6B01709 Ағылшын тілі және бастауыш сынып мұғалімі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ағылшын тілін оқыту және бастауыш білім беру саласында әдістемелік дайындығы мен педагогикалық мәдениеті жоғары, жан-жақты дамыған бәсекеге қабілетті маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Математика негіздері
Пән мектеп математикасындағы сан ұғымының дамуымен, сандарға арифметикалық амалдар жасаудың заңдылықтарымен және шамалардың өлшем бірліктері арасындағы қатынастармен танысуға және математика негіздерінің теориялық білімдерін терең меңгеруге, оны практикалық дағдыларға айналдыру, сондай-ақ математикалық түсініктерді зерттеуге және талдауға бағытталған. Пәннің мақсаты – өмірлік практикалық мәселелерді шешу үшін математикалық білімдер жүйесіне ие функционалды сауатты тұлғаны қалыптастырудың негізін қалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектептегі қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пән қазіргі қазақ (орыс) тілінің дыбыс жүйесін, тіл дыбыстардың жасалуын, фонетикалық заңдылықтарды; сөз мағынасы түрлерін; қазақ (орыс) тілінің морфологиялық және сөзжасамдық жүйесін, туынды сөздердің жасалу тәсілдерін меңгертуге, сөз формалары, сөз топтары мен сөз таптарының негізгі белгілерін айыра білуге, сөз таптарына тән лексика-грамматикалық белгілерді, сөз таптарының семантикалық түрлері мен синтаксистік қызметтерін саралау жөнінде жүйелі ғылыми-теориялық білім беруге; сөз тіркесі түрлеріне, сөйлемнің құрамы мен мүшелеріне, сөйлемді құрылысына қарай талдай білуге; салалас және сабақтас, көп құрамды құрмалас сөйлем түрлерін, жасалу жолдарын, құрмалас сөйлемдердегі тыныс белгілерінің қолданылуын, мәтіннің құрылымдық ерекшеліктерін меңгертуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жаратылыстану негіздері
Пәннің мақсаты: қазіргі әлемнің табиғи-ғылыми бейнесі және жаратылыстану әдістері туралы білімдерін дамыту; табиғат туралы көрінісіне, инженерия мен технологияның дамуына шешуші әсер еткен жаратылыстанудың маңызды идеялары мен жетістіктерімен танысу; «Жаратылыстану» курсын оқытқан кезде өсімдіктер мен жануарлар әлемі, табиғат заңдылықтары туралы білімді, және тірі және жансыз табиғатты зерттеу әдістері мен технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Практикалық ағылшын тілі (В1-1)
Пәннің мақсаты – күнделікті, оқу, ғылыми және кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану үшін қажетті В1-1 (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) төмен емес шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің міндеттері - күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлесім дағдыларын дамыту; сондай-ақ көрсетілген коммуникативті құзіреттілік деңгейі шегінде ауызша және жазбаша сөйлеуде сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдылар мен әлеуметтік-мәдени сананы қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл біліміне кіріспе
Аталған пән тілдің өмір сүруінің философиялық, әлеуметтік және психологиялық негіздерін қамтамасыз етуге бағытталған; студенттерді қазіргі тіл білімінің мәселелері ауқымымен таныстырады, олардың тіл фактілерін түсінуге ғылыми және шығармашылық көзқарастарын қалыптастырады; лингвистиканың санаттық аппаратын меңгертеді; студенттер арасында филологиялық білім мен дағды жүйесін; студенттердің танымдық белсенділігіне жағдай жасау және филологиялық талдау тәжірибесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Практикалық ағылшын тілі (В1-2)
Аталған курстың мақсаты - студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Коммуникативтік құзыреттілік шеңберінде интегративті негізде тілдік, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктер қалыптасады, оқушылардың шет тілі бойынша лингвистикалық білімін дамыту, тілдің базалық білімдерін бекіту, студенттердің коммуникативті дағдылар мен шет тілімен байланысты танымдық дағдылар деңгейін арттыру. Пән В1-2 деңгейінен төмен емес шет тілін білудің әлеуметтік жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға арналған (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес). Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, бағдарламада белгіленген бағыттар бойынша тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу
Пән әдебиет теориясы мен тарихының және мәдениеттің негіздері, қазіргі ғылыми ақпаратқа негізделген балалар әдебиеті саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін түсіну мен шешу туралы білім қалыптастыруға; студенттерге отандық және шетелдік әдебиеттану мен мәдениеттанудың негізгі мектептері мен бағыттары туралы білім беруге; бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын әлеуметтендірудегі әдебиет пен мәдениеттің маңыздылығын түсіндіруге, балаларға арналған шығармаларды мәнерлеп оқу негіздерін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Практикалық ағылшын тілі (В2-1)
Практикалық ағылшын тілі B2-1 базалық курсы оқытылатын шет тілі бойынша өз бетінше білімдерін көрсете отырып, әлеуметтік жеткілікті деңгейді қалыптастыруға арналған, кәсіби білімдерін тереңдету, нормалық айтылу дағдыларын жетілдіру, коммуникативтік құзыреттілік пен өнімді ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, В2 деңгейінде сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, абстрактілі және нақты тақырыптар бойынша, оның ішінде жоғары мамандандырылған тақырыптар бойынша күрделі мәтіндердің мазмұнын түсіну қабілетіне қол жеткізеді, ауызша және жазбаша нысанда, оқытылатын тілге негізделген материалды және әлеуметтік-мәдени білімдер мен тілдердің жалпы еуропалық анықтамалық жүйесі жүйесінде В2 деңгейінде шет тілі дискурсын ұйымдастыру туралы білімді меңгереді; оқығанын айта біледі, оқығанның негізгі идеясын тұжырымдай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауат ашу және жазуға үйрету технологиясы
Пән студенттерде сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесіндегі балама процестер туралы түсінік қалыптастыруға; осы саладағы инновациялық технологиялармен танысу, алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені жинақтау, талдау, сонымен қатар ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тарату және педагогикалық қызметке енгізу қабілетін қалыптастыруға; тілді оқыту мен сауаттылық саласындағы инновациялық және балама процестердің сипатын, мазмұнын, механизмдері мен өлшемдерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте жаратылыстану мен дүниетануды оқытудың әдістемесі
Бұл пән оқушылардың бастауыш мектепте жаратылыстану және дүниені тану әдістемесі туралы білімдерін дамыту, экологиялық мәдениетін қалыптастыру, табиғатқа ұқыпты қатынасты тәрбиелеу, адамгершілік, экологиялық міндеттерді жүзеге асыру т.б. білім беру, сондай-ақ осы курсты оқу нәтижесінде студенттер бастауыш мектепте жаратылыстану циклінің пәндері бойынша оқу сабақтарын өткізудің мазмұнын, формаларын, әдістері мен құралдарын таңдауды үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту практикумы
Бұл пән өзінің техникалық жабдықталуына сәйкес студенттің оқу-танымдық белсенділігін арттырудың әртүрлі жолдарын қарастыруға, сонымен қатар математика сабағында оқушыларға берілген есептерді шешу үшін практикалық сабақтарды өткізу әдістемесін жетілдіруге бағытталған. Сонымен қатар, оқушылардың интеллектуалдық қабілетін дамытуға ықпал ететін сабақтарды өткізу жолдары мұғалімнің өзіне лайықты тапсырмаларды таңдауда үлкен дайындық жұмыстарын ұйымдастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Практикалық ағылшын тілі (В2-2)
Бұл курстың мақсаты - В2 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және оқытылатын тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, әртүрлі құбылыстарға тереңірек үңіліп, коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, менталитет пен мәдениет; оны төл мәдениеттің мағыналық және құндылықтар жүйесімен салыстыру; идиоматикалық сөз тіркестерін орынды қолдана отырып, болашақ мамандық аясында сұхбат, диспут, пікірталас жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеу. Курстың соңында студент: жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіруге қажетті сөйлеу құралдарын меңгереді, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлейді - дискурсивті эссе жазу, т.б. логикалық қорытындылар арқылы - дыбыс жазбасында бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдау (ана тілінде сөйлеу), оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіреді, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесу барысында үйреніп жатқан тілін еркін түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Пән студенттерге бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері, тиімді әдіс-тәсілдер, технологиялар, стратегиялар, техникалар және ерекшеліктері туралы білімді меңгертуге бағытталған. Пәнді меңгеру аясында студенттер бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытудың психологиялық-педагогикалық, әдеби және әдістемелік оқыту негіздерімен танысады. Студенттер қазақ (орыс) тілі сабақтарын жоспарлау, оқушының оқу материалын меңгертудің тиімді жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Практикалық ағылшын тілі (С1-1)
Бұл курстың мақсаты - С1 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және идиоматикалық сөздерді орынды қолдана отырып, тарихты тереңірек түсіне отырып, сұхбат жүргізу, болашақ мамандығының аясында пікірталас жүргізу арқылы коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру; С1 деңгейінен төмен емес шет тілін меңгеру деңгейінде оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеу (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес). Негізгі міндет – арнайы кәсіби мақсаттағы шетел тілін қарым-қатынас жасау дағдыларын одан әрі дамытады, шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде меңгереді, өз ойын еркін жеткізеді, күрделі тақырыптарды ауызша және жазбаша нысанда баяндау дағдыларын қалыптастырады. Аталған арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі білім берудің мәдениетаралық, ғылыми-кәсіби және прагматикалық бағыттылығын тереңдету, коммуникацияның арнайы-кәсіптік саласы мен сөйлеу тақырыптары аясында студенттерде кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру, жан-жақты білімге қол жеткізу, оқытылатын негізгі шет тілін еркін меңгеру, оны кәсіби қызметте және қарым-қатынаста икемді және тиімді қолдану болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Бұл пән кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың заманауи талаптарын іс жүзінде қолдана алатын, оларды математиканы оқыту үдерісінде тәрбиелейтін және дамытатын бастауыш сынып мұғалімін дайындауға бағытталған. Математиканы оқыту әдістемесі әртүрлі типтегі оқу орындарында математиканы оқытудың мақсаттарын, мазмұнын, құралдарын, формалары мен әдістерін әзірлеумен айналысады. Сондай-ақ, бастауыш математикалық білімнің негізгі мазмұны мен математиканы оқытудағы сыныптар, циклдар мен деңгейлер бойынша кіші жастағы оқушылардың құзыреттілігіне қойылатын талаптарды (пәндік, коммуникативті, ақпараттық есептерді шешу) қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Пән студенттердің кәсіби-әдістемелік рефлексияның қажетті деңгейін қамтамасыз етуге және шет тілдерін оқу/оқытудағы өз тәжірибесіне сүйенуге мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттіліктерін дамытуға, сондай-ақ студенттердің әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, сонымен қатар орта мектепте шет тілі сабағын заманауи тұтынушы талаптарына сай жүргізеді, кәсіби іс-әрекеттегі проблемалық педагогикалық жағдаяттарын, сонымен қатар ғылыми қызметті жүзеге асыру қабілеті мен дайындығын шешеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дарындылық психологиясы
Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқу әдістемесін оқыту
Пән бастауыш мектептегі әдеби оқудың негізгі дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру аясында студенттер бастауыш мектепте әдеби оқуды оқытудың психологиялық-педагогикалық, әдеби және әдістемелік оқыту негіздерімен танысады. Пән әдеби оқу сабағындағы алуан түрлі жанрларды оқытудағы сыныптық және сыныптан тыс әдістемелер жайлы білім кешенін қалыптастырады. Пән аясында студенттер оқушылардың оқудағы қабілеттерін дамытуға бағытталған әдеби оқу сабақтарын құрастыруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пән студенттерде қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық, ашықтық сияқты базалық құндылықтарды қалыптастыру; өмір бойы білім алу, көркемдік білім беру және эстетикалық тәрбие беру, Қазақстанның және бүкіл әлемнің рухани және материалдық мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде оқушылардың жеке басын қалыптастыру мен дамытудың тиімді құралы болып табылатын бейнелеу өнері әлемімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттелетін тіл теориясының негіздері
Аталған пән эволюциялық когнитивтік процестің күрделі мәні болып табылатын шетелдік лингвомәдени жүйемен танысу арқылы тілдік және тұжырымдамалық әмбебаптарды игеруге, белгілі бір тілдік материалда ғылыми талдау мен зерттеу әдістерін көрсетудің оқытылатын әдістерін игеруге, шет тілінің даму кезеңдерін зерттеу негізінде лингвистикалық, лингвомәдени құзыреттіліктерді қалыптастыруға, ғасырлар бойы дамудың нәтижесінде қалыптасқан оқытылатын тілдің қазіргі жүйесін меңгертуге негізделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте еңбекке баулу теориясы мен технологиясы
Пән студенттерде көркемдік-технологиялық білімнің, кеңістіктік-образдық, шығармашылық ойлаудың негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаның қалыптасуының негізі ретінде рухани-адамгершілік мәдениетті дамытуды қарастыруға бағытталған. Сондай-ақ студенттер бастауыш сыныптағы пән бағдарламасының мазмұнына сәйкес әртүрлі көркемдік-шығармашылық әрекетті орындату әдістемесін, сабақ барысында іске асырылатын көркемдік шығармашылық әрекеттің негізгі үш түрі: құрылымдау, бейнелеу және сәндеу әрекеттерін іске асыруды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Баланы мектепке дайындау әдістемесі
Пән балаларды мектепке даярлаудың теориялық негіздерін оқып-үйренуге, баланың мектепке психологиялық дайындығының басты компоненттерін меңгеруге, баланы мектепке дайындаудағы ата-аналардың рөлі, отбасында баланың табысты оқуына жағдай жасалуы туралы білімді қалыптыруға, баланың танымдық процестері мен қоршаған ортаға танымдық қарым-қатынасының даму деңгейінің ерекшеліктері және бастауыш мектеп оқушыларына ғылымға негізделген жүйелі, ұйымдастырылған білім берумен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш сыныптағы дене тәрбиесінің әдістемесі
Пән дене шынықтыру-спорттық іс-әрекет процесінде объективті заңдылықтарды, олардың байланысы мен қатынасын зерделеуге; оқушылардың сабақта оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі құралдарын, әдістері мен нысандарын пайдалану дағдыларын игеруге, оқу пәнінің ерекшеліктерін, оқушылардың жасын және дайындық деңгейін ескере отырып сабақтар құруға, бастауыш сынып оқушыларына сабақ беру барысында денені салауатты шынықтыруға, спорттық-спецификалық қозғалу дағдылары мен дене (физикалық) қабілеттерін игеруге бағытталған дене шынықтырудың негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту теориясы мен технологиясы
Пән бастауыш сынып оқушыларының күнделікті өмірде ақпараттық технологияларды қолдана білуі мақсатында ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер бастауыш сынып оқушыларын қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану үшін компьютерлік құрылғы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, Интернет желісінде жұмыс істеу, есептеу ойлауы, робототехника мәселелері бойынша біліммен, дағдылармен қамтамасыз етуді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Практикалық ағылшын тілі (C1-2)
Курстың негізгі мақсаты – арнайы кәсіби мақсатта шет тілінің қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамыту, оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеру, өз ойын еркін жеткізу дағдылары, күрделі тақырыптарды егжей-тегжейлі баяндау, ауызша және жазбаша, композициялық және лингвистикалық тұрғыдан күрделі барлық типтегі мәтіндерді еркін түсіну. Бұл арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі – оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын тереңдету, студенттердің болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту, күрделі тақырыптарды түсінікті егжей-тегжейлі ауызша баяндау дағдыларын, жеке ережелерді әзірлеу, ойлар мен пікірлерді нақты тұжырымдау, кез келген әңгімені жылдам қарқынмен белсенді қолдау, шет тілін меңгеру деңгейі кемінде С1 (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) ана тілінде сөйлеушінің сөзін еркін түсіну. Курстың соңында студент: ситуациялық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттің адекватты білдірілуіне қажетті сөйлеу құралдарын меңгеруі, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеу - дискурсивті эссе жазу, т.б. логикалық қорытындылар арқылы - дыбыс жазбасында (ана тілінде сөйлейтін) бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдауы, оларды нақты логикалық құрылымы бар келісілген өзекті мәтінге біріктіруі, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесуде ана тілінде сөйлесушіні түсіне білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру сабақтастығы
Пән мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығы, баланың мектепте жүйелі білімін алуға дайындығын анықтау және үздіксіз білім беру мазмұны тұжырымдамасын қарастыруға (Л.С. Выготский, Д. Б. Эльконин, Э. Эриксон, Дж. Пиаже және қазіргі педагогтер мен психологтар) және балаларға мектепке дейінгі білім беру бағдарламалары мен бастауыш сыныпта оқытылатын пәндердің үлгілік оқу бағдарламаларына талдау жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Аталған курс ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі бөлімдері бойынша теориялық базаны дамытуға, сонымен қатар ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы, оның ерекше қасиеттері мен қызмет ету заңдылықтары туралы қазіргі заманғы идеялармен танысуға бағытталған. Білім алушыларға қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының жан-жақты сипаттамасы беріледі. Олар қазіргі грамматиканың мәселелерімен және тілдік материалды теориялық талдау әдістемесімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
TESOL қазіргі үрдістері
Аталған курс білім беру кеңістігіндегі (көптілділік) Қазақстан Республикасының тіл саясаты саласындағы, сондай-ақ шет тілдерін меңгеру саласындағы бірыңғай еуропалық стандартты енгізудегі қазіргі тенденциялар туралы ақпаратты қамтиды. Студенттерде қазіргі кезеңдегі тіл саясатының негізгі бағыттары, шет тілді қоғамдағы қазіргі тенденциялар, сонымен қатар оның оқу-тәрбие үрдісіндегі көрінісі туралы түсініктерді меңгереді. Олар тілдік процестердің интеграциясы және әлем тілдерінің даму және таралу динамикасы туралы толық түсінікке ие болады, алған білімдерін TESOL бойынша кәсіби қызметінде қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи ережелері мен әдістері туралы, жиынтық және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы және оқушылардың оқу-танымдық белсенділігін, олардың шығармашылық және зерттеу саласын, оқу еркіндігі мен ғылыми ақпарат ағынына бағдарлануын қалыптастыру, дамыту үшін жағдайлар мен мүмкіндіктер жасау жолдарын анықтауға, білімдерін бақылауға арналған тапсырмаларды жобалау ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте музыка өнерін оқыту әдістемесі
Бұл пән студенттердің бастауыш мектепте музыка сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру мәселелерін зерттеуге, бастауыш сыныптағы білім алушылардың музыка бойынша негізгі білімі мен біліктерін, музыкалық іс-әрекеттерінде шығармашылық пен өз ойын жеткізу және қарым-қатынас жасау тәсілдерін меңгеру, ұлттық және жалпыадамзаттық мәдениеттің адамгершілік-эстетикалық құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды меңгеруге, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің музыкалық өнер арқылы оқушылардың адамгершілік және эстетикалық тәрбиесін жүзеге асыруға кәсіби дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық ағылшын тілі
Пән студенттерді сөйлеудің ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыруға; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерделеуге; олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы идеялар негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыруға; академиялық ортада коммуникацияның негізгі принциптерін игеруге бағытталған. Курс аясында: оқу эссесі, ғылыми мақала, реферат (рецензия), курстық жұмыс, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация секілді жанрлардың ерекшеліктері талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекеті
Пән студенттер бастауыш сынып оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру және ерекшеліктерін зерттеуге, сондай-ақ қарапайым әрекеттік жоба, құрылымдық жобалар, ойын жобалар, саяхаттық жобалар т.б. жоба түрлерін ажыратуға, жобаның негізгі кезеңдері болып табылатын жобаның тақырыбын таңдау, жоба мақсаты мен негізгі міндеттерін шешу, өзбетіндік жұмыс арқылы жоба міндеттерін орындау, алынған нәтижелер негізінде есеп беру, талдау, қорытындылау, жобаны қорғау алгоритмдерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру: жаһандық көзқарас
Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын комплектілі бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
Пән шағын комплектілі бастауыш мектеп жағдайындағы оқу, оқу-тәрбие процесін жобалау мен ұйымдастырудың педагогикалық негіздерін меңгеруге, шағын комплектілі бастауыш мектептегі сабақтардың ерекшеліктерін, пәндерді оқыту нәтижелерін бақылау және диагностикалау жолдарын қарастыруға, сабақ кестесін құру технологиясын меңгеруге, шағын комплектілі бастауыш мектеп оқушыларының сабақтағы іс-әрекетін ұйымдастыру ерекшеліктерін, шағын комплектілі бастауыш мектеп оқушыларының өздік жұмыстарын ұйымдастыру жолдарын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Елтану (Ұлыбритания, АҚШ)
Курстың мақсаты- студенттерге оқытылатын тілдің елі туралы тұтас түсінік беру, оларды оқытылатын тілдің елі туралы, оның ішінде тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени-гуманитарлық білімдер жиынтығымен және әлеуметтік ақпаратпен қамтамасыз ету. Курстың міндеттері: студенттердің саяси мәдениет негіздері, демократия дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, оқытылатын тіл елінің мәдени дәстүрлері туралы білімдерін; Қазақстан Республикасында болып жатқан процестерге өзара ұқсастықтар жасау; ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі дағдыларын қалыптастыратын аймақтық ақпаратты алу мақсатында зерттелетін тіл елінің мерзімді басылымдарымен, энциклопедиялық сөздіктермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іс-әрекеттегі зерттеу
Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
Пән студенттерге оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізуге, балалардың шығармашылық ізденушілік әрекеттерін дамытуға, балалардың негізгі және қолданбалы ғылымдарға қызығушылығын оятуға (әлемнің ғылыми бейнесімен танысуға) үйрете алатын кәсіби білікті, шығармашылық белсенді маман дайындауға бағытталған. Сондай-ақ, студенттер бастауыш сынып оқушыларын аналитикалық ойлау қабілеттерін дамытуға, зерттеу әдістерін меңгертуге, оларды қолдана алуға баулуға, зерттеу жұмыстарын рәсімдеу негіздерін меңгеруге, қорғап, дәлелдей алуға үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру деңгейінің мониторингі
Пән бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін олардың сыртқы ортамен қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгермелі өмірге бейімделуінің шарты, оқушылардың жеке бас қабілеттері мен әлеуметтік дағдыларын дамыту, қатысымдық, ақпараттық, проблемалардың шешімін табу құзыреттіліктерін игертуге бағытталған. Сондай-ақ студенттер бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық мазмұнын: оқу, жазу сауаттылығы, жаратылыстану ғылымындағы сауаттылығы, математикалық сауаттылық, компьютерлік сауаттылық, денсаулық мәселесіндегі сауаттылық, құқықтық сауаттылық сияқты құзыреттіліктерді қалыптастырудың әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық, кәсіби және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасты жүзеге асыру.
- Тиімді көшбасшылықтың заманауи тұжырымдамаларын, команда құру негіздерін, қарым-қатынас тиімділігінің шарттарын, көшбасшы рөліне үміткер білім беру ұйымы менеджерінің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен іс-әрекеттері мен тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолдану; басқару мәселелерін, персоналды басқару негіздерін талдауға, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіруге, оқу және басқа мәтіндерден қажетті ақпаратты алуға және қорытынды өнімді ұсынуға тұтас көзқарас дағдыларын меңгеру.
- Білім беру бағдарламаларының негізгі міндеттері мен білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес шет тілдерін оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін пайдалану. Білім беру қызметін жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында ағылшын тілін оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін пайдалануды бағалау. Білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін және пән саласының ерекшелігін көрсететін технологияларды пайдалана отырып, шет тілдерін оқыту процесін жобалау.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Пән саласының мазмұнын меңгеру, функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейіне мониторинг жүргізу, бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларының диагностикасын жүргізу, диагностика нәтижелерін талдау және бағалау.
- Жалпы тілдік құрылым туралы, сонымен қатар фонетикалық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды, оның ішінде әр түрлі сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде оқытылатын тілдің стилистикалық ерекшеліктерін көрсету.
- Тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерін қою, тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін таңдау, тәрбие процесін жобалау, іске асыру, бағалау және түзету, оқушылармен қарым-қатынас құру, сынып жетекшісінің құжаттамасын жүргізу, теориялық білімді практикада қолдану.
- Бастауыш білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды қамтамасыз ететін сабақтарды талдау, құжаттаманы жүргізу, кабинетте пәндік-дамыту ортасын құру, педагогикалық тәжірибені жүйелеу және бағалау және оқытуда білім беру технологияларын пайдалану, бастауыш білім беру саласындағы зерттеу және жобалау қызметіне қатысу.
- Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Компьютерлік телекоммуникацияларды қолдана отырып, оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды жасау. Оқушылардың әртүрлі топтарымен қашықтықтан оқытудың формаларын, әдістері мен әдістемесін анықтау, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгеру. Дайын электронды құралдарды қолдана отырып, оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастыру. Кәсіби қызметте қашықтықтан оқытудың заманауи әдістерін қолдану.
- Терминологиялық аппараттың бірліктерін ажырату және лингвистикалық және педагогикалық ғылымдарды зерттеу әдістерін қолдану. Оқушыларды зерттеу әрекетінде қолдауды ұйымдастыру, оқушылардың белсенділігі мен бастамашылығын, дербестігін қолдау, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
- Баланы мектепке дайындау процесін ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен әдістемелерді, баланың мектепке дайындығына мониторинг жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін меңгеру және кәсіби қызметте қолдану.
- Табиғи, техногенді және әлеуметтік текті ТЖ жағдайларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи теориялары мен тәжірибелерін білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра білу. Салауатты өмір салтының негіздерін білу; арнайы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті, денсаулықты сақтау және кәсіби аурулардың алдын алу үшін дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін пайдалану, бастауыш мектепте дене тәрбиесінің әдістемесін меңгеру.
- Педагогиканың негізгі ережелері, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшеліктері мен негізгі принциптері, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындау, әртүрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану, жалпы білім беру ұйымдары, оның ішінде шағын жинақталған мектептер жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру: тәрбиелік, оқу, пәндік, мәдени және бос уақытты өткізу.
- Ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қабылдау, түсіну, сондай-ақ көп аспектілі талдау дағдыларын, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру. Ағылшын тіліндегі нақты қарым-қатынас жағдайында коммуникативті мақсаттарға жету үшін тілдік құралдарды қолдану.