Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01709 Ағылшын тілі және бастауыш сынып мұғалімі в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық, кәсіби және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасты жүзеге асыру.
  • Тиімді көшбасшылықтың заманауи тұжырымдамаларын, команда құру негіздерін, қарым-қатынас тиімділігінің шарттарын, көшбасшы рөліне үміткер білім беру ұйымы менеджерінің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен іс-әрекеттері мен тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолдану; басқару мәселелерін, персоналды басқару негіздерін талдауға, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіруге, оқу және басқа мәтіндерден қажетті ақпаратты алуға және қорытынды өнімді ұсынуға тұтас көзқарас дағдыларын меңгеру.
  • Білім беру бағдарламаларының негізгі міндеттері мен білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес шет тілдерін оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін пайдалану. Білім беру қызметін жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында ағылшын тілін оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін пайдалануды бағалау. Білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін және пән саласының ерекшелігін көрсететін технологияларды пайдалана отырып, шет тілдерін оқыту процесін жобалау.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Пән саласының мазмұнын меңгеру, функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейіне мониторинг жүргізу, бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларының диагностикасын жүргізу, диагностика нәтижелерін талдау және бағалау.
  • Жалпы тілдік құрылым туралы, сонымен қатар фонетикалық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды, оның ішінде әр түрлі сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде оқытылатын тілдің стилистикалық ерекшеліктерін көрсету.
  • Тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерін қою, тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін таңдау, тәрбие процесін жобалау, іске асыру, бағалау және түзету, оқушылармен қарым-қатынас құру, сынып жетекшісінің құжаттамасын жүргізу, теориялық білімді практикада қолдану.
  • Бастауыш білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды қамтамасыз ететін сабақтарды талдау, құжаттаманы жүргізу, кабинетте пәндік-дамыту ортасын құру, педагогикалық тәжірибені жүйелеу және бағалау және оқытуда білім беру технологияларын пайдалану, бастауыш білім беру саласындағы зерттеу және жобалау қызметіне қатысу.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Компьютерлік телекоммуникацияларды қолдана отырып, оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды жасау. Оқушылардың әртүрлі топтарымен қашықтықтан оқытудың формаларын, әдістері мен әдістемесін анықтау, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгеру. Дайын электронды құралдарды қолдана отырып, оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастыру. Кәсіби қызметте қашықтықтан оқытудың заманауи әдістерін қолдану.
  • Терминологиялық аппараттың бірліктерін ажырату және лингвистикалық және педагогикалық ғылымдарды зерттеу әдістерін қолдану. Оқушыларды зерттеу әрекетінде қолдауды ұйымдастыру, оқушылардың белсенділігі мен бастамашылығын, дербестігін қолдау, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
  • Баланы мектепке дайындау процесін ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен әдістемелерді, баланың мектепке дайындығына мониторинг жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін меңгеру және кәсіби қызметте қолдану.
  • Табиғи, техногенді және әлеуметтік текті ТЖ жағдайларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи теориялары мен тәжірибелерін білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра білу. Салауатты өмір салтының негіздерін білу; арнайы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті, денсаулықты сақтау және кәсіби аурулардың алдын алу үшін дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін пайдалану, бастауыш мектепте дене тәрбиесінің әдістемесін меңгеру.
  • Педагогиканың негізгі ережелері, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшеліктері мен негізгі принциптері, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындау, әртүрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану, жалпы білім беру ұйымдары, оның ішінде шағын жинақталған мектептер жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру: тәрбиелік, оқу, пәндік, мәдени және бос уақытты өткізу.
  • Ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қабылдау, түсіну, сондай-ақ көп аспектілі талдау дағдыларын, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру. Ағылшын тіліндегі нақты қарым-қатынас жағдайында коммуникативті мақсаттарға жету үшін тілдік құралдарды қолдану.
Top