Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B03107 Клиникалық психология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Психология ғылымының тұлғаның даму заңдылықтары, танымдық іс-әрекет пен тұлғалық қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру; қазіргі жағдайда маман әлемінің кәсіби бейнесін қалыптастыру; психологиялық құбылыстарды жүйелі талдай білу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 4

    Ағзаның ішкі жүйесін құрайтын ОЖЖ, адамның ЖЖҚ анатомиясы мен физиологиясы:вегетативті жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі; жүйке жүйесінің эмбриогенезі мен онтогенезі туралы жүйелі көзқарас туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы проективтік әдістер
    Несиелер: 4

    Жеке тұлғаны зерттеудің әртүрлі проективтік әдістерінің негізінде жатқан клиникалық психологияның практикалық міндеттерді шешу үшін қолданылатын проективтік әдістермен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын қалыптастыру; оларды пайдалану және алынған деректерді түсіндіру тәсілдері; нақты проективтік әдістердің диагностикалық мүмкіндіктерін көрсету мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік топтар туралы идеяларды қалыптастыру, тұлғаны қалыптастыру және дамыту процесінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын, топтағы жеке тұлғаның іс-әрекетінің өзіндік ерекшелігін, әлеуметтік ортаның ерекшеліктерін және қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып, мінез-құлық және психикалық күйлер; психологиялық әсер ету әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Даму психологиясы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы сұрақтар қарастырылады, адамның қалыптасу процесінің жас заңдылықтары, адам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі іс-әрекеттің өзіндік ерекшелігі ашылады, адамның жас заңдылықтарының ерекшеліктерін ескере отырып, адамның мінез-құлқы мен психикалық күйлерінің ерекшеліктері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық практикум
    Несиелер: 4

    Кәсіби ойлау сапасы; ғылыми мәтін арқылы өз ойларын білдіру және негіздей білу, дұрыс қорытынды жасай білу және алынған нәтижелерді ғылыми зерттеу және академиялық жазу мәдениетінің дамуына ықпал ететін эксперименттік және психодиагностикалық әдістер көмегімен логикалық салыстыра білу мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Тұлға туралы негізгі көзқарастар жүйесінің мәселелері; тұлғаның табиғаты және жеке тұлғаны зерттеу мәселелері; тұлға психология саласындағы зерттеулерге негізделетін әдіснамалық принциптер; жеке тұлғаны психологиялық зерттеудің ерекшеліктері, жеке тұлғаның психологиясын зерттеудегі теориялық бағыттар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 4

    Пәндік сала және пән негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында; жүйелі детерминация қағидаттарына әкелетін ғылыми зерттеудің әдіснамалық алғышарттары мәселесіне статистикалық көзқарас; зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу, психологияда математикалық статистика әдістерін қолдану мақсатында оқылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық психология
    Несиелер: 7

    Психофизиологиялық мәселелерді түсіну үшін адамдардың психикалық денсаулығын диагностикалауды, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуді; психологиялық түзетуді (психотерапияны) жүргізу мен бағалауды; клиникалық психологияның психотерапиялық әдістерін, физикалық денсаулығының бұзылуымен байланысты психологиялық қиындықтарды басынан кешіретін адамдарды қолдаудың әртүрлі нысандарын қамтитын мәселелер қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық психология
    Несиелер: 7

    Психологиялық диагностиканың теориялық және практикалық міндеттерін шешуге және психикалық факторлардың соматикалық және психикалық аурулардың дамуына, психокоррекцияға, ауру мен денсаулық көріністеріне әсерін зерттеуге бағытталған медициналық психологияға қатысты мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі заманның тарихи тәжірибесі, ұлттық сана мен оның қалыптасу ерекшеліктері, "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы туралы мәселелер қарастырылады; жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық бірегейлік; бәсекеге қабілеттілік және прагматизм қазіргі заманғы қоғамдық сананың құндылықтары ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы патопсихология
    Несиелер: 4

    Медициналық диагнозды нақтылау және емдеуді, арнайы психология мен дефектологиямен, сондай-ақ психиатриямен байланысты, атап айтқанда, психотерапия мен еңбек терапияны негіздеу мақсатында психикалық аурулардағы психикалық процестердің бұзылуы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, негізгі мемлекеттік-құқықтық құбылыстар; ҚР конституциялық құқығының негіздері, ҚР Азаматтық және отбасылық құқығының негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар нейропсихологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Балалық кезеңдегі ми ұйымының ерекшеліктеріне байланысты мәселелер; баланың психикалық функцияларын қалыптастыру және дамыту процестері, көбінесе когнитивтік және мінез-құлық аясында; балалық кезеңдегі заманауи нейропсихологиялық диагностика, түзету және оңалту әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы психодиагностика
    Несиелер: 7

    Ерекшелігі жеке тұлғаның даму заңдылықтарын, танымдық іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін; маман әлемінің кәсіби имиджін қалыптастырудағы психологиялық білімнің рөлін; психологиялық құбылыстарды жүйелі талдауды зерттеу болып табылатын психологиялық ғылымның білімін қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клиникалық психологияда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Психологиялық зерттеу әдістерін ұйымдастыру және жоспарлау туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, психологиядағы эмпирикалық әдістер, адамдарда зерттеу жүргізу кезінде психологияның этикалық принциптері; клиникалық психологияда зерттеуді жоспарлауды ұйымдастыруда туындайтын теориялық және әдіснамалық мәселелер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нейропсихология негіздері
    Несиелер: 4

    Психикалық процестерді миды ұйымдастырудың заманауи ғылымы ретінде нейропсихологияның пәндік саласы туралы, адам миының дамуының оның жеке басы мен мінез-құлқына әсері туралы; қазіргі нейропсихологиялық диагностика, науқастарды түзету және оңалту әдістері туралы білім қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық психология
    Несиелер: 4

    Адамның даралығы және оның қалыптасу заңдылықтары; адам даралығын ұйымдастырудың негізгі деңгейлері; нейрофизиологиялық, конституциялық, жыныстық және басқа деңгейлерге негізделген жеке айырмашылықтардың негізгі аспектілері; тұлғаның жас ерекшеліктері туралы мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қалыпты және патология дамуындағы диагностикасының әдістері
    Несиелер: 4

    Психомоториканың дамуы; психомоторика дамуының бұзылысы; норма мен патологиядағы психомоториканы зерттеу әдістері; ойлау мен сөйлеуді зерттеудің эксперименттік-психологиялық әдістері; ойлау мен сөйлеу функцияларының бұзылуын зерттеу әдістері; норма мен патологиядағы танымдық процестерді зерттеу әдістері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы психопатология
    Несиелер: 4

    Психикалық іс-әрекет патологиясының даму заңдылықтарын, этиология мен патогенездің жалпы мәселелерін, психопатологиялық процестердің табиғатын, олардың себептерін, жіктеу принциптерін, зерттеу және емдеу әдістерін, соның ішінде симптоматология мен психикалық бұзылулардың синдромологиясын ұсыну мақсатында негізгі сұрақтар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспар құру, өткізу нарығын талдау әдістерін зерттеу, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеу және ұсыну, қолданбалы бизнес негіздерімен қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, өмір сүру қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, адамның өмір сүру ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 4

    Психологияда бар әдістер: эксперименттік әдістер: зертханалық, далалық, оларды табиғи ұйымдастыру және жоспарлау; эксперимент нәтижесінде пайда болатын адамдарға және құбылыстарға эксперименттік әсер ету; сыналушылар таңдамасын қалыптастыру; жалпы популяция, таңдаманың репрезентативтілігі туралы сұрақтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ішкі ауруларға кіріспе
    Несиелер: 4

    Тыныс алу жүйесінің аурулары (пульмонология), жүрек-тамыр жүйесі, гастроэнтерология, нефрология, дәнекер тінінің (ревматология) этиологиясы, патогенезі, диагностикалық әдістері, емдеу принциптері, алдын-алу және оңалту туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Наркологиядағы психотерапия
    Несиелер: 5

    Когнитивті-мінез-құлық, позитивті психотерапия әдістерін, гуманистік психотерапия әдістерін қолдана отырып, наркологиядағы психокоррекция мен психотерапияның негізгі дағдыларын ұсынуды қалыптастыру мақсатында зерттеледі; наркологиядағы, абилитациядағы және неоабилитациядағы кешенді оңалту әдістері мен бағдарламаларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психиатрия
    Несиелер: 6

    Психиатрияның пәндік саласы туралы; адамның экзогендік, эндогендік және мультифакторлық психикалық бұзылыстары, стресспен байланысты бұзылулар, невротикалық және психосоматикалық бұзылулар, диагностика, терапия, психофармакотерапия, оңалту, психопрофилактика және психотерапия әдістері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Аномалды дамуы бар адамдардың: психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалды дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер, сондай-ақ денсаулығының бұзылуына байланысты ерекше білім беру қажеттіліктері бар егде жастағы адамдардың даму заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тағамдық мінез-құлық бұзылысының психотерапиясы
    Несиелер: 5

    Тамақтанудың бұзылуының психотерапиясы; тамақтанудың бұзылуының түрлері туралы түсінік; булимияның, анорексиялық жүйке жүйесінің, тамақтанудың бұзылуының атиптік формаларының этиологиясы, диагностикасы және клиникалық көріністері, психологиялық түзету және психотерапия, психофармакотерапия және нутрициотерапия әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    Денсаулық психологиясының әртүрлі ғылыми бағыттарындағы мамандардың психологиялық білім жүйесінің сұрақтары қарастырылады, бұл оларға психикалық шындықты дұрыс талдауға және психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық түсініктерін психолог қызметінің практикалық аспектілерімен дұрыс байланыстыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аномальды даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Ол психологиялық диагностика аясында баланың медициналық және логопедиялықтан бастап әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық мәселелерге дейінгі барлық мәселелерді көруге мүмкіндік беретін даму психологиясы, балалар патопсихологиясы, балалар нейропсихологиясы және балалар психиатриясы түйіскен жердегі аномальды психология туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Перинаталдық психология
    Несиелер: 5

    Перинаталды психология саласында жұмыс істейтін мамандардың психологиялық білім жүйесіне байланысты сұрақтар қарастырылады, бұл оларға жүкті әйелдердің психикалық шындығын дұрыс талдауға және теориялық түсініктерін диагнозбен, жүкті әйелдерді психологиялық қолдау кезінде туындайтын теориялық және әдістемелік проблемалармен дұрыс байланыстыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неврология
    Несиелер: 4

    Стресстік жағдайлар, күн тәртібінің бұзылуы сияқты бірқатар себептер нәтижесінде пайда болатын орталық және перифериялық жүйке жүйесінің аурулары, олардың даму механизмдері, белгілері, балалар мен ересектердегі диагностика және емдеу, оңалту және алдын-алу принциптері туралы түсінікті қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық түзету
    Несиелер: 5

    Адамның қажетті психологиялық қасиеттерін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуін және өзгеретін өмір жағдайларына бейімделуін арттыруға бағытталған психологиялық түзету негіздері, психологиялық түзету түрлері: танымдық аясы; аффективті-ерікті аясы; мінез-құлық аясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психиатриядағы дифференциалды диагноз
    Несиелер: 5

    Психодиагностикалық нәтижелер мен психиатриялық науқастың клиникалық психикалық жағдайын динамикада: ремиссия мен ауру жағдайында бағалау негізінде психиатриялық белгілер мен синдромдарды саралауға бағытталған психиатриядағы дифференциалды диагнозға қатысты мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Неврозология
    Несиелер: 5

    Невротикалық аурулар тобы туралы, сондай-ақ соматоморфты, психосоматикалық тұлғалық бұзылулар, психогенез, тұлғаның психодиагностикалық зерттеулерінің спектрі және жеке қатынастардың бұзылуы, невротикалық бұзылулардың клиникалық көріністері, психофармакотерапия және психотерапия туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    Оқытудың тиімді нысандары, тиімді технологиялармен, басқарушылық шешімдер қабылдау және іскерлік қарым-қатынас, студенттердің жеке ерекшеліктерімен, олардың іс-әрекетінің тиімділігін төмендететін адамның жеке дара ерекшеліктеріне негізделген қарым-қатынас пен шешім қабылдаудың жеке әдістері мен тәсілдері туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Соттық-психологиялық сараптама
    Несиелер: 5

    Соттық-психологиялық сараптаманың ерекшеліктері; қылмыстық және азаматтық сот ісін жүргізудегі соттық-психологиялық сараптаманың негіздері; соттық-психологиялық сараптаманың негізгі міндеттері - соттық-психологиялық сараптаманың ерекше компоненті; ересектер мен кәмелетке толмағандардың кешенді соттық-психологиялық-психиатриялық сараптамасы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелерін; кеңес берудегі консультанттың рөлі мен орнын; кеңесшінің тұлғасына кәсіби қызметтің әсерін; кеңесшінің кәсіби дайындығы; психологиялық кеңес беру процесін; психологиялық кеңес берудің арнайы мәселелерін; психологиялық кеңес берудегі этикалық қағидаларды ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психиатриядағы клиникалық талдау
    Несиелер: 5

    Клиникалық психологтың психикалық бағыттағы мамандармен өзара әрекеттесуіне негізделген ғылымдардың түйіскен жерінде клиникалық және практикалық бағыт, клиникалық жағдайларды талдау, дифференциалды диагноз қою, нозологиялық тиістілікті бағалау, динамикалық және оңалту диагнозы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиникалық психологиядағы сараптама
    Несиелер: 5

    Құқықтық және клиникалық психология мен психиатрияға байланысты соттағы, еңбектегі және әскери психологиялық сараптамадағы клиникалық психологтың қызметі ; сараптамалық психологиялық қорытынды; патопсихологиялық зерттеу, психодиагностика, психологиялық эксперимент әдістерінің көмегімен психикалық функцияларды төмендету дәрежесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шекаралық бұзылыстар психологиясы
    Несиелер: 5

    Жалпы шекаралық нейропсихиатриялық бұзылулар, сондай-ақ осы бұзылуларды түзету мен емдеудегі практикалық психологтың рөлі; шекаралық бұзылулар психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелері, практикалық психологтар жұмысының негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық психикалық бұзылыстар
    Несиелер: 5

    Мидың органикалық зақымдануының этиопатогенетикалық және феноменологиялық әртүрлі салдарының жиынтығы болып табылатын симптоматикасы, психикалық бұзылулар, диагноз, экзогендік зияндылық фактілері, церебральды дисфункция аясында патогендік психопатологиялық көріністердің болуы мәселесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Онкологиядағы психотерапия
    Несиелер: 4

    Онкологиялық науқастардың ауруының ішкі көрінісі, психологиялық түзету мүмкіндігі және комплайенске, сапалы өмірге қол жеткізу үшін психотерапиялық әдістер (жеке және топтық), ұзақ ремиссияға ықпал ететін онкологиялық науқастарда психопатологиялық белгілерді түзету және түзету туралы білім қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аддиктология
    Несиелер: 4

    Тәуелді мінез-құлық, тәуелділіктің себептері, олардың даму механизмдері, психологиялық және клиникалық белгілері, белгілері, динамикасы, түзету және терапия әдістері, әртүрлі тәуелділігі бар адамдарды психотерапиялық қолдаудың әдістері мен әдістері туралы білім қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дағдарыс психологиясы және психотерапия
    Несиелер: 5

    Психикалық жарақат құрылымындағы дағдарыстық жағдайларды, тәжірибелерді, психологиялық және психикалық тұлғалық бұзылыстарды, дағдарыстық кеңес беру, психологиялық және психиатриялық диагностика, түзету және психотерапияның ерекшеліктерін зерттейтін психология және психотерапия салалары туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экспресс-психотерапия
    Несиелер: 4

    Кәсіби психотерапияның нақты әдістері мен құралдарын (НЛП, эриксондық гипноз, гештальт, психодрама, стресс-психотерапия және т.б.) қолдану тәжірибесі, шектеулі уақыт кезеңінде клиенттерде айтарлықтай, тұрақты конструктивті өзгерістерге қол жеткізу туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар психиатриясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы психиатрия, балалар мен жасөспірімдерде пайда болатын экзогендік, эндогендік және мультифактуралық психикалық бұзылулар, психодиагностика, психофармакотерапия, әлеуметтік-психологиялық түзету және оңалту әдістері; психиатрияның орны мен рөлі туралы заманауи көзқарастарды қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аутистік спектрдің бұзылуы
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік өзара әрекеттесуді және әлеуметтік байланыстарды бастау және қолдау қабілетінің тұрақты жетіспеушілігімен, сондай-ақ шектеулі қызығушылықтармен және жиі қайталанатын мінез-құлық әрекеттерімен сипатталатын нәрестелік немесе балалық шақтағы психикалық дамудың бұзылуына қатысты сұрақтарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психосоматика
    Несиелер: 4

    Патологиялық психогендік факторлардың, стресстің нәтижесінде психогендік, функционалды және органикалық деңгейлерде көрінетін диагностикаға, медикоментозды терапияда (оның ішінде психофармакотерапияда), психокоррекцияда және психотерапияда кешенді тәсілді қажет ететін психосоматикалық бұзылулар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапияның негізгі әдістері мен бағыттары
    Несиелер: 4

    Негізгі психологиялық тұжырымдамаларға, полимодальды, интегративті психотерапияға, емдеудің ұйымдастырушылық формаларына (жеке, топтық терапия, психоз психотерапиясы, шекаралық бұзылулар, сау психотерапия) негізделген негізгі психотерапиялық бағыттар туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивтік мінез-құлық психотерапиясы
    Несиелер: 4

    Когнитивтік мінез-құлық психотерапиясы туралы білімді когнитивтік терапияны мінез-құлық терапиясымен біріктіретін психотерапияның кешенді формасы ретінде, адам мінез-құлқын ынталандыру және күшейту арқылы қажетті мінез-құлық формаларын өзгерту әдістері мен тәсілдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 4

    Ақпаратты ұсынудың танымдық процестерін, логикалық ойлауды, қиялды, шешім қабылдау қабілетін зерттеумен айналысатын эксперимент және математикалық модельдеу; қазіргі психолингвистиканың, әлеуметтік психологияның, тұлға психологиясының, білім беру психологиясының, жасанды интеллект жүйесінің ерекшеліктеріне негізделген когнитивтік психология мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интегративті отбасылық психотерапиясы
    Несиелер: 4

    Өзара тәуелді адамдар тобы ретінде отбасы туралы тұтас көзқарасты дамыту дағдыларын -отбасылық жүйе, жүйелік отбасылық психотерапиялық диагностиканың интегративті моделін және отбасылық жүйені бағалау процесін ашу; терапевтке отбасылық жүйені жан-жақты бағалауға мүмкіндік беретін сенімді құралмен қамтамасыз етуді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психодрама
    Несиелер: 4

    Психотерапия және психологиялық кеңес беру әдістері, терапевтік топтық процесс ретінде адамның ішкі әлемін зерттеу үшін драмалық импровизация құралын қолдану; монолог, бірнеше қайталау, психикалық жарақаттарды емдеудегі рөлдерді инверсиялау, невротикалық бұзылулар туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отбасылық кеңес беру
    Несиелер: 4

    Олар отбасылық кеңес беру мен терапияның клиникалық, әлеуметтік, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық негіздері отбасындағы диагностика мен консультацияның әртүрлі әдістерімен танысу: отбасылық қатынастарда психологиялық кеңес беруді қолданудың негізгі салалары туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Эриксондық гипноз
    Несиелер: 4

    Психосоматикалық, невротикалық бұзылулармен, дағдарыстық жағдайлармен жұмыс істеуге арналған әдістер, психикалық жарақаттардың өзгеруіне, өңделуіне, теріс тәжірибеге және жаңа тәжірибеге үйретуге әкелетін метафоралар, еріксіз нұсқаулық әдістерін қолданатын психология және психотерапия мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON11

    Әртүрлі клиникалық проблемалары, бұзылулары бар клиенттерді сүйемелдеу кезінде психологиялық жұмыс бағдарламаларын құрады; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады.

  • Код ON9

    Клиникалық бағыттар бойынша теориялық тәсілдер мен ұстанымдарды анықтайды және түсіндіреді, жүйке жүйесінің қасиеттеріне байланысты адамдардың жеке айырмашылықтарын сипаттайды.

  • Код ON2

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; өзінің кәсіби қызметінде қазіргі заманғы қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизмі, өзара түсіністігі, толеранттылығы және демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.

  • Код ON1

    Қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, командада жұмыс істей алады, Әлеуметтік және эмоционалдық интеллектті дамытады; қарым-қатынас жағдайындағы өзінің мінез-құлқын коммуникация тәсілдерін білу негізінде бағалайды және түзетеді, қызметте тиімділікке ықпал ететін тұлғаның кәсіби-маңызды қасиеттеріне ие болады.

  • Код ON7

    Сандық технологияларды, smart қосымшаларды ескере отырып, клиникалық психологтардың практикалық әдістері мен құралдарын зерттейді және қолданады.

  • Код ON3

    Оқытылатын саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады.

  • Код ON4

    Әр түрлі жас кезеңдерінде тұлғаның физиологиялық, психикалық, әлеуметтік дамуын ашады; жеке тұлғаның әлеуметтену ерекшеліктері; психотерапевтті психикалық аурулармен байланысты құралмен қамтамасыз етеді.

  • Код ON6

    Зерттелетін саладағы сандық технологияларға негізделген білім мен түсінікті көрсетеді; зерттеу нәтижелерін суреттейді: психологиялық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу әдістерін еркін қолданады, ақпаратты жіктейді және жинақтайды, маңызды психологиялық мәселелер бойынша пайымдауларды түсіндіреді.

  • Код ON5

    Пациенттермен қарым-қатынас, психологиялық қолдау, психотерапия саласындағы нақты және виртуалды жағдайларды бағалайды.

  • Код ON8

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеу арқылы қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді, тәсілдер мен тетіктерін және Start-Up жобаларын қолданады; білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолданады, аргументтерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың проблемаларын шешеді.

  • Код ON12

    Медициналық ұйымдардағы психологиялық қызметтің ерекшеліктерін анықтайды; клиникалық психологияда қолданылатын ұғымдық аппаратты қолданады; психотерапияда дағдарыс психологиясының негіздерін қолданады; психотерапияның негізгі әдістерін түсінеді; психологиялық түзетуде топтық жұмыс әдістерін қолданады.

  • Код ON10

    Сараланған тәсілді және клиникалық жағдайларды ескере отырып, практикалық психологтар жұмысының практикалық әдістері мен құралдарын зерделейді және қолданады; перинаталдық дамудан бастап патопсихология және психопатология бағыттарындағы білім негіздерін көрсетеді;

Top