7M10102 Медицина в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Медицина» білім беру бағдарламасы бойынша медицина ғылымы мен білім беру саласында инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға қабілетті және медициналық қызметтерді көрсетуде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыратын бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Бұл курстың мақсаты-кәсіби тілді практикалық меңгеру дағдыларын дамыту және арттыру, күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді пайдалану Мазмұны: кәсіби сөздік қорын кеңейту, грамматиканы тереңдетіп оқыту, қарым-қатынас дағдыларын, жазуды, тыңдауды, аударманы жетілдіру. Қарым-қатынаста, әдеби дереккөздерді іздеуде және талдауда Кәсіби шет тілін қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары оқу орындарының педагогикасы
Мақсаты: қазіргі қоғам жағдайында білім алушылардың адамгершілік, этикалық, кәсіби-тұлғалық бағыттылығын қалыптастыру, студент жастарды тәрбиелеу және білім беру процесінің ғылыми мақсаттарын, мазмұнын, негіздерін сәйкестендіру; Мазмұны: жоғары білім берудің тарихы мен өзекті жағдайын, оның дамуының негізгі бағыттарын, жоғары оқу орнындағы білім беру және тәрбие процестерінің принциптері туралы зерттеу және түсіну; болашақ педагогтің кәсіби этика қағидаттарын тиімді меңгеруіне ықпал ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: менеджмент жүйесіндегі тиімді және сапалы жұмыс мақсатында психологиялық кондицияларды және басқару процесінің сипаттамаларын зерттеу Мазмұны: басқару процестерінің мәні. Басқару психологиясының объектісі. Ұйым басшысының психологиясы және оның жеке психологиясы. Басқарудың функционалдық-құрылымдық талдауы. Ұйым басшысы мен қызметкерлері арасындағы психологиялық мәселелер. Басшының міндеттерін деңгейлер бойынша бөлу туралы нақты түсінік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Мақсаты: магистранттардың жүйелі ғылыми ойлауын қалыптастыруға, өзекті ғылымның жетістіктерін ұтымды талдау қабілеттеріне, қазіргі ғылымның жекелеген салаларының күшті корреляциясын түсінуге, ғылыми жұмыстардағы пәнаралық байланыстарды анықтауға ықпал ету. Мазмұны: адамзат қоғамының дамуының тарихи кезеңдерінде ғылыми ақпаратты қалыптастырудың, қараудың және түсіндірудің негізгі ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді меңгергеннен кейін білім алушы таңдаған оқу мамандығының тұтас ғылым жүйесіндегі орнын нақты түсіне алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
Мақсат: клиникалық бақылау әдіснамасын игеру және дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік беретін деректерді жалпылау. Мазмұны: дәлелді медицинада қолданылатын негізгі ұғымдар, құралдар мен әдістеме. Сандық және сапалық зерттеулердің әдістемесі, медициналық ақпаратты, сенімді көздер мен ресурстарды іздеу. Дәлелді медицинадағы "алтын стандарт" ретінде рандомизацияланған бақыланатын сынақтар. Дәлелдеу иерархиясы (A-E). Клиникалық шешім қабылдау процесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Мақсаты: ғылыми зерттеу шеңберінде іргелі білім мен әдіснама мен мінез-құлық мәдениеті туралы түсініктерді дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеуді дайындау және жүргізу аспектілері (ақпаратты іздеу, әдістеме мен зерттеу құралдарын жоспарлау және таңдау, нәтижелерді жүргізу және талдау), ғылыми зерттеулерді жүргізуге байланысты проблемалық этикалық мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медицинадағы зерттеу әдістемелері
Мақсаты: магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметін құрылымдау мен жоспарлаудың теориялық және қолданбалы негіздерін меңгеру Мазмұны: ғылыми зерттеулерге қатысты мемлекеттік және халықаралық құқықтың ерекшеліктері. Деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру. Білім алушының ғылыми-зерттеу жұмысын жазуға және ресімдеуге қойылатын талаптар. Жасалған жұмыс туралы баяндама және есеп, тезистер жазу, ғылыми жарияланымдарды рецензиялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық ұсыныстарды, нұсқауларды және клиникалық хаттамаларды іздеу, бағалау және бейімдеу
Мақсаты: өзекті клиникалық тәжірибені талдау негізінде клиникалық хаттамаларды бейімдеу қажеттілігінің негіздерін зерделеу Мазмұны: ағымдағы клиникалық практиканы бағалау және медициналық көмек көрсету сапасын жақсарту негізінде клиникалық хаттамаларды бейімдеу қажеттілігін негіздеу. Дәлелді медицинаның маңызды құралдары ретінде ұсыныстар, нұсқаулықтар және клиникалық хаттамалар (жүйелі шолулар мен мета-талдаулар). Халықаралық ұсынымдарды, нұсқаулықтарды және клиникалық хаттамаларды қазақстандық клиникалық практикаға бейімдеудің қадамдық тетігі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару
Мақсаты: денсаулық сақтаудағы ұйымдастырушылық және басқару процестерінің негіздерін игеру Мазмұны: Денсаулық сақтау органдарының жұмыс істеуі және оны реттеу. Денсаулық сақтау саласындағы функционалдық міндеттерді басқару деңгейлері бойынша бөлу. Денсаулық сақтау жүйесін реформалау мәселелері. Нақты міндеттерді орындауға бағытталған Менеджмент. Денсаулық сақтау саласындағы сапа менеджменті жүйесі. Аурухана медициналық мекеме ретінде. Медициналық ұйымды ұйымдастыру түрлері. Денсаулық сақтау саласындағы өзекті ұйымдастырушылық модельдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дәрілік заттардың технологиясын бағалау
Мақсаты: ерекше индикаторларды пайдалана отырып, денсаулық сақтауда дәрілік заттарды пайдаланудың тиімді жүйесін зерделеу. Мазмұны: дәрілік заттарды ұтымды қолдану. Тиісті фармакотерапия принциптері (бақылау, үнемділік, даралау, азайту және т.б.). Дәрілік заттарды ұтымды қолдану көрсеткіштерін зерттеу. Медициналық ұйымдарда қолданылатын дәрілік заттардың негізгі түрлері. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының, медициналық және фармацевтикалық бақылау комитетінің, дәрілік заттарды сараптаудың Ұлттық орталығының және Формулярлық комиссияның саясаты Дәрілік заттарды ұтымды қолдану бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке фармакотерапия
Мақсаты: жеке фармакотерапияның негізгі ережелерін зерттеу. Және фармакологиялық реакцияға әсер ететін нақты детерминанттар. Мазмұны: адамның генетикалық факторлары. Фармакогеномика және фармакогенетика саласындағы зерттеулер. OMICS технологиясы. Әр түрлі жүйелер мен жеке органдардың патологиялары үшін емдеудің фармакогенетикалық жақтары. Тераностиканың негізгі ережелері. Фармакогенетикалық зертханалық тест-жүйелер. Фармакокинетикалық сынақтардың ақпараттық дерекқорлары. Жеке фармакотерапия шеңберіндегі сандық әдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дәрілік заттарды ұтымды пайдалану әдістемесі
Мақсаты: ерекше индикаторларды пайдалана отырып, денсаулық сақтауда дәрілік заттарды пайдаланудың тиімді жүйесін зерделеу. Мазмұны: дәрілік заттарды ұтымды қолдану. Тиісті фармакотерапия принциптері (бақылау, үнемділік, даралау, азайту және т.б.). Дәрілік заттарды ұтымды қолдану көрсеткіштерін зерттеу. Медициналық ұйымдарда қолданылатын дәрілік заттардың негізгі түрлері. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының, медициналық және фармацевтикалық бақылау комитетінің, дәрілік заттарды сараптаудың Ұлттық орталығының және Формулярлық комиссияның саясаты Дәрілік заттарды ұтымды қолдану бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бактерияға қарсы препараттарды ұтымды қолдану принциптер
Мақсаты: оқу денсаулық сақтауда бактерияға қарсы агенттерді қолданудың тиімді жүйесі. Мазмұны: Бактерияға қарсы заттарды ұтымды қолдану. Мақсатты фармакотерапияның принциптері (бақылау, үнемділік, даралау, минимизациялау және т.б.). Бактерияға қарсы препараттарды ұтымды қолдану көрсеткіштері. Медициналық ұйымдарда қолданылатын бактерияға қарсы заттардың негізгі түрлері. Антибактериалды төзімділікті қалыптастыру факторлары ретінде микробқа қарсы агенттерді негізсіз және шамадан тыс қолдану. Резистенттіліктің даму қаупін азайту стратегиялары, бактерияға қарсы препараттарды қолдануды бақылау және бақылау әдістері, сондай-ақ бактерияға қарсы терапияны оңтайландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медицинадағы оқыту әдістемесінің негіздері
Мақсаты: медициналық ЖОО-да пәндерді оқытудың әдістемелік тәсілдерін меңгеру және ерекшеліктерін түсіну, дербес Педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға дайындық Мазмұны: оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, медициналық университетте оқыту әдістемесі. Білім берудің жеке траекториясын дайындау. Критериалды және нормативтік тәсілді қолдана отырып, дағдыларды, білімді, құзыреттерді және практикалық орындауды бағалау әдістемесі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дәрілік заттардың өзара әрекеттесуі және өзара алмасуы
Мақсаты: дәрілік заттардың өзара әрекеттесуінің негізгі фармакокинетикалық және фармакодинамикалық ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: дәрілік заттардың тамақ өнімдерімен, алкогольді ішімдіктермен және т.б. өзара әрекеттесуі. Өзара әрекеттесу кезіндегі жағымсыз реакцияларды бағалау деңгейлері. Дженериктер мен бірегей дәрілік заттардың сипаттамасы. Дәрілік заттардың өзара алмасуы шеңберіндегі эквиваленттілік туралы түсінік. Дәрілік заттардың баламалылығын бағалау технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іш қуысы мүшелерінің жедел хирургиялық ауруларының өзекті мәселелері
Мақсаты: абдоминальді мүшелердің ауруларын диагностикалау және хирургиялық араласу аспектілерін зерттеу. Мазмұны: Клиника, диагностика және терапия мәселелерінде ғылыми мәліметтерді, статистикалық зерттеулерді және ғылыми көзқарасты қолдану: жедел асқазан-ішектік қан кетулер, жедел аппендицит, жедел панкреатит, тесілген асқазан және ұлтабар ойық жаралар, жедел холецистит, тұншықтырылған грыжа, обструкциялық сарғаю, өткір ішек өтімсіздігі, мезентериялық қан айналымының бұзылуы, іштің жарақаты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүрек жеткіліксіздігінің функционалды диагностикасының әдістері
Мақсаты: жүрек жеткіліксіздігін диагностикалау және қанайналым жүйесінің жағдайын бақылау үшін қажет жүрек-тамыр жүйесінің функционалды жағдайын зерттеу. Мазмұны: жүрек жеткіліксіздігін диагностикалаудың функционалды әдістерін жүргізу әдістері мен принциптері. Тыныштықтағы Диагностика (эхокардиография, электрокардиография, электроэнцефалография) және жүктеме (тредмил тесті және велоэргометрия, тері арқылы өтетін электрокардиостимуляция, электроэнцефалография кезіндегі тыныс алу тесті және т. б.)
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Метаболикалық бұзылулардың алдын алу және емдік тамақтану
Мақсаты: метаболизмнің бұзылуымен және емдеу және алдын алу шараларының тиімді жүйесімен байланысты патологиялардың жалпы заңдылықтарын зерттеу Мазмұны: метаболикалық бұзылулардың этиологиясы, патогенезі және диагностикасы: Ақуыз, көмірсу, май, су және минералды метаболизмнің бұзылуы. Метаболикалық бұзылулардың өзгеретін қауіп факторларын бақылай отырып, метаболикалық бұзылулардың алдын алу. Метаболикалық бұзылулардың ерекшеліктерін ескере отырып, емдеу және диеталық түзету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Семіздік және жүрек-қан тамырлары асқынулары
Мақсаты: жүрек-қан тамырлары ауруларының дамуының жетекші қауіп факторларының бірі болып табылатын семіздікті созылмалы патология ретінде зерттеу. Мазмұны: семіздік диагностикасы, интегралды көрсеткіш ретінде BMI, семіздіктің бақыланатын және бақыланбайтын қауіп факторлары. Жүректің және қан тамырларының құрылымдық және функционалдық бұзылыстарына әкелетін липидтер алмасуының бұзылуы (гипертония, атеросклероз, инсульт, миокард инфарктісі және т.б.).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық тәжірибедегі клиникалық-экономикалық сараптама
Мақсаты: дәлелді медицина қағидаттарын пайдалана отырып, клиникалық-экономикалық сараптаманың ұғымдары мен қағидаттарын зерделеу Мазмұны: медициналық қызметтердің сапасын экономикалық бағалау. Медициналық технологиялар мен қызметтердің зиянсыздығы мен тиімділігін бағалаудағы дәлелді медицина әдістемесі. Фармако-экономикалық талдау әдіснамасы (талдау" аурудың құны", VEN-ABC талдау, шығындарды азайту,"шығындар-тиімділік"). Бір науқаста дәрі-дәрмектердің көп мөлшерін негізсіз қолдану (полипрагмазия).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абдоминальды сепсистің диагностикасын және емдеуін жетілдіру
Мақсаты: бастапқы ошақтың сипатына, орналасуына және қоздырғыштың түріне байланысты абдоминальды сепсистегі диагностика мен терапияның негізгі аспектілерін зерттеу Мазмұны: ғылыми деректерді, статистикалық зерттеуді және ғылыми тәсілді клиника аспектілерінде қолдану, диагностика оның ішінде дифференциалды және емдеу: сепсис, абдоминальды сепсис, көп мүшелі жеткіліксіздік синдромы, анаэробты инфекция синдромы, септикалық шок, перитонит. Кешенді сепсис терапиясының заманауи тәсілдері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хирургиялық эндокринологияның өзекті мәселелері
Мақсаты: хирургиялық Эндокринологияның өзекті мәселелерін, ғылыми деректерді қолдануды, статистикалық зерттеуді және клиника аспектілеріндегі ғылыми көзқарасты зерттеу Мазмұны: Диагностика, оның ішінде дифференциалды. Эндокриндік жүйе ауруларындағы асқынуларды хирургиялық емдеу көрсеткіштерін зерттеу: қалқанша және паратироид хирургиясы, бүйрек үсті безі, тимус және ұйқы безі хирургиясы, көптеген эндокриндік неоплазия синдромы, семіздік кезіндегі хирургия
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Созылмалы жүрек жеткіліксіздігінің диагностикасы және дифференциалды диагностикасы
Мақсаты: созылмалы жүрек жеткіліксіздігінің дифференциалды диагнозын диагностикалау және қою әдістері мен тәсілдерін зерттеу Мазмұны: созылмалы жүрек жеткіліксіздігінің тән симптоматикалық көрінісі. Физикалық, аспаптық және зертханалық зерттеу әдістері. Симптомдар мен жүректің органикалық зақымдануының өзара байланысын растау. СЖЖ дифференциалды диагностикасынан клиникалық көрінісі бар ұқсас патологиялар (ӨСОА, пневмоторакс, анемия, гипотиреоз, бүйрек және бауыр жеткіліксіздігі, психогендік гипервентиляция синдромы және т.б.)
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кеуде хирургиясындағы емдеу мәселелері
Мақсаты: жиі кездесетін патологиялар кезінде шұғыл, кідіріссіз және жоспарлы торакалды хирургияда емдеу-диагностикалық көмек көрсетудің өзекті мәселелерін зерделеу Мазмұны: клиника шеңберінде ғылыми деректерді, ғылыми тәсілді және статистикалық зерттеуді, диагностиканы, оның ішінде дифференциалды және емдеуді қолдану: торакальды қабырға мен кеуде қуысы мүшелерінің жарақаттары, өкпе және бронх аурулары, перикард аурулары, жүрек аурулары және медиастинум.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Медицина саласындағы зерттеулердің салааралық сипатын түсіну мен білуді көрсетеді
- Медицина саласындағы кәсіби зерттеу және педагогикалық қызметте практикалық сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті
- Мамандандырылған медициналық көмек көрсету стратегиясын, аурулардың алдын алу стратегиясын, денсаулық сақтауды басқару және дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдар айналымын айқындайды
- Медицина саласын дамыту және өзінің мамандануы шеңберінде жаңа әдістерді енгізу мақсатында ғылыми деректерді қолданады
- Медицинаның мамандандыру саласындағы кәсіпқойлар да кәсіпқой емес мамандардың идеяларын, ақпаратын, проблемаларын және олардың шешімдерін, қорытындыларын нақты және түсінікті ұсынады
- Ғылым мен тәжірибенің соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, медицина саласындағы өзінің спецификациясы саласында кәсіби қызметті ұйымдастырады
- Өзінің кәсіби өсуі бойынша жұмыс істейді, рефлексия дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді
- Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ғылыми мақалада және диссертацияда жалпылайды