Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02302 Шетел филологиясы в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Шетел филологиясының заманауи ғылыми-теориялық парадигмалары

    Пәннің мақсаты – студенттерге тіл білімінің теориялық мәселелерін шешу үшін қазіргі уақытта заманауи лингвистика мен лингводидактиканың парадигмалары болып табылатын негізгі лингвистикалық ғылыми бағыттар, теориялар мен идеялар бойынша құралдарды беру болып табылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық және жеке даму

    Пән оқытылатын тұлғалардың әлеуметтік көшбасшылық пен бәсекеге қабілетті ортада көшбасшы позициясын іске асырудың мәні туралы көзқарасын қалыптастыра отырып, жеке және көшбасшы қасиеттерін, анти-коррупциалық мәдениет негіздері, экология, өмір тіршілік қауіпсіздігін дамытуға бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас

    Пән іскерлік қарым-қатынас негіздерін, іс қағаздарын жүргізудің нормативтік-құқықтық негіздерін, ауызша және жазбаша нысандағы ресми іс-қағаздардың ерекшеліктері мен сипаттамаларын оқып-үйренуге, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік тілде жұмыс істеу және іс қағаздарын жүргізу ережелерін белгілеуге бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл

    Аталған курс болашақ шет тілі филологының тілдік даярлаудағы басым бағыттарының бірі болып табылады. Курстың мақсаты – лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамыту мен жетілдіруге бағытталған ғылыми мәтіндер мен коммуникативтік тапсырмалардың негізінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын қалыптастыру, аннотация, қысқаша мазмұн жазу және түсіндіруді қамтитын тілдік және акалемиялық біліктерді пысықтау болып табылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған шет тілі

    Пәннің мақсаты – сөйлеу тақырыбы бойынша арнайы-кәсіби сала аясында кәсіби-маңызды терминологияға негізделе отырып, негізгі үйренетін тілді меңгеру болып табылады, курс лингво-дидактикалық ақпаратты талдау, лингводидактика классиктерінің еңбектерін зерттеуді қарастырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мәтін мен дискурс

    Курстың мақсаты – дискурс пен дискурс теориясы (қарапайым және прагма-функционалдық) ерекшеліктерінің жанрлары және құжаттардың түпнұсқа жанрлары бойынша, сонымен қатар ауызша есеп, сыртқы және ішкі тіл нысандары компоненттері бойынша ақпарат береді. Курс әлемнің концептуалдық бейнесінің мағынасын және т.б. түсіну үшін негіз ретіндегі контенттік-интенттік талдауды пысықтауды қарастырады, студенттер дискурсты талдау үшін үлгі алады, мәселе бойынша талқылау жүргізе алады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лингвистика теориясының салыстырмалы-тарихи эволюциялық дамуы

    Курстың мақсаты – студенттерде табиғи тілдердің құрылымы мен қызметін, олардың пайда болуы, дамуы мен типологиясын жүйелі түсіну білігін қалыптастыру. Пән студенттерді ғылыми парадигмалардың тарихи шарттылығымен және олардың лингвистикалық теориялардың ғылымға дейінгі кезеңнен бастап 21 ғасырға дейінгі өзгерісіне тигізген әсерімен таныстырады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет тілі

    Курс тілдік дағдылар мен сөйлеу біліктерін кейінгі жетілдіру бойынша жұмысты қарастырады. Курстың негізгі мақсаты – шет тіліндегі мәтінді интерпретациялау және түрлі тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми салалардағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін дискурсивті тақырыптарды талдау болып табылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Екінші шет тілі (А1)

    Бұл курс тілді бастапқы деңгейде меңгеруге бағытталған. Білім берудің мақсаты оқытылатын тіл елінің этнолингвомәдени құндылықтарын үйренуге және мәдениетаралық түсіністік пен таным жағдайында шет тілін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдыларды дамыту.

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курс психологиялық-педагогикалық технологиялар бойынша заманауи ғылым мен практиканың жетістіктерімен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытудың инновациялық әдістерімен, арнайы оқыту әдістемелерімен, қазіргі заманғы арнайы педагогикалық технологиялардың түрлері мен әдістерімен және оқу бағдарламаларын әзірлеумен таныстырады

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Баспа ісі

    Курс студенттердің заманауи филологиялық тұжырымдар тұрғысынан медиамәтіндерді филологиялық талдаудың негізгі әдістерін меңгеруіне бағытталған. Курс барысында студенттер түрлі медиамәтіндерді редакторлық түзету бойынша негізгі тәсілдерді және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін өз мәтіндерін жазу дағдыларын меңгереді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Диплом-алды тәжірибе

    Диплом алдындағы тәжірибе кезінде студенттер шет тілдік білім беру бойынша әдістеме, педагогика және психология сабақтарында алған әдістерді қолданады, өткен сабақтарды талдайды, дипломдық жұмыста қолдану үшін тәжірибелі жұмыс атқарады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық тәжірибе

    Практика кезінде студент ақпаратты алу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу мақсатында компьютер мен интернетті қолданады, сонымен қатар кәсіби қызметте қарым-қатынасқа түсу және бірлесіп қатысу дағдыларын алады. Педагогика және шет тілінің әдістемесі бойынша жұмысты орындайды, заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде onlinе режиміндегі әдістерді, құндылықтарды және инклюзивті білім беру сенімдерін оқыту және тәрбиелеудің жаңа құралдарын, нысандары мен әдістерін қолданады

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Үйренетін тілдің сөздік құрамы

    Аталған курс шет тілін кәсіби аспектіде меңгеру бойынша халықаралық талаптарға сәйкес студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуға; үйренетін шет тілінің академиялық дағдыларымен, оның ішінде тиісті деңгейдің сөздік қорына негізделген коммуникация, тиісті деңгейде оқу және тыңдау дағдыларымен таныстыруға бағытталған. Курстың соңында студенттер ресми хатты жазу, ресми құжаттар құрылымы, сонымен қатар іскерлік салада қолданылатын ерекше сөз қорын пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Заманауи әдебиеттану

    Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы әдебиеттанудың даму динамикасы мен логикасы туралы біртұтас көрініс қалыптастыру, заманауи әдебиеттану әдістемесіндегі ауыспалы процестердің мәнін ашу, заманауи әдебиеттанудағы жетекші ғылыми мектептердің негізгі теориялық ережелерімен таныстыру, олардың өзара әсерін түсіндіру және алынған білімді кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін қолдану.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Оқу тәжірибесі

    Практиканың соңында студенттер оқу мақсаттарын анықтайды, оқу мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын дайындайды; оқу процесі үшін ақпараттық ортаның әлеуетін пайдаланады, оңтайлы оқыту және тәрбиелеу әдістерін, нысандары мен құралдарын, сонымен қатар заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде таным мен ынтымақтастыққа деген қызығушылықты ынталандыратын АКТ, оның ішінде электрондық оқытуды пайдалана отырып, сабақтар мен сабақтар топтамасын жүргізеді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Шет тілінің практикалық курсы

    Аталған курс ауызша және жазбаша тілдің практикалық дағдылары мен біліктерін жетілдіруге және негізгі үйренетін тілді жалпы, лингвистикалық және елтану бойынша ой-өрісті кеңейту құралы ретінде қолдануға бағытталған. Курстың негізгі мақсаты – оқытылатын тақырыптар аясында тілдік, сөйлеу және мәдениетаралық жағдай дағдыларын қолдану, кәсіби коммуникацияға жақын шет тілдік ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін оқыту болып табылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 12
  • Кәсіби қызметті цифрландыру

    Бағдарлама шетел филологиясының кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдануға бағытталған (мәтін корпустарымен жұмыс істеу, түзету, машиналық аударма). Филология ғылымының жетістіктері туралы ақпаратты қамтитын мәтіндік бірліктерді және сайттарды жасау жоспарланған.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Шет тілдік білім беру әдістемесі

    Аталған курс еліміздің мектептері мен колледждерінде шет тілін оқыту бойынша міндеттерді шешуге бағытталған шет тілдік білім беру әдістемесінің негіздерін үйретеді. Курстың мақсаты – сабақты жүргізу үшін әдістемелер жиынтығын қамтамасыз ету болып табылады: кейс және инновациялық технологиялар бойынша тапсырмалар беріледі, студенттер сабақ бойынша жоспарлардың, сабақты талдау мен құжаттарды толтырудың үлгілерін алады, сонымен қатар оқушылардың білімін бағалау құралдарымен танысады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі

    Аталған курс шетел қоғамында байланысқа түскен кезде түрлі тұрмыстық, мәдени қызмет салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін негізгі меңгерілетін тілді үйренуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты – оқытылатын лингвокультурологиялық тақырыптар аясында мәтіндерді талдау, шет тіліндегі ауызша және жазбаша байланыс мәдениетін және пәннің тілдік нормаларын үйрету болып табылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 13
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі

    Аталған курс студенттердің негізгі үйренетін тіл саласындағы коммуникативтік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер қарым-қатынастың әдеп формулаларын меңгереді, негізгі үйренетін тілде тыңдалым, ауызекі сөйлеу, оқылым және жазылым дағдыларын жаттықтырады, студенттердің жетістіктерін бағалау бойынша бейіндік даярлау міндеттерін шешеді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі II

    Курс студенттерге негізгі үйренетін тілдерінде әлеуметтік және академиялық байланыс дағдыларын жақсартуға көмектеседі. Осы курста студенттер сөздік қорын кеңейтеді, тез сөйлеу дағдысын жақсартады, ауызекі ағылшын тілін табиғи түрде меңгеру дағдысын дамытады, сөздерді айту және грамматика дағдыларын жетілдіреді, сонымен қатар сөйлеу қызметінің түрлерімен жұмыс істеу, үйренетін тілде кәсіби түрде тыңдау және оқу біліктерін бекітеді.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Медиа мәтіндерді өңдеу

    Мәтінді коммуникацияның ерекше нысаны ретінде зерттеуге негізделе отырып, курс түрлі функционалдық жанрдағы медиамәтіндерді жазу, аннотация құру, кәсіби түрде түзету және өзгерту бойынша білім береді.

    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Тіл мен сөйлеу стилистикасы

    Курстың мақсаты – студенттерді үйренетін тілдің стилистикалық жүйесімен, оның қызмет етуімен, стилистикалық талдау принциптері және әдістерімен, тілдің стилистикалық құралдарының лингвистикалық сипатымен таныстыру; осы құралдардың функционалдық мүмкіндіктерін анықтау; заманауи ағылшын тілінің функционалдық стильдерінің өзіндік белгілерін сипаттау.

    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тіл жүйесінің құрылымдық-деңгейлік стратификациясы

    Курстың негізгі мақсаты – студенттерді фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құрылымдармен байланысты өзекті лингвистикалық мәселелермен, сонымен қатар оларды шешуде қолданылатын заманауи әдістермен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курс негізгі үйренетін тілдің тарихи дамуын, оның ғасырлар бойы өзгерген фонетикалық, грамматикалық және лексикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс филологияны адами білім саласы ретінде қарастыратын заманауи көзқарастармен таныстырады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 10
  • Тілтанудың лингвотеориялық негіздері

    Курс студенттерді әлемдегі тілдердің әртүрлілігімен және олардың тарихи дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстырады, сонымен қатар болашақ шет тілі филологын даярлауда ең маңызды курс болып табылады. Оқыту курсы контрастивті лингвистиканың теориялық мәселелерін қарастырады, тіл туралы ғылым ретіндегі лингвистика негіздерін, тарихын, оның ғылыми әдістемесі мен терминологиясының қалыптасу ерекшеліктерін, лингвистика мен терминдер жүйесінің негізгі ұғымдарының жүйесін меңгеруге бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Заманауи әдебиеттанудың функционалдық-стильдік жанрлар мен нысандары және олардың сипаттамалары

    Аталған курс әдебиеттанудың функционалдық-стильдік жанрлары мен нысандарының өзіндік ерекшеліктерін терең зерттеуге, әдеби сынау саласында алынған жүйелі білімге негізделе отырып, көркем шығармаларды талдау барысында түрлі стилистикалық тәсілдерді қолдануға бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-коммуникативтік практикум

    Практикум кәсіби, тұлға аралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу міндеттерін шешу үшін студент-филологтардың сөйлеу мәдениеті мен шет тілдік сөйлеу қарым-қатынасын қамтитын кәсіби-коммуникативтік жағдай аясында коммуникативтік дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Курс түрлі дереккөздер мен анықтамалық әдебиетті қолдану жұмысы жүргізілетін түрлі коммуникативтік жағдайлардан тұрады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 12
  • Лингвистика теориясының когнитивтік-концептологиялық негізі

    Пәннің мақсаты – студенттерді шетелдік және отандық когнитивтік лингвистиканың тарихы, бағыттары және негізгі ұғымдарымен таныстыру. Курстың пәні: а) когнитивтік лингвистиканың негізгі теориялық аспектілерін, оның пәнаралық когнитивтік ғылымдағы орнын, тіл мен сананың өзара байланысы мәселелерін, тілдің көмегімен білімді менталды бейнелеу әдістерін зерттеу; б) когнитивтік семантикамен – әлемді концептуалдау және категориялаумен, концепт, концепт саласы, стереотип, санат, прототип, бейнелі сұлба және т.б. ұғымдармен танысу; в) әлемнің тілдік бейнесінің мәселелерін зерттеу.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мәдениетаралық коммуникация және іскерлік дискурс

    Аталған курстың мақсаты – студенттердің мәдениетаралық ынтымақтастық жағдайында табысты іскерлік коммуникация жүргізуге қажетті әдістер мен құралдарды алуы. Сонымен қатар, курс барысында студенттер іскерлік дискурс жағдайында іскерлік коммуникация жүргізудің негізгі стратегиялары мен әдістерімен танысады (келіссөздер, шарт жасасу және т.б.)

    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Шетел әдебиеті

    Аталған курс Батыс Еуропа мен Америкадағы VI ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі негізгі әдебиет үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер Орта ғасырлық, Ренессанс, Классицизм, Ағартушылық дәуір әдебиетімен, сонымен қатар XIX ғасырдың соңында романтизмнен Реализмге, Натурализмге, ХХ ғасыр Модернизмі мен Постмодернизмі тәжірибелеріне өту мәселелерімен танысады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Когнитивті семантика

    Курстың мақсаты: тіл біліміндегі заманауи бағыт ретіндегі когнитивтік семантиканың міндеттерін, әдістерін, категориялық аппаратын, дүниені категориялау мен концептуализациялаудың формалары мен әдістерін, олардың адамның коммуникативті әрекетінің әртүрлі түрлеріндегі көрінісін меңгеру.

    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • мәдениетаралық ынтымақтастық жағдайында тиімді іскерлік коммуникация жүргізудің негізгі стратегиялары мен әдістерін меңгерген.
  • авторлық технологиялар мен бағалау стратегиялары негізінде оқытудың/оқудың/тәрбиелеудің интеграцияланған процесін іске асырады, мәтіндер мен редакциялау корпустарымен жұмыс істеу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызметті жүзеге асырады
  • әдебиеттанудың теориялық базасын меңгере отырып, әдеби талдаудың түрлі когнитивтік әдістерін қолдану барысында сыни түрде ұғынуды және түсінуді, компрессияны, ортақ және әртүрлі белгілерін анықтауды, көркем шығармаларды концептуалдық түрде талдайды.
  • түрлі мәтін мен дискурстың негізгі ерекшеліктерін анықтауда мәтін мен дискурсты филологиялық талдау әдістерін меңгереді.
  • заманауи лингвистикалық ілім мен практикалық білік жиынтығын анықтау барысында нақты тілдік материалды лингвистикалық тұрғыдан талдау үшін, негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөз құраушы құбылыстар мен үйренетін шет тілінің функционалдық әртүрлі заңдылықтарын қамтитын лингвистикалық көзқарас жүйесін меңгереді;
  • түрлі мәтіндерді жазу, түзету және қысқаша мазмұн жазу бойынша негізгі дағдыларды меңгерген.
  • жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу мінез-құлқы бағдарламасын тіл нормаларына, қарым-қатынас мәдениеті мен ерекшеліктеріне сәйкес құрастырады.
  • негізгі үйренетін тілде ауызша және жазбаша коммуникация түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгерген.
  • cтилистикалық тәсілдердің негізгі жіктелуін, мағыналардың мәнерлі құралдары мен түрлерін мәтіндерді стилистикалық және функционалдық талдауда қолданады.
  • негізгі үйренетін тіл мен әдебиет, коммуникация теориясы және мәтіннің интерпретациясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдар бойынша білімін көрсете отырып, мақсаттар мен жағдайларға сәйкес шет тілдік коммуникация жүргізеді
  • оқу бағдарламалары мен жоспарларын әзірлеу мақсатында оқу-әдістемелік материалдардың сапасын арттыруды және курстың мазмұнын және шет тілін оқыту әдістемесін жоспарлауды қамтамасыз ете отырып, өзінің оқыту практикасы мен әріптестерінің практикасын рефлексиялайды.
  • үйренетін тіл материалдарына қатысты классикалық және заманауи тіл білінің негізгі әдістерін, үйренетін тіл материалын салыстырмалы талдау әдістерін, талдау және тілдік фактілерді бағалау дағдыларын меңгереді.
  • зерттеу нәтижелерін тарату және оқыту тәжірибесін жақсарту үшін қажетті нақты өнімдерді алу мақсатында сыни тұрғыдан қайта өңдеу арқылы кәсіби ақпараттың, лингвистикалық және анықтамалық әдебиеттердің үлкен көлемін түсіндіреді
  • азаматтық жауапкершілікті және қоғам мен мемлекеттің дамуындағы құқықтық мәдениетті сезіне отырып, кәсіби міндеттерді шешуде көшбасшылық қасиеттерінің маңыздылығын түсінеді.
  • медиамәтіндерді филологиялық тұрғыдан талдай отырып, баспа басылымдарында жариялау үщін өзінің жеке медиамәтіндерін жазау үшін редактордың негізгі мәтінмен жұмыс әдістерін меңгереді
Top