Бизнес Статистика

  • Курс маркетингте шешім қабылдау үшін деректерді ұсынуға баса назар аудара отырып, студенттердің маркетингтік міндеттерді шешу үшін аналитикалық құралдар мен әдістерді пайдалану қабілетін дамытады. Маркетингтік талдау маркетологтарға клиенттердің таңдауы мен мінез-құлқын басқаруға және талдауға, сондай-ақ ең биік нәтижелерге қол жеткізу үшін маркетингтің тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді. Студенттер нәтижелерді болжау үшін маркетингтік талдауды қалай пайдалану керектігін түсінеді. Курс сондай-ақ деректердің құпиялылығына байланысты этикалық және техникалық сұрақтарды қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04101 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top