Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

  • Осы курс шеңберінде білім алушылар интеграцияланған маркетингтік коммуникациялық кампаниялардың стратегияларын әзірлеу саласындағы жүйелік әдістерді және тұтынушылық мінез-құлық үрдістерін, бәсекелестік ортаны, қойылған маркетингтік міндеттерді және брендтің ендірілген сәйкестігін ескере отырып, оларды тактикалық іске асырудың жекелеген кезеңдерін қарастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар нарыққа тауарлар мен қызметтерді жылжыту науқанын құру дағдыларын игере отырып, маркетингтік коммуникациялардың интеграциясының, жарнаманың және маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарының өзара байланысының ерекшеліктерін игереді.
  • Образовательная программа 6B04103 Менеджмент және маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 7
Top