6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы білім беретін және кәсіптік білім беру ұйымдарында орыс тілі мен әдебиеті бойынша кәсіби қызметтің ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттері мен мәселелерін шығармашылықпен шеше алатын, Орыс тілі, әдебиеті, коммуникация теориясы теориясы мен тарихы саласындағы ережелер мен тұжырымдамаларды меңгерген жаңа формациядағы құзыретті педагог-филологты, сондай-ақ орыс тілі саласындағы маманды даярлау шетелдік ретінде.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл білімі мен әдебиеттануға кіріспе
Пән тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі даму кезеңдерінің пайда болуы мен қызмет ету тарихын қарастырады, тіл білімі мен әдебиеттану туралы тілдік және әдеби пәндердің жиынтығы ретіндегі түсінік қалыптастырады, қазіргі филологияның негізгі объектілерімен таныстырады, тіл және көркем мәтін ұғымын өнер мен мәдениеттің біртұтас құбылысы ретінде ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тілінің пропедевтикалық курсы
Пән орыс тіліндегі практикалық дағдыларды нығайта отырып, «Орфография», «Орфоэпия», «Пунктуация», «Синтаксис» бөлімдерінің негізгі ережелерін қарастырады, сөйлем құрылымын талдау, тыныс белгілерін дұрыс қоя білу дағдыларын сипаттайды, негізгі емле ережелерімен таныстырады, орыс емлесінің қиындықтарын зерттейді, ауызша және жазбаша сөйлеудің байланысын ашады, оқушылардың сөздік қорын молайтады, айту, жазу қателерін түзетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс фольклоры
Бұл пән халық руханиятының қайнар көзі ретінде орыс ауызша халық шығармашылығын зерттеуге байланысты негізгі ұғымдар, терминдер, анықтамалар, білімдер жүйесін қалыптастырады; фольклорлық мәтіндерді талдау, салыстыру, жіктеу, жүйелеу қабілеттерін дамытады; халық мәдениетінің бастауларына қызығушылықты оятады, фольклорлық мәтіндерді талдаудың тарихи, мәдени, көркемдік түрлерін қолдану, алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілі фонетикасының өзекті мәселелері
Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесін қарастырады, артикуляциялық, акустикалық және функционалды тәсілдер тұрғысынан тілдің фонетикалық бірліктерін сипаттайды, қолданыстағы фонетикалық заңдарға байланысты сөйлеу ағымындағы дыбыстардың өзара әрекеттесу және өзгеру ерекшеліктерін ашады, дыбыстық сөйлеуді дәлірек жазуға қызмет ететін фонетикалық транскрипция принциптерімен таныстырады, буын принциптері мен ережелерін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиеті (ежелгі дәуір - XVIII ғасыр)
Пән Батыс Еуропа әдебиетінің ежелгі дәуірден, оның ішінде XVIII ғасырдан дамуының нақты тарихи жағдайлары мен заңдылықтарының ерекшелігін ашады. Курс студенттердің шетелдік әдебиеттің көркемдік бағыттары мен ағымдарының өзара әрекеттесуі мен өзара әсерінің маңызды мәселелерін талдауда, жүйелеуде және жалпылауда қажетті құзыреттіліктерін дамытады; Батыс Еуропа және әлемдік әдебиеттің әртүрлі жанрларының көркем шығармаларының мәтіндерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиеті (XIX - XXI ғ.)
Пән студенттерге XIX-XXI ғасырлардағы әлем әдебиетінің тарихы туралы негізгі теориялық және әдеби мәліметтерді игерудегі, оның дамуының негізгі заңдылықтарын ашудағы, осы дәуір жазушыларының шығармашылығын қарастырудағы міндеттерді анықтайды. Курс студенттердің тарихи-эстетикалық контекстті ескере отырып, Батыс Еуропа және Америка әдебиетінің әлемдік үдерісіндегі маңызды мәселелерді талдай және қорытындылай білу қабілеттерін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі лексикология мәселелері
Қазіргі лексика мәселелерін қарастырады. Қазіргі орыс тілінің лексикалық жүйесінде болып жатқан процестерді сипаттайды, грамматикалық мағына құрылымын талдаудың түрлерін зерттейді. Лексикалық және фразеологиялық бірліктердің жүйелік байланыстарының ерекшеліктерін, бірліктердің қарама-қайшылығы мен сәйкестігінің қатынастарын ашады. Ол орыс тілінің лексикалық құрамының өзгеруі мен дамуына экстралингвистикалық факторлардың әсерін ашуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ежелгі және XVIII ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Пән XVIII ғасырдағы классицизм мен ағартушылық дәуіріне дейінгі жазба мәдениеттің дамуының бастапқы кезеңі ретінде ежелгі орыс әдебиеті туралы түсінік қалыптастырады; XI - XVIII ғасырлардағы хронологиялық кезеңдегі әдеби ағымдардың, бағыттардың қызметі ерекшеліктерімен, жанрлар жүйесімен таныстырады; орыс әдебиетінің басқа кезеңдерімен байланысын көрсетеді; зерттелген дәуірлердегі көркем шығармаларды талдау, салыстыру қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі
«Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі» пәні орыс тілін оқыту әдістемесінің мазмұнын және құрылымын қарастырады. Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқытудың ерекшеліктерін сипаттайды, жасанды интеллект технологияларының дамуын ескере отырып, орта мектепте орыс тілін оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, құралдарын зерттейді. Ұзақ және орта мерзімді жоспарлардың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрастырудың, дидактикалық материалды іріктеу барысы мен сабаққа әзірлеуінің, оқыту әдістемесі мен тәсілдерінің ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық парадигмасы
Пән сөзжасам мен морфологиялық парадигманың негізгі терминдеріне сипаттама береді, морфемиканы сөздің грамматикалық ілімі ретінде сипаттайды; туынды сөздің және сөздің сөз табы ретіндегі құрылымын сипаттау үшін морфемдіқ, сөзжасамдық, диахрондық (этимологиялық), морфологиялық талдаулар процедураларының жүргізілу ерекшеліктерін ашады; атаулы сөз таптары, етістік және қызметтік сөз таптарын сипаттайтын жіктелу ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалды стилистика
Курс студенттердің нақты, дұрыс және орынды сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; сөйлеу нысанын, қарым-қатынас ортасы мен сөйлеу жағдайын, қарым-қатынас мақсаттарын, сөйлеуші мен адресаттың табиғатын ескере отырып, тілдік құралдарды таңдау негізінде табысты қарым-қатынас маркерлерімен таныстырады. Пән кәсіби қызмет аясында кез келген мәселе бойынша өз көзқарасын дәлелдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиетті оқыту әдістемесі және тәрбие технологиясы
Курста жалпы білім беретін мектептерде орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы және білім беру технологиялары қарастырылады. Көркем мәтінді оқып-үйрену кезеңдері мен мектеп оқушыларының сөйлеу әрекетінің түрлерін, жалпы білім беретін мектепте пән бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыруды сипаттайды. Заманауи сабақ түрлері туралы ақпаратты ашады. Оқытудағы инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерінің, жасанды интеллекттің функцияларын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс классикасынын өзекті мәселелері
Бұл пән орыс классиктерінің «алтын ғасыры», оның әлемдік әдебиетпен байланысы, XIX ғасырдағы жетекші әдеби ағымдар, мектептер, жанрлар, кейіпкерлер түрлері, жазушыларының өмірбаяндары мен шығармалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға; әдеби талдау дағдыларын, салыстырмалы тарихи тәсілді қолдана отырып, әртүрлі әдеби бағыттар мен авторлардың көркем шығармаларын салыстыру және жүйелеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Бұл курс студенттерді орыс әдеби тілімен функционалды түрде таныстырады. Пән нормативтік жүйе, нұсқалар мен мүмкіндіктер жүйесі ретінде тіл туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады, стилистикалық инстинкті дамытады, сөз, сөйлемдерге тән ырғақ, интонация, дыбыс үйлесімі тілді стилистикалық тұрғыдан дұрыс қолдану және мәтінді дұрыс құру дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, студенттердің тілге ғылыми көзқарасын қалыптастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Бұл пән XIX ғасырдағы орыс әдебиеті өкілдері шығармашылығының идеялық-көркемдік ерекшелігін қарастырады, әдеби шығармалардың эстетикалық қағидаларын, сондай-ақ XIX ғасырдағы орыс романтизмі мен реализмінің және ең көрнекті ақындар мен жазушылар шығармашылығының ерекшеліктерін ашады; орыс классиктерінің шығармаларына әдеби талдау жасау дағдыларын дамытады, білімдерін жүйелейді және зерттелетін кезеңнің жалпы әдеби үдерістегі орнын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамының және морфологиясының өзекті мәселелері
Қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиясының өзекті мәселелерін қарастырады. Сөз таптарының жіктелуін сипаттайды. Ол туынды сөздердің құрылымдық-семантикалық қасиеттерінің ерекшеліктерін және сөйлеу бөліктері ретінде сөз негіздерін ашады. Оның морфемалық, сөзжасамдық, семантикалық және морфологиялық құрылымдары аспектісінде талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері
Пән орыс тілі мен әдебиетін оқытудың интерактивті әдістерінің мақсаттары мен міндеттерін ұсынады. Қазіргі заманғы оқыту әдістерін және жасанды интеллектті технологияландырудағы теориялық және эмпирикалық негіздерін анықтайды. Мектептегі пікірталас пен ойын оқытудың әртүрлі формаларын ашады. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінде оқытудың интерактивті әдістері мен формаларын қолданудың функционалдық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық аспектідегі қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Бұл пән сөз тіркесін, жай және қүрмалас сөйлемді, мәтінді қазіргі синтаксистік теориялар тұрғысынан зерттеуді ұсынады, синтаксистік байланыс ұғымдары мен оны білдіру құралдарына, сөз тіркесі мен сөйлемнің грамматикалық құрылымы, мән-мағынасы, қызметтері ерекшеліктерімен, күрделі жай сөйлемдердің синтаксистік квалификациясымен байланысты мәселелер белгіленеді, орыс тілінің синтаксистік бірліктерін талдауға көп өлшемді тұрғыдан дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Риторика негіздері және ортология
Ауызша және жазбаша көпшілік алдында сөйлеудің әр түрлі түрлерін оның дұрыс сауатты құрылуы, жазылуы, дизайны және айтылуы тұрғысынан қарастырады. Дайын мәтіндерді дұрыс редакциялау және түзету үшін синхрония мен диахрониядағы әдеби тілдің нормалары (фонетикалық, сөзжасамдық, грамматикалық, стилистикалық) туралы түсінік береді. Сөз мұғалімдерінің кәсіби қызметіндегі сөйлеу техникасы мен мәдениетінің ерекшеліктерін ашады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Пән ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихын негізгі әдеби ағымдар мен бағыттар тұрғысынан талдайды, зерттеліп отырған кезеңнің танымал өкілдері – жазушылар шығармашылығымен таныстырады. Көрсетілген кезең әдебиетінде кездесетін ұғымдарды, құбылыстарды түсіндіруге үйретеді; әдеби бағыттар мен стильдік ағымдардың эстетикалық қағидаларын ашады; шығарманың концепциясын жазушының дүниетанымы мен стилі тұрғысынан анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Көпшілік алдында сөйлеуді дұрыс сауатты құрастыру және айтылу тұрғысынан қарастырады. Ой мен дүниетанымның дұрыс қалыптасуының, білімді меңгеру мен оларды сөздік формада жеткізе білудің, риторикалык теориясының негіздерін беру, дүниежүзілік риторикалық мәдениетке баулу, сөйлеу техникасы мен мәнерлілігінің және әртүрлі коммуникативті жағдайларда әлеуметтік қабаттардың және ұлттардың, жас ерекшеліктерінің өкілдерімен қарым-қатынас мәдениетінің қыр-сырын ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XX ғасырдағы орыс әдебиеті
Бұл пән XX ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктерін, оның негізгі кезеңдерін, шығармашылық даралықтардың алуан түрлілігін ашады. Әдебиеттің көркемдік құндылықтарын игеру кезінде осы кезеңдегі жазушылар мен ақындардың шығармашылығын зерттеу жазушылар мен ақындардың көркемдік және эстетикалық жетістіктерін ашады, әдеби жанрлардың қозғалыстарын, принциптерін талдайды, әдеби бағыттар мен стильдік ағымдардың эстетикалық принциптерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесі
«Орыс тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесі» курсы орыс тілін оқыту аясында мектеп оқушыларының өмірдің әртүрлі салаларындағы стандартты өмірлік мәселелерді шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты: студенттердің орыс тілі сабағында функционалдық сауаттылығын дамыту процесінде теориялық және практикалық білімдерін қолдануға дайындығын дамыту; жасанды интеллект технологияларының дамуын ескере отырып, орыс тілі сабақтарын жобалау және заманауи әдістерді, формаларды және оқыту технологияларын қолдану қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілі синтаксисінің өзекті мәселелері
Орыс тілінің қазіргі синтаксистік теориясының пікірталас мәселелерін қарастырады, синтаксистің пәні мен зерттеу объектілерін, тіл мен сөйлеудің синтаксистік бірліктерін сипаттауда дәстүрлі және қазіргі синтаксистік ұғымдарды жан-жақты қамтуды ұсынады; синтаксистік үйлесімділік және синтаксистік әдіснама мәселесін ашады; сөздер мен сөз тіркестерінің синтаксисі, жай және күрделі сөйлемдер, мәтін туралы ғылыми мәліметтер қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвокультурология (Minor)
«Лингвомәдениеттану» пәні білім алушылардың тілдік құзыреттілігін мәдениетаралық коммуникациядағы теориялық және тәжірибелік білім негізінде және тіл табиғатын әртүрлі этностарға тән ұлттық мәдениетпен байланысы арқылы анықтау негізінде қалыптастыруға бағытталған. Пән мәдениетке қатысты заманауи көзқарастарды қамтитын лингвистикалық зерттеулер негізінде жасалған лингвомәдениеттану аясындағы теориялық жетістіктерді алға тартады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениаралық қарым-қатынасқа кіріспе
Пән білім алушылардың тілдік құзыреттілігін әлеуметтік және мәдениетаралық коммуникацияны басшылылыққа ала отырып, сөйлеу қызметі және сөйлеу актілері туралы алынған білімі негізінде қалыптастырады. Курс мәдениетаралық коммуникация туралы заманауи көзқарастарды анықтайды, коммуникацияның жалпы заңдылықтарын сипаттайды, әртүрлі мәдениет өкілдерінің түрлі сөйлеу жағдаяттарындағы үдерісті және нәтижелерді талдауға және сипаттауға мүмкіндік беретін құралдар жиынтығын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы ІТ және цифрлық ресурстар
«Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы IT және цифрлық ресурстар» пәні қазіргі заманауи электронды және цифрлық саладағы мәні мен негізгі әдістерін жасанды интеллектті пайдалана отырып, білім беру ресурстарын және жасанды нейрондық желілерді қолдануды ашады. Атап айтқанда, курс олардың іске асыру мәселелері туралы түсінігін дамытады және электрондық білім беру, нейрондық ресурстарды пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Студенттер сонымен қатар әртүрлі ақпарат түрлерін, сандық және электрондық ресурстарды, нейрондық желілерді, сыни талдау оқу үдерісі тәжірибе жүзінде үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс және қазақ тілдерінің салғастырмалы типологиясы
Пән салыстырмалы тіл білімінің теориялық және практикалық негіздерін қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттарының бірі ретінде қарастырады. Салыстырмалы түрде орыс және қазақ тілдерінің динамикалық және статикалық жағдайын, салыстырылатын тілдердің сөзжасам, морфология, синтаксис салаларындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды қолданбалы тұрғыда зерттейді. Табиғи қостілділік жағдайында орыс және қазақ тілдерінің қызмет ету мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Бұл пән орыс әдебиеті жанрларының динамикасын, алғашқы жазба ескерткіштер пайда болған кезеңнен бастап қазіргі уақытқа дейінгі қызмет етуші ішкі жүйелердің әртүрлілігіндегі тілдік құрылымды қарастырады. Кітап-жазбаша тіл жанды халық сөйлеуімен өзара әрекеттесу, диахрониядағы әдеби тіл мәселелері қарастырылады. Орыс тілін интеллектуалдық жүйе ретінде қалыптастыру фактілері, әдебиет тілінің стильдік жүйені қалыптастырудағы рөлі ашылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы және XX ғасырдың соңы – ХХІ ғасырдың басындағы орыс әдеби процесі
Ұсынылып отырған пән студенттердің көркем әдебиет бойынша білімдерін жүйелеуді мақсат етеді. Әдеби шығармашылық генезисін, әдеби үдерістерді қоғамдық-тарихи үдерістің ерекше бөлігі ретінде қарастырады. Пән сонымен қатар орыс әдебиетінің тарихын қазіргі кезеңдегі тарихыннегізіг әдеби қозғалыстар мен бағыттар контексінде талдайды,оқытылып отырған кезеңдегі алғы шепті жазушылардың шығармашылығы таныстырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сөйлеуді дамыту практикумы (Minor)
Сөйлеуді дамыту практикумы орыс тілін үйрену кезінде коммуникативті-белсенді тәсілді жүзеге асыруға ықпал етеді. Пән курсты оқуды тек білімде ғана емес, сонымен қатар қызмет түрінде де қарастырады. Ол экспрессивті құралдарды ғана емес, оларды қолдануды да көрсетеді және осы негізде сөйлеуде дәл, стилистикалық тұрғыдан дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің тарихы
Ұсыныоып отырған пән қазақ әдебиетінің ерте кезеңнен бастап қазіргі уақытқа дейінгі ерекшеліктерін, шығармашыл жекек тұлғалардың әртүрлілігінің мәнін ашуға бағытталған. Курс аясында әдебиет тектері мен жанрларының қозғалыстары талданып, әдеби бағыттардың, стилдердің ағымдары қарастырады, салыстырмалы-тарихи қырынан орыс және қазақ әдебиетін салыстыра талдау мен жүйелеу біліктері, дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілді аудиториядағы көркем мәтінді талдау (Minor)
"Шет тілді аудиториядағы көркем мәтінді талдау" пәні көркем мәтінді оқу және талдау негізінде шетелдік білім алушының тілдік тұлғасы мен тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс әдеби талдаудың ерекшелігі туралы түсінік қалыптастырады, орыс тілінің экспрессивтілігінің негізгі құралдары туралы түсінік береді, лингвомәдени талдау элементтерімен таныстырады, көркем мәтінді түсіндіру жолдарын көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іргелі тіл білімі
«Іргелі тіл білімі» курсы Қазақстан және әлем тіл білімінің тарихында қалыптасқан типология саласының негізгі бағыттарымен, негізгі ұғымдарымен, терминологиялық жүйесімен таныстырады. Іргелі тіл білімінің салыстырмалы аспектісіне аса көңіл бөлінеді. Пән әр түрлі тілдердегі, тілдік жүйенің әртүрлі деңгейлеріндегі материалға типологиялық талдау жасау дағдыларын қалыптастырады. Алған білімді педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің шет тілі ретіндегі грамматикалық практикумы (Minor)
Пән орыс тілінің грамматикасы туралы білімді жүйелеуге, тереңдетуге және шоғырландыруға, студенттерді негізгі лексикалық тақырыптармен таныстыруға, содан кейін алған білімдерін орыс тілінде сөйлеу іс-әрекетін жүзеге асыру барысында қолдана білуге үйретуге; грамматикалық және лексикалық материалдармен өз бетінше жұмыс істеуге үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы заманауи технологиялар
Пән мектептегі оқытудағы инновациялық үдерістерді анықтауды және нақты оқыту технологияларын ескере отырып, әдеби білім беру процесін ұйымдастыруды қарастырады. Инновацияны мектеп оқушыларының танымдық іс-әрекетін белсендіру ретінде анықтайды; Инновацияны оқушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру ретінде анықтайды; тіл мен әдебиет бойынша тұлғааралық диалогты ұйымдастыруда технологияларды қолданудың психологиялық-педагогикалық негіздерінің ерекшеліктерін анықтайды. Мектеп біліміндегі жаңа тәсілдерге байланысты технологиялар мен жасанды интеллектті зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі (Minor)
«Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі» пәні студенттерді орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесінің қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларымен таныстырады. Бұл курс орыс тілін шет тілі ретінде оқыту саласындағы педагогикалық дағдыларды дамытуға бағытталған, жасанды интеллект технологияларының дамуын ескере отырып, орыс тілін оқытудың заманауи әдістерін, құралдарын, технологияларын қолдануды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл тарихы
Пән орыс тілінің даму тарихында орын алған және оның қазіргі заманғы жүйесінің қалыптасуына әсер еткен негізгі тілдік процестердің(лексика, фонетика, грамматика) Теориялық және практикалық мәселелерін зерделеуге және бекітуге бағытталған. Курс тарихи даму фактілерімен қазіргі тілдік жағдайдың ерекшеліктерін анықтайды және әртүрлі тілдік деңгейлердегі ескі орыс мәтіндеріне Тарихи түсініктеме беру және талдау дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы және қазіргі әдеби процесс
Ұсынылып отырған пән студенттердің көркем әдебиеттің ерекшеліктері туралы білімдерін жүйелейді. Сондай-ақ әр түрлі әдіснамалық бағыттардың жетістіктері қарастырылып, студенттер әдебиет туралы ғылымның тарихы туралы терең білім алады. Курс қазіргі кезеңдегі әдеби үдерістердің маңызды заңдылықтарын оқытуға бағдарланған; қазіргі әдеби үдерістердің маңызды тұжырымдамаларын және кезеңнің өкілдері болып табылатын жазушы-авторлардың шығармашылығын интерпретациялануын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орыс грамматикасы, тіл білімі және әдебиеттану, коммуникация теориясы, оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, соның ішінде филологиядағы алдыңғы қатарлы білім элементтерін көрсетеді. Тіл білімі теориясының түйінді мәселелерін тұжырымдап, қазіргі филология ғылымының жетістіктерін жалпылайды.
- Әдістемелік ғылымның жаңа жетістіктерін және білім беру мазмұнының жаңартылған жүйесін, филологиялық пәндерді оқыту саласындағы оң педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып, орыс тілінде оқытатын мектептерде орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің біліктілігін қолданады; критериалды бағалау жүйесі негізінде орыс тілінде оқытатын мектептерде оқушылардың орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқыту нәтижелерін талдайды және олардың оқу жетістіктерін бағалайды.
- Жасанды интеллект негізінде кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу және мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту мен оқытуда инновациялық тәсілдерді қолдану арқылы көшбасшылық және педагогикалық шеберлік дағдыларын дамытады (оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар), білім берудегі менеджмент жүйесі туралы ғылыми түсінігі бар.
- Жалпы білім беру және филологиялық пәндер саласында, орыс тілінің негізгі парадигмалары, тілдердің типологиялық ерекшеліктері саласында алған білімдерін қолданады. Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгерген және оларды зерттелетін салада қолданады.
- Орыс тілінің тарихы саласындағы теория бойынша білімін көрсетеді; стилистиканың дамуының негізгі ерекшеліктерін сипаттайды. Тарихи мәтіндерді зерттеу әдістерін олардың негізгі жанрлық түрлерінде қолданады және тілдік фактілерді контрастивті-салыстырмалы көзқарас тұрғысынан жіктейді.
- Қазіргі орыс тілі саласындағы маманның құзыреті шеңберінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгереді, тіл жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қолданады, негізгі филологиялық заңдылықтарды ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы тілдік жағдайға талдау жасай алады.
- Лингвомәдени білім және мәдениетаралық коммуникация саласында кешенді кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген; орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың түрлі заманауи әдістемелерін қолданады; алған білімдерін шет тілді аудиторияда ауызша және жазбаша түрде грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеуді қалыптастыру үшін пайдаланады. Шет тілді аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып, көркем әдебиет мәтіндерін түсіндіреді.
- Әлемдік, орыс және қазақ әдебиетінің теориясы мен тарихы туралы білімдерін көрсетеді және әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигманы ұсынады. Тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын анықтайды және әдеби процестің негізгі кезеңдері туралы білімді қолданады.
- Халық ауыз әдебиетінің және орыс әдебиетінің барлық кезеңдерінің шығармаларын интерпретациялайды, олардың идеялық мазмұнының, жанры мен стилінің, сюжеті мен композициясының ерекшеліктерін анықтайды. Ол алған білімін фольклордың көркемдік ерекшелігін және жазушылардың шығармашылығын анықтауда қолданады және орыс әдебиетінің теориясы мен тарихы туралы қорытынды жасайды.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің принциптерін және академиялық адалдық мәдениетін түсінеді; құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінуге инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие, нақты дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары бар тұлға ретінде дамиды, салауатты өмір салтына бағдарланады.
- Тәрбие мен оқыту процесінде тұлғаның қалыптасу заңдылықтарын, сондай-ақ инклюзивті білім беруді, балалар мен жасөспірімдердің жеке психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білімді игеру, қабілеттерін дамыту процесінің механизмдерін түсіндіреді (интерпретациялау).
- Қазіргі заманғы зерттеу құралдарын және тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі тұжырымдамалары туралы білімді таратудың әртүрлі тәсілдерін біледі, дипломдық жобаны жазу барысында өз қызметін жоспарлау принциптерін біледі, сонымен қатар эксперименттік мәліметтер мен алынған нәтижелерді талдайды.
Ұқсас БББ
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті