Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01130 Педиатрия в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар стационары мен емханасы жағдайында өз бетінше жұмыс істеу үшін барлық қажетті құзыреттері мен дағдылары бар бәсекеге қабілетті педиатр дәрігерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық педиатрия

    Балаларға амбулаториялық көмекті ұйымдастыру және көрсету принциптерін білуді, балалар емханасында ұйымдастыру жұмысының принциптерін игеруді, медициналық құжаттаманы жүргізу, иммунопрофилактика негіздерін, балаларды диспансерлік бақылауды дұрыс ұйымдастыруды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 14
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы балалар аурулары-1

    Балалар жасындағы сырқаттардың стационар жағдайында емдеу ерекшеліктерін, республикалық хаттамаға сәйкес науқастарды жүргізу, дәлелді медицина принциптеріне негізделген емдеумен жұмыс жасауды үйренеді. Халықаралық тәжірибе мен дәлелді медицинаны ескере отырып, тиімді, қауіпсіз емдеу үшін пациентпен, оның айналасымен өзара іс-қимыл жасай отырып, клиникалық көріністерді, ерте жастағы балалар аурулары, балалардағы тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту жүйелер ауруларының диагностикасын зерделей отырып, ҚР құқықтық заңнамасы шеңберінде балаларға стационарлық көмекті ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру; барлық кәсіптік даму нысандарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 52
  • Клиникалық фармакология

    Фармакокинетика, фармакодинамика, фармакоэкономика, фармакоэпидемиология бойынша негізгі деректерді пайдалана отырып, заманауи дараландырылған, бақыланатын фармакотерапияны жүргізу үшін клиникалық ұсынымдар, диагностика және емдеу стандарттары негізінде тиімді, қауіпсіз дәрілік заттарды таңдау мақсатында клиникалық фармакология негіздері мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Балалық шақтағы тапшылық жағдайлар

    Пәнді оқу барысында балалардағы жиі кездесін жетіспеушілік жағдайларды уақытында анықтау, емдеу, алдын-алуға бағытталған құзіреттіліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар дерматовенерологиясы

    Пәнді оқу барысында балаларға дерматовенерологиялық көмек көрсету білімін қалыптастырады; клиникалық, зертханалық, аспаптық диагностика, тері ауруларының әртүрлі нысандарының алдын алу, баламен және ата-аналармен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Стационардағы балалар аурулары-2

    Балалар жасындағы сырқаттардың стационар жағдайында емдеу ерекшеліктерін, республикалық хаттамаға сәйкес науқастарды жүргізу, дәлелді медицина принциптеріне негізделген емдеумен жұмыс жасауды үйренеді. Халықаралық тәжірибе мен дәлелді медицинаны ескере отырып, тиімді, қауіпсіз емдеу үшін пациентпен, оның айналасымен өзара іс-қимыл жасай отырып, зәр шығару, қан жүйесі аурулары, эндокриногиялық жүйе ауруларының диагностикасын зерделей отырып, ҚР құқықтық заңнамасы шеңберінде балаларға стационарлық көмекті ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру; барлық кәсіптік даму нысандарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 18
  • Жедел шұғыл медициналық көмек

    Балалардағы қауіпті жағдайлар кезінде шұғыл көмек алгоритмдерін пайдалана отырып, ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, пациентпен, оның айналасымен өзара іс-қимыл жасай отырып, ауырлығын, шок, ЖЖЖ, жарақаттану, ұстамалар кезінде көмек көрсету дағдыларын бағалауды жүргізу мүмкіндігімен ҚР заңнамасы шеңберінде ЖМКҚ жағдайында дағдыларды игеруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 12
  • Балалар инфекциялары

    Пәнді оқу барысында ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық шеңберінде әрекет ете отырып, ауырлығын бағалау, медициналық көмек көрсету, ерекше профилактика және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүргізу мүмкіндігі үшін баламен, ата-аналармен қарым-қатынас жасай отырып, жұқпалы аурулар кезінде медициналық көмек көрсету білімі мен дағдыларын қалыптастырады; кәсіби дамудың барлық түрлеріне белсенді қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Неонатология

    Пән ҚР-да неонатологиялық қызмет пен перинаталдық көмектің жұмысын ұйымдастыру білімін, іскерлігі мен дағдыларын; перинаталдық және неонаталдық кезеңнің физиологиясы мен патологиясын қалыптастырады.; бастапқы реанимациялық көмек көрсету, қарқынды және қолдаушы терапия, оттегі терапиясы, фототерапия, емдік гипотермия, инфузиялық терапия және (немесе) парентеральді тамақтану, бекітілген клиникалық хаттамаға сәйкес диагностика мен емдеуге сәйкес емдеу дағдыларын жетілдіруге негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар хирургиясы

    Балалар хирургиясының заманауи зерттеу әдістері мен емдеу әдістерін үйренеді. Балалардағы сирек кездесетін хирургиялық патологиялармен балаларды жүргізу негіздерін уйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Педиатриядағы қарқынды терапия

    Пәннің мақсаты-резиденттерде педиатриядағы анестезия мен қарқынды терапияның заманауи әдістерін түсінуге мүмкіндік беретін әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 12
  • Балалар фтизиатриясы

    Пән ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық шеңберінде балаларға фтизиатриялық көмекті ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастырады; пациенттермен, оның қоршаған ортамен өзара іс-қимыл жасай отырып, әлеуетті тәуекелдер мен дәлелді медицина деректерін ескере отырып, тиімді терапияны таңдай отырып, балалардағы туберкулездің әртүрлі нысандарын анықтау, диагностикалау, алдын алу дағдыларын қалыптастырады; кәсіби дамудың барлық нысандарына белсенді қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.
  • Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті
  • Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті
  • Дәлелді медицина тұрғысынан балалар жасындағы ауруларды диагностикалауға және емдеуге, оңалтуға және алдын алуға қабілетті. Паллиативтік көмек көрсету дағдыларын меңгерген.
  • Қауіп-қатерлерді бағалауға және жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті
  • Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде өз мамандығы бойынша әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істеуге қабілетті. Гендерлік зорлық-зомбылық белгілерін анықтай алады.
Top