Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушы талғамы мен бағдарлау әрекеті

  • Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушыларды бағдарлау негіздері. Сервистік агенттіктің клиенттерімен тиімді өзара іс-қимыл: тұжырымдама және базалық технологиялар. Клиенттерге қызмет көрсетудің өзекті аспектілері. Қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарында қызмет көрсету технологиясы. Сату алгоритмі. Сатуды талдау, заманауи техникалар. Қызмет көрсету индустриясындағы телефон сатылымы. Туризм индустриясы кәсіпорындарында қызметтерді тиімді ұсыну. Презентация мақсаты. «AIDA» принципі. Презентацияның негізгі заңдылықтары. Қызмет көрсету маманын таныстыру. Қонақжайлылық саласындағы CRM (Клиенттермен қарым-қатынасты басқару).
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top