6B04103 Менеджмент және маркетинг в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6B04103-Менеджмент және маркетинг білім беру бағдарламасының мақсаты менеджмент негіздерін, маркетинг құралдарын меңгерген және стратегиялық басқарушылық және маркетингтік шешімдердің өзара байланысын және осы шешімдердің бизнестің нәтижелілігіне әсерін бағалауды көрсететін маркетингті басқару жүйесі мен сапа менеджменті қағидаттарында компанияны басқару туралы кешенді түсінігі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық теория
Курс білім алушылардың қазіргі экономикалық теорияның тұжырымдамалары мен категорияларының іргелі білімдері, нарықтық экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары мен оның субъектілерінің мінез-құлқы, нарықтардың әртүрлі типтеріндегі бағалар мен өндіріс көлемдерін қалыптастыру тетіктері, ұлттық өндіріс көлемдерінің, инфляцияның, жұмыспен қамтудың және басқа да макроэкономикалық агрегаттардың өзара байланысы мен динамикасы негізінде белгілі бір қызмет түрлерін орындау мәселелерін зерделеуге бағытталған, экономикалық теорияға бағдарламаның арнайы теориялық курстарын зерттеуге негізделген.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызмет
Курс Қазақстан мемлекетінің экономика жағдайында кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша экономикалық, ұйымдастырушылық және нормативтік-құқықтық білім мен дағдыларды зерделеуге және қалыптастыруға, сондай-ақ өз ісін ұйымдастыру негіздері туралы жүйелі идеялар алуға, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларын дамытуға бағытталған.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік қызметтегі бизнесті жоспарлау
Курс сыртқы және ішкі ортаның көптеген және үнемі өзгеріп отыратын жағдайларын ескере отырып, жақын және ұзақ мерзімді перспективада бизнесті жоспарлау мен перспективалық модельдеудің теориялық және қолданбалы аппаратын зерттеуге және қалыптастыруға бағытталған. Курста бизнес-жоспарды әзірлеу әдістерін өз бетінше игеру және кәсіпкерлік қызметте осы дағдыларды қолдану мәселелері қарастырылады.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық кәсіпкерлік
Курс инновациялық дамудың іргелі тұжырымдамалары, жаңа және жоғары технологиялар саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың заманауи тәсілдері мен әдістері, нарықтағы инновациялық кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін менеджмент пен маркетингтің заманауи құралдарын қолдану дағдылары туралы білімді зерделеуге және қалыптастыруға бағытталған.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Микроэкономика
Бұл курс болашақ мамандарға қазіргі экономиканың жұмыс істеуі мен дамуының микроэкономикалық аспектілері туралы теориялық білім береді, сонымен қатар микроэкономикалық талдау саласындағы практикалық мақсаттармен және микроэкономикалық процестерді зерттеудің басқа да заманауи ғылыми құралдарымен байланысты келеді. Курс студенттердің басқа экономикалық пәндерді оқуда қолданылатын негізгі пәндердің бірі ретінде микроэкономика туралы білім жүйесін алуын қарастырады.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Пән макроэкономика туралы елдің ұлттық экономикасының жұмыс істеуі мен дамуын зерттейтін, экономиканың неғұрлым өзекті мәселелерін, мемлекеттің экономикалық саясатының қоғамның экономикалық өміріне әсерін талдайтын және студенттердің экономикалық жүйенің негізгі заңдылықтары мен тенденцияларын игеруін көздейтін, студенттерге жағдайларды талдау дағдыларын айта отырып, ұйымдастырушылық құрылымның негізгі формалары мен түрлері туралы түсінік қалыптастыратын тұтас жүйе ретінде білімді, тауарлар мен ресурстар нарығында қалыптастыруға бағытталған.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мамандыққа бағытталған шет тілі
Курс маркетинг және менеджмент саласында білім алушылардың шет тіліндегі кәсіптік-бағдарланған коммуникациясын зерделеуге бағытталған. Курс бағдарламасы оларға халықаралық кәсіби ортаға енуге және кәсіби шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.
Семестр - 3
Несиелер - 12
-
Жеке даму негіздері
Бұл пән білім алушының дербес дамуын қалыптастыру мәселелерін жеке басының өсуіне және олардың экономика, құқық және зерттеу әдістері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері және тіршілік қауіпсіздігі, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларға бейімділік дағдылары, сондай-ақ еңбек жолында өзінің мансаптық және жеке әлеуетін табысты іске асыру мәселелері бойынша білімдерін және ғылыми қызметті дамытуға бағытталған.
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Менеджмент негіздері
Бұл курс білім алушылардың бизнес саласындағы басқарудың жүйелі кәсіби бағдарларын, менеджменттің қазіргі заманғы қағидаттарын, әдістері мен тәсілдерін қолдану негіздерін зерделеуге, білім алушылардан ұйымдарда, кәсіпорындарда басқару жүйесін құрудың неғұрлым тиімді нұсқаларының тетіктері мен құралдарын алуға, сондай-ақ менеджменттің негізгі функцияларын (ұйымдастыру, жоспарлау, уәждеу, бақылау) дамытуға бағытталған.
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты бухгалтерлік есеп әдістемесін, шаруашылық операцияларды жүргізудің заңдылығын түсінуге бағытталған. Бұл пән бухгалтерлік есептің негіздері мен құрылымын қарастыруды, қаржы-шаруашылық қызметті зерделеуді, есеп айырысу операцияларын жүргізуді, қызмет нәтижелерін қалыптастыруды және оларды талдауды, кәсіпорындарда қаржылық есептілікті дайындауды қамтиды.
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас
Курс бағдарламасы мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас нысандарын зерделеуге бағытталған. Курс олардың қызметі саласында іскерлік қарым-қатынас құралдарын ұсынады. Түпкі мақсат мамандықтың мемлекеттік тілі негізінде іскерлік дискурс негіздерін зерделеу, білім алушылардың кәсіптік даярлығын жетілдіру.
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Қаржы негіздері
Бұл курста қаржының негізгі аспектілері, қаржының мәнін, қаржылық қатынастардың ерекшеліктерін, қаржы жүйесінің салалары мен буындарының құрамын түсіну және әртүрлі экономикалық субъектілердің қаржысын ұйымдастырудың ерекшеліктерін және жаһандану жағдайында қазіргі заманғы қаржының даму тенденцияларын түсінуге ұсынылған.
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Маркетинг негіздері
Курс білім алушыларға маркетингтің заманауи технологияларын қолдану негізінде маркетинг кешенін дамытудың теориялық, кәсіби дағдыларын қалыптастыруға, маркетингтің заманауи тұжырымдамаларын игеруге, сұранысты зерттеуге, тауар ассортиментін қалыптастыруға, сегменттеу принциптерін қолдануға, нарықтағы кәсіпорынның маркетингтік қызметінің құрылымын құрайтын маркетингтің заңдылықтары туралы білім жүйесі арқылы бағытталған.
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Бизнес және басқару саласындағы шет тілі
Курстың мақсаты бизнес және басқару саласында шет тіліндегі тезаурусты қалыптастыру, курс бизнесті басқарудың заманауи әдістері саласындағы тіл мен құралдар мәселелерін қарастырады, осы бағыт бойынша пікірталастарға және басқару дискурсының мәтіндерін талдауға дайындайды.
Семестр - 5
Несиелер - 12
-
Сапа менеджменті
Курс білім алушылардың басқару объектісі ретінде сапа санатының мазмұны бойынша теориялық және практикалық мазмұнды, сапаны талдау әдістері мен көрсеткіштерін анықтау мәселелерін, тауарлар мен қызметтердің сапасын басқарудың тиімділігін арттырудың негізгі жолдарын және осы процестегі маркетингтің рөлін зерттеуге бағытталған.
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Менеджменттегі этика және психология
Курс кәсіби қызметке қажетті психологиялық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Менеджмент саласының болашақ мамандары адамдардың жағдайын диагностикалау және болжау, жанжалдарды басқару процесін бағдарламалау, қызметкерлермен тиімді қарым-қатынас жасау, қызметкерлерді ынталандырудың психологиялық принциптерін қолдану және тиімді жұмыс істеу үшін жағдай жасау құралын алады.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Практикалық маркетинг
Курс кәсіпорынның басқару әдістері мен функциялары жүйесі ретінде практикалық маркетинг туралы білім алуға бағытталған. Курста тауарлар мен қызметтерді өндіру, сату, маркетингтік практикалық жағдайлар негізінде тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушылардың мінез - құлқын басқару әдістері мен тәсілдері қарастырылады, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалау зерттеледі.
Семестр - 5
Несиелер - 12
-
Тауарлар мен қызметтерді сараптау
Курс білім алушыларда тауарлар мен қызметтерді сараптау саласындағы теориялық білім жүйесін қалыптастыруға, тауарлар мен қызметтердің техникалық регламенттер мен нормативтік актілердің талаптарына сәйкестігін белгілеуді практикалық тұрғыдан түсінуге, тауарлар мен қызметтерге сараптама жүргізу туралы шешімді ұйымдастыру және дайындау тәртібін анықтауға, тауарлар мен қызметтерге сараптама субъектілерінің ұйымдық құрылымын зерделеуге, сараптама жүргізу құралдары мен әдістерін игеруге және тауарлар мен қызметтерге сараптамалық бағалауды құжаттамалық ресімдеу.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылық маркетингі
Курс кешенді маркетингтік талдау, қазіргі заманғы нарықтық ортаға қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тауарлары мен қызметтерін орналастыру және ілгерілету жүйесіне негізделген қонақжайлылық индустриясындағы қызметтер нарығындағы маркетингтік әдістер мен әдістер жүйесін игеруге бағытталған.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қызмет маркетингі
Курс маркетингтегі қызметтердің табиғаты мен негізгі сипаттамалары және олардың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ қызметтер саласындағы маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды алуға бағытталған.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Маркетингті басқару
Курс маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған. Курста практикалық қызметте маркетингті жүзеге асыру мәселелері, оның негізгі функциялары бойынша маркетингті басқару процестерін зерттеу қарастырылады, маркетингтік жоспарлау, маркетингті ұйымдастыру, компанияның маркетингтік бақылауы және кәсіпорындардағы маркетингтік қызметтің ұйымдық құрылымдарының түрлерін анықтау.
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару
Курсты зерделеу барысында персоналды кәсіби іріктеуде және оларды таңдауда ситуациялық тәсілді қолдануда, адам факторы призмасы арқылы ұйымдастырушылық мәселелерді талдау қабілетін дамытуда және бизнес саласында адам ресурстарын пайдалануды жетілдіру, персоналды басқару жүйесі мен процестерін жетілдіру бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеуде практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметті цифрландыру (маркетинг-талдаушы)
Курс басқарушылық ақпаратты жүйелеудің, сақтаудың және талдаудың жаңа цифрлық технологияларын, маркетингті ақпараттық қолдаудың дәстүрлі әдістерімен салыстырғанда олардың артықшылықтарын және маркетингтік салдардың нәтижелерін жақсартуды қарастыруға бағытталған.
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Маркетинг аудиті
Курс бизнесті жүргізу аудитінің теориялық маркетингтік негіздерін зерттеудің негізгі бағыттарын қарастырады, компанияларда маркетингтік аудитті қалыптастыру және қолдану. Пәнді оқытудың міндеттері бүкіл курста маркетингтік аудиттің рөлі мен мақсаты, қазіргі жағдайдағы маркетингтік аудиттің негізгі принциптері туралы түсініктерді қарастырудан тұрады.
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Жобаларды басқару
Курс халықаралық стандарттардың талаптары негізінде жобаларды басқару әдістерін және оларды әзірлеуді зерделеуге бағытталған, сондай-ақ білім алушылар жобаларды басқару және жоба командасының мүшелерін тиімді басқару құралдары саласында жоспарлау және бақылау дағдыларын меңгереді.
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тәуекел менеджменті
Курс кәсіпорынның басқару қызметіндегі тәуекелдерді нақты түсінуге, тәуекелдердің түрлерін анықтауға, пайданың ықтимал шығындарын есептеуге және оларды азайту жолдарын табуға, кәсіпорынның басқару қызметіндегі тәуекел дәрежесі мен мөлшерін есептеу дағдыларын игеруге және кәсіпорынның сапалық және сандық тәуекел дәрежесін бағалауға бағытталған.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі
Курс жобалық шешімдерді техникалық-экономикалық талдаудың тұжырымдамалық аппаратын, өнімдердің, әзірлемелердің, өндірістік-техникалық іс-шаралардың техникалық-экономикалық негіздемесінің негізгі бөлімдерінің құрылымы мен мазмұнын және техникалық-экономикалық негіздеу әдісін қолдану және жобалардың тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастырады.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Lean менеджменті
Курс кәсіпорынның өндірістік (операциялық) қызметіне байланысты басқару шешімдерін қабылдау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Курс кәсіпорынның нарықтық қатынастар жүйесіндегі тәуелсіз шаруашылық жүргізуші субъект ретіндегі рөлі мен орнын, озық технологиялар мен өндірістік процестерді автоматтандыру жағдайында өнеркәсіптік өндірісті дамыту заңдылықтарын нақтылау мәселелерін, өндірістік процестерді ұтымды ұйымдастыру әдістерін, сондай-ақ кәсіпорынның өндірістік ресурстарын тиімді пайдалану тәсілдерін зерттейді.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Осы курс шеңберінде білім алушылар интеграцияланған маркетингтік коммуникациялық кампаниялардың стратегияларын әзірлеу саласындағы жүйелік әдістерді және тұтынушылық мінез-құлық үрдістерін, бәсекелестік ортаны, қойылған маркетингтік міндеттерді және брендтің ендірілген сәйкестігін ескере отырып, оларды тактикалық іске асырудың жекелеген кезеңдерін қарастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар нарыққа тауарлар мен қызметтерді жылжыту науқанын құру дағдыларын игере отырып, маркетингтік коммуникациялардың интеграциясының, жарнаманың және маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарының өзара байланысының ерекшеліктерін игереді.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Бизнес және басқару саласындағы мамандандырылған шет тілі
Курс шет тілін меңгерудің коммуникативті-мәдени және кәсіби аспектілеріне бағытталған. Курста сөйлеу компоненттері, шет тіліндегі мамандық ұғымдары мен терминологиясы, кәсіби жағдайлар бойынша тілдік клишелерді салыстыру қолданылады.
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Маркетингтік зерттеулер
Осы курс негізінде маркетингтік зерттеулердің әдіснамасы туралы түсінік қалыптасады, маркетингтік стратегияларды іске асыру үшін қажетті маркетингтік шешімдерді қабылдау кезінде белгісіздікті азайту үшін зерттеулердің негізгі бағыттары мен түрлерінің, маркетингтік ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістерінің мәселелері қарастырылады.
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Бұл курс бизнесті басқарудағы стратегиялық маркетингтің заманауи принциптерін көрсетеді және компаниялар мен кәсіпорындарды басқарудағы пайда мен сатуды арттыруға байланысты бизнесті дамыту процестері мен әдістерін жан-жақты зерттеуді ұсынады. Курс кәсіпорындардың тұрақты кірістілігі мен тұрақтылығын тиімді дамытуды қамтамасыз ету үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу мақсатында маркетингтік модельдерді түсіну, талдау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Курс стратегиялық басқару теориясы мен практикасы саласындағы негіздерді, қоршаған ортаның жоғары өзгергіштігі жағдайында жүйелерді дамытудың перспективалық бағыты ретінде зерттеуге бағытталған. Білім алушылардың бизнесте табысты жұмыс істеуі үшін қажетті стратегиялық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді. Бүкіл курсты зерделеу барысында білім алушы стратегиялық талдау әдістерімен танысады және оларды менеджмент стратегиясын әзірлеуде пайдаланады.
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұжым қызметін ұйымдастыруда және кәсіби басшылықты жүзеге асыруда көшбасшы дағдыларын қолданады; экономика, құқық, өмір қауіпсіздігі және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет саласында азаматтық және қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілеті және ұжым қызметін ұйымдастыруға қабілеттерін қолданады.
- Экономиканың жұмыс істеуінің күрделі мәселелерін өз бетінше бағдарлауға мүмкіндік беретін тұжырымдамалық аппаратты, экономикалық теорияның негізгі модельдерін біле алады, нарықтық экономика жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілердің мінез-құлқының макро және микро деңгейлеріндегі экономикалық жағдайды талдайды.
- Қаржы ағындарын қалыптастыру және бөлу процесін, барлық деңгейлерде қаржыны ұйымдастыру, жоспарлау және басқару тетіктерін меңгерді, компанияның қаржылық қызметімен байланысты есепке алу процестерін жүзеге асыруда шаруашылық операцияларды тіркеуді есепке алудың бастапқы құжаттарын жасауды меңгерген.
- Шет тілді қарым-қатынас саласында, сондай-ақ мемлекеттік тілде іскерлік салада фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, коммуникативтік-мәдениетаралық және кәсіби бағдарланған қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.
- Инновациялық кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін кәсіпкерлік қызметте бизнесті жоспарлау әдістерін қолдана отырып, өз бизнесін жүргізу үшін кәсіпкерлік капиталды қалыптастыру ресурстарын бағалау және талдау бойынша жұмыс істейді.
- Ішкі және сыртқы факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті жоспарлауда, ұйымдастыруда және бақылауда менеджменттің практикалық құралдарын, әдістері мен принциптерін, маркетингтің практикалық технологияларын меңгереді және кәсіпорынның нарықтағы бәсекелестік артықшылығын іске асыру үшін кәсіпорынды заманауи басқару жүйесінде маркетинг-микс құралдарын қолданады.
- Ұсынылатын тауарлар мен қызметтердің сапасын тексеру мақсатында тауар сараптамасының негіздерін, олардың құралдары мен әдістерін теориялық және практикалық білімдерін пайдалануға қабілетті, сондай-ақ сапа менеджменті жүйесі саласындағы алған білімдерін тәжірибеде қолдануға қабілетті.
- Практикалық маркетингтегі маркетингтік жағдайларды қолдана отырып, маркетингті басқарудың технологиялары мен әдістерін интерпретация жасай алады.
- Басқарушылық міндеттерді шешу және маркетингтік процестерге аудит жүргізу арқылы кәсіпорында маркетингті ұйымдастыруды талдау үшін цифрлық технологияларды пайдаланумен байланысты аналитикалық маркетинг саласындағы заманауи технологиялармен жұмыс істейді.
- Тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін қалыптастырудың заманауи модельдерін қолдана отырып, қызмет көрсету маркетингі теориясы және қонақжайлылық индустриясының маркетингінде осы білімді қолданудың практикалық дағдылары бойынша білімді меңгерген.
- Кәсіпорынды білікті персоналмен қамтамасыз ету бойынша кәсіби қызметте персоналды басқару тәжірибесінде этикалық және психологиялық принциптерді қолдана отырып, басқару психологиясы саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды жүзеге асырады.
- Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары мен құралдарын жобаның өмірлік циклінің болжамы негізінде, құрылатын өнімдердің нарықтық тиімділігінің техникалық-экономикалық негіздемесін және функционалдық-құндық талдауын дайындай отырып қолданады.
- Стратегиялық менеджменттің негізгі принциптері мен құралдарымен жұмыс жасай отырып, тәуекелдердің түрлерін анықтай келе, оларды азайту жолдарын, тәуекелдерді басқару әдістері мен құралдарын экономикалық өндірістің негізі ретінде табу үшін ықтимал пайда шығындарын есептейді.
- Кәсіпорынның нарықтағы бәсекеге қабілетті жағдайын қамтамасыз ету мақсатында интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар стратегиясы мен бағдарламасын әзірлеу әдістемесін меңгере отырып, маркетингтік зерттеулер құралдарын қолдану негізінде қазіргі жағдайда стратегиялық маркетингтің негізгі принциптері мен құралдарымен жұмыс істейді.
- Кәсіби міндеттерді шешуде өзінің коммуникативтік ниеттерін білдіру үшін шет тіліндегі ақпаратты түсіну, талдау, салыстыру және жалпылау негізінде пікірталас жүргізу дағдыларын меңгерген.
Ұқсас БББ
6B04103 Инновациялық менеджмент
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B04103 Менеджмент
КИМЭП университеті
6B04103 Менеджмент
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B04103 Кәсіпорын менеджменті
Қазақстан-Неміс университеті
6B04103 Менеджмент
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B04103 Менеджмент
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B04103 Салалардағы менеджмент
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi