Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01709 Ағылшын тілі және бастауыш сынып мұғалімі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ағылшын тілін оқыту және бастауыш білім беру саласында әдістемелік дайындығы мен педагогикалық мәдениеті жоғары, жан-жақты дамыған бәсекеге қабілетті маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математика негіздері
Бастауыш мектептегі қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Жаратылыстану негіздері
Практикалық ағылшын тілі (В1-1)
Тіл біліміне кіріспе
Педагогика
Практикалық ағылшын тілі (В1-2)
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі сандық технологиялар
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Экология және өмір қауіпсіздігі
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу
Практикалық ағылшын тілі (В2-1)
Сауат ашу және жазуға үйрету технологиясы
Бастауыш мектепте жаратылыстану мен дүниетануды оқытудың әдістемесі
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту практикумы
Практикалық ағылшын тілі (В2-2)
-
3 Оқу жылы
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Практикалық ағылшын тілі (С1-1)
Математиканы оқыту әдістемесі
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Дарындылық психологиясы
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқу әдістемесін оқыту
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Зерттелетін тіл теориясының негіздері
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Бастауыш мектепте еңбекке баулу теориясы мен технологиясы
Баланы мектепке дайындау әдістемесі
Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
Бастауыш сыныптағы дене тәрбиесінің әдістемесі
Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту теориясы мен технологиясы
Практикалық ағылшын тілі (C1-2)
Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру сабақтастығы
-
4 Оқу жылы
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
TESOL қазіргі үрдістері
Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
Бастауыш мектепте музыка өнерін оқыту әдістемесі
Академиялық ағылшын тілі
Бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекеті
Білім беру: жаһандық көзқарас
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Шағын комплектілі бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
Елтану (Ұлыбритания, АҚШ)
Іс-әрекеттегі зерттеу
Бастауыш мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру деңгейінің мониторингі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық, кәсіби және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасты жүзеге асыру.
- Тиімді көшбасшылықтың заманауи тұжырымдамаларын, команда құру негіздерін, қарым-қатынас тиімділігінің шарттарын, көшбасшы рөліне үміткер білім беру ұйымы менеджерінің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен іс-әрекеттері мен тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолдану; басқару мәселелерін, персоналды басқару негіздерін талдауға, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіруге, оқу және басқа мәтіндерден қажетті ақпаратты алуға және қорытынды өнімді ұсынуға тұтас көзқарас дағдыларын меңгеру.
- Білім беру бағдарламаларының негізгі міндеттері мен білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес шет тілдерін оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін пайдалану. Білім беру қызметін жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында ағылшын тілін оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін пайдалануды бағалау. Білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін және пән саласының ерекшелігін көрсететін технологияларды пайдалана отырып, шет тілдерін оқыту процесін жобалау.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Пән саласының мазмұнын меңгеру, функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейіне мониторинг жүргізу, бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларының диагностикасын жүргізу, диагностика нәтижелерін талдау және бағалау.
- Жалпы тілдік құрылым туралы, сонымен қатар фонетикалық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды, оның ішінде әр түрлі сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде оқытылатын тілдің стилистикалық ерекшеліктерін көрсету.
- Тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерін қою, тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін таңдау, тәрбие процесін жобалау, іске асыру, бағалау және түзету, оқушылармен қарым-қатынас құру, сынып жетекшісінің құжаттамасын жүргізу, теориялық білімді практикада қолдану.
- Бастауыш білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды қамтамасыз ететін сабақтарды талдау, құжаттаманы жүргізу, кабинетте пәндік-дамыту ортасын құру, педагогикалық тәжірибені жүйелеу және бағалау және оқытуда білім беру технологияларын пайдалану, бастауыш білім беру саласындағы зерттеу және жобалау қызметіне қатысу.
- Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Компьютерлік телекоммуникацияларды қолдана отырып, оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды жасау. Оқушылардың әртүрлі топтарымен қашықтықтан оқытудың формаларын, әдістері мен әдістемесін анықтау, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгеру. Дайын электронды құралдарды қолдана отырып, оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастыру. Кәсіби қызметте қашықтықтан оқытудың заманауи әдістерін қолдану.
- Терминологиялық аппараттың бірліктерін ажырату және лингвистикалық және педагогикалық ғылымдарды зерттеу әдістерін қолдану. Оқушыларды зерттеу әрекетінде қолдауды ұйымдастыру, оқушылардың белсенділігі мен бастамашылығын, дербестігін қолдау, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
- Баланы мектепке дайындау процесін ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен әдістемелерді, баланың мектепке дайындығына мониторинг жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін меңгеру және кәсіби қызметте қолдану.
- Табиғи, техногенді және әлеуметтік текті ТЖ жағдайларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи теориялары мен тәжірибелерін білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра білу. Салауатты өмір салтының негіздерін білу; арнайы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті, денсаулықты сақтау және кәсіби аурулардың алдын алу үшін дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін пайдалану, бастауыш мектепте дене тәрбиесінің әдістемесін меңгеру.
- Педагогиканың негізгі ережелері, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшеліктері мен негізгі принциптері, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындау, әртүрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану, жалпы білім беру ұйымдары, оның ішінде шағын жинақталған мектептер жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру: тәрбиелік, оқу, пәндік, мәдени және бос уақытты өткізу.
- Ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қабылдау, түсіну, сондай-ақ көп аспектілі талдау дағдыларын, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру. Ағылшын тіліндегі нақты қарым-қатынас жағдайында коммуникативті мақсаттарға жету үшін тілдік құралдарды қолдану.