Жарнама және маркетинг психотехнологиясы

  • Оқу пәні маркетинг пен жарнаманың жеке тұлғаға психологиялық әсер ету мәселелерімен байланысты студенттердің білім саласын қалыптастырады. Студенттерде пән маркетингтің негізгі ұғымдары, маркетинг менеджменті, жарнама мен маркетингтің негізгі психотехнологиялары туралы идеяларды қалыптастырады. Бренд пен ребрендингтің психологиялық негіздерімен танысу, жарнаманың психологиялық қауіпсіздігі мәселелерін талдау және жарнаманың психологиялық қауіпсіздігін сараптау технологияларын игеру.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top