Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10102 Медицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Медицина"магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми және басқару қызметінің мәселелерін тиімді шешу үшін медицинаның таңдалған бағытында аналитикалық қабілеті бар жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды тереңдетіп даярлау болып табылады. Магистратурадағы оқу докторантурада оқып, зерттеуді жалғастыруды және ғылыми қауымдастықтың бір бөлігі болуды жоспарлап отырған білім алушылар үшін іргетас дайындайды.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнді зерделеу кезінде мамандығы бойынша мәтіндерді таныстыру, іздеу, зерделеу және қарау дағдыларын қалыптастыру; диалогтік, монологтық сөйлеу, қорытындылау дағдыларын дамыту сияқты мәселелер қаралатын болады. Пән аяқталғаннан кейін магистранттар мамандық бойынша әңгіме жүргізе алады; ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды есту арқылы қабылдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән педагогикалық ғылымды және оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуді; жоғары кәсіптік білім берудің жаңа моделі мен кредиттік оқыту жүйесі қарастырылады. Пәннің мазмұнына жоғары оқу орындарының дидактикасы, оқу процесін басқару; жоғары оқу орындарын оқытудың әдістері мен формалары. Педагогикалық технологиялар мен инновациялық белсенді оқыту әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым философиясы мен әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет және өркениеттегі ғылым. Ғылымның қалыптасуы және негізгі даму кезеңдері. Ғылыми танымның құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үрдісі ретінде. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми дәстүр және ғылыми революция. Қазіргі заманғы ғылым дамуының ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: әдіснама ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқарушылық байланыс. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының әлеуметтік жауапкершілігі. Кәсіби бейімделу. Коммуникативті құзыреттілік. Коммуникативті құзыреттілік деңгейлері. Қызметкерлерді ынталандыру теориялары. Ұйымдағы стресс. Эмоционалды күйіп қалу. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Ұйымның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Клиникалық эпидемиология
Пән бағдарламасы эпидемиологиялық зерттеу әдістерін зерттеуді, эпидемиологиялық зерттеулердің мәліметтерін өңдеуді және талдауды, эпидемиологиялық зерттеулердегі ықтимал қателерді, медициналық араласуды кешенді бағалауды және сандық эпидемияологияны қамтиды. Дәлелді медицинаның негізгі ұғымдары мен әдістері, медициналық ақпаратты іздеу әдістемесі, сенімді көздер мен ресурстар қарастырылады. Магистранттар жүйелі шолуларды, мета-талдауларды, клиникалық және экономикалық талдауларды сыни бағалауды қалай жүргізу керектігін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдістемелігі
Зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері. Зерттеу процесі. Ғылыми зерттеудің сандық және сапалық әдістері. Зерттеу мәліметтерін сапалық және сандық талдау. Жарамдылық және сенімділік. Зерттеу этикасы. Денсаулық сақтаудағы жобаның мақсаты, міндеттері және объектілері. Зерттеудің дизайны және әдістері. Ғылыми жобаның құрылымы, ғылыми жобаның кезеңдерінің сипаттамасы Зерттеудің этикалық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық хаттамалар мен нұсқаулар
клиникалық практика бойынша басшылықта кіріспе. Анықтау, әзірлеу және енгізу қажеттілігі. Клиникалық практикалық басшылықтың бейімделу, енгізу, мониторингі мәселелері. Дәлелді медицина арасындағы байланыс, өзгерістерді жүзеге асыру үшін практикалық басшылық жасау және сапаны бағалау. Тәжірибені өзгертуге кедергілер. Клиникалық нұсқаулықтары бар дәлелді медицина деректер базасында жұмыс: SIGN, NICE. AGREE клиникалық нұсқаулықтарын бағалау мен дайындауды біріздендіретін құжат. Клиникалық практикалық нұсқауларды сыни бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық технологияларды бағалау
Медициналық технологияларды бағалау (ОМТ), тақырыпты таңдау, басымдық беру, қысқаша және толық есептер, есеп құрылымы, шешім қабылдау, ОМТ контексті, медициналық технология, рөлі мен пайдасы, халықаралық тәжірибе, INAHTA, HTAi, ISPOR, клиникалық талдау, экономикалық тиімділік, госпитальдық ОМТ, дәрі-дәрмектер, хирургиялық араласу, диагностика, скрининг, жеке Денсаулық сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биостатистика
Пәннің мазмұны келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: статистикалық жиынтықтарды салыстыру, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау және дисперсияны талдау. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және статистикалық модельдеу мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ құбылыстардың динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлер, халық денсаулығының статистикасы зерттеледі. Магистранттар биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу үшін статистикалық бағдарламаларды өз бетінше пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жобалық менеджмент
"Жоба" терминінің анықтамасы. Идеяны қалыптастыру және жоба тұжырымдамасын әзірлеу. Жобаны басқарудың дамуын анықтайтын факторлар мен алғышарттар. Жобаларды басқару әдістері. Жобаның өмірлік циклі. Жобалардың түрлері. Мақсаты, жобаны жоспарлау стратегиясы. Жоба түрлері. Жобаның ортасы. Жобаға қатысушылар. Жоспарлау процестері, олардың орны және Жобаны басқару процестерінің рөлі. Жобаны басқарудағы менеджердің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Магистрлік диссертация дайындау
Ғылыми зерттеу: анықтамасы, түрлері. Магистрлік зерттеудің мәні мен ерекшеліктері. Диссертация ғылыми жұмыс ретінде. Магистрлік диссертацияның құрылымы. Магистрлік зерттеудің кезеңдері. Магистрлік диссертация тақырыбын қалыптастыру, зерттеудің өзектілігі, зерттеу объектісі, зерттеу пәні, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Мәселені тұжырымдау. Зерттеудің дизайны. Зерттеудің практикалық маңыздылығы. Ғылыми зерттеу нәтижелерін енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер этикасы
Медицинадағы Этика және биоэтика. Халықаралық және отандық нормалар. Биоэтика саласындағы отандық нормативтік-құқықтық база. Медицина ұғымдарының этикалық қатынастарының эволюциясы. Ғылыми зерттеулер этикасының негізгі принциптері мен ережелері. Биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық принциптері. Зерттеу дизайны. Этика және биомедициналық зерттеулер. Клиникалық зерттеулер. Қатысушыларды сақтандыру. Әйелдер мен эмбриондардағы зерттеулердің этикалық аспектілері. Биоэтикадағы білім.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтаудағы Менеджмент
Менеджментті ғылым және практика ретінде анықтау. Менеджмент эволюциясы: пайда болу шарттары мен алғышарттары және менеджмент мектебі. Шетелде де, ҚР-да да Ғылым мен практика әзірлеген медициналық ұйымдарды басқару мен өзін-өзі басқарудың негізгі тәсілдері. Басқару процесінің принциптері, функциялары және элементтері. Басқарушылық дүниетанымның, ойлаудың, басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру дағдыларының рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Медициналық оқытушының кәсіби дағдылары
Пән дербес практикалық қызметке дайын медициналық жоғары оқу орындарының оқытушысын даярлау сапасын арттыру мәселелерін, оқытудың инновациялық, интерактивті технологияларын қолдану мәселелерін зерделейді. Мұғалімдер үшін өздерінің қалыптасқан стереотиптерін жеңуге қатысты кейбір мәселелер пән үшін өзекті болып табылады. Сондықтан пән сапалы тақырыптарды қарастырады материал беру, оқытушының білім алушылармен қарым-қатынасы, тиімді сабақты қалай құру керек, студенттерді оқу процесіне қалай тарту керек, оқуға, пәнге, мамандыққа және т. б. қызығушылықты қалыптастыруға қалай әсер ету керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Медициналық кәсібилік
Кәсібилік маңыздылығы: озық тәжірибені насихаттау, белгілі стандарттарды сақтау. Дәрігер жарғысы ( кәсібилік принциптері): пациент әл-ауқатының басымдығы, пациент дербестігі, әлеуметтік әділеттілік. Құндылықтардан мінез-құлыққа өту. Кәсібилік құндылықтарын нақты мінез-құлыққа байланыстыру мысалдары. Кәсібилікке оқыту тарихы. Когнитивтік емес дағдылар. Кәсібилікке оқыту проблемалары. «Байыпты жауапкершілік» коды, «кемелдену қабілетінің төмендеу» коды. Оң күшейту әдістері. Кәсібилікке оқыту тиімділігін бағалау. Кері байланыс
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мазмұны ғылыми мәтіндерге сыни талдау жүргізуді, ғылыми жарияланымдардың түрлерімен және ғылыми мәтіннің қасиеттерімен танысуды қамтиды. Магистранттар ғылыми мақала мен тезис бойынша жұмыстың негізгі кезеңдерін меңгереді, сондай-ақ биомедициналық жазудың, редакциялаудың және коммуникацияның негізгі аспектілері, ғылыми авторлық, мүдделер қақтығысы, плагиатты анықтау және жарияланым этикасының басқа да мәселелері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тиісті клиникалық тәжірибе
Ich-GCP, Хельсинки декларациясының негізгі принциптері. Инновациялық дәрілік заттарды әзірлеудің негізгі кезеңдері. Клиникалық зерттеулерге қатысушылардың біліктілігі. Бастапқы құжаттаманы енгізу. Клиникалық зерттеу жүргізу сапасын бақылау. Елеулі жағымсыз құбылыстар. Клиникалық зерттеулер барысында негізгі реттеушілердің жұмыс ерекшеліктері мен рөлдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қолданбалы ғылыми зерттеулер
Қолданбалы ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша) / - пән практикалық мақсаттарға қол жеткізу және диссертациялық зерттеу жүргізу кезінде нақты міндеттерді шешу үшін жаңа білім алуға және қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Іргелі ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша)
Іргелі ғылыми зерттеулер (диссертация тақырыбы бойынша) – пәндер теориялық және (немесе) эксперименттік зерттеу жүргізу кезінде табиғаттың, қоғамның, адамның дамуының негізгі заңдылықтары және олардың өзара байланысы туралы жаңа ғылыми білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 20
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сабақтас пәндер аспектілері бойынша өз біліктілігі шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды көрсетеді.
- Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу, кәсіптік және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды игере алады.
- Денсаулық сақтау саласындағы статистикалық бағдарламаларда жұмыс істеу дағдыларын қолдана отырып, білімді біріктіре отырып, ғылыми тәсілдерге негізделген өз біліктілігі шеңберінде мақсат қоя алады және мәселелерді шеше алады.
- Пәндік салада ғылыми зерттеулерді жүргізудің заманауи әдіснамасы мен әдістерін иеленеді және өз біліктілігі шеңберінде денсаулық сақтауды дамыту және жаңа тәсілдерді енгізу үшін ғылыми ақпаратты, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдаланады.
- Денсаулық сақтау саласындағы өз мамандығы бойынша мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды және проблемалардың шешімдерін анық және анық жеткізе алады, топтық жұмыс және көшбасшылық қабілеттерге ие.
- Ғылым мен практиканың заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау саласындағы өз біліктілік саласында кәсіби қызметті жоспарлайды, болжайды және ұйымдастырады.
- Өзін-өзі жетілдіруді жоспарлайды, кәсіби дамумен үздіксіз айналысады, өзін-өзі талдау дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.