Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10102 Медицина в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық және зерттеушілік дайындығы бар жоғары оқу орындары мен ғылыми ұйымдар үшін медициналық салада ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    `Педагогика` - медициналық білім беру міндеттерімен, оқытудың инновациялық әдістерімен таныстыру. Болашақ мамандарды оқытудың заманауи технологияларын қолданумен байланысты оқыту негіздерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 5

    Магистратурада шет тілін оқытудың негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін, сондай-ақ екі жақты аударма дағдыларын практикалық меңгеруге әрі қарай оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістерін білу өзіндік шығармашылық ғылыми жұмыстың қажетті шарты болып табылады және шынайы ғылыми жұмысты жалған ғылыми құрылыстардан ажыратуға мүмкіндік береді. Магистранттар философиялық-дүниетанымдық, гносеологиялық, логикалық-әдіснамалық мәселелерді табысты талдау үшін қажетті білім, білік, дағды алуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Биостатистика-ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді әзірлеумен және пайдаланумен байланысты ғылыми сала. Сондай-ақ алынған бақылауларға негізделген деректер жинауды, оларды қорытуды, талдауды және қорытындыларды шығаруды жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоэтика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу үрдісі келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: биоэтиканың негіздері мен принциптерін кәсіптік және әлеуметтік қызметте қолдана білу қабілеті, Жалпы биология және экология және медицинаның әлеуметтік-маңызды мәселелері бойынша пікір-талас жүргізу қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді, берілген пәннің негізгі бөлімдерінде: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқару өзара әрекетінің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Жетекшінің өз басқару функцияларын жүзеге асыру сапасы мен ұйымдастыру мәселелерінің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 6

    Бұл курстың негізгі мақсаты қазіргі заманғы ұйымдардың заманауи менеджменттің теориясы мен тәжірибесінің жетістіктерін пайдалану қабілетін зерттеу болып табылады. Курс тиімді басқару дағдыларын және денсаулық сақтау ұйымдарын басқару саласында негізделген басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Онкогематологияның генетикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Онкогематологияны қалыптастырудың генетикалық және патоморфологиялық негіздерін диагностикалаудың жаңа әдістерін зерделеу, онкогематологиясы бар балалардағы шұғыл жағдайларды емдеу және алдын алу тактикасын онкогематологиясы бар балаларда онкологиялық аурулардың ерекшеліктерін, заманауи медицина прогресін және ғылымның озық жетістіктерін ескере отырып игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медицинадағы методологияны оқытудың негіздері
    Несиелер: 6

    Медициналық білім берудің міндеттері. Сабақ беру әдістері. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу. Проблемалық-бағытталған оқыту. Жобалау-бағытталған оқыту. Командалық-бағытталған оқыту. Зерттеулерге негізделген оқыту. Кері байланыс әдістері. Білімді бағалау әдістері. Стандартталған пациент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медицинадағы ғылыми зерттеулер әдіснамасының негіздері
    Несиелер: 6

    Курс медициналық білім беру мәселелерін зерттеуге, алдыңғы білімді белсендіру тәсілдерін, оқыту стилін, оқыту әдістерін зерттеуге бағытталған. Жеке білім беру траекториясын, топтарда жұмыс істеу ережелері мен әдістерін әзірлеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалардағы респираторлық патологияның микробиологиялық аспектілері
    Несиелер: 3

    Респираторлық патологияның дамуындағы микробтық агенттердің рөлін, қазіргі заманғы дәлелді медицина тұрғысынан жоғары тыныс алу жолдарының қайталанатын респираторлық аурулары бар балалар жасындағы емделушілерде сыртқы тыныс алу функцияларының заңдылықтарын терең зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұқым қуалайтын патологияның генетикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Генетикалық негіздерді, мінез-құлықтық неврология принциптерін зерттеу, аутистік спектр аурулары бар адамдарды әлеуметтік және медициналық бейімдеу әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эксперименталды стресс кезіндегі қан өндіру жүйесінің физиологиясы
    Несиелер: 4

    Иммобилизациялық және ауырсыну стресс-факторларының әсері кезінде гематологиялық көрсеткіштердің өзгеруін зерттеудің озық әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Травматологиядағы анестезиологияның таңдаулы сұрақтары
    Несиелер: 3

    Бұл цикл қазіргі көзқарасты қарастырады және саусақтары мен қол саусақтары аймағында зақымданған және ауруы бар пациенттерді емдеу тұжырымдамасын қалыптастырады. Жедел және консервативті емдеу мәселелері қарастырылады. Білек буыны аймағында патология кезінде заманауи оңалту әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эндокринологиядағы ауруларды диагностикалау және емдеу бойынша клиникалық ұсынымдар негіздері
    Несиелер: 4

    Аурудың жеке ерекшеліктеріне инновациялық тәсілдерге, бағалауға сәйкес эндокриндік патологиясы бар пациенттерді диагностикалау мен жүргізудің озық әдістерін зерделеу, аурудың болжамына, оның ауырлығына, даму жылдамдығы мен ықтимал асқынулардың кедергілеріне әсер ететін факторлардың болуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі гепатологияның таңдаулы сұрақтары
    Несиелер: 4

    Цикл білім алушыларды магистратура деңгейінде күтілетін деңгейге дейін әртүрлі генездегі бауыр патологиясын түсінуді дамыту үшін қажетті озық тұжырымдамалармен таныстыруға бағытталған. Бұл пән гепатология мәселелерін қарастырады: созылмалы гепатит, цирроз, бауыр обыры, бауырдың уытты зақымдануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сүйек-буын аппаратының патологиясы кезіндегі патофизиология мәселелері
    Несиелер: 4

    Сүйек-буын аппараты патологиясының әртүрлі түрлері бар пациенттерді жүргізу білімдерінің, дағдылары мен біліктерінің эскалациясы, заманауи медицинаның жетістіктеріне негізделген диагностиканың инновациялық әдістері мен емдеудің заманауи тәсілдерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Стоматологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізудің заманауи әдістері
    Несиелер: 12

    Бұл цикл зерттеулердің әр түрлі әдістерін тереңдетіп зерттеуге, сапаны жоспарлау, бақылау, бағалау, стоматологиядағы соңғы жетістіктеріне сәйкес зерттеу нәтижелерін интерпретациялауға, жақ-бет хирургиясы мен жалпы медицинада

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 2 типті қант диабетінің қазіргі заманғы фармакотерапиясы
    Несиелер: 5

    СҚА-мен үйлесімде қант диабеті бар пациенттерді диагностикалау және жүргізу бойынша біліктілік пен білімді жетілдіру. Дәлелді медицинаға негізделген жаңа әдістемелерге сәйкес жүрек-қан тамырлары асқынулары кезінде ДК фармакологиялық емдеу мен алдын алудың қазіргі заманғы тәсілдерін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өкпенің диссеминирленген аурулары
    Несиелер: 7

    Стертті, спецификалық емес клиникалық көріністер, айқын патогенді симптомдар болмаған кезде өкпенің диссеминирленген аурулары бар пациенттердің компьютерлік томографиясында қазіргі заманғы тәсілдерді зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • БМСК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларын диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістері, алдын алу және скрининг принциптері
    Несиелер: 4

    ҚР-да БМСК деңгейінде пульмонологиялық және кардиологиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру мәселелері қарастырылады, оған диагностика, емдеу, ауру болжамын анықтау, еңбек ету қабілетін сараптау, алдын алу және оңалту кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эксперименталды стресс кезіндегі орталық нерв жүйесінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Цикл стресстік жағдайларды эксперименталды үлгілеуге, орталық нерв жүйесінің қызмет етуі және стресс жағдайындағы оның өзгерістері бойынша қазіргі заманғы ғылыми әдебиетті зерттеуге, сондай-ақ стресстік жағдайларды моделдеуде алынған нәтижелерді зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар жасындағы стоматологияда қолданылатын дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының ерекшеліктері
    Несиелер: 9

    Заманауи стоматологиядағы диагностика мен емдеудің инновациялық әдістерін қолдана отырып, стоматологиялық аурулар эпидемиологиясына сүйене отырып, тістің кариоздық зақымдануын кешенді емдеудегі фармакологиялық емдеу ерекшеліктерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалардағы тыныс алу мүшелері аурулары кезіндегі тиімді Бактерияға қарсы терапия
    Несиелер: 3

    Жоғары тыныс алу жолдарының жіті және қайталанатын респираторлық аурулары бар емделушілерде медицинаның дамуының жаңа серпілістері мен перспективаларына сәйкес инновациялық диагностикалық әдістерді, антибактериалды терапияның жаңа әдістерін терең зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрлі аурулар кезінде мәселелерді шешу үшін дәлелдемелерді іздеу
    Несиелер: 6

    Цикл магистрантты медициналық ақпаратты іздеу және бағалаудың дұрыс әдістемесімен, медициналық практикада шешім қабылдаудың логикалық кезеңдерімен таныстыруға бағытталған, бұл ең жақсы ғылыми деректерді дәрігердің клиникалық тәжірибесімен және пациенттің құндылықтарымен ықпалдастыруға, нақты науқасты емдеуді таңдау үшін клиникалық зерттеулердің үздік нәтижелерін адал, дәл және мағыналы пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалардағы респираторлық аллергоздар
    Несиелер: 4

    Цикл балалардағы тыныс алу мүшелері ауруларын емдеудің клиникалық-фармакологиялық ерекшеліктерін, диагностика критерийлерін, рентгенологиялық және компьютерлік - томографиялық семиотиканы, клиникалық-фармакологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клиникалық эпидемиология негіздері және дәлелді медицина
    Несиелер: 6

    Студенттерді бағалау әдістемесімен таныстыру, халық денсаулығы мен өмір сүру ортасының өзгерістерін анықтау және болжамдау. Диагностика, алдын алу және емдеу мәселелері бойынша жаңа білім алуға, сондай-ақ дәлелді медицина тұрғысынан дәрігер-эпидемиолог тәжірибесіндегі ауруларды болжауды жақсартуға ықпал етеді. Емдеу алдын алу мекемелерінде болашақ кәсіби қызметте пайдалану үшін қажетті практикалық дағдыларды тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кеуде қуысы аурулары мен жарақаттар хирургиясындағы VATS технологиясы
    Несиелер: 5

    Бейнеассистирленген торакальды хирургиядағы заманауи әдістер мен тәсілдер, тиімділігі мен сапасы дәлелді медицина принциптерімен дәлелденген емдеудің заманауи тәсілдері мен тактикасын терең зерделеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық репродуктология
    Несиелер: 4

    Адамның репродуктивті қызметінің ерекшеліктерін, заманауи медицина прогресін және ғылым жетістіктерін ескере отырып, адамның репродуктивті жүйесінің экологиялық тәуелді бейімделу-бейімделу және патологиялық реакцияларын зерттеудегі медицинаның қазіргі жетістіктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ОН1 - Дәлелді медицина бойынша терең білімі бар, Сын Тұрғысынан Ойлауды, зерттеу процесін дұрыс ұйымдастыра білуді көрсетеді және осы дағдыларды жүйелі түрде көрсетеді;

  • Код ON2

    ОН2 - Озық ойлау дағдыларына ие, жаңа идеялар мен шығармашылық шешімдерді іздейді және жұмыспен байланысты идеялардың маңыздылығы мен маңыздылығын анықтай алады, кәсіби қызметпен байланысты өзіндік нанымдары мен құндылықтарын көрсете алады, денсаулық сақтауға деген ой-өрісін көрсете алады және қажет болған жағдайда оның өзгерістеріне ықпал етеді;

  • Код ON3

    ОН3 - Жобалау, зерттеу әдістемесі мен әдістемесін таңдау, талдау және ресурстарды пайдалану жоспарында зерттеу сапасының сенімділігін анықтауға қабілетті;

  • Код ON4

    ОН4 - Шет тілін еркін меңгерген, ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді пайдаланады;

  • Код ON5

    ОН5 - Ғылыми қызмет философиясын анықтап, түсіндіруге қабілетті, медицинаны мамандық ретінде сыни тұрғыдан талдай алады, Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми құбылыстарды сипаттайды;

  • Код ON6

    ОН6 - Зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті;

  • Код ON7

    ОН7 - Ұйымды құру және басқару, мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл тетіктері мәселелері бойынша білімін көрсетеді;

  • Код ON8

    ОН8 - Денсаулықты нығайту және емдеу бойынша жаңа қызметтерді, технологияларды, іс-шараларды енгізудің әсерін болжауға және модельдеуге қабілетті.

Top