Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B03107 Клиникалық психология в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Жалпы психология

    Психология ғылымының тұлғаның даму заңдылықтары, танымдық іс-әрекет пен тұлғалық қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру; қазіргі жағдайда маман әлемінің кәсіби бейнесін қалыптастыру; психологиялық құбылыстарды жүйелі талдай білу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы

    Ағзаның ішкі жүйесін құрайтын ОЖЖ, адамның ЖЖҚ анатомиясы мен физиологиясы:вегетативті жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі; жүйке жүйесінің эмбриогенезі мен онтогенезі туралы жүйелі көзқарас туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиядағы проективтік әдістер

    Жеке тұлғаны зерттеудің әртүрлі проективтік әдістерінің негізінде жатқан клиникалық психологияның практикалық міндеттерді шешу үшін қолданылатын проективтік әдістермен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын қалыптастыру; оларды пайдалану және алынған деректерді түсіндіру тәсілдері; нақты проективтік әдістердің диагностикалық мүмкіндіктерін көрсету мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік психология

    Әлеуметтік топтар туралы идеяларды қалыптастыру, тұлғаны қалыптастыру және дамыту процесінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын, топтағы жеке тұлғаның іс-әрекетінің өзіндік ерекшелігін, әлеуметтік ортаның ерекшеліктерін және қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып, мінез-құлық және психикалық күйлер; психологиялық әсер ету әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Даму психологиясы және жас ерекшелік психологиясы

    Адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы сұрақтар қарастырылады, адамның қалыптасу процесінің жас заңдылықтары, адам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі іс-әрекеттің өзіндік ерекшелігі ашылады, адамның жас заңдылықтарының ерекшеліктерін ескере отырып, адамның мінез-құлқы мен психикалық күйлерінің ерекшеліктері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық практикум

    Кәсіби ойлау сапасы; ғылыми мәтін арқылы өз ойларын білдіру және негіздей білу, дұрыс қорытынды жасай білу және алынған нәтижелерді ғылыми зерттеу және академиялық жазу мәдениетінің дамуына ықпал ететін эксперименттік және психодиагностикалық әдістер көмегімен логикалық салыстыра білу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұлға психологиясы

    Тұлға туралы негізгі көзқарастар жүйесінің мәселелері; тұлғаның табиғаты және жеке тұлғаны зерттеу мәселелері; тұлға психология саласындағы зерттеулерге негізделетін әдіснамалық принциптер; жеке тұлғаны психологиялық зерттеудің ерекшеліктері, жеке тұлғаның психологиясын зерттеудегі теориялық бағыттар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Пәндік сала және пән негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында; жүйелі детерминация қағидаттарына әкелетін ғылыми зерттеудің әдіснамалық алғышарттары мәселесіне статистикалық көзқарас; зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу, психологияда математикалық статистика әдістерін қолдану мақсатында оқылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клиникалық психология

    Психофизиологиялық мәселелерді түсіну үшін адамдардың психикалық денсаулығын диагностикалауды, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуді; психологиялық түзетуді (психотерапияны) жүргізу мен бағалауды; клиникалық психологияның психотерапиялық әдістерін, физикалық денсаулығының бұзылуымен байланысты психологиялық қиындықтарды басынан кешіретін адамдарды қолдаудың әртүрлі нысандарын қамтитын мәселелер қаралады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Медициналық психология

    Психологиялық диагностиканың теориялық және практикалық міндеттерін шешуге және психикалық факторлардың соматикалық және психикалық аурулардың дамуына, психокоррекцияға, ауру мен денсаулық көріністеріне әсерін зерттеуге бағытталған медициналық психологияға қатысты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Рухани жаңғыру

    Қазақстан мен қазіргі заманның тарихи тәжірибесі, ұлттық сана мен оның қалыптасу ерекшеліктері, "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы туралы мәселелер қарастырылады; жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық бірегейлік; бәсекеге қабілеттілік және прагматизм қазіргі заманғы қоғамдық сананың құндылықтары ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы патопсихология

    Медициналық диагнозды нақтылау және емдеуді, арнайы психология мен дефектологиямен, сондай-ақ психиатриямен байланысты, атап айтқанда, психотерапия мен еңбек терапияны негіздеу мақсатында психикалық аурулардағы психикалық процестердің бұзылуы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, негізгі мемлекеттік-құқықтық құбылыстар; ҚР конституциялық құқығының негіздері, ҚР Азаматтық және отбасылық құқығының негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар нейропсихологиясының негіздері

    Балалық кезеңдегі ми ұйымының ерекшеліктеріне байланысты мәселелер; баланың психикалық функцияларын қалыптастыру және дамыту процестері, көбінесе когнитивтік және мінез-құлық аясында; балалық кезеңдегі заманауи нейропсихологиялық диагностика, түзету және оңалту әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы психодиагностика

    Ерекшелігі жеке тұлғаның даму заңдылықтарын, танымдық іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін; маман әлемінің кәсіби имиджін қалыптастырудағы психологиялық білімнің рөлін; психологиялық құбылыстарды жүйелі талдауды зерттеу болып табылатын психологиялық ғылымның білімін қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Клиникалық психологияда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру

    Психологиялық зерттеу әдістерін ұйымдастыру және жоспарлау туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, психологиядағы эмпирикалық әдістер, адамдарда зерттеу жүргізу кезінде психологияның этикалық принциптері; клиникалық психологияда зерттеуді жоспарлауды ұйымдастыруда туындайтын теориялық және әдіснамалық мәселелер зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Нейропсихология негіздері

    Психикалық процестерді миды ұйымдастырудың заманауи ғылымы ретінде нейропсихологияның пәндік саласы туралы, адам миының дамуының оның жеке басы мен мінез-құлқына әсері туралы; қазіргі нейропсихологиялық диагностика, науқастарды түзету және оңалту әдістері туралы білім қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық психология

    Адамның даралығы және оның қалыптасу заңдылықтары; адам даралығын ұйымдастырудың негізгі деңгейлері; нейрофизиологиялық, конституциялық, жыныстық және басқа деңгейлерге негізделген жеке айырмашылықтардың негізгі аспектілері; тұлғаның жас ерекшеліктері туралы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қалыпты және патология дамуындағы диагностикасының әдістері

    Психомоториканың дамуы; психомоторика дамуының бұзылысы; норма мен патологиядағы психомоториканы зерттеу әдістері; ойлау мен сөйлеуді зерттеудің эксперименттік-психологиялық әдістері; ойлау мен сөйлеу функцияларының бұзылуын зерттеу әдістері; норма мен патологиядағы танымдық процестерді зерттеу әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы психопатология

    Психикалық іс-әрекет патологиясының даму заңдылықтарын, этиология мен патогенездің жалпы мәселелерін, психопатологиялық процестердің табиғатын, олардың себептерін, жіктеу принциптерін, зерттеу және емдеу әдістерін, соның ішінде симптоматология мен психикалық бұзылулардың синдромологиясын ұсыну мақсатында негізгі сұрақтар зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы бизнес

    Бизнес-жоспар құру, өткізу нарығын талдау әдістерін зерттеу, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеу және ұсыну, қолданбалы бизнес негіздерімен қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, өмір сүру қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, адамның өмір сүру ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Психологияда бар әдістер: эксперименттік әдістер: зертханалық, далалық, оларды табиғи ұйымдастыру және жоспарлау; эксперимент нәтижесінде пайда болатын адамдарға және құбылыстарға эксперименттік әсер ету; сыналушылар таңдамасын қалыптастыру; жалпы популяция, таңдаманың репрезентативтілігі туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ішкі ауруларға кіріспе

    Тыныс алу жүйесінің аурулары (пульмонология), жүрек-тамыр жүйесі, гастроэнтерология, нефрология, дәнекер тінінің (ревматология) этиологиясы, патогенезі, диагностикалық әдістері, емдеу принциптері, алдын-алу және оңалту туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Наркологиядағы психотерапия

    Когнитивті-мінез-құлық, позитивті психотерапия әдістерін, гуманистік психотерапия әдістерін қолдана отырып, наркологиядағы психокоррекция мен психотерапияның негізгі дағдыларын ұсынуды қалыптастыру мақсатында зерттеледі; наркологиядағы, абилитациядағы және неоабилитациядағы кешенді оңалту әдістері мен бағдарламаларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психиатрия

    Психиатрияның пәндік саласы туралы; адамның экзогендік, эндогендік және мультифакторлық психикалық бұзылыстары, стресспен байланысты бұзылулар, невротикалық және психосоматикалық бұзылулар, диагностика, терапия, психофармакотерапия, оңалту, психопрофилактика және психотерапия әдістері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы психология

    Аномалды дамуы бар адамдардың: психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалды дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер, сондай-ақ денсаулығының бұзылуына байланысты ерекше білім беру қажеттіліктері бар егде жастағы адамдардың даму заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тағамдық мінез-құлық бұзылысының психотерапиясы

    Тамақтанудың бұзылуының психотерапиясы; тамақтанудың бұзылуының түрлері туралы түсінік; булимияның, анорексиялық жүйке жүйесінің, тамақтанудың бұзылуының атиптік формаларының этиологиясы, диагностикасы және клиникалық көріністері, психологиялық түзету және психотерапия, психофармакотерапия және нутрициотерапия әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық психологиясы

    Денсаулық психологиясының әртүрлі ғылыми бағыттарындағы мамандардың психологиялық білім жүйесінің сұрақтары қарастырылады, бұл оларға психикалық шындықты дұрыс талдауға және психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық түсініктерін психолог қызметінің практикалық аспектілерімен дұрыс байланыстыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аномальды даму психологиясы

    Ол психологиялық диагностика аясында баланың медициналық және логопедиялықтан бастап әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық мәселелерге дейінгі барлық мәселелерді көруге мүмкіндік беретін даму психологиясы, балалар патопсихологиясы, балалар нейропсихологиясы және балалар психиатриясы түйіскен жердегі аномальды психология туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Перинаталдық психология

    Перинаталды психология саласында жұмыс істейтін мамандардың психологиялық білім жүйесіне байланысты сұрақтар қарастырылады, бұл оларға жүкті әйелдердің психикалық шындығын дұрыс талдауға және теориялық түсініктерін диагнозбен, жүкті әйелдерді психологиялық қолдау кезінде туындайтын теориялық және әдістемелік проблемалармен дұрыс байланыстыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Неврология

    Стресстік жағдайлар, күн тәртібінің бұзылуы сияқты бірқатар себептер нәтижесінде пайда болатын орталық және перифериялық жүйке жүйесінің аурулары, олардың даму механизмдері, белгілері, балалар мен ересектердегі диагностика және емдеу, оңалту және алдын-алу принциптері туралы түсінікті қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық түзету

    Адамның қажетті психологиялық қасиеттерін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуін және өзгеретін өмір жағдайларына бейімделуін арттыруға бағытталған психологиялық түзету негіздері, психологиялық түзету түрлері: танымдық аясы; аффективті-ерікті аясы; мінез-құлық аясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психиатриядағы дифференциалды диагноз

    Психодиагностикалық нәтижелер мен психиатриялық науқастың клиникалық психикалық жағдайын динамикада: ремиссия мен ауру жағдайында бағалау негізінде психиатриялық белгілер мен синдромдарды саралауға бағытталған психиатриядағы дифференциалды диагнозға қатысты мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Неврозология

    Невротикалық аурулар тобы туралы, сондай-ақ соматоморфты, психосоматикалық тұлғалық бұзылулар, психогенез, тұлғаның психодиагностикалық зерттеулерінің спектрі және жеке қатынастардың бұзылуы, невротикалық бұзылулардың клиникалық көріністері, психофармакотерапия және психотерапия туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг

    Оқытудың тиімді нысандары, тиімді технологиялармен, басқарушылық шешімдер қабылдау және іскерлік қарым-қатынас, студенттердің жеке ерекшеліктерімен, олардың іс-әрекетінің тиімділігін төмендететін адамның жеке дара ерекшеліктеріне негізделген қарым-қатынас пен шешім қабылдаудың жеке әдістері мен тәсілдері туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Соттық-психологиялық сараптама

    Соттық-психологиялық сараптаманың ерекшеліктері; қылмыстық және азаматтық сот ісін жүргізудегі соттық-психологиялық сараптаманың негіздері; соттық-психологиялық сараптаманың негізгі міндеттері - соттық-психологиялық сараптаманың ерекше компоненті; ересектер мен кәмелетке толмағандардың кешенді соттық-психологиялық-психиатриялық сараптамасы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру

    Психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелерін; кеңес берудегі консультанттың рөлі мен орнын; кеңесшінің тұлғасына кәсіби қызметтің әсерін; кеңесшінің кәсіби дайындығы; психологиялық кеңес беру процесін; психологиялық кеңес берудің арнайы мәселелерін; психологиялық кеңес берудегі этикалық қағидаларды ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психиатриядағы клиникалық талдау

    Клиникалық психологтың психикалық бағыттағы мамандармен өзара әрекеттесуіне негізделген ғылымдардың түйіскен жерінде клиникалық және практикалық бағыт, клиникалық жағдайларды талдау, дифференциалды диагноз қою, нозологиялық тиістілікті бағалау, динамикалық және оңалту диагнозы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психологиядағы сараптама

    Құқықтық және клиникалық психология мен психиатрияға байланысты соттағы, еңбектегі және әскери психологиялық сараптамадағы клиникалық психологтың қызметі ; сараптамалық психологиялық қорытынды; патопсихологиялық зерттеу, психодиагностика, психологиялық эксперимент әдістерінің көмегімен психикалық функцияларды төмендету дәрежесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шекаралық бұзылыстар психологиясы

    Жалпы шекаралық нейропсихиатриялық бұзылулар, сондай-ақ осы бұзылуларды түзету мен емдеудегі практикалық психологтың рөлі; шекаралық бұзылулар психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелері, практикалық психологтар жұмысының негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық психикалық бұзылыстар

    Мидың органикалық зақымдануының этиопатогенетикалық және феноменологиялық әртүрлі салдарының жиынтығы болып табылатын симптоматикасы, психикалық бұзылулар, диагноз, экзогендік зияндылық фактілері, церебральды дисфункция аясында патогендік психопатологиялық көріністердің болуы мәселесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онкологиядағы психотерапия

    Онкологиялық науқастардың ауруының ішкі көрінісі, психологиялық түзету мүмкіндігі және комплайенске, сапалы өмірге қол жеткізу үшін психотерапиялық әдістер (жеке және топтық), ұзақ ремиссияға ықпал ететін онкологиялық науқастарда психопатологиялық белгілерді түзету және түзету туралы білім қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аддиктология

    Тәуелді мінез-құлық, тәуелділіктің себептері, олардың даму механизмдері, психологиялық және клиникалық белгілері, белгілері, динамикасы, түзету және терапия әдістері, әртүрлі тәуелділігі бар адамдарды психотерапиялық қолдаудың әдістері мен әдістері туралы білім қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дағдарыс психологиясы және психотерапия

    Психикалық жарақат құрылымындағы дағдарыстық жағдайларды, тәжірибелерді, психологиялық және психикалық тұлғалық бұзылыстарды, дағдарыстық кеңес беру, психологиялық және психиатриялық диагностика, түзету және психотерапияның ерекшеліктерін зерттейтін психология және психотерапия салалары туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экспресс-психотерапия

    Кәсіби психотерапияның нақты әдістері мен құралдарын (НЛП, эриксондық гипноз, гештальт, психодрама, стресс-психотерапия және т.б.) қолдану тәжірибесі, шектеулі уақыт кезеңінде клиенттерде айтарлықтай, тұрақты конструктивті өзгерістерге қол жеткізу туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар психиатриясы

    Қазіргі заманғы психиатрия, балалар мен жасөспірімдерде пайда болатын экзогендік, эндогендік және мультифактуралық психикалық бұзылулар, психодиагностика, психофармакотерапия, әлеуметтік-психологиялық түзету және оңалту әдістері; психиатрияның орны мен рөлі туралы заманауи көзқарастарды қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аутистік спектрдің бұзылуы

    Әлеуметтік өзара әрекеттесуді және әлеуметтік байланыстарды бастау және қолдау қабілетінің тұрақты жетіспеушілігімен, сондай-ақ шектеулі қызығушылықтармен және жиі қайталанатын мінез-құлық әрекеттерімен сипатталатын нәрестелік немесе балалық шақтағы психикалық дамудың бұзылуына қатысты сұрақтарды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психосоматика

    Патологиялық психогендік факторлардың, стресстің нәтижесінде психогендік, функционалды және органикалық деңгейлерде көрінетін диагностикаға, медикоментозды терапияда (оның ішінде психофармакотерапияда), психокоррекцияда және психотерапияда кешенді тәсілді қажет ететін психосоматикалық бұзылулар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психотерапияның негізгі әдістері мен бағыттары

    Негізгі психологиялық тұжырымдамаларға, полимодальды, интегративті психотерапияға, емдеудің ұйымдастырушылық формаларына (жеке, топтық терапия, психоз психотерапиясы, шекаралық бұзылулар, сау психотерапия) негізделген негізгі психотерапиялық бағыттар туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Когнитивтік мінез-құлық психотерапиясы

    Когнитивтік мінез-құлық психотерапиясы туралы білімді когнитивтік терапияны мінез-құлық терапиясымен біріктіретін психотерапияның кешенді формасы ретінде, адам мінез-құлқын ынталандыру және күшейту арқылы қажетті мінез-құлық формаларын өзгерту әдістері мен тәсілдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Когнитивті психология

    Ақпаратты ұсынудың танымдық процестерін, логикалық ойлауды, қиялды, шешім қабылдау қабілетін зерттеумен айналысатын эксперимент және математикалық модельдеу; қазіргі психолингвистиканың, әлеуметтік психологияның, тұлға психологиясының, білім беру психологиясының, жасанды интеллект жүйесінің ерекшеліктеріне негізделген когнитивтік психология мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Интегративті отбасылық психотерапиясы

    Өзара тәуелді адамдар тобы ретінде отбасы туралы тұтас көзқарасты дамыту дағдыларын -отбасылық жүйе, жүйелік отбасылық психотерапиялық диагностиканың интегративті моделін және отбасылық жүйені бағалау процесін ашу; терапевтке отбасылық жүйені жан-жақты бағалауға мүмкіндік беретін сенімді құралмен қамтамасыз етуді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психодрама

    Психотерапия және психологиялық кеңес беру әдістері, терапевтік топтық процесс ретінде адамның ішкі әлемін зерттеу үшін драмалық импровизация құралын қолдану; монолог, бірнеше қайталау, психикалық жарақаттарды емдеудегі рөлдерді инверсиялау, невротикалық бұзылулар туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Отбасылық кеңес беру

    Олар отбасылық кеңес беру мен терапияның клиникалық, әлеуметтік, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық негіздері отбасындағы диагностика мен консультацияның әртүрлі әдістерімен танысу: отбасылық қатынастарда психологиялық кеңес беруді қолданудың негізгі салалары туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эриксондық гипноз

    Психосоматикалық, невротикалық бұзылулармен, дағдарыстық жағдайлармен жұмыс істеуге арналған әдістер, психикалық жарақаттардың өзгеруіне, өңделуіне, теріс тәжірибеге және жаңа тәжірибеге үйретуге әкелетін метафоралар, еріксіз нұсқаулық әдістерін қолданатын психология және психотерапия мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі клиникалық проблемалары, бұзылулары бар клиенттерді сүйемелдеу кезінде психологиялық жұмыс бағдарламаларын құрады; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады.
  • Клиникалық бағыттар бойынша теориялық тәсілдер мен ұстанымдарды анықтайды және түсіндіреді, жүйке жүйесінің қасиеттеріне байланысты адамдардың жеке айырмашылықтарын сипаттайды.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; өзінің кәсіби қызметінде қазіргі заманғы қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизмі, өзара түсіністігі, толеранттылығы және демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
  • Қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, командада жұмыс істей алады, Әлеуметтік және эмоционалдық интеллектті дамытады; қарым-қатынас жағдайындағы өзінің мінез-құлқын коммуникация тәсілдерін білу негізінде бағалайды және түзетеді, қызметте тиімділікке ықпал ететін тұлғаның кәсіби-маңызды қасиеттеріне ие болады.
  • Сандық технологияларды, smart қосымшаларды ескере отырып, клиникалық психологтардың практикалық әдістері мен құралдарын зерттейді және қолданады.
  • Оқытылатын саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады.
  • Әр түрлі жас кезеңдерінде тұлғаның физиологиялық, психикалық, әлеуметтік дамуын ашады; жеке тұлғаның әлеуметтену ерекшеліктері; психотерапевтті психикалық аурулармен байланысты құралмен қамтамасыз етеді.
  • Зерттелетін саладағы сандық технологияларға негізделген білім мен түсінікті көрсетеді; зерттеу нәтижелерін суреттейді: психологиялық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу әдістерін еркін қолданады, ақпаратты жіктейді және жинақтайды, маңызды психологиялық мәселелер бойынша пайымдауларды түсіндіреді.
  • Пациенттермен қарым-қатынас, психологиялық қолдау, психотерапия саласындағы нақты және виртуалды жағдайларды бағалайды.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеу арқылы қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді, тәсілдер мен тетіктерін және Start-Up жобаларын қолданады; білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолданады, аргументтерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың проблемаларын шешеді.
  • Медициналық ұйымдардағы психологиялық қызметтің ерекшеліктерін анықтайды; клиникалық психологияда қолданылатын ұғымдық аппаратты қолданады; психотерапияда дағдарыс психологиясының негіздерін қолданады; психотерапияның негізгі әдістерін түсінеді; психологиялық түзетуде топтық жұмыс әдістерін қолданады.
  • Сараланған тәсілді және клиникалық жағдайларды ескере отырып, практикалық психологтар жұмысының практикалық әдістері мен құралдарын зерделейді және қолданады; перинаталдық дамудан бастап патопсихология және психопатология бағыттарындағы білім негіздерін көрсетеді;
Top