7M05401 Математика в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Көшбасшылық қасиеттерін көрсететін, мемлекеттік және шет тілдерін еркін меңгерген, ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмысқа қажетті қазіргі заманға сай математикалық білім мен технологияларына ие, инновациялық ғылыми және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін барабар әдістер мен құралдарды таңдауға қабілетті магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M092 Математика және статистика
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M054 Математика және статистика
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары математиканы оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты – жоғары оқу орындарында оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға қатысты білім мен дағдыларды қалыптастыру мен дамыту және оқу іс-әрекетінің өзекті мәселелерін анықтау. Пәннің мазмұны: студенттердің кәсіби тұрғыда дамуының негізгі тенденциялары. Педагогикалық іс-әрекеттің нормативтік-құқықтық базасы. Жоғары оқу орындарында математиканы оқытудағы инновациялық тәсілдер мен технологиялар. Жоғары оқу орнында жоғары математиканы оқытудың маңызды аспектілері. Жоғары оқу орындарында математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі. Жоғары математиканы эксперименттік тұрғыда оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік қамтамасыз етілуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР алгебра және логиканың өзекті мәселелері
Пәнді оқытудың мақсаты – сандар теориясы, алгебра, топтық теория, математикалық логика, математика философиясының шешілмеген мәселелерін ашып көрсету. Пәннің мазмұны: практикалық есептерді шешу әдістерімен танысу (Ферманың теоремасы, Годельдің аяқталмаған теоремасы) және топтық теорияның шешілмеген мәселелері (жай мерзімді Бернсайд топтарының мәселесі және т.б.). Сандар теориясы. Жиындар теориясы, алгебра. Кесінділердің өлшемдік мәселелері, Диофант теңдеулері. Ферма теоремасы. Ферма қарапайым сандарының мәселесі. Жиындар теориясының Парадоксы. Математикалық логика мәселелері. Теорема Геделя. Периодтық топтар туралы Бернсайд мәселесі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
Пәнді оқытудың мақсаты – қазіргі бизнес процестерінің логистикасы саласында магистранттарда құзыреттер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: бизнес пен кәсіпкерлікті қазіргі экономиканың концептуалдық ішкі жүйесі ретінде қарастыру. Қазіргі бизнес процестің логистикасы. Бизнес-жоспарларды жүзеге асыру және өндірістік процестерді ұйымдастыру. Бизнес пен кәсіпкерліктегі инновациялар. Бизнес-кәсіпкерліктегі бәсекелестік, тәуекел және құпия. Бизнес-кәсіпкерлікті қаржыландыру. Бизнес-кәсіпкерлікті дамытудағы аутсорсинг және инфрақұрылым. Бизнес-кәсіпкерліктегі этика мен мәдениет. Бизнес-кәсіпкерліктегі сыртқы экономикалық іс-әрекет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоциялық интеллектіні дамыту практикумы
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ қолда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін арттыру үшін қажетті жаңа құзыреттілікті (эмоционалды интеллект) қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: басшыға қойылатын заманауи талаптар. Ұжымды басқарудағы эмоционалды интеллект. Эмоциялардың ресурстық күші және олардың басқаларға әсері. Эмоционалды интеллект іскери ортадағы қиын жағдайларды шешудің құралы ретінде. Эмоционалды интеллект және тиімді командалар құру. Шешім қабылдау кезінде эмоцияларды басқару. Жанжалдарды басқарудағы эмоционалды интеллект. Эмоционалды құзыреттілік және сәттілік
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Арнайы философиялық талдаудан тұратын ғылымның мәнін ашатын мәселе қарастырылады. Тарихи өзгеріп тұратын әлеуметтік-мәдени контекстте берілетін ғылыми білімдерді өндірудің ерекше іс-әрекеті ретінде қарастырылатын ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеуге бағытталады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқытушының қызметі
Пәнді оқытудың мақсаты – ҚР ҒжЖБМ білім беру және ғылым туралы нормативтік-құқықтық актілерді, кәсіби стандарттар мен оқытушының оқу, ғылыми іс-әрекеттерінің негіздері бойынша білімдеріне сүйене отырып, магистранттарды жоғары мектепте кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыруға даярлау. Пәннің мазмұны: білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілері. Жоғары мектеп оқытушысының білім беру қызметін реттейтін ҚР ҒжЖБМ жаңа инструктивтік материалдары. ЖОО оқытушысының іс-әрекетін жүйе ретінде қарастыру. Іс-әрекет құрылымы. Ғылым және ғылыми зерттеулерді коммерцияландыру туралы ҚР заңдары, инструктивтік-құқықтық құжаттары мен материалдары. ЖОО оқытушысының функциялары. Базалық және кәсіптік пәндер бойынша оқу бағдарламаларын әзірлеу. Білім берудегі менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шeтeл тілі (кәcіби)
Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағытына сәйкес келетін ғылыми еңбектер. Passive Voice және белсенді емес құрастырылымдарды аудару. Уақыттарды келістіру. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модаль етістіктер. Сөйлемдегі етістіктің қызметі. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Сөйлемдердің типтері. Қосымшалардың түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тура және жанама сөйлеу. Презентацияны коммуникацияның ғылыми формасы ретінде қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы функциялар және оларды қолдану
Пәнді оқытудың мақсаты – қолданбалы математика мәселелерін шешу үшін арнайы функцияларды енгізу әдістері мен қолдану әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пәннің мазмұны: қарапайым дифференциалдық теңдеулердің шешімдері ретінде де, өндіруші функциялардың көмегімен де арнайы функцияларды енгізу негіздері. Эйлердің кейбір интегралды функциялары, гамма және бета функциялары. Цилиндрлік функциялар. Ортогональды көпмүшелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттарға арналған шетел тілі
Пәнді оқытудың мақсаты – оқу және ғылыми академиялық байланыстың құралы ретінде шет тілін меңгеру. Пәннің мазмұны: академиялық қарым-қатынас. Жазбаша және ауызша қарым-қатынастың ерекшелігі. Ғылыми мәтінді техникалық рәсімдеудегі ғылыми стиль. Ғылыми зерттеулердің жүргізу әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер және математикалық физика теңдеулері, олардың шешімдерін табу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты – аралас және аралас-құрамдас типтегі дербес туындылы теңдеулерді шешу әдістерін игеру, сызықты емес құбылыстарды сипаттауда пайда болатын дифференциалдық теңдеулердің негізгі кластарымен таныстыру, магистранттарды дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге шекті есептерді шешудің есептеу алгоритмдерін қолдануға және жасауға даярлау. Пәннің мазмұны: N-ретті сызықты дифференциалдық теңдеулер. Аралас және аралас-құрамдас типтегі теңдеулер. Эллиптикалық, параболикалық және гиперболалық теңдеулер. Математикалық физиканың сызықты және сызықты емес есептерін шешудің жақын және сандық әдістері. Дифференциалдық теңдеулер және математикалық физика теңдеулерінің практикалық қолданыстары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдеу
Пәнді оқытудың мақсаты – білімдер жүйесін концептуалдық деңгейде игеру, ғылымда және өндірісте Startup жобаларды қолдану. Пәннің мазмұны: Startup жобалар қазіргі бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаларды жасауды құрастыру алгоритімінің әдістемесі. Кәсіпорынның негізгі капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Шығынардың, өзіндік құндардың және уакыт шығындарын экономикалық негіздеу. Баға белгілеу. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаларға инвестициялық талдау жүргізу. Старап-жобаларды қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конформдық бейнелеулер және олардың қосымшалары
Пәнді оқытудың мақсаты – аналитикалық функцияларды қолдана отырып, конформды бейнелеу теориясының негіздерін оқыту және физика мен механиканың әртүрлі мәселелерін шешуде конформды бейнелеу әдістерін қолдану дағдысын дамыту. Пәннің мазмұны: қарапайым конформды дисплей. Риман Теоремасы. Бір жапырақты функциялар. Симметрия принципі. Монодромия теоремасы және оны қолдану. Бір жапырақтылықтың жеткілікті шарттары және оларды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару іс-әрекетінің құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, түрлі типтегі ұйымдастыру-басқарушылық жүйелер мен қарым-қатынастарға қатыстырылатын адамдардың жүріс-тұрысын психологиялық тұрғыда реттеу заңдылықтары мен механизмдері туралы. Ұйымдастыру-басқарушылық жүйелер мен мен қарым-қатынастардың психологиялық сипаттамалары туралы кәсіби білімдер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интегралдық теңдеулер
Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарға интегралдық теңдеулер теориясын және оның жаратылыстану есептерін шешудегі рөлі туралы терең кәсіби білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: интегралдық теңдеулердің негізгі ұғымдары мен мәселелері және оларды шешу әдістері. Функционалдық талдаудың көмекші мағлұматтары. Қысып бейнелеу әдісі және оны қолдану. Фредгольм теориясы. Симметриялық интегралдық теңдеулер. Бірінші текті интегралдық теңдеулер. Интегралдық түрлендірулер мен теңдеулер. Вольтераның интегралдық тендеулері. Фредгольмнің интегралдық тендеулері. Интегралдық теңдеулерді жуықтап есептеу әдісімен шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Математикалық физиканың кейбір іргелі сұрақтары
Пәнді оқытудың мақсаты –математикалық физика теориясының негізгі түсініктерімен таныстыру, негізгі әдістерге үйрету және түрлі жекелеген ұғымдарды бір жүйеге келтіру нәтижесінде есептерді шығара білу қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны: жалпыланған функциялар. Жалпыланған функцияларды тексеру, Фурье түрлендіруі. Соболев кеңістіктері. Енгізу теоремалары, аймақ шекарасында Соболев кеңістігінде алынған функциялардың іздері. Екінші ретті эллиптикалық теңдеулер үшін шекті есептердің жалпыланған шешімдері. Жалған дифференциалды операторлар (анықтама, негізгі қасиеттері). Сызықты емес гиперболалық теңдеулер. Негізгі қасиеттер. Монотонды сызықты емес эллиптикалық теңдеулер. Негізгі қасиеттер. Монотонды сызықты емес параболалық теңдеулер. Негізгі қасиеттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Талдаудың кейбір қолданбалы мәселелері
Пәнді оқытудың мақсаты – асимтотикалық жіктеулер мен интегро-дифференциалдық теңдеулер теорияларын зерттеу және игеру. Пәннің мазмұны: асимптотикалық әдістер теорриясының негізгі түсініктері, алгебралық және дифференциалдық теңдеулердің асимптотикалық шешімдерін құрудың негізгі әдістері, интегралдарды асимптотикалық бағалау, сингуляр ұйытқытылымды интегро-дифференциалдық теңдеулерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Топтардағы салыстыру теориясы
Пәнді оқытудың мақсаты – топтар теориясының жаңа ғылыми даму бағыттарын зерттеу және кәсіби мәселелерін шешуде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: топтың элементтерінің бинарлық қатынастарының квазицентралдық және суперцентралдық салыстырмалылық теориясын құрастыру. Алтыншы, оныншы және жиырма бірінші реттік соңғы топтардың мысалында айқын салыстыруды визуализациялау. Топтық теорияның топтың суперцентрі және квазицентрі түріндегі жаңа тұжырымдамаладын енгізу (енгізілген бинарлық қатынастар негізінде). Түйіндестік бинарлық қатынастардың, орталық және орталықтандырылған эквиваленттіліктердің, топ ішілік және коммутаторлық салыстырулардың ядросы. Жаңа теориялық-топтық ұғымдарды сипаттау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Операциялық есептеу
Пәнді оқытудың мақсаты – операциялық есептеудің заманауи математикалық аппаратын кәсіби қызметте қолдану дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: Лаплас Түрлендіруі. Түпнұсқа және бейне. Операциялық есептеудің негізгі қасеттері мен формулалары. Түпнұсқалардың бейнелерін табу. Бейнедегі түпнұсқаны қалпына келтіру. Сызықтық дифференциалдық теңдеулерді шешуге операциялық есептеулер мен олардың жүйелерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Басқару теориясы
Пәнді оқытудың мақсаты – жүйелердің математикалық модельдерін сипаттау, оларға талдау мен синтез жүргізуге қатысты білімдер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: басқару және информатика. Жүйелік ұйымдастырудың жалпы принциптері. Тұрақтылық, басқарушылық пен қадағалаушылық. Теңдеулер жүйелерінің нұсқалары мен сезімталдығы. Басқару жүйелері мен обьектілердің математикалық модельдері. Модельді ұсыну формасы. Басқару жүйелерін талдау мен синтез модельдері. Сандық басқару жүйесі. Сандық басқару жүйесінде басқарудың бағдарламалық алгоритмдерін жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Жаратылыстану мәселелерін математикалық талдау
Пәнді оқытудың мақсаты – жаратылыстанудың қолданбалы есептерінің тиімді болатын шешімдерін анықтау мақсатында нақты процестер мен объектілерді талдауда математикалық модельдеу әдістерін зерттеу. Пәннің мазмұны: математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Физикалық, химиялық және биологиялық есептер мысалдарымен математикалық модельдерді құру кезеңдері. Механикалық және физикалық процестер мен құбылыстарды зерттеуге математикалық талдаудың негізгі ұғымдарын, формулаларын, әдістері мен теориялық ережелерін қолдану. Төтенше тапсырмалар. Геометриялық әдістерді қолдану. Шешулердің жуықтау формулалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие
- Кәсіби қызмет мақсаттарын анықтай алады, сол мақсаттарға жету үшін сәйкес келетін әдістер мен құралдарды таңдай білу дағдыларына, жаңа қолданбалы білімдерді игеру үшін ғылыми, инновациялық іс-әрекеттерді өздігінен жүзеге асыра алады, бөлімшелер деңгейінде шешім қабылдауға құзыретті
- Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру кезінде көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (В1, B2, С1 деңгейі) кәсіптік және ғылыми коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгергендігін көрсетеді
- Аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын көрсете біледі
- Математиканың түрлі салаларында ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде білімдерді қолданады
- Зерттеу мақсатын тұжырымдау және оған қол жеткізу жолдары мен тәсілдерін анықтау қабілеттерін көрсетеді
- Ғылыми ақпаратты қабылдау, жалпылау, синтездеу, талдау және кәсіби бағытталған мәтіндермен жұмыс істеу қабілеттеріне ие
- Заманауи математикалық білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары бойынша білімдерін көрсетеді
- Математиканың таңдалған саласында және онымен байланысты жаратылыстану салаларында ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу қабілеттерін көрсетеді
- Математикалық пәндердің әдіснамалық және әдістемелік әлеуетін зерттеуге, тиімді оқыту құралдары мен әдістерін, технологияларын құрастыруға қатысты дағдылар мен қабілеттерін көрсетеді
Ұқсас БББ
7M05401 Математика және компьютерлік ғылымдар
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M05401 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M05401 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M05401 Актуарлық математика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M05401 Математика
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M05401 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M05401 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M05401 Математика
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
7M05401 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M05401 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті