Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01506 Физика-информатика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Бағдарламалау негіздері

    Пәннің мақсаты-бағдарламалаудың негізгі ұғымдарымен танысу. Пән дерексіз тапсырмаларға бағдарламалау тілдерінен негізгі әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға арналған. Тақырыптарға бағдарламалау негіздері, есептеу тұжырымдамалары, аспаптық ортада бағдарламалық жасақтама жасау, алгоритмдік әдістер және деректер түрлері кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кинематика, динамика, статика

    Мақсаты: денелер арасындағы өзара әрекеттесуді бейнелейтін материалдық денелердің кинематикалық, динамикалық, статикалық жалпы заңдарын оқу. Білім алушы білуі тиіс: кинематиканың, динамиканың, статиканың негізгі ұғымдары мен теоремаларын; материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдік заңдары мен қозғалыс заңдарын; меңгеруі тиіс: механиканың типтік есептерін шешу үшін алынған білімді қолдануды; кинематика, динамика және статика есептерін шешудің әдістері мен принциптерін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект технологиясы

    Пәннің мақсаты-жасанды интеллект ұғымы мен түрлерін зерттеу. Жасанды интеллектті қолдану салалары. Жасанды интеллект технологиялары мен жүйелері. Жасанды интеллект негізіндегі құралдар. Нейрондық желілер. Нейроинформатика. Чатбот және инновациялық жасанды интеллект құралдары. Нейрондық желіні оқыту принципі. Жасанды интеллект тілдері. Интеллектуалды тапсырма ұғымы. Жасанды интеллектті дамыту тәсілдері. Үлгіні тану теориясының пәні мен міндеттері. Тану мәселесі. Нейрондық желінің элементтері мен архитектурасы. Нейрондық желіні оқыту алгоритмдері. Ассоциативті жад желілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    Пәннің мақсаты: жиындар теориясының элементтерін, матрицалар Алгебрасын, сызықтық теңдеулер жүйесін, детерминанттарды, бір айнымалыдан Көпмүшелерді, күрделі сандарды, векторлардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтіндісін және олардың қолданылуын, жазықтықтағы координаттар әдісін зерттеу., жазықтықтағы сызықтар, жазықтықтағы екінші ретті қисықтар, беттік теңдеулер және кеңістіктегі сызықтар, екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебра және сандар теориясы

    Мақсаты: студенттерді жалпы алгебра, сызықтық алгебра, сандар теориясының іргелі әдістеріне үйрету; негізгі алгебралық құрылымдармен — топтармен, сақиналармен және өрістермен танысу. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде одан әрі қолдану үшін сызықтық алгебра және сандар теориясының математикалық аппаратын меңгеру. Студенттердің аналитикалық ойлауын және жалпы математикалық мәдениетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Механика

    Мақсаты: осы денелер арасындағы өзара әрекеттесуді бейнелейтін материалдық денелердің тепе-теңдігі мен қозғалысының жалпы заңдарын оқу. Білім алушы білуі тиіс: механиканың негізгі ұғымдары мен теоремаларын; материалдық нүктенің,қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдік заңдары мен қозғалыс заңдарын; материалды нүктені; меңгеруі тиіс:алынған білімді механиканың типтік есептерін шешу үшін қолдануды; материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдік және қозғалыс теңдеуін құруды және шешуді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    Пәннің мақсаты: сандық реттілік шегін, нақты айнымалы функцияларды, шекті, үздіксіздікті, функцияның біркелкі үздіксіздігін, дифференциалдық есептеу негіздерін, Тейлор формуласын, анықталмаған интегралды, интегралдың негізгі әдістерін, анықталған интегралды және оның физикалық қосымшаларын, дұрыс емес интегралдарды, көптеген айнымалылардың функцияларын, еселік интегралдарды, қатар теориясын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Мақсаты: студенттерді Дискретті математика есептерін шешу әдістеріне үйрету. Дискретті математиканың негізгі бөлімдері бойынша студенттерге базалық білім қорын беру, Дискретті математика мен математикалық логиканың типтік есептерін шешуде Алған білімдерді тиімді және тиімді пайдалануға үйрету; студенттерде Дискретті математика мен математикалық логика туралы түсінік объектілер мен процестердің кең ауқымын зерттеу әдістері ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Молекулалық физика

    Пәннің мақсаты: табиғатты ұйымдастырудың молекулалық және статистикалық деңгейінде оның құрылымы мен қасиеттерін зерттеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: студентке молекулалық физиканың негізгі принциптері мен заңдарын, олардың математикалық теңдеулерін айту; бақылау және эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің негізгі әдістерімен, эксперимент нәтижелерін өңдеудің қарапайым әдістерімен және негізгі физикалық аспаптармен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МКТ және термодинамика

    Пәннің мақсаты-табиғаттың құрылымы мен қасиеттерін оның ұйымдастырылуының молекулалық және статистикалық деңгейлерінде зерттеу үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары: студентті МСТ және термодинамиканың негізгі принциптері мен заңдарымен, олардың математикалық өрнектерімен таныстыру; бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің негізгі әдістерімен, эксперимент нәтижелерін өңдеудің қарапайым әдістерімен және негізгі физикалық құрылғылармен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: Абайтану ғылымын сипаттаудың әдіснамасы мен негізгі тұжырымдамаларын меңгеру. Мазмұны:19 ғ қазақ әдебиетінің көркемдік ерекшелігін айқындайтын әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын игеру; әдебиеттану ғылымының жетекші бағыттарын білу; әдеби құбылыстардың негізгі заңдылықтарын, типтік құбылыстары мен өтпелі жағдайларын ажырату. Қазақ әдебиетінің классигі Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылық мұрасын, философияны, қоғамдық-эстетикалық көзқарастарды, қазақ поэзиясындағы поэзия жүйесіндегі жаңалықтарды, оның поэтикалық тілдің дамуына қосқан үлесін зерттейді. Қалыптасқан құзыреттіліктер: негізгі теориялық терминдердің, зерттеудің инновациялық әдістерінің, әдебиет және тарих қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылығын талдаудың маңыздылығын білу және түсіну; қазақ әдебиеті мен XIX ғасыр ақындарының шығармашылығын дамыту проблемаларын теориялық білім мен түсінуді практикада қолдана алады; оқыту мен оқытудың тиімді стратегияларын меңгере алады, реферат жазу,әдебиеттану, әдебиеттану, көркем мәтіндерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәні және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары. Құзыреттілігі:өзінің кәсіби қызметінде сандық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Электростатика және магнитостатика

    Пәннің мақсаты-Электростатика мен магнитостатиканы тәжірибе белгілеген заңдарға негізделген физикалық теория ретінде ұсыну, одан әрі өріс теориясы, оның негізгі әдістері мен ережелері түріндегі теориялық курс ретінде дамыту. Электростатика мен магнитостатика теориялық және эксперименттік физикада негізгі болып табылады және зат пен сәулеленудің кванттық теориясына кіріспе ретінде қызмет етеді. Студенттерде әлемнің дұрыс физикалық бейнесін қалыптастыру, физикалық теориялардың дамуына перспективалық көзқарас, тақырып бойынша әдебиеттерді талдай білу, тақырып бойынша іс жүзінде мәселелерді шешу, алған білімдерін оқуда және күнделікті өмірде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Мақсаты: электромагниттік өзара әрекеттесуді табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесудің бірі ретінде, Электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдарын, электромагнит теориясының қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу болып табылады. Мазмұны: студенттердің практикалық есептерді шешу үшін статикалық өріс және электромагниттік өріс заңдарын қолдануға мүмкіндік беретін білім мен іскерлікті қалыптастыру; заттардың әртүрлі өрістермен өзара әрекеттесуі кезінде негізгі параметрлерді бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жарықтың корпускулалық-толқындық теориясы

    Мақсаты: ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында кең ауқымды міндеттерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар оптикалық құбылыстар физикасын бақылау, практикалық тәжірибе және эксперимент ретінде ұсыну. Оптиканың негізгі принциптері мен заңдарын және олардың математикалық өрнегін беру; оны негізгі корпускулярлық-толқынды Жарық теориясымен, оларды бақылау және Эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің негізгі әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер

    Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын оқып үйрену және практикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру болып табылады. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Мазмұны: Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің өмір сүру теоремасы және шешу бірліктері. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер. Динамикалық жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шет тілі

    Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу. Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістері мен технологиялары.

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және кәсіби даму саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді; педагогикадағы зерттеулердің орталық саласын анықтайды және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді; білім беру саласындағы өзгерістерді бақылайды және олардың мұғалім ретіндегі өз жұмысына қалай әсер ететінін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жеке туындылар теңдеулері

    Мақсаты: жеке туынды теңдеулер теориясының негізгі ережелерін оқып білу; жеке туынды теңдеулер үшін негізгі есептерге шолу беру; физикалық құбылыстың математикалық моделін құру білігін қалыптастыру; студенттерге жеке туынды теңдеулер үшін есептерді шешудің стандартты әдістерінің жиынтығын қолдануды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Мақсаты: ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында кең ауқымды міндеттерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар оптикалық құбылыстар физикасын бақылау, практикалық тәжірибе және эксперимент ретінде ұсыну. Мазмұны: Оптиканың негізгі принциптері мен заңдарын және олардың математикалық өрнегін беру; оны негізгі оптикалық құбылыстармен, оларды бақылау және Эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің басты әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-ақпараттық технологиялардың даму қарқынына сәйкес мектепте информатиканы оқытудың әртүрлі принциптерін, әдістерін, педагогикалық әдістерін зерттеу. Студенттер мүмкін: Мектепте информатиканы оқытуды реттейтін құжаттарды білу. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымын, сондай-ақ информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін түсіну. Қазіргі мектепте информатиканы оқытуды ұйымдастыру дағдыларына және мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістемелеріне ие болу. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар туралы түсінікке ие болыңыз. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыруды, сондай-ақ информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз етуді білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика әдістері

    Пәннің мақсаты-физикалық құбылыстарға математикалық аппаратты қолдану, әр физикалық қасиеттің өлшемі. Білім алушы ұзындық, аудан, көлем, масса, уақыт, температура және энергия сияқты шамаларды пайдаланады. Қозғалыс жылдамдығын сандық сипаттау үшін математикалық шамалар қолданылады-бағытталған сегменттер немесе векторлар. Күрделі құбылыстардың қасиеттерін зерттеу үшін математикалық өрістер қарастырылады-әр нүктесі белгілі бір физикалық шаманың белгілі бір мәніне сәйкес келетін кеңістіктегі аймақтар. Стационарлық және стационарлық емес өрістер арасындағы айырмашылықты біледі. Математикалық аппаратты дифференциалдық теңдеулер жүйесі, сызықтық алгебра теориясы ретінде біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Классикалық механика

    Пәннің мақсаты-зерттеу денелердің механикалық қозғалысы, классикалық механиканың негізгі принциптері, классикалық механиканың негізгі заңдары және классикалық механиканың қолданылу шекаралары. Пәннің міндеттері: студенттердің механиканың негізгі объектілері мен ұғымдары туралы дүниетанымын қалыптастыру; механиканың негізгі міндеттерін шешу дағдыларын игеру; классикалық механика заңдарының қолданылу шекараларын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Мақсаты: тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, жалпы биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары. Мазмұны: БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы Тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы заманауи идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Атом, атом ядросы және қатты дене физикасы

    Мақсаты: ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында кең ауқымды міндеттерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар оптикалық құбылыстар физикасын бақылау, практикалық тәжірибе және эксперимент ретінде ұсыну. Мазмұны: Оптиканың негізгі принциптері мен заңдарын және олардың математикалық өрнегін беру; оны негізгі оптикалық құбылыстармен, оларды бақылау және Эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің басты әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі; білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады; білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру және тәрбиелеу арқылы білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті мен санасын, сыбайлас жемқорлық көріністері мен құқық бұзушылықтарға "нөлдік төзімділікті" оятуға бағытталған азаматтық бірегейлік пен әлеуметтік-құқықтық Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Пән студент жастардың білім беру мәдениеті мен санасын, Академиялық адалдық пен ашықтық қағидаттарын нығайтуға бағытталған. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Мақсаты: деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Құзыреттіліктер: кәсіпкерлікке және әлемдік экономикалық байланыстар нарығының қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдарды білу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросы теориясының негіздері

    Мақсаты: атомның физикалық теориясын бақылау, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау ретінде ұсыну, физикалық құбылыстар мен шамалар арасындағы байланыс ретінде тиісті математикалық деңгейде баяндалған. Мазмұны: студенттердің ядролық физика саласындағы маманның өндірістік, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметіне қажетті түсініктерін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі тиіс: микромирдің негізгі заңдары мен құбылыстарын; ядролық-физикалық зерттеулердің негізгі әдістерін; ядролық реакциялардың типтерін және олардың заңдылықтарын; сәулеленудің зат арқылы өту заңдары; ядролық сәулеленудің көздері мен детекторлары. Алынған білімді тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мектептегі эксперименттің техникасы

    Пәнді оқыту мақсаты: мектептегі физикалық эксперименттің теориясы мен тәжірибесін зерттеу. Пәнді оқытудың міндеттері: эксперимент түрлері, эксперименттің техникасы мен әдістемесінің мәні туралы білімді жүйелеу (олардың айырмашылықтары мен өзара байланысы); оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін физикалық эксперименттің мүмкіндіктерін ашу; студенттердің эксперименттің әдістемесі мен техникасын жасау және меңгеру бойынша іскерліктерін қалыптастыру; оқу экспериментінде жаңа технологияларды қолдана отырып, мектептегі физикалық эксперименттің техникасы мен әдістемесінің даму перспективаларымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Физикалық есептерді шешу практикумы

    Пәннің мақсаты: студенттердің физика бойынша теориялық білімдерін, іскерліктерін және міндеттерді шешу дағдыларын зерделеу, сондай-ақ білім алушыларда міндеттерді шешу кезінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. «Физикалық есептерді шығару практикумы» пәнінің негізгі міндеттері білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіне алады; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдана алады, оқушылардың қажеттіліктерін ескере алады, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Электродинамика

    Пәннің мақсаты-Максвеллдің электродинамикасы және арнайы салыстырмалылық теориясы (СТО) саласындағы негізгі білімді, дағдыларды және дағдыларды игеру. Электродинамиканы тәжірибе белгілеген заңдарға негізделген физикалық теория ретінде ұсыну, одан әрі өріс теориясы, оның негізгі әдістері мен ережелері түріндегі теориялық курс ретінде дамыту. Электродинамика теориялық және эксперименттік физикада негізгі болып табылады және зат пен сәулеленудің кванттық теориясына кіріспе ретінде қызмет етеді. Студенттерде әлемнің дұрыс физикалық бейнесін қалыптастыру, физикалық теориялардың дамуына перспективалық көзқарас, тақырып бойынша әдебиеттерді талдай білу, тақырып бойынша іс жүзінде мәселелерді шешу, алған білімдерін оқуда және күнделікті өмірде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте информатиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты: бастауыш мектеп үшін информатиканы оқытудың ерекшеліктерін зерттеу. Студенттер: Бастауыш мектепте Информатика пәнінің орнын, сондай-ақ бастауыш мектепте "Информатика" оқу пәнін оқытуды регламенттейтін тиісті құжаттарды біледі Бастауыш мектепте "Информатика" оқу пәнінің құрылымы мен мазмұнын дамыта біледі. Бастауыш мектепте "информатиканы" оқытудың дидактикалық принциптері, әдістері мен құралдары туралы түсінікке ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Web-дизайн

    Пәннің мақсаты-веб-қосымшалар мен сайттарды, HTML гипермәтіндік белгілеу тілдерін және олардың сыртқы түрін анықтайтын веб-беттер мен стильдерді құру үшін қолданылатын негізгі ұғымдар мен технологияларды зерттеу. Веб-беттердің интерактивті элементтерін құруға арналған JavaScript бағдарламалау тілі. Веб-сайттарда ақпаратты сақтау және өңдеу үшін пайдаланылатын серверлік технологиямен және мәліметтер базасымен жұмыс істеу негіздері. PHP және SQL негіздері. Заманауи құрылымдарды қолдана отырып, веб-қосымшаларды құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Физикадағы зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыта алады * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады * ғылыми зерттеулерге қатыса алады және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметін құжаттай алады және нәтижелерін ұсына алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графика

    Пәннің мақсаты-компьютерлік графика ұғымын, қолдану салаларын, суреттермен жұмыс істеуге арналған жабдықты зерттеу. Графикалық кескіндерді кодтау. Компьютерлік графиканың түрлері. Түс үлгілері. Графикалық редакторлар. Жіктеу. Растрлық және векторлық графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар. Қазіргі графикалық жүйелер. Екі өлшемді және үш өлшемді кескіндер және олардың түрлендірулері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Физикалық процестерді модельдеу

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді физикалық процестер мен құбылыстарды модельдеу міндеттерімен таныстыру, студенттерді физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын бірқатар негізгі есептеу әдістерімен, оларды компьютерде оңтайлы есептеуді іске асыру әдістерімен, есептеулер нәтижесінің қателіктерін бағалаумен таныстыру, физикалық құбылыстарды модельдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Физикадағы компьютерлік әдістер

    Мақсаты: физиктің де, кең профильді маманның да қажеттіліктеріне қатысты есептеу техникасын заманауи қолдану саласында студенттің негізгі дайындығын қалыптастыру. Сонымен қатар, физика, оның негізінде оқытылатын пән ретінде, Студенттің компьютерлік технологияларды оқуға деген ынтасын қамтамасыз ететін қосымша фактор ретінде қызмет етеді. Курс студенттің физика мәселелерін шешу үшін бағдарламалауды қолданудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасы

    Пәннің мақсаты-интеллектуалды мәдениеттің құралы ретінде робототехникаға оң көзқарасты қалыптастыру, инженерлік қабілеттерді, шығармашылық және шығармашылық ойлауды дамыту. Студенттер келесі мәселелерді шеше алады: Робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтарға арналған жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, роботтардың кеңістіктегі қозғалысының манипуляциялық механизмдері мен механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалысының манипуляциялық механизмдері мен механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика

    Пәннің мақсаты: теориялық физиканың іргелі бөлімдерінің бірін оқу және студенттердің қазіргі заманғы физиканың және оның іргелі қосымшаларының негізінде жатқан кванттық-механикалық заңдылықтар туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері-теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру студенттерге кванттық механика бойынша нақты физикалық есептерді өз бетінше шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Астрономия

    Пәннің мақсаты-аспан денелерінің құрылымын, қозғалысын, галактиканы, Метагалактиканы және біртұтас әлемді, астрономияның негізгі бөліктерін: астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, астрофизика, жұлдызды астрономия, космогония және космологияны зерттеу. Астрометрия, кеңістік пен уақыт мәселелері. Сфералық, іргелі және практикалық астрометрия. Теориялық астрономия аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын зерттейді және есептің инерциялық жүйесін анықтайды. Аспан механикасы аспан денелерінің траекториясы мен массасын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Электроника негіздері

    "Электроника негіздері" пәнінің мақсаты: жартылай өткізгіш аспаптар негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуін, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктерін және электрондық құрылғылардың көмегімен шығарылатын міндеттерді нақты түсінуді қамтамасыз етеді. Білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттіліктермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика

    Пәннің мақсаты классикалық және кванттық статистика негізінде дамитын статистикалық физиканың негізгі ұғымдарын зерттеу болып табылады. Студенттер жалпы статистикалық теорияны идеалды және идеалды емес газдар, қатты заттар, металдардағы электрондар үшін, тербеліс құбылыстары мен броундық қозғалыстарды зерттеу үшін қолдана алады. Негізгі бағыттар-Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші басталуын қолдану, тепе-теңдік күйлері, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеу. Теорияда стационарлық үлестірулер қарастырылады функциясы, Максвелл-Больцман үлестірімдері, кинетикалық Гиббс үлестірімі. Қолдану таралу заңдары күйдің қасиеті, газдар мен қатты заттардың жылу өткізгіштігі зерттеледі. тербеліс теориясы макроскопиялық денелер үшін қолданылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Электроника

    Мақсаты: жартылай өткізгіш аспаптардың негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуі, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктері, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен шығарылатын міндеттерді нақты түсіну. Білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттіліктермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Космология мәселелері

    Мақсаты: ғаламның құрылымын, шығу тегі мен эволюциясын тұтас ретінде зерттеу. Физика тұжырымдайтын әлемнің жұмыс істеуінің әмбебап заңдары бүкіл әлемде жарамды болып саналады. Аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын, Күн жүйесінің денелерінің қозғалыс теңдеулерін шешу әдістерін және олардың орбитасын анықтау әдістерін зерттеу. Аспан денесінің қозғалыс траекториясының теңдеуі. Тартымды және тартпайтын спутниктер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады
  • философия мен әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың негіздерін меңгерумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған ортаны бағалайды, патриотизм мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдайды;
  • физиканың іргелі заңдарын, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін жан-жақты түсінуді көрсету, физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің заманауи әдістерін қолдануға қабілетті, математикалық, есептеу және эксперименттік дағдылармен толықтырылған дерексіз ойлау мен ғылыми талдауға қабілетті, сондай-ақ күрделілігі жоғары есептерді шешуге қабілетті;
  • физикалық құбылыстарды теориялық тұрғыдан модельдейді және эксперименттік зерттейді, физикалық зерттеулерді ұйымдастырады және жоспарлаудың теориялық негіздерін түсінуге және қолдануға қабілетті
  • ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгереді, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысы бар, танымдық және кәсіби қызметте әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдаланады
  • болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталандырады, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгереді, кәсіби мәселелерді шешу үшін негізгі теориялық білімді қолдана біледі
  • қарым-қатынасты ауызша және жазбаша түрде, қазақ, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдаланады;
  • базалық кәсіби дағдыларды практикада қолданады, оқушылардың пәндік біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, сондай-ақ физикаға қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін және физика саласындағы білімді күнделікті өмірде пайдаланады
  • академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып және қолдай отырып, зияткерлік, мәдени, адамгершілік, физикалық және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің перспективалы желілерін құрады және іске асырады
  • нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлейді, енгізізеді және жетілдіреді, командада жұмыс істей алады, ғылыми қарым-қатынастың күшті жақтарын пайдаланады, білім мен тәжірибенің ағымдағы жай-күйін сыни бағалайды, әрі қарай өз бетінше оқу дағдыларын меңгереді
  • білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу әдістерін меңгеруге, ғылыми және педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеушілік көзқарас танытуға және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен әзірлемелерді меңгере отырып, дерексіз ойлауға қабілетті;
  • деректер мен алгоритмдердің негізгі құрылымдарын біледі, әртүрлі бағдарламалау тілдерінде негізгі бағдарламалау дағдыларын меңгере алады, сондай-ақ мәліметтер базасы мен web дизайны туралы түсінікке ие бола алады.

Ұқсас БББ

Top