6B01403 Кәсіптік оқыту в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру үдерісін жаңғырту, коммуникативтік мәдениет пен толеранттылықты дамыту жағдайында еңбек нарығында сұранысқа ие жаңа формациядағы Кәсіптік оқыту саласы бойынша білім беру бакалаврларын дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Инженерлік және компьютерлік графика
Жұмыс сызбаларын таңдауға, сызбалар мен эскиздер арқылы техникалық ойды дұрыс көрсетуге үйретеді. Арнайы пәндерді меңгеру барысында инженерлік графиканы қолданатын арнайы жабдықтауды үйретеді. Жұмыс сызбаларын құрастыру мен сызбалардың жобаларын қолданады, бөлшектердің эскиздерін, техникалық суреттері мен қарапайым сызбаларын компьютерде орындайды. Объектілердің графикалық жобаларымен схемаларды ұсыну барысында нормативтік-техникалық құжаттаманы сараптайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызу және сызба геометриясы
Сызба геометриясының элементтерін, екі өлшемді геометриялық аппараттың құрылымы мен оқыту процесінде геометриялық объектілердің қасиеттерін зерттеу үшін қажетті алгоритмдер жиынтығын әзірлейді. Суреттермен байланысты қазіргі заманғы жабдықтардың түрлерін жіктеп, сурет, эскиз, сызбалар ретінде пайдалануын қадағалайды. Сызбаларды құру, оқу, жобалау, құрастыру түрлі объектілерді пайдалану саласында теориялық білімді қамтамасыз ететін маңызды міндеттерді сыни талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдар технологиясы
Зерттелетін материалдардың табиғаты мен қасиеттерін қарастырады. Өндіріс және пайдалану барысында әртүрлі факторлардың әсер етуінен материалдарда болып жатқан құбылыстардың физикалық мәнін бағалайды. Машина бөлшектерінің жарамдылығы мен беріктігін қамтамасыз ету үшін материалдарды беріктендірудің әртүрлі тәсілдерін қолданудың тәуелділігін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы (сала бойынша)
Қазіргі уақытта өндірісте қолданылатын негізгі конструктивтік материалдардың атауын есте сақтауға, сондай-ақ материалдардың табиғаты мен қасиеттерін тану үшін қажетті өндірістің тиімді технологиялық процестерін анықтауға ықпал етеді. Материалдарды техникада тиімді пайдалану үшін беріктендіру әдістерін бағалайды. Әртүрлі факторлардың әсер етуі кезінде материалдарда болатын құбылыстардың физикалық мәнін өңдейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машинатанудың теориялық негіздері (сала бойынша)
Практикаға енгізу үшін техникалық пәндердің теориялық негіздерін талқылайды. Тәжірибе және бақылау нәтижелерінде алынған деректерді математикалық талдаумен байланыстырып қарастырады. Педагогикалық тәжірибе өту барысында оқу-тәрбие процесі кезінде алған білім, іскерлік, дағдылар жүзеге асатыны мүмкін екедігін дәлелдейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагог ғалымдардың ой-пікірлері мен ғылыми теориялық негіздерін тұжырымдайды. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлайды. Оқыту мен тәрбиенің қазіргі педагогикалық технологияларын кәсіби әрекетінде қолдануға қабілеттендіреді. Білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет түрлерін талдайды. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастырады. Шығармашылық тапсырмаларды, жобаларды әзірлейді. Қашықтықтан оқыту жүйесін құру қағидаларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Материалдарды өндеу технологиясының практикумы (сала бойынша)
Конструкциялық материалдарды анықтайды, ағаш материалдарының қасиеттері мен құрылымын жүйелендіреді, әртүрлі тұрмыстық заттарды дайындау үшін өңделген бөлшектерді орындайды. Қолмен және машинамен кестелеу технологиясын оқып үйренуді құрастырады, тігін машинкаларының құрылымы мен түрлерімен таныстырады. Осы бөлшектерді қолда бар құралдармен орындаудың конструктивтік шешімдерін әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Мәңгілік Ел" құндылықтары және рухани жаңғыру
Қазақстанның рухани жаңғыруының негізгі бағыттарын анықтайды. Жастардың рухани мәдениетінің даму бағыттарын түсіндіреді. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулықтарындағы жаңа гуманитарлық білімнің даму идеяларын қолданады. Қоғамдық сананың жаңғыру мен қазіргі мәдени құндылықтарды салыстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өндіріс техникасы
Тракторлардың, өздігінен жүретін астық жинайтын комбайндардың белгілі бір түрлерін пайдалану үшін ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологиясы туралы қажетті білімді сипаттайды. Ауыл шаруашылығында қолданылатын және практикалық қызметте қолданылатын жабдықтарды сипаттайды. Мемлекеттік стандартқа сәйкес өткізілетін сынақтардың әртүрлі түрлерін техникалық қамтамасыз етуді жіктейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Қазіргі заманғы менеджменттің мәнін, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді. Педагогикалық менеджменттің принциптері мен заңдылықтарын сипаттайды. Педагогикалық қызметтегі жаңашыл бағыттарды бағалайды. Өндірісті басқарудағы жаңа әдістердің кәсіби тиімді технологияларын сипаттайды. Тұтас педагогикалық процестің диагностикасын жүргізеді Білім беру мектептері жұмысының жоспарланған формаларының орындалуын бағалайды. Мектепті басқарудың инновациялық технологиялық моделін жобалайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұйымдарды дайындаудың технологиялық процестері
Композициялық материалдардан бұйымдар жасау технологиясы, технологиялық процестердің техникасы мен ерекшелігі бойынша білімді қалыптастырады, сондай-ақ технологиялық процестерді жобалау әдістерімен таныстырады. Композициялық материалдардан жасалған бөлшектер мен тораптарды дайындау кезінде қолданылатын процестердің негіздерін талдайды. Тұжырымдайды іс-әрекеттерінің жиынтығы адамдар мен машиналардың айналдыру үшін материалдарды дайын өнімге бейімдейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың техникалық шығармашылығы
Техникалық шығармашылық саласы бойынша негізгі білім береді. Оқушыларды қоғам дамуының ақпараттық-технологиялық кезеңінде өз бетінше өмір сүруге бейімдейді, оны осы оқу пәнінің құралдарымен қалыптастырады. Проблемалық жағдайларды әзірлейді, әдетте материалдық құндылықтарды дайындау үшін конструкторлық сипаттағы шығармашылық міндеттерді анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық өнер
Сандық өнер (фотография, анимация, медиа құралдар) компьютерлік графиканың негізгі түрлерін, растрлық және векторлық графикаға арналған бағдарламаларды зерттейді. 2 D және 3 D модельдерін құрудың негізгі кезеңдерін, растрлық және векторлық бағдарламалардың мүмкіндіктерін қарастырады. Қатты күйдегі модельдеу операциясы негізінде 3 D модельдерінің эскизін жасау, 3 D модельдеудің визуализация түрлерін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігі
Өндірістік аймақтың санитарлық-техникалық талаптарды, жұмыс орны гигиенасының нормалары мен талаптарын, электр жабдықтарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы қағидаларын зерделеуге бағытталған. Ақпараттық технологиялар техникасы құралдарын және бейнетерминалдарды пайдалану жөніндегі нормативтік құжаттардың мазмұнымен, қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау жөніндегі нұсқаулықтардың кезеңділігінің дағдылары туралы білімді меңгеруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары
Кәсіби оқытуда инновациялық технологияларды анықтайды және сипаттайды. Қазіргі заманғы оқыту технологияларын қолдану формаларын жіктейді, теориялық және практикалық білімді меңгеру үшін модульдік оқытудың артықшылықтарын сипаттайды. Оқытудың баламалы технологияларын атап көрсетеді, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологиясын бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Балалардың және жасөспірімдердің анатомиялық пен физиологиялық ерекшеліктерін, түрлі жастық кезеңдеріндегі өсу және даму заңдылықтарын, жас өсіп келе жатқан ағзаның қоршаған ортамен қарым-қатынасын, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайту, сабақтан тыс уақыттарын дұрыс ұйымдастыру, олардың оқып білім алу барысында танымдық, мәдени, еңбек жұмыс қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету әдістерін дамыту , баланың жасына мектеп ғимараттарын жабдықтау талаптарын меңгеру, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мектептегі тәрбиенің негізгі бағыттарын, оларды қолданудың нақты тәрбие міндеттеріне тәуелділігін анықтайды. Тәрбие әдістерінің мәнін балалардың өмірін педагогикалық мақсатқа сай ұйымдастырудың, олармен өзара іс-қимылдың әдісі ретінде түсінеді. Тәрбиенің мәнін және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орнын дәлелдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Қазіргі заманғы зерттеу әдістерін пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру тәсілдерін анықтайды. Индивидке, топқа, ұйымдарға психологиялық көмек көрсетуге дайындығын көрсетеді Мемлекеттік стандарттар мен әдістемелік ұсынымдарда ұсынылған психологиялық әзірлемелердің нәтижелерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
Нақты мамандықтар бойынша белгілі бір білімді, дағдыларды және іскерлікті меңгерумен қатар жүретін білім алушы тұлғаның кәсіби қалыптасуы мен дамуының үрдістері мен нәтижелерін сипаттайды. Кәсіптік білім берудің ерекшелігін ескере отырып, ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктеріне қарай мамандандырылған саласындағы өндірісте бағаланатын қызмет орындау үшін оқу жоспарын әзірлейді, сабақтарды критериалды бағалау әдістерін және олардың практикалық маңызын саралайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Педагогикалық іс-шаралар кешенін, жалпы және халық педагогикасының әдістемелерін білім алушылардың тұлғалық оқуы мен кәсіби сауаттылығына жету үшін сипаттайды. Халық қолөнері мен заманауи кәсіпшілікке қол жеткізуде өз көзқарасын талдайды және қорғайды. Этнопедагогикалық білімін тиімді пайдалану мақсатында заманауи құзыреттілікті таңдап, қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі компьютерлік технологиялар және телекоммуникациялар
Оқушылардың қолда бар ақпаратты таңдау, салыстыру, жалпылау, пайдалану білімі мен біліктілігінің қажетті деңгейін қалыптастырады. Ақпаратты іздеуге үйретеді, оның қадір-қасиетін бағалайды және алынған мәліметтермен жұмыс жоспарын әзірлейді. Жаңа ақпаратты іздеу әдістемесін бағалайды және оның негізінде сапаны салыстырмалы бағалауды жүргізеді. Оқытуды ұйымдастыру үшін телекоммуникациялық жобаны құру қағидаларын дәлелдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби педагогика
Кәсіптік білім берудің айырықша ерекшеліктерін ескере отырып, тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін анықтайды. Педагогикалық жүйеде білім беру мақсаты белгіленген оқу жоспарларында, әдістемелік материалдарда белгіленген мақсаттары, мазмұндық және іс жүргізушілік (технологиялық) компоненттерді, оның мазмұнын, ықтимал әдістерін, құралдары мен ұйымдастыру нысандарын көрсететінін дәлелдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастыру
Білім алушыларға қажетті бейіндік оқыту түрлерін түсіндіреді және сипаттайды. Бейін бойынша кәсіптік оқытудың әр түрлі мамандықтарын меңгеру үшін қажетті дағдылардың құрылымы мен технологиясын анықтайды. Таңдаған мамандығына сәйкес білім алушыларда белгілі бір білімдер мен дағдыларды игеретін бейіндік пәндердің ерекшеліктерін ескере отырып, қажетті оқыту жоспарын пайдаланады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу шеберханасындағы практикум (сала бойынша)
Жұмысты орындау реттілігін әзірлеу үшін еңбек дағдыларына оқыту әдістемесін анықтайды. Оқу-өндірістік жұмыстарды кезең-кезеңмен күрделендіруді және шығармашылық жобаны әзірлеуге теориялық және практикалық көзқарасты тиімді ұштастыруды тұжырымдайды, ол бұйымды да, құжаттаманы да (паспорт, технологиялық карта, сызбалар, есептер, сипаттама және т.б.) қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет
Кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік қызмет дағдыларын қалыптастырады. Болашақ педагогтерде кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық білім жүйесін кәсіби қызметте одан әрі пайдалану мақсатында дамытады. Кәсіпкерлік қызмет үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді. Тұтынушылар үшін ақылы білім беру қызметтерінің тізбесін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрмысты қамтамасыз ету технологиясы (ұлдар)
Курс үй экологиясын, микроклиматты жетілдіруге бағытталған, пәтерді жобалау және безендіру, үйдің ішкі дизайны, жарықтандыру, тұрмыстық техниканы таңдау, үйді электр энергиясымен қамтамасыз ету мәселелері. Үйдің ішіндегі ұсақ құрылыс материалдарымен жабдықтау және жөндеуді игереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Технология пәні мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
Педагогикалық тұрғыдан мәдениет, өнер және техниканы қолдану мәселелерін қарастырады. Педагогикалық қызметтіне қажетті әлеуметтік маңызды аспектілеріне бейімделу қабілетін, белгілі бір дүниетанымдықты қалыптастырады. Кәсіби білім беру мәселелерін тұжырымдау, салыстыру, талдау, нақтылау іскерлігін дәлелдейді. Кәсіби қызметте жаңа технологияларды шығармашылықпен пайдалануды тәжірибеге алады. Технологиялық-педагогикалық дайындық және кәсіби қызметті жетілдіру үшін жағдайлар жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шағын бизнес
Бизнесті ұйымдастырудың мақсаттарын, міндеттерін және тәжірибесін айқындайды, бизнестің әлеуметтік-экономикалық аспектілерін, жұмыс істеуінің сыртқы ортасын әзірлейді. Салыстыру үшін кәсіпкерлік қызмет түрлерін сипаттайды. Бизнес инфрақұрылымын жоспарлау үшін келісімшарттың мазмұнын қарастырады. Бизнес инфрақұрылымын жоспарлау үшін келісімшарттың мазмұнын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ қолөнер негіздері
Қазақ ұлттық ою-өрнегінің мағынасын және мәнін ашу үшін қолмен жасалған түрлерін таңдауға үйретеді. Бұйымдарды ұлттық ою-өрнек жапсырмаларымен қолмен өңдеу технологиясын сипаттайды. Қазіргі интерьер, киім, әшекейлер бөлшектеріндегі қолөнер дәстүрлерін сипаттайды. Тігін бұйымдарын қазақ ою-өрнегінің дәстүрлі түрлерімен әшекейлеуге арналған ою-өрнекті өнердің техникасы мен әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік қолданбалы өнер
Пән дәстүрлі және қазіргі заманғы технологиялар негізінде тоқыма материалдарынан сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасау дағдыларын дамытуды, жоғары эстетикалық құндылықтарымен ерекшеленетін сәндік-қолданбалы өнерді зерттеуді қалыптастырады. Пішіндер мен функцияларды, сәндік-қолданбалы өнердің ерекшеліктерін сипаттайды және салыстырады, бұйымдарды жасау және безендіру техникасының ерекшеліктерін дәлелдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үй мәдениеті және тамақтану мәдениеті (қыздар)
Курс үй мәдениеті ережелерінің сақталуын көрсетеді, тамақ дайындауға арналған жабдықты жіктейді, дұрыс және ұтымды тамақтану мәзірін құру дағдыларын, қолмен жұмыс жасау әдістерін қалыптастырады, еңбек тәртібі ережелерін, химиялық заттарды дұрыс пайдалануды қарастырады, тамақ дайындаудың технологиялық картасын жасауға үйретеді, көкөністер мен жемістерді сақтау және қолдану тәсілдерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Визуалды өнер
Студенттерді болашақ педагогикалық қызметке дайындау әдістемесінің негіздерін қалыптастырады. Әлем және ұлттық мәдениетіндегі өнер түрлерін саралайды. Визуалды өнер, колөнер туындыларының ерекшеліктерін анықтап, зерделейді. Жалпы білім беретін мектептерде кәсіптік оқыту және еңбек технологиясында композициялық материалдардан жасалған бұйымдарды өндіру саласындағы теориялық білімдерді бейнелейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясы (ұлдар)
Пән ұлттық көркемөнер бұйымдарын жасау дағдыларын, қол еңбегі бұйымдарын жасау тәсілдері мен технологияларын, көркем әшекейлердің түрлері мен оларды орындау техникасын, сәндік-қолданбалы өнердің дәстүрлі заттары бұйымдарын жасау техникасы мен өңдеу ерекшеліктерін игеруге бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағаш пен металды көркем өңдеу технологиясы (ұлдар)
Материалдарды (ағаш және металл) құрылымдық өңдеудің заманауи технологияларын зерттейді. Ағаш өңдеу жабдықтарын пайдалану және қызмет көрсету бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады. Өңдеу әдістері мен примдерін ұтымды таңдауды дамытады. Қолмен және механикалық өңдеу бойынша негізгі технологиялық операцияларды орындауға үйретеді. Өнімді әзірлеу мен өндіруде дизайн және технологиялық ерекшеліктерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жұқа табақты металды өңдеу технологиясы (ұлдар)
Пән жұқа табақты металдарды технологиялық өңдеу тәсілдерін саралайды, жұқа табақты материалмен практикалық жұмысты орындау кезінде кеңістіктік ойлауды, шығармашылық қабілеттерді дамытады. Бұйымдарды сәндік өңдеу әдістерін қолданудың шығармашылық дағдыларын қалыптастырады. Жұмыстарды орындау кезінде қауіпсіздік техникасын сақтауға үйретеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық киімдерді өңдеу
Эволюциядағы қолданбалы өнердің сипатын анықтайды. Ұлттық киімді қазақ халқының тарихи мен көркемдік стилін бейнелейтін элементтер жиынтығы ретінде сипаттайды. Ұлттық киімнің рөлін және оның қоғамның дамуына келтіретін әсерін зерттейді. Ұлттық костюмнің даму тарихын рухани мәдениеттің бейнелі көрінісі ретінде бағалайды. Сән индустриясындағы ұлттық элементтердің қазіргі заманғы көрінісін жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарының технологиясы
Күнделікті қажет тұрмыстық бұйымдарды, киім топтарын, олардың түрлерін дайындау принциптерін атап көрсетеді. Киімді көркем безендіруге арналған жабдықтарды сипаттайды. Машинамен кестелеу кезінде қолмен және машиналық тігістердің әртүрін қолдануды дәлелдей отырып, киімнің негізгі және декоративтік бөлшектері мен элементтерін дайындау кезінде ылғалды-жылумен өңдеудің озықі технологияларын әзірлейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Костюм композициясы
Шығармашылық жұмыстың түрлі қырларын анықтайды, заттың конструкциясы, құрылымы және оның көркемдік бейнесі, оның эмоциялық әсері сияқты ұғымдарды қолданады. Өткен және қазіргі заманғы шығармашылық тәжірибесін талдайды, ол композицияны құруда белгілі бір заңдылықтарды жасауға және қазіргі киімнің, аяқ киімнің, аксессуарлардың нақты модельдері мен конструкцияларына шығармашылық эскиздік ойларды іске асыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Робототехника (ұлдар)
Пән оқушыларды қоғам дамуының ақпараттық-технологиялық кезеңіндегі дербес өмірге бейімдейді, ғылыми пәндерге қызығушылық тудырады, техникалық шығармашылық саласында негізгі білім береді, проблемалық жағдайларды қарастырады, дизайн сипатындағы шығармашылық міндеттерді анықтайды. Пәнді оқу білім алушыларда шығармашылық ізденіс қызметіне деген тұрақты қызығушылықтың дамуын, робототехниканы және автоматтандырылған жүйелерді өз бетінше әзірлеуге деген ұмтылысты қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақтың ұлттық киімдері
Жас өспірімдерге халықтың мәдени мұрасын, патриотизмді, руханилығын сақтау әдістерін сипаттайды. Ұлттық киімінің тарихы, ерекшілігін, жасау тәсілдерімен таныстырып және дайындауды қалыптастырады. Ұлттық костюмді толық зерттеу тиімділігін дәлелдейді. Ұлттық киімін дайындау бойынша ақпарат беру кезінде өз көзқарасын қорғауға үйретеді. Қазақ киімін орындаудың әр түрлі технологиялары бойынша киімдерді өз қолымен жасауды тәжірибеге алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тоқыма материалдарын көркемдеп өңдеу
Қолөнерге оқыту үшін жаңа материалдарды анықтайды, оларды пайдалану барысында қолданылатын қолөнер түрлері – ілмектермен тоқу, құрал-саймандармен, материалдармен жұмыс істеу туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді. Білім алушыларды тоқу кезінде жұмыс орнын ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру әдістемесін әзірлейді. Қимыл-қозғалыс түсінігін бағалайды, көркемдік талғамды дамыту дағдыларын жетілдіреді, ұқыптылық пен іскерлік сезімін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағаштан жасалған бұйымдарды құрастыру (ұлдар)
Курс көркем ағаш кесудің теориялық және практикалық негіздерін түсіндіреді, көркем ағаш кесудің негізгі технологияларымен танысуды қамтамасыз етеді, көркем өңдеу мен ағаш кесудің теориялық және практикалық негіздерін игеруге, ағаштан жасалған тұрмыстық заттарды орындаудың практикалық дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаңылтыр бұйымдарын жасау технологиялары (ұлдар)
Пән қаңылтыр жұмыстарын жүргізу үшін қажетті монтаждау-құрастыру, Дайындау процестерінің технологиялық операцияларын дәлелдейді, оған мыналар кіреді: табақ металын түзету, табақ металын кесу және кесу, дайындамаларды қалыптау, қаптау және қаптау операциялары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Киімді конструкциялау
Киімге қойылатын талаптарды жеке тұтынатын бүйым ретінде сипаттайды, бірақ бір мезгілде жаппай өндіріс объектісіне қойылатын талаптарды да есепке алады. Силуэт, форма, конструктивтік желілер, өңдеу және т. б. бойынша бастапқы модель позицияларын жобалайды. Олардың формасының өзгеруіне әкелетін бұйымдарды болашақта пайдаланатын процестермен байланыстырып, жаңа үлгілерде пайдалану жолдарын қарастыруға, өндірісте еңгізуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада қоғамдық, әлеуметтік маңызға ие құбылыстар мен үдерістерді түсінудің инновациялық әдістерін бағалау мен қолдануға қабілетті және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңдар мен мінез-құлық этикасы ережелерін біледі. Толыққанды қызметті қамтамасыз ететін дене шынықтыру дайындығының деңгейін қолдайды
- Жұмыс уақытында сызу және машинатану негіздерін қолдана алады, материалдарды өңдеу технологиясы саласында практикалық дағдылар мен іскерлікті қолдана алады. Халық қолөнері мен заманауи сәндік-қолданбалы өнер жетістіктерін талдайды, диплом алдындағы практика кезінде технологиялық дайындық саласындағы білімдерін көрсетеді, тұтас педагогикалық үдерістің, оның субъектілерінің түсінігін қалыптастыруға қызығушылық танытады
- Киімді композициялық тұрғыда құрастыру технологиясын түсіндіреді және көрсетеді, тігін өндірісі мен қолөнер саласында практикалық дағдылар мен іскерлікті қолдана алады. Ұлттық қолөнері мен заманауи қолданбалы кәсіпшілікке қол жеткізуде өз көзқарасын талдайды және қорғайды. Үй мәдениетінде басшылыққа алатын құндылықтарды тиімді орындау және тамақтанудың жүйелілігімен пайдалануға қабілетті
- Өндірістік кәсіпорынның нормативтік-құқықтық базасының мазмұнын, кәсіби-педагогикалық жағдайларды талдай алады. Білім алушыларда рухани, адамгершілік құндылықтар мен азаматтықты қалыптастыру кезінде кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру мүмкіндігінше, қазіргі заманғы тәрбие технологияларын қолданады
- Визуалды элементтеріне бағытталған өнерді меңгереді, ғылыми зерттеудің негіздерімен әдістерін қолданады. Шығармашылық қойылымдық қызмет барысында алған білімдерін, дағдыларын және жеке шығармашылық тәжірибесін, өзінің кәсіби шеберлігін жетілдіруге бағытталған тұрақты және жүйелі жұмысты қолдайды
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және ерекшеліктерін анықтaп философиялық тұрғыда талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Тұрмыстық бұйымдарды модельдеудің әртүрлі әдістерін қолданады, робот механикасын, бағдарламалауды үйренеді, жобалау қызметінде қаңылтыр, жұқа табақты металды, ағашты көркемдеу бойынша шығармашылық практикалық дағдыларды қолданады
- Мәңгілік ел мемлекеттік бағдарламасының мазмұнын біледі, күнделікті қызметте осы бағдарламалардың негізгі ережелерін қолданады. Экологиялық кодекс пен экологиялық талаптардың нормативтерін, өмір тіршілігінің қауіпсіздік негіздерін біледі. Кәсіби-бағытталған шетел тілінің негіздерін меңгерген, кәсіби қызметте кәсіби қазақ (орыс) тілін қолданады
- Педагогикалық интеграция саласындағы білімді пайдаланады, қазіргі педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және қолдану әдістерін сипаттайды, мәселелерді шешуде жалпы ғылыми және нақты-ғылыми тәсілдер мен әдістерді қолданады
- Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдысы, мамандық бойынша мәтіндерді оқу кезінде коммуникативтік, диалогтық сөйлеу дағдысын қолданады. Заманауи IT технологиялар мен цифрлық өнерді бағдарлау бойынша компьютерлік жаңа жобаларды дайындау кезінде алған білімдерін қолданады
- Кәсіптік оқытуды технологиялық дайындау саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді, білімдерін кәсіби деңгейде қолданады, материалтану және технология негіздерін пайдаланады. Еңбекті қорғау саласындағы мәселелерді дәлелдейді және шешеді, оқу шеберханаларында техникалық қауіпсіздікті сақтап, практикалық дағдылар мен іскерлікті пайдаланады.
- Педагогикалық менеджмент саласындағы білімді меңгереді, оқытудың зерттеу-педагогикалық мониторингін жүзеге асырады, әділдік пен объективтілікке өзін-өзі бақылауға ұмтылады. Оқытушылық және оқу-тәрбие жұмысының негіздерін меңгереді, бизнес пен кәсіпкерлікті ұйымдастыру саласындағы білімдерін көрсете алады