Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01450 Кәсіптік оқыту в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Сызба геометриясы және перспектива 1

    Сызбаларды орындау техникасы. Проекциялау әдістері. Беттердің тікбұрышты проекциялары: цилиндр, конус, сфера, призма, пирамида. Берілген екі беті бойынша үшінші бетті құру. Эскиз түрлері. Техникалық сурет. Бөлім. Аксонометриялық проекциядағы кесулер. Беткі нүктеге қатысты есептер. Геометриялық денелердің көлденең қимасының сызығын жазықтықтармен салу. Геометриялық денелердің өзара қиылысы. Беттердің жаймасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Графика және жобалау 1

    Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары: ақпаратты визуализациялау құралдары; сызбаларды орындаудың негізгі ережелері; сызбалардағы геометриялық құрылымдар. Кескіндердің негізгі түрлері және олардың құрылысы: проекциялау әдістері; графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құру тәсілдері; объектілердің (геометриялық денелердің) сызбаларын оқу және орындау; Қималар мен тіліктер. Кескінді түрлендіру. Пішіндеу және жобалау; беттердің жаймасы. Құрамалық сызба.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызба геометриясы және перспектива 2

    Сызықтық перспектива. Негізгі ережелер. Нүктенің түзу, жазық фигураның, кеңістіктіктегі объектінің перспективасы. Жазық фигураның перспективасы: көпбұрыштар, сәуле ізі әдісімен шеңберлер. Көлеңкелер. Жалпы мәліметтер. Ортогональды сызбада нүктенің көлеңкелерін, түзу сызықты, жазық фигураны салу. Кеңістіктік объектілердің өзіндік және құлаған көлеңкелерін құру. Перспективаны құру әдістері, фронтальды перспектива.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графика және жобалау 2

    The AutoCAD graphics system, its features and advantages. Description of the graphic editor. Graphic primitives. Editing commands. Building three-dimensional objects and editing them. Architectural and construction drawing in AutoCAD. Architectural elements, details and forms. Project graphics: design methods; visualization of project proposals.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Шет елдер ердегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту және қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, экономикалық, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес әрекет етуге; қабілетті сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті ұғыну және түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік дағдылары

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм менеджмент және жобаларды басқару Күйзелісті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдылары. Командилық жұмыс және көшбасшылық қасиеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдарды өңдеу практикумы 1

    Тоқыма материалдарын өңдеу кезіндегі жұмыс түрлері. Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған жабдықтар, құралдар мен құрылғылар. Қолмен, машинамен және дымқыл жылу үтіктеу операциялары. Дизайн, үйге арналған тоқыма бұйымдарын жасау (алжапқыш, ас үй жабдықтары). Дизайн, тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарын жасау (пэчворк, квилтинг, құрақ). Дизайн, безендіру, ұлттық мәнерде бұйым жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика және құқық негіздері

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндірістің шығыны мен табысы. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Қазақстан жаһаңдық экономикалық қатынастар жүйесінде. Нарықтың пайда болуы. Кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін ұғынады және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Осы курстың мақсаты тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қызмет пен зерттеу дағдыларына арналған құзыреттерді дамыту болып табылады. Осы курс болашақ мұғалімдерге (педагогтер) ғылыми зерттеу әдістері бойынша түсінік пен теориялық білім береді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер (педагогтер): өз қызметінде зерттеу тәсілдері мен әртүрлі зерттеу әдістерін, олардың ерекшеліктерін білу негізінде қолдана алады; әдіснама мен талдауды таңдау негізінде зерттеу дизайнын әзірлей алады; ақпаратты қорғау және тарату, іздеу, сақтау, өңдеу үшін интернет-ресурстар, бұлтты және мобильді қызметтер секілді ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрін қолдана алады, зерттеу жүргізу процесінде зерттеу әдебін сақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • CҚӨ элементтері мен материалдарды көркемдеп өңдеу технологиясы 1

    Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі формалары мен ерекшеліктері. Қазақстанның қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизациясы және мотивтері). Материалдарды көркемдік өңдеу технологиялары және түрлері (саз, ағаш, шыны, тоқыма және т.б.). Заманауи интерьердегі сәндік бұйымдар. Қазақ қолданбалы өнері (ши тоқу, киіз басу және т.б.) Қазақстанның дәстүрлі тоқымашылығы. Кілем тоқу. Гобелен. Заманауи кілемдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент

    Педагогикалық менеджменттің негізгі ұғымдары, олардың кәсіптік білім беру жүйесіндегі мәні мен сипаттамалары. Кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық және басқарушылық қызметті ғылыми ұйымдастыру принциптері. Білім беру мекемелерін басқару стратегиялары. ҚР ТжКБ жүйесінде дуальды оқытуды ұйымдастыру. Педагогикалық менеджменттегі білім сапасын басқару. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджменттің функциялары. Педагогикалық менеджментті ақпараттық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік бағдарлау теориясы мен әдістемесі

    Кәсіптік бағдарлауды жүзеге асырудың түсінігі, негізгі функциялары мен нысандары. Кәсіби бағдарлау концепциялары. Қазіргі жағдайда кәсіптік бағдар беру ерекшеліктері. Білім беру мекемесіндегі кәсіптік бағдар беру жұмысының формалары мен әдістері. Кәсіби бағдарлаудың белсенді және интерактивті әдістері. Кәсіби өзін-өзі анықтау. Кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде оқушылардың типтік қиындықтары. Анықтамалық-ақпараттық кеңестің ерекшеліктері және оны сәтті өткізу шарттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пән қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл білімді әртүрлі білім беру контекстінде өзінің оқу іс-әрекетінде қолдануды үйретеді. Оқу үрдісінде диалогты, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты дамыта отырып, оқушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Студенттердің отбасымен қарым-қатынас жасау, өзара әрекеттесу және ынтымақтасу қабілеттерін дамытады, сонымен қатар серіктестіктің әртүрлі түрлері арқылы өзінің педагогикалық іс-әрекетін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • CҚӨ элементтері мен материалдарды көркемдеп өңдеу технологиясы 2

    Ағашты көркемдеп өңдеу технологиясы. Ағаш ою түрлері, жабдықтар, құралдар, құрылғылар, ою техникасы. Мозаика, инкрустация, ағаштан жасалған маркетри. Металды көркемдік өңдеу түрлері: құю, соғу, шеку, нақыштама. Теріні көркемдеп өңдеу технологиясы: тоқу, аппликация, перфорация. Шығармашылық жұмыстарды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Материалдарды өңдеу практикумы 2

    Конструкциялық материалдармен жұмыс жасау барысындағы қауіпсіздік техникасы. Конструкциялық материалдардың түрлері. Электрлендірілген және қол құралдары мен ағаш өңдеуге арналған құрылғылар. Ағашты, металды қолмен өңдеу технологиясы. Аралау және күйдіру технологиясы. Конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуге арналған жабдықтар мен құралдар (бұрау, тегістеу технологиясы (ас үй жабдықтары, кәдесыйлар).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Материалтану және материалдардың технологиясы

    Металл және металл емес материалдардың түрлері мен қасиеттері. Материалдардың функционалдық мақсаты бойынша жіктелуі. Қоршаған ортаның әсеріне байланысты материалдардың құрамы, құрылымы, қасиеттері мен өзгеруі: жылу, электр, магниттік және т.б. Жоғары технологиялық (high-tech) салаларда қолдануға арналған заманауи арнайы (advanced) материалдар, биологиялық мақсаттағы материалдар, «ақылды» (smart) материалдар, нанотехнологияда қолданылатын заттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндіріс және тұрмыс саласындағы инновациялық технологиялары

    Инновациялық қызмет пен технологияның негізгі түсініктері. Прогрессивті, ғылымды қажет ететін, жоғары технология. Аз қалдықты, қалдықсыз, ресурстарды үнемдейтін және экологиялық таза технологиялар. Энергиямен жабдықтау саласындағы инновациялар, энергия алудың баламалы тәсілдері. Ғылымды қажет ететін өнеркәсіптік технологиялар. Микроэлектроника технологиялары. Биотехнология. Гендік және жасушалық инженерия. Нанотехнология. Наноматериалдар. Биохимия. Сандық технологиялар. Жасанды интеллект. Робототехника. «Ақылды үй» технологиясы. Жаңа кәсіптер атласы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби психология және педагогика

    Кәсіптік білім беру психологиясының пәні мен әдістері. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Кәсіптік оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық аспектілері. Кәсіптік оқу орнындағы білім беру процесі. Кәсіптік оқытудың мазмұны, принциптері мен жүйелері. Кәсіптік оқытудың формалары, әдістері мен құралдары. Кәсіптік білім беруді басқару. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджмент. Кәсіптік-білім беру мекемесіндегі тәрбие жұмысының теориясы мен практикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық психологиясы

    Іс-әрекет және психика. Психологияның негізгі принциптері және шығармашылық қызметтің құрылысы. Шығармашылық қызмет құрылымындағы қару-жарақ. Шығармашылық қызметтің әлеуметтік табиғаты. Оқу үрдісіндегі және еңбектегі шығармашылық есептер. Жеке тұлға және даралық. Жалпы және әртүрлі. Нышан. Қабілеттер. Талант. Табысты шығармашылық қызмет шарттары. Мотивация мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында «Графика және жобалау» оқу пәні. Оқыту әдістері мен стратегиялары, оқытуды ұйымдастыру формалары және графика мен жобалау бойынша оқыту құралдары. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. «Графика және жобалау» оқу пәнінің ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлары. «Графика және жобалау» оқу пәнінің бөлімдерін оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарының технологиясы 1

    Өнер кәсібінің жабдықтары. Киімді құрастыру және модельдеу. Киім туралы жалпы ақпарат. Құрылыс мақсаттары үшін бастапқы деректер. Әр түрлі пішімдегі әйелдер белдік, иық бұйымдарын, жеңдерді, жағаларды құрастыру. Киімді конструкторлық және көркемдеп модельдеу. Киімді қалыпқа келтіру және макеттеу. Ұлттық киім. Шетелдік және қазақстандық дизайнерлер. Этностиль. Халықтық пішімге негізделген киім үлгілерінің дизайны. Қазіргі сән бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Конструкциялық материалдардан бұйым технологиясы 1

    Құрылымдық материалдардың жіктелуі, олардың қасиеттері. Жабдықтар, қолмен және электрлендірілген құралдар, құрылымдық материалдарды өңдеуге арналған құрылғылар. Ағаш өңдеу станоктары: қызметі, құрылғысы, жұмыс жасау әдістері. Металл өңдеу станоктары: қызметі, құрылғысы, жұмыс жасау әдістері. Құрылымдық материалдардан бұйымдар жасаудың технологиялық операциялары. Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау және жобалау, бұйымдарды жасаудың технологиялық операциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 1

    Иірілген жүнді көркем өңдеу. Ылғал киіз басу технологиясы. Құрғақ киіз басу технологиясы. Жүн кескіндеме технологиясы. Қазақ ұлттық тоқу технологиясы шым ши. Жіппен кесте тігу технологиясы. Кілем тігу технологиясы. Моншақ, моншақ тігу технологиясы. Қолмен тоқу технологиясы. Шеңбер тоқу технологиясы. Кулон тоқу технологиясы. Тегіс және текстуралы қолмен тоқу технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 1

    Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі формалары мен ерекшеліктері. Қазақстанның қолданбалы өнері. Зергерлік өнер. Тоқу өнері. Табиғи материалдардан бұйым жасау. Пирография өнері. Мозаика өнері. Сәндік интерьер заттарын жасау (шамдар, сәндік сағаттар және т. б.) Шығармашылық жұмысты орындау. Безендіру. Дизайн. Жұмыстарды ұсыну. Көрмені ұйымдастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыныпты басқару

    Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әртүрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Пәнді оқу спич-презентациялармен қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тігін бұйымдарын технологиясы 2

    Сән журналдарымен жұмыс, үлгілерді түзету. Иық киімдерін жасаудың технологиялық процестері. Бөлшектерді бастапқы өңдеу. Қалталарды, бүйірлерді, жағаларды, жеңдерді өңдеу. Кеудешелерді өңдеу және құрастыру ерекшеліктері. Белдік киімдерін жасаудың технологиялық процестері. Шалбар, белдемшені өңдеу. Тігін бұйымдарын соңғы өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Білім алушыларды кәсіптік даярлау жүйесіндегі заманауи білім беру технологиялары

    Білім беру технологияларының мәні мен интегралды сипаттамалары. Оқушыларды кәсіптік даярлауда оқытуды даралау және саралау технологиясы. Тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы. Оқу ынтымақтастығы технологиясы. Дамытушылық оқыту технологиясы. Оқытудың ақпараттық технологиялары. Жобалық оқыту технологиясы. Оқу жобалық қызметінің процесі мен құрылымы. Оқытудың дуальды түрі. Кредиттік оқыту технологиясы. Интерактивті оқыту технологиялары. Оқытудың заманауи интеграциялық концепциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конструкциялық материалдардан бұйым технологиясы 2

    Конструкциялық материалдарды өңдеудің технологиялық процестері. Бұйымдардағы бөлшектерді қосу түрлері мен тәсілдері. Ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясы. Макеттеу. Интерьер дизайны. Көлік құралдарын модельдеу. Әр түрлі материалдарды өңдеу әдіс-тәсілдерінің жиынтығы. Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды безендіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • ТжКББ ұйымдарында тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие педагогикалық құбылыс ретінде. Тәрбиенің мәні және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. ТжКБ ұйымдардағы тәрбие формалары мен әдістерінің жүйесі. Тәрбиедегі педагогикалық өзара іс-әрекет. Ұжым тәрбиенің объектісі және субъектісі ретінде. Тұлғаға бағытталған білім беруді ұйымдастыру. Сынып жетекшісі/ куратор қызметінің функциялары мен негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 2

    Сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлері: паперкрафт техникасы, модульдік оригами, кусудама, квиллинг, витраж өнері, стринг-арт техникасы, декупаж, гобелен, бедерлеу, эмбоссинг (өрнектеу). Негізгі әдістерді игеру және олардың даму тарихы. Шығармашылық жұмысты орындау. Безендіру. Дизайн. Жұмыстарды ұсыну. Көрмені ұйымдастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 2

    Көркем күйдіру технологиясы. Тоқу технологиясы. Бізбен тоқу техникасында бұйымдар жасау технологиясы. Ілмекпен тоқу техникасында бұйымдар жасау технологиясы. Аппликация технологиясы. Аппликация түрлері (декупаж, пластилин аппликациясы, тоқыма аппликациясы, ниткография). Қағазды көркем өңдеу. Модульдік оригами технологиясы. Кусудама, квиллинг технологиясы. Изонить технологиясы. Материалдарды көркем бояу технологиясы. Батик технологиясы. Витражды бояу технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік білім беру әдістемесі

    Кәсіптік оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Кәсіптік оқыту жүйесіне қатысты оқытудың жалпы дидактикалық принциптері. Кәсіптік оқытудың дидактикалық жүйелері. Кәсіптік оқытудың инновациялық әдістері мен формалары. Кәсіптік оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Сабақ кәсіптік оқытуды ұйымдастырудың негізгі нысаны ретінде. Өндірістік оқыту сабағының құрылымы. Кәсіптік оқыту процесін жоспарлау. Кәсіптік оқытуды әдістемелік, құқықтық және материалдық қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері

    Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақ беру және оқыту. Оқытудағы менеджмент және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Тамақ дайындау технологиясы, үй мәдениеті

    Ас үй жабдықтары. Шикізат пен жартылай фабрикаттарды бастапқы өңдеудің технологиялық процестері. Өнімдерді термиялық өңдеу. Аспаздық өнімдерді дайындаудың технологиялық процестері. Ұн тағамдары мен бұйымдарын дайындау технологиясы. Емдік және мектептік тамақтану үшін тағамдар мен аспаздық өнімдерді дайындау технологиясы. Әлем халықтарының тағамдары. Ұлттық аспаздықтың ерекшеліктері. Әр түрлі елдердің тарихи дәстүрлері мен тамақтану ерекшеліктері. Үстелді орнату, этикет ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Сандық өнер

    CorelDraw, Adobe Photoshop жұмыс кеңістігі, негізгі командалар, құралдар топтары. Автофигуралар, пішінді өзгерту құралдары. Сызықтар мен қисықтар. Түс модельдері, құю түрлері, түстер палитрасы. Мәтін. Өлшемдері, трансформациясы, орналасуы. Реттеу, топтастыру, біріктіру. Қабаттар. Суреттердің сапасы, түстерді түзету, тондар. Облыстарды бөлу, бөлу әдістері. Сандық өнер түрлері: фотоөнер, анимация, медиа құралдар. Анимациялық сандық кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық дизайның негіздері

    «Педагогикалық дизайн» ұғымын түсіндіру. Педагогикалық дизайнның мақсаттары, міндеттері, принциптері. Педагогикалық дизайн процесі мен деңгейлері. Білім беру шешімдерін жобалау процесі. Педагогикалық дизайн модельдері: ADDIE моделі; бірізділікті жуықтау моделі (SAM); кері дизайн моделі; Дик пен Кэри моделі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі

    Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайындағы «Көркем еңбек» оқу пәні. Оқыту әдістері мен стратегиялары, оқытуды ұйымдастыру формалары және көркем еңбек бойынша оқыту құралдары. Көркем еңбек бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. «Көркем еңбек» оқу пәнінің оқу-материалдық базасы. «Көркем еңбек» оқу пәнінің ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Үй және тамақтану мәдениеті

    Негізгі электр аспаптары. Электр құралдары мен аспаптардың түрлері мен топтары. Тұрмыстық техника. Пәтердің құрылысы. Тұрғын үй интерьері. Пәтерді көркейту және жиһазды жөндеу бойынша негізгі жұмыстар. Пәтерлердегі әрлеу жұмыстары. Түсқағаз түрлері және оларды пәтерде қолдану. Еденге линолеум төсеу. Ауыл шаруашылығындағы озық агротехнологиялар, топырақтану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік оқытудағы мультимедиялық технологиялар

    CorelDRAW графикалық бағдарламасында автофигураларды құру. Сызықтарды құру, құюмен жұмыс істеу, өлшемдерді қою, объектілерді трансформациялау, CorelDRAW графикалық бағдарламасында перспективамен жұмыс істеу, көлеңке және экструзиямен жұмыс істеу. Macromedia Flash бағдарламасында анимация жасау. Сабақта Macromedia Flash бағдарламасын қолдану мүмкіндіктері. CorelDRAW, Macromedia Flash бағдарламаларын пайдалана отырып презентация жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосымша білім берудің теориясы мен әдістемесі

    ҚР қосымша білім беру жүйесі. Қосымша білім беру жүйесінің педагогикалық негіздері. Балаларға қосымша білім беру ұйымдарының түрлері мен типтері. Қосымша білім берудің білім беру бағдарламалары. Қосымша білім беру жүйесіндегі әдістемелік қызмет және оның ерекшелігі. Қосымша білім беру жүйесіндегі білім беру процесінің сапасын арттырудың психологиялық-педагогикалық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Философия негіздері Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау білімі негізінде дүниетанымдық ұстанымын көрсетеді.
  • Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, кәсіпкерлік және бизнес негіздерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді.
  • Әлеуметтік құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан білім беру технологияларын меңгеру, салауатты және қауіпсіз өмір салтына, экологиялық қауіпсіздікке бағдарлану негізінде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құру, азаматтық және адамгершілік ұстанымын көрсетеді.
  • Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында жас ерекшелік психикалық даму заңдылықтарын, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін педагогика және оқыту әдістемесі бойынша білімді қолданады.
  • Қосымша білім беруді іске асыру бойынша кәсіби қызметті жүргізу кезінде әмбебап тұрмыстық және арнайы пәндік білімді, іскерліктер мен дағдыларды қолданады.
  • Графикалық кескін теориясының негіздерін және геометриялық-графикалық модельдеу әдістерін біледі және білім алушылардың жобалық шығармашылық қызметін дамытуға, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған оқу процесін ұйымдастырады.
  • Тігін материалдарынан жасалған бұйымдар технологиясы, сән, стиль және бейне индустриясы, арнайы пәндік дағдылар және әртүрлі тәсілдермен бөлшектерді түйіндік өңдеу және құрастыру технологиясы, киім жасау дағдылары бойынша біліміді меңгереді.
  • Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдар технологиясы бойынша білімді, түралі тәсілмен бөлшектерді және объектілерді өңдеу, құрастыру, пішімдеу, интерьер дизайны, көлік құралдарын модельдеу технологиясы бойынша арнайы пәндік дағдылары мен іскерліктерді меңгереді.
  • Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетінің сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімін (ши тоқу, киіз басу, кілем тоқу және т. б.); сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдарды жобалауға және дайындауда шығармашылық тәсілдерін, біліктері мен дағдыларын көрсетеді.
  • Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетінің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздері (ағашты, металды, былғарыны көркем өңдеу және т. б.) бойынша білімін; интерьердің сәндік бұйымдарын жобалау және жасауда шығармашылық тәсілдерін, біліктері мен дағдыларын көрсетеді.
  • Жеке гигиена, дұрыс тамақтану негіздері; тұрғын үй экологиясы; өсімдік шаруашылығы негіздері бойынша білімді; үй шаруашылығын жүргізудің әмбебап тұрмыстық біліктері мен дағдыларын; тамақ дайындау; заманауи техника мен технологияларды пайдалану технологияларын меңгереді.
  • Тұрғын үй экологиясының, өсімдік шаруашылығының негіздері бойынша білімді; электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану мен жөндеудің; тұрмыстық-жөндеу жұмыстарының, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау бойынша әмбебап тұрмыстық біліктері мен дағдыларын меңгереді.
  • Инклюзивті орта жағдайларын құру үшін ЕБҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді.
  • Өз бетінше және білім алушылармен бірге жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қисынды түрде баяндауға және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым әдістері негізінде пәндік салада жаңа білім алуға дайындығын көрсетеді.
Top