Маркетингті басқару

  • MBA бағдарламасының «Маркетингті басқару» пәнінің мақсаты тыңдаушыларға нарықтағы өнімдер мен қызметтерді тиімді басқару үшін қажетті маркетинг негіздері мен стратегияларын үйрету болып табылады. Маркетингтік науқандарды стратегиялық жоспарлауға және олардың стратегияларын өзгеретін жағдайларға сәтті бейімдеу үшін нарықтық динамиканы талдауға баса назар аударылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар нарықты сегменттеу, өнімді орналастыру, баға белгілеу және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі тұжырымдамалары туралы терең білім алады. Олар сондай-ақ негізделген стратегиялық шешімдер қабылдау үшін деректерді талдау және маркетингтік зерттеулер жүргізу қабілетін дамытады. Нәтижесінде магистранттар маркетингтік талдаудың практикалық дағдыларына ғана емес, сонымен қатар стратегиялық ойлауға ие мамандарға айналады, бұл оларды маркетинг пен бизнес саласындағы сұранысқа ие сарапшыларға айналдырады.
  • Образовательная программа 7M04114 MBA Business Administration
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top