Маркетингте стратегиялық басқару

  • Маркетингтегі стратегиялық басқарудың мәні, маркетингтің бәсекелестік, тауарлық, бағалық, коммуникациялық стратегиясы, стратегиялық басқару процесінің мазмұны оқытылады. Дағдарыс жағдайында маркетингтің ерекшеліктері, нарықтарға талдау жүргізу әдістері, маркетинг стратегиясын таңдау түсіндіріледі. Маркетингтік бизнес – стратегияны әзірлеу әдістері, фирмалардың маркетингтік қызметінің бағыттары бойынша стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістері ашылады.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг 2 ж
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top