Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10102 Медицина (П) в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық ғылым мен білім беру саласында инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға және оларды практикалық және білім беру қызметіне енгізуге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Медицина және денсаулық сақтауда ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, соның ішінде магистрлік диссертацияларды жазбаша және ауызша ұсынудың кейбір, кең таралған формаларын дайындаудың негізгі принциптерімен таныстыру; ғылыми мақалаларды, тезистерді жазу және ресімдеу; ғылыми баяндаманы ресімдеу және дайындау; ғылыми көпшілікке ұсыну үшін ҒЗЖ есептерін ресімдеу және беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән Денсаулық сақтау органдарын бақылау және қызмет ету, денсаулық сақтау саласындағы басқарудың әртүрлі деңгейлерінде функцияларды бөлу, басқару жүйесі мәселелерін қарастырады. Халықтың денсаулық жағдайының мониторингі. Денсаулық сақтау саясаты және жоспарлау мәселелері. Аккредиттеу және медициналық қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету. Денсаулық сақтау жүйесін стратегиялық басқару. Медициналық мекемені ұйымдастыру үлгісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі-тұрмыстық сөйлеу тілі мен тілін практикалық меңгеру үшін білік пен дағдыны тереңдету және дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасында медицина, халықаралық құқық саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге гранттарды іздеу және тарту мәселелері, Зерттеу әдіснамасын талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау қарастырылады. Патенттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысын рәсімдеу ережесі. Рецензияланатын журналдардағы жарияланымдар. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін денсаулық сақтау практикасына және саясатына практикалық беру тетіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогиканың жалпы негіздері: Негізгі ұғымдар, әдіснама, объектілер және даму тарихы. Жоғары білім беру педагогикасы. Қазіргі әлемдегі жоғары білім берудің негізгі бағыттары мен даму тенденциялары. Білім берудің жаңа парадигмасы. Қазақстан Республикасындағы жоғары білім: реформалаудың негізгі кезеңдері, әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялау. Педагогикалық қызметтің мәні мен құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
    Несиелер: 5

    Бұл пән эпидемиологиядағы себеп-салдарлық байланыстарды, инфекциялық және инфекциялық емес аурулармен күресу және бақылау мәселелерін оқытады. Созылмалы аурулардың қауіп факторлары, этиологиясы және әлеуметтік-экономикалық салдары. Дәлелді медицина тұрғысынан медициналық жарияланымдарды талдау. Дәлелді медицинадағы сандық және сапалық зерттеу әдістері. Жүйелі шолулар мен мета-талдауларды сыни бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет пен өркениеттегі ғылым ғылымның пайда болуы. Ғылымның тарихи динамикасының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары қазіргі ғылыми білім құрылымында. Қоғам, мәдениет, тарих және адам туралы ғылымның қалыптасу тарихы. Нақты ғылымның өзекті философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер сапасының стандарттары
    Несиелер: 5

    Халықаралық талаптарға сәйкес ҒЗЖ мақсаттарын, міндеттерін, бағдарламаларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің тиісті тәжірибесі: халықаралық аккредиттеу стандарттары. Ғылыми басылымдарға қойылатын халықаралық талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік медициналық сақтандыру түсінігі, мақсаты, түрлері; жаңа ережелермен және нормативтік-құқықтық негіздермен танысу, қалыптасу мен дамудың тарихи алғышарттары. Денсаулық сақтау менеджменті саласындағы жетістіктерге негізделген білім мен іскерлікті қалыптастыру. Медициналық көмектің сапасын басқару жүйесін жетілдіру кезеңдері. Медициналық ұйымдардың көрсетілетін медициналық қызметтердің көлемі мен сапасы үшін заңды жауапкершілігін күшейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер биоэтикасы
    Несиелер: 5

    Пән адамның қатысуымен биомедициналық зерттеулердің этикалық және құқықтық қамтамасыз етілуін зерттеуге бағытталған, регламенттеуші құжаттар, халықаралық нормативтік актілер. Зерттеу дизайны мен биомедициналық зерттеулер жүргізу әдістемелерінің этикалық бағалауын, клиникалық сынақтар жүргізудің негізгі принциптерін, биоүлгіде және зертханалық жануарларда зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы адамдарды және адамдар топтарын басқару процесінің психологиялық заңдылықтарын зерттейді. Қойылған мақсаттарды іске асыру бойынша лауазымды тұлғалар мен бөлімшелердің өзара қарым-қатынасы мен өзара іс-қимылының жеке және топтық іс-әрекетінің психологиялық фактілері, заңдылықтары мен механизмдері. Топтағы (ұйымдағы) қарым-қатынасқа басқарушылық әсер ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандық денсаулық сақтау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларға ғаламдық денсаулық сақтаудың терең түсінігін, оның даму үрдістерін, сондай-ақ ғаламдық және жергілікті денсаулық сақтау мәселелері, жаһандық денсаулық сақтау саласындағы қайшылықтар арасындағы байланысты ұсыну. Сонымен қатар, практикалық компонент білім алушыларға жаһандық денсаулық сақтау саласында бағдарламалар жасауға қатысатын жалпы тетіктерді түсінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медицинада оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән медициналық білім беру міндеттерін, Оқыту стилін, оқыту әдістерін қарастырады. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу. Проблемалық-бағытталған және жобалық-бағдарланған оқыту. Командалық-бағытталған оқыту. Зерттеулерге негізделген оқыту. Білімді, дағдыларды, қарым-қатынасты, құзыреттілікті және практикалық орындауды бағалау әдістері. Клиникалық пәндерді оқыту ерекшеліктері. Объективті құрылымдалған клиникалық емтихан (ОҚКЕ). Стандартталған пациент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық қорғау саясаты және мінез-құлық детерминанттары
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасында шешім қабылдау процесінің негіздері - пациенттерді диагностикалау және емдеу кезінде дәрігерлермен қолданылатын әдістемелерге ұқсас ғылыми әдістемелерді қолдануға негізделген логикалық кезеңдер қарастырылады, сондай-ақ қазіргі заманғы басқару технологияларын практикада қолданудың әдістемелік мәселелері, денсаулық сақтауда шешім қабылдаудың сандық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім беру мен денсаулық сақтаудың қазіргі және тиімді жүйелерін құру мәселелерін, денсаулық сақтаудағы кадрлық саясат мәселелерін, басқару ресурстарын жетілдіру, менеджменттің қазіргі заманғы құралдарын және корпоративтік басқару принциптерін енгізу, ұлттық денсаулық сақтау жүйесін жаңғырту мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми медициналық зерттеулер дизайны
    Несиелер: 5

    Кез келген зерттеудің маңызды бөлімі оның дизайнының сипаттамасы. ҒЗЖ нәтижелері көбінесе таңдалған зерттеу әдістерінің дұрыстығын анықтайды. Диагностиканың, профилактика мен емдеудің жаңа әдістерінің тиімділігін бағалау, клиникалық зерттеулердің қателіктерін болдырмау және нәтижелерін дұрыс түсіндіру үшін оларды клиникалық салыстыру үшін "алтын стандарт" болып саналатын рандомизацияланған бақыланатын зерттеулер шеңберінде жүргізу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина негізінде пациенттердің қауіпсіздігін басқару
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау жүйесіне қойылатын басты талап пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін сапалы медициналық көмек көрсету болып табылады. Бұл пәннің бағдарламасында дәлелді медицинаға негізделген медициналық көмек көрсетудің қауіпсіз процесін құру бойынша негізгі халықаралық ұсынымдар көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Міндетті медициналық сақтандыру жағдайында денсаулық сақтауды қаржыландыру
    Несиелер: 5

    Пән Денсаулық сақтау мекемесінің қаржы-бюджеттік саясатын реттеу саласындағы құқықтық негіздерді, ақша ағындарының қозғалысы мен бөлінуін, ММС жағдайында медициналық ұйымның қаржыларын басқару дағдыларын меңгеруге бағытталған. Білім алушыларда ММС жағдайында денсаулық сақтауды қаржыландыру туралы біртұтас, жүйелі білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және дербес менеджмент
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық феноменінің және дербес менеджменттің маңызы туралы тұтас түсінік беру, денсаулық сақтау жүйесіндегі медициналық ұйымдардың ұйымдары мен құрылымдарын басқару аппараты қызметтерінің басшылықта кәсіби білім және көшбасшылық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы медициналық қызметтер маркетингі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу магистранттарға жаңа философияны және басқару ойлауының тәжірибесін қазіргі жағдайда бейімдеуге мүмкіндік береді .Денсаулық сақтау саласындағы табысты қызмет көбінесе менеджменттің қолданылуына, маркетингтік шешімдердің сапасына байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медицинадағы 3D модельдеу
    Несиелер: 5

    "Медицинадағы 3D-моделдеу" пәні Gmax, 3Д - сканерлеу және басып шығару бағдарламасындағы компьютерлік үшөлшемді модельдерді құру тәсілдерін зерттеуге мүмкіндік береді және дәрігерлерге жаңа мүмкіндіктер береді және медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін арттыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ОН1--денсаулық сақтауды дамытуда ғылым мен білімнің рөлін, денсаулық сақтау және медицина ғылымының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін білуді және түсінуді көрсетеді

  • Код ON2

    ОН2-медициналық ЖОО білім алушыларының танымдық іс-әрекетінің психологиясы мен пәндерді оқытудың заманауи әдіснамасын біледі және түсінеді

  • Код ON3

    ОН-3-медицина қызметкерлері қызметінің құқықтық негіздерін, ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымын білуді және түсінуді көрсетеді

  • Код ON4

    ОН4 -Ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға және практикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру;

  • Код ON5

    ОН5-Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және қисынды ресімдеу, ғылыми мақаладағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жалпылау дағдылары бар.;

  • Код ON6

    ОН6-алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды бірегей дамыту үшін қолдана алады; стандартты ғылыми есептерді шешу үшін процестер мен құбылыстарды талдауға арналған қазіргі тұжырымдамаларды, теорияларды және тәсілдерді сыни талдай алады

  • Код ON7

    ОН7-денсаулық сақтауды дамытудың түрлері мен әдістерін енгізу үшін ғылыми ақпаратты пайдаланады

  • Код ON8

    ОН-8-Денсаулық сақтау, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, денсаулық сақтау менеджменті саласында қолданбалы сипаттағы жаңа білімді пайдаланады

  • Код ON9

    ОН-9-денсаулық сақтау бөлімшесінің немесе ұйымының қызметіне басшылық жасай алады

  • Код ON10

    ОН10 - денсаулық сақтау саласындағы зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті.

  • Код ON11

    ОН 11-халыққа мамандандырылған медициналық көмек көрсету стратегиясын, аурулардың алдын алу стратегиясын, денсаулық сақтау менеджментін, дәрілік заттар мен медициналық бұйымдар айналымын айқындайды

  • Код ON12

    ОН12-ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау саласында біліктілік саласындағы өзінің біліктілігі аясында кәсіби қызметін жоспарлай алады.

Top