. Карта бойынша жер бедерін бағдарлау, оның орналасқан жерін анықтау. Жергілікті заттарды картаға түсіру. Қозғалыстағы карта бойынша бағдарлау. Әскери топографияны оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Азаматтық ұстанымды, экологиялық дүниетанымды қалыптастыру үшін философия, тарих және басқа да әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің білімі мен құндылықтарын пайдаланады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып және оның барлық субъектілерінің тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, заңнамалық негізде қосымша білім беру саласында жеке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырады.
  • Білім алушыларда Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру құралдарымен әлеуметтік маңызды және жеке қасиеттерді және soft skills тәрбиелейді.
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындық бағдарламасының бөлімдері бойынша қолданбалы дағдыларды, мектептің дене шынықтыру бағдарламасының негізгі спорт түрлері бойынша қозғалыс дағдылары мен іс-қимылдарын көрсетеді.
  • Бастапқы әскери даярлық, әскери-патриоттық тәрбие және дене шынықтыру пәні саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады.
  • Зерттеу әдіснамасы мен ғылыми этиканы білу және түсіну негізінде бастапқы әскери және технологиялық дайындық, патриоттық тәрбие және дене шынықтыру саласында қолданбалы зерттеулер жүргізеді.
  • Академиялық адалдық пен ғылыми этика қағидаттары мен мәдениетін сақтай отырып, өңірлік, республикалық және халықаралық деңгейде күтілетін өзгерістерге байланысты өзінің педагогикалық қызметін және өз ұйымының қызметін дамытады; дене шынықтырумен дербес айналысу арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын жүргізеді.
  • Сабақтарда білім алушылардың жан-жақты дамуына ықпал ететін білім беру ортасы мен жағдайлар жасайды; жеке айырмашылықтарды ескере отырып, психологиялық, әлеуметтік және педагогикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді және алғашқы медициналық көмек көрсетеді.
  • Білім алушылар контингентінің жеке айырмашылықтарын ескере отырып, патриоттық тәрбие беру, қорғаныс-бұқаралық жұмыс және әскери-техникалық үйірмелерді, спорт түрлері бойынша секцияларды ұйымдастыру жөніндегі іс-шараларды өткізеді.
  • Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде, оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгерген; осы Қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн да, онлайн да әртүрлі интерактивті қатынастар мен серіктестік желілерде сындарлы қарым-қатынас жасайды.
  • Бастапқы әскери дайындық, әскери-патриоттық тәрбие мен дене шынықтыру мазмұнының тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, олардың ғылымдар мен қоғамдық құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын түсіндіреді.
  • Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру бойынша сабақтарды, әскери-далалық жиындар мен спорттық жарыстарды жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге және оқушылар контингентінің, оның ішінде мүмкіндіктері шектеулі адамдар арасындағы жеке айырмашылықтарды ескере отырып, оқыту нәтижелерін бағалаудың тиімді әдістерін қолдануға қабілетті.
Top