Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01709 Ағылшын тілін меңгерген шығыс тілі мұғалімі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    "Тіл біліміне кіріспе" пәнінің мақсаты студенттердің жалпы тілдік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Тіл білімінің тарихы, типологиялық ағымдар және тілдерді бөлу ұғымдары. Тіл білімінің бағыттары және әлем тілдерінің бөлінуі туралы, жазудың пайда болуы туралы, фонетика, лексикология туралы білім. Пән студенттерді тіл ғылымының негізгі мәселелерімен, тілдік классификациямен таныстырады. Тілдік құбылыстардың мәнін ашуды және терминологияны меңгертуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс елдері

    Пәннің мақсаты - тілі оқытылатын Шығыс елдерін, олардың табиғаты, мәдениеті, қоғамдық ұйымдары, халқы, экономикасы, тілі және дәстүрлері туралы мәліметтерді зерттеу. Сондай-ақ, Шығыс аймақтар, провинциялар, тілдер және сөйлесушінің сөйлеу мәдениетін және қарапайым сұхбаттық мәтіндерін жете түсіну арқылы тіларалық қатынас мәселелері бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру дағдысына қол жеткізу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі негізгі шет тілі -1

    Пәнді игерудің мақсаты-шет тілін базалық деңгейде кезең-кезеңмен меңгеру, атап айтқанда студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде тұрмыстық және мәдени қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын игеру. Мазмұны: физиологияны, жүйке жүйесінің гигиенасын, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктерін, сенсорлық жүйелерді, эндокриндік бездердің физиологиясын, жыныстық тәрбиені, жас ерекшеліктерін, тірек-қимыл жүйесінің ерекшеліктерін, вегетативті жүйелерді оқып меңгереді. Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің тарихы

    Ағылшын тілінің тарихы – филология саласы маманының лингвистикалық білімін қалыптастыратын маңызды курстардың бірі. Бұл пән ағылшын тілінің шығу тегі мен дамуын, оның құрылымын, бір тіл тобының басқа тілдеріне ұқсастығын және оның қайталанбас ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ әдеби шығармалардың әдіс-тәсілдері арқылы, ағылшын тілінің дамуына үлкен үлес қосқан авторларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Негізгі негізгі шет тілі -2

    Бұл курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастыру, сондай-ақ өнімді және рецетивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс жасау үшін студенттерге қажетті білім беру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті — тілдің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалдық грамматика туралы тұтас-түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Лингвомәдениеттану

    Пәннің мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге дайындық қабілетін қалыптастыру болып табылады. Ұғымдар коммуникациясы. Мәдениет ұғымы. Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: белгілері, себептері, фазалары және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуі. Білім алушы осы және тағы басқа пәндік терминологиямен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ілгерлемелі шығыс тілі В2

    Бұл курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс жасау үшін студенттерге қажетті білім алу болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті-тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалды грамматика туралы тұтас түсінік қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті игеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Шығыс антикалық әдебиеті

    Мақсаты: ерте заманнан орта ғасырларға дейінгі Азия мен Африка әдебиеттерінің дамуындағы бастапқы кезеңнің ерекшеліктерін қарастыру, осы әдебиеттердің поэтикасының, стилистикасының және тілінің ерекшеліктерін анықтау. Шығыс әдебиеттерінің дамуындағы бастапқы кезең және әр әдебиет бойынша авторлық очерктер туралы білім. Ежелгі және ортағасырлық шығыс халықтарында жазбаша тілдің, әдеби жанрлардың, стилистикалық ерекшеліктер мен сюжеттік нұсқаның қалыптасуының бастапқы кезеңі, Шығыс әдебиеттеріне қатысты "ежелгі" және "орта ғасырлар" ұғымдарын анықтау және түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы

    "Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы" пәнін меңгерудің мақсаты орта кәсіптік білім берудің оқу бағдарламасында оқытылатын ағылшын тілінің грамматикалық материалының практикалық білімдерін бекіту, кеңейту және жетілдіру болып табылады. Ағылшын тілінің грамматикасын оқыту Практикалық, білім беру, тәрбиелік және кәсіби-педагогикалық мақсаттарды жан-жақты жүзеге асыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Базалық ағылшын тілі В1

    Пәннің мақсаты: В1 деңгейінде барлық негізгі компоненттерге сәйкес студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.Міндеттері: - тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыру; - сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал ету;-еркін диалогтық қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту; - студенттерді Оқытылатын тіл елінің, сондай-ақ Қазақстанның мәдениет элементтерімен таныстыру; - студенттерді ағылшын тіліндегі әдебиет үлгілерімен, сондай-ақ мерзімді басылымдармен таныстыру; - студенттерді мәтінді стилистикалық талдау элементтерімен таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ежелгі және ортағасырлық шығыс әдебиеті тарихы

    Біліктілік сипаттамасына сәйкес Шығыс тілдері бойынша маман-филологты іргелі даярлау университет түлегінен тек тілді ғана емес, зерттелетін елдің әдебиеті мен тарихының рөлі мен орнын да терең білуді талап етеді. Бұл пәннің мақсаты-Шығыс көркем әдебиетінің пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі даму барысы туралы жалпы түсінік беру. Әлемдік әдебиет ағымындағы Шығыс классикалық әдебиетінің рөлі мен орны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық өлшемдер

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді бүкіл өндіріс қызметкерлері үшін салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау қабілетіне теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары

    ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазіргі шығыс елдерінің жаңа әдебиеті

    Пәннің басты мақсаттарының бірі студенттерді қазіргі шығыс әдебиетімен таныстыру, ХХ ғасырдың екінші жартысында драматургия және ғылыми фантастика ретінде жаңа жанрлардың пайда болуы, түрлері мен бағыттары, әдеби қайраткерлер. Сондай-ақ, қазіргі Шығыс драматургиясы, театр өнерінің ерекшеліктеріне негізделген Шығыс театрының қалыптасу тарихы, даму жолдары, шығыс әдебиеті процесінде,қазіргі жазушылардың шығармаларындағы жаңа жанрлар, стильдер мен бағыттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Негізгі шет тілінің практикалық грамматикасы

    Пәннің мақсаты-студентті шет тілінің коммуникативтік сөйлеуін және қарапайым және күрделі сөйлемдерді құрастыруда оларды қолдану жолдарын үйрету, коммуникативтік-интермәдени құзыреттілік негіздерін және сөйлеу әрекеттің төрт түрін (тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым) қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушының базалық деңгейі толығымен қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі шығыс тіліндегі сөзжасам

    Мақсаты - тіл жүйесінде және өндіріс динамикасында сөзжасам бірліктері мен модельдерін талдаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, морфемдік, сөзжасам дағдыларын, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын дамыту, сөздердің грамматикалық кластары, олардың грамматикалық санаттары, сөз формасының жүйелері және олардың сөз өзгерту ережелері туралы ғылыми білімдерін тереңдету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • НШТ оқыту әдістемесі

    Пән мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. Унокқа дайындық, педагогикалық талдау және оқу пноцессінің рефлексиясы. Пәндік саланы оқыту әдістемесінің пәні мен проблемалары. Пәндік саланы оқыту мақсаттары. Мектептегі пән саласының құрылымы мен мазмұны. Пәндік саланы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын елдің тілінің тарихы

    «Оқытылатын елдің тілінің тарихы» пәнінің мақсаты - шығыс тілінің даму тарихын зерттеу және қалыптасу процестерімен танысу. Ежелгі Шығыс жазба ескерткіштері. Орта ғасырлардағы жазбаша ескерткіштер, олардың тілдік ерекшеліктері. Шығыс жазба ескерткіштері туралы ғалымдардың зерттеулері. Шығыс тілдерінің тарихын зерттеудегі қазіргі көзқарастар. Курсты аяқтағаннан кейін студент шығыс тілдерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі креативті экономика

    Креативті экономика негіздері. Білім беру саласындағы креативті экономиканың мазмұны мен рөлі. Білім беру саласындағы креативті экономиканың рөлі. Білім берудегі шығармашылық индустрия. Білім беру жүйесіндегі креативті қызметтердің халықаралық классификациясы. Педагогикалық қызметте шығармашылық ойлауды дамыту. Адами капитал креативті экономиканың даму факторы ретінде. Білім берудегі шығармашылық маркетинг. Экономикалық өсу факторы ретінде білімге инвестиция салу. Білім беру саласындағы шығармашылық кластерлер мен хабтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шет тілі

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсатқа арналған шығыс тілі С1

    Мақсаты-халықаралық дайындық моделін ескере отырып, С1 халықаралық стандартының жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби дайындық деңгейіне жақындау. Пәнді оқу барысында студенттер проблемалық сөйлеу жағдайларына бейімделеді, сөйлеу тақырыбы аясында шығыс тілі арқылы білдірілуі мүмкін білім беру мазмұнын таңдайды және оқушылардың қызығушылықтары мен тұлғааралық қатынастарын ескере отырып, оны оқу және сөйлеу жағдайларына, кәсіби мазмұнның әртүрлі тақырыптары бойынша қарым-қатынастың әртүрлі формаларына айналдырады, пікірталас ұйымдастыруды және жүргізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Кәсіби шығыс тілі

    Пәнді игеру мақсаттары: курстың негізгі мақсаты шет тілін (Шығыс) меңгеру, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Шығыс баспасөзіндегі медиа тілі

    Медиа-коммуникативтік білім ұғымдары. Ақпараттық өндіріс саласын дамыту. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: симптомдар, себептер, фазалар және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Дақыл айналымы; дақыл интеграциясы. Баспасөз тілінің стильдері, бұқаралық ақпарат құралының тілі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Арнайы ағылшын тілі

    "Арнайы ағылшын тілі" (LSP)оқу пәнін меңгерудің мақсаты: білім алушыларда жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру, бакалаврлардың кәсіптік қызметте шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілігін дамыту; өз елін халықаралық конференциялар мен симпозиумдарда көрсету, шетелдік ғылыми және анықтамалық кәсіби-бағдарланған әдебиеттермен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсатқа арналған ағылшын тілі

    Пәннің мақсаты: жоғары мектепте шетел тілін оқытудың кәсіби міндеттерін шешу қабілетін анықтайтын маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға талпыныс беру. Курстың мазмұны пәнаралық болып табылады және студенттердің дағдылары мен дағдыларын, оқытылатын шет тілі мен негізгі категориялары, шет тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі туралы білімдерін синтездеуге және біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілді әдебиет тарихы

    Бұл курста ағылшын әдебиетінің тарихы оның дамуының маңызды кезеңдерінде ұсынылған. Курс бағдарламасы студенттерді белгілі бір ғасырларда: Орта ғасырлардан ағарту дәуіріне, XIX ғасырдағы романтизм мен реализмнен ХХ ғасыр әдебиетіне дейінгі әдеби процестің ерекшеліктерімен таныстырады. Материалды ұсыну әдісі және курстың мазмұны негізінен университетте жүзеге асырылатын ағылшын әдебиеті тарихының бағдарламаларына сәйкес келеді. Курс ағылшын әдебиетінің тарихын өз бетінше зерттегенде де, оны оқытудың әртүрлі бағыттарындағы білім беру бағдарламаларында қолданғанда да өзекті болуы мүмкін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стилистика және риторика

    Пәнді оқу мақсаты: - курстың теориялық негіздерін меңгеру; стилистикалық дағдыларды меңгеру.Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру. Негізгі тезис және оның сөйлеу жұмысындағы орны. Композициялық-сөйлеу түрлері: баяндау, сендіру, хабарлау, пайымдау. Сыни талдау және дәлелдеу әдістері. Ғылыми сөйлеу мәдениеті. Тілдік және сөйлеу формасы туралы түсінік

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсатқа арналған шығыс тілі

    Пәннің мақсаты: ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздеріне сәйкес шет тілін үйрену және меңгеру. Мазмұны: Оқу және ғылыми академиялық байланыс. Академиялық қарым-қатынас этикасы. Оқытылатын шығыс тілінде академиялық хат алмасуды рәсімдеу және әзірлеу. Жазбаша және ауызша түрдегі ғылыми баяндамалардың стилистикасы. Құзыреттер: академиялық қарым-қатынас ортасында коммуникативтік құзыреттілікті жүзеге асыру; академиялық хат алмасуды жүргізу және оқытылатын шығыс тілінде ғылыми хабарламалармен сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Публицистикалық стиль

    Пәннің мақсаты-бұқаралық ақпарат құралдарында мәтіндерді дұрыс жазуға және қолдануға үйрету.(газеттер, журналдар, теледидар, плакаттар, буклеттер). Бұл пәнді оқу қажеттілігі студенттерді журналистік стильдің лексикалық, синтаксистік ерекшеліктерімен таныстыруға, стилистика саласындағы студенттердің тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, емле дағдыларын шоғырландыруға байланысты туындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Дипломатия мен экономика тілі

    Пәннің мақсаты екі түрлі ұғымды білдіру үшін қолданылатын дипломатиялық тілдің өрнектерін зерттеу. Біріншіден, бұл ресми дипломатиялық қатынастар жүргізілетін және халықаралық шарттар жасалатын тіл. Екіншіден, тілдегі саяси терминология-жалпы қабылданған дипломатиялық сөздікті құрайтын арнайы терминдер мен сөз тіркестерінің жиынтығы. Саяси лексика тілдің лексикалық жүйесінің бөлігі ретінде, онда қоғамның әлеуметтік құрылымы, дүниетанымдық көзқарастар, елдің қоғамдық өмірін ұйымдастырудың тәсілдері ерекше айқын көрінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Пәнді оқытуда АКТ және сандық білім беру ресурстарын қолданады;
  • Пәннің және пәнаралық сфераның негізгі заңдарының тұжырымдамалық және теориялық негіздерін түсінеді және интеграциялайды;
  • Білім алушылардың сыни ойлауын, шығармашылыққа ұмтылысын, бірлескен мәселелерді шешуді дамыту мақсатында ғылымдар жүйесіндегі пәннің қазіргі жағдайын, орны мен құндылықтарын талдайды;
  • Таңдалған пәндік мақсаттарға сәйкес білім жетістіктерін критериалды бағалауды және диагностиканы қолданады;
  • Ұжымдық іс-әрекетте, тұлғааралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыста коммуникативті құзыреттілікті көрсетеді;
  • Академиялық адалдық мәдениетін сақтай және түсіне отырып, меңгерілген ақпаратқа сүйеніп, білімді іс жүзінде қолданады;
  • Ғылым мен әдіснаманың соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, лингвистикалық заңдылықтарды дамытудың теориялық мәселелерін тұжырымдайды,академиялық жазу әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда, білімін жетілдіруге орынды қолданады;
  • Оқушының жеке дамуына ықпал ету, өмір бойы оқуға бағытталған білімді дамыту модельдерін көрсетеді;
  • Көркем шығармаларда бейнелік және көркем экспрессивтілік тудыру үшін қолданылатын тілдік құралдарды анықтайды, шығарманың идеялары мен пафосын ұлттық мүдделер тұрғысынан талдайды;
  • Оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттеріне, оқушылардың күтілетін нәтижелері мен физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес инновациялық технологияларды қолданады;
  • Белгілі бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіби ортада байланысқа түседі;әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген.
  • Өзінің идеялары мен іс-әрекеттеріне және басқалардың пікірлеріне қызығушылыққа негізделген сыни және жүйелі ойлауды дамытады;
Top