6B11102 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсу мен жеке дамудың негізі ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына сай келетін, мейрамхана және мейманхана бизнесі саласындағы инновациялық-бағдарланған, бәсекеге қабілетті кадрларды сапалы дайындауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Қонақжай индустриясының негіздері
"Қонақжайлылық индустриясының негіздері" пәнінің мақсаты қонақжайлылық индустриясының қызмет етуінің теориялық жағдайлары мен қолданбалы мәселелерін баяндау, студенттерді қонақ үй және мейрамхана қызметтерінің қазіргі нарығымен, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың қызмет етуін ұйымдастыру негіздерімен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
«Экология және тіршілік қауіпсіздігі» пәнаралық курсы
Пән тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуін, биосфераның даму заңдылықтарын, экологиялық жүйелердің және жалпы биосфераның жұмыс істеуін, сондай-ақ техносфера жағдайында Алғашқы медициналық көмек көрсету және адамды антропогендік және табиғи шығу тегінің теріс әсерінен қорғау әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Экономикалық теорияның негізгі бағыттарының қорытындыларына негізделе отырып, үй шаруашылығы, фирма, ұлттық және әлемдік экономика деңгейінде экономиканың дамуы мен қызметін анықтайтын экономикалық құбылыстың мәнін ашатын негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді оқытады, пән экономикалық пәндерді оқыту әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын үйретеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері" курсының бағдарламасын зерделеу барысында білім алушылар сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға бағытталған нормативтік-құқықтық актілермен танысады; алған білімдерін өзінің болашақ кәсіби қызметінде қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
Курс студенттердің экономикалық есептерді моделдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеруіне; студенттердің әлеуметтік-экономикалық процестерді мемлекеттік басқару саласындағы процестер мен құбылыстарды зерделеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді меңгеруіне; өз бетінше зерттеулердің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіруге ұмтылысты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Микроэкономика
Курс белгілі бір экономикалық субъектілердің қызметі деңгейінде экономикалық механизмнің жұмысын зерттеуге, экономикалық теорияны зерттеу барысында алынған теориялық білімді бекітуге, шектеулі ресурстар жағдайында ұтымды экономикалық ойлау дағдыларын игеруге, сондай-ақ осы салада жүргізілген мемлекеттік саясаттың негізінде бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Азық-түлік өнімдерінің тауартануы
Азық-түлік өнімдерінің тауартану саласындағы білімді қалыптастыру: тауартанудың теориялық негіздері. Азық-түлік тауарларының сапасын бағалау әдістері. Астық тауарлары. Жаңа піскен және қайта өңделген көкөністер. Жаңа піскен және өңделген жемістер. Тағамдық майлар. Сүт және сүт өнімдері. Ет және ет тауарлары. Балық және балық тауарлары. Жұмыртқа және жұмыртқа тауарлары. Алкогольді, алкогольсіз және алкогольсіз сусындар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Междисциплинарный курс "Экономика предприятий гостеприимства"
бұл қонақжайлылық қағидаттарына негізделген, қонақтарға деген достықпен сипатталатын қызмет түрлерінен тұратын кәсіпкерлік саласы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Қонақжайлылық индустриясының психологиясы мен этикасы" пәнаралық курсты
«Қонақжайлылық индустриясының психологиясы мен этикасы» курсын оқу барысында студенттер қазіргі заманғы этика психологиясының негізгі теориялық мәселелерімен болашақ кәсіби қызметінің ерекшелігімен байланыста танысады. Курс соңында студент ұйымдағы адамның мінез-құлқын қандай психологиялық факторлар анықтайды, адамдардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыруда қандай психологиялық мәселелер туындайды, жетекшінің іс-әрекетінің тиімділігіне қандай факторлар әсер етеді, ұйымдағы адамдардың іс-әрекетін уәждеуді қалай қамтамасыз етеді және тағы да басқа өзекті психологиялық мәселелерді түсінуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Қызмет көрсету саласын экономикалық-құқықтық реттеу" Майноры Әлеуметтік-мәдени қызметтер саласындағы құқықтық реттеу
Курс таныстыруға және меңгеруге арналған туризм саласындағы кәсіпкерлік қызмет үшін де, туристік өнімді тұтынушылармен жұмыс істеу үшін де қажетті әлеуметтік-мәдени қызмет көрсету және туризм саласын реттейтін нормативтік құқықтық база туроператорлар мен турагенттер ретінде. Жеке және заңды тұлғалардың кәсіпкерлік түсінігін, туризм және қонақ үй бизнесі саласындағы кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандарын, азаматтық-құқықтық шарттардың жекелеген түрлерін, соның ішінде агенттік келісімді, халықаралық шарттарды тереңірек түсінуге мүмкіндік беретін бөлімдерден тұрады. туризм саласы, жолаушылар мен багажды әуе және темір жол көлігімен тасымалдау ережелері, кедендік, валюталық және шекаралық өткелдердегі санитарлық бақылау, шетелдік визаларды алу ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
«Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы 2
"Кәсіби бағдарлы тіл" пәнін оқытудың мақсаты кәсіби-бағдарлы сөйлеудің барлық формаларының икемділігін жетілдіру, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде өндірістік процесте оларға қажетті коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мейрамхана және қонақ үй сервисінің мәдениеті
«Мейрамхана және қонақ үй сервисінің мәдениеті» базалық пәндердің бірі ретінде, мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі саласындағы мамандарға шешім қабылдауға көмектесетін теориялық тұжырымдамалар мен әдістемелердің бай таңдауымен сипатталады. Пәннің мазмұны мейрамханалық және қонақ үй сервисі мәдениетінің негізгі түсініктері мен бөлімдерін, сервис мәдениетінің негізгі бөліктерін, психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық, сервис мәдениетінің бөліктерін зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шикізат пен тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
азық-түлік өнімдерін өңдеуді, дайындауды және сақтауды тамақтанатын ауруларды жұқтырудың алдын алатын тәсілдермен сипаттайтын ғылыми пән. Кәдімгі тамақтану нәтижесінде ұқсас аурулардың екі немесе одан да көп жағдайларының пайда болуы тамақ ауруының өршуі деп аталады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсету технологиясы
Тамақтану кәсіпорындарында қызмет көрсету мынадай элементтерден тұрады: келушілерді қарсы алу және орналастыру, тапсырыстарды қабылдау және ресімдеу, өндіріске тапсырыстарды беру, буфет өнімдерін алу және беру, тапсырыс берілген жеңіл тағамдарды, тағамдарды, сусындарды алу және беру, клиенттермен есеп айырысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
«Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы 1
Студенттердің халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануына және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шетел тілінде кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мейрамхана және қонақ үй шаруашылығы
"Мейрамхана және қонақ үй шаруашылығы" курсы мейрамхана және қонақ үй шаруашылығын дамытудың теориялық және қолданбалы мәселелерін қарастыруға бағытталған. Студенттер мейрамхана және қонақ үй шаруашылығын ұйымдастырудың негізгі функциялары мен ерекшеліктерімен танысады, өзінің болашақ кәсіби қызметінде білімді қолданудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады. "Мейрамхана және қонақ үй шаруашылығы" пәнін оқытудың мақсаты – студенттерде мейрамхана және қонақ үй шаруашылығы, мейрамханалар мен қонақ үйлердің қызметтері мен түрлері, өндірістік үй-жайлар мен олардың жабдықтары, мейрамхана және қонақ үй шаруашылығының инженерлік-техникалық жабдықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Қызмет көрсету саласын экономикалық-құқықтық реттеу " Майноры ҚР Еңбек құқығы
Жұмыспен қамтуды және жұмыспен қамтуды реттеу азаматтар. Еңбек шарты Заңды жұмыскерлердің жекелеген санаттарының еңбек қатынастарын реттеу. Жұмыс уақыты және демалыс уақыты. Еңбекақы. Кепілдік және өтемақы төлемдері. Еңбекті қорғау және еңбек құқықтарын қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесін ұйымдастыру және жоспарлау
"Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін ұйымдастыру және жоспарлау" курсының мазмұны мейрамхана және қонақ үй бизнесін жоспарлау және ұйымдастыру туралы негізгі түсініктер мен бөлімдерді оқытудан тұрады; студенттерді мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін ұйымдастыру және жоспарлау; мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін ұйымдастыру ерекшеліктерін қарастыру; Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін ұйымдастыру және жоспарлау жүйелерімен танысу саласында жүйелі білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді.;
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп
Пәнді оқу туристік кәсіпорындарда бухгалтерлік есепті ұйымдастыру жүйесін қарастыруға, туристік және қонақ үй қызметтерін жылжытудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сондай-ақ туристік және қонақ үй бизнесінің шығындары мен кірістерінің есебін зерделеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Қызмет көрсету саласын экономикалық-құқықтық реттеу" Майноры Экономикалық талдау
Бұл пән экономикалық талдау әдіснамасын зерттеуге бағытталған. "Экономикалық талдаудың" мазмұнды бөлімі өндірісті басқару тиімділігін талдау, қаржылық тұрақтылық, кәсіпорындардың төлем қабілеттілігі мен өтімділігін және оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау саласындағы білімді кеңейтеді және тереңдетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық аясында көңіл көтеру уақытын ұйымдастыру
Оқу курсы туризм және қонақжайлылық саласындағы болашақ маманды кәсіби даярлаудың өзекті құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл курс туристік демалыстың пайда болу және даму заңдылықтарын, оның ұйымдастыру нысандарын түсінуді қалыптастыруға, анимацияның мәнін және оның түрлерін зерттеуге, туризм саласындағы ойын-сауық индустриясын қарастырады, туристік кешендегі анимациялық команданың жұмысын ұйымдастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясындағы сапаны басқару
"Туризм индустриясындағы сапаны басқару" курсы туризм және қонақжайлылық саласындағы қызметтерді сертификаттаудың қажетті стандарттары мен ережелері туралы білімді, сондай-ақ ұсынылатын қызметтердің сапасын басқару мен бағалау тәсілдерін, Туризм индустриясы кәсіпорындарындағы қызметтер мен сапа менеджменті жүйесіне қойылатын талаптарды белгілейтін отандық және халықаралық нормативтік құжаттардың мазмұнын зерделеу бойынша өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
"Мейрамхана және қонақ үй бизнесі" курсы мейрамхана және қонақ үй бизнесінің дамуының теориялық және қолданбалы мәселелерін қарастыруға бағытталған. Студенттер мейрамхана-қонақ үй бизнесін жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі принциптері мен функцияларын қарастырады, өзінің болашақ кәсіби қызметінде білімді қолданудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерде қонақ үй бизнесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, туристік индустрияны және оның құрамдас бөлігін-әлемнің жекелеген елдері мен аймақтарындағы қонақ үй бизнесін дамыту факторларын қарастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық курс "Мейрамхана ісі техникасының негіздері'
Мейрамхана ісі техникасы саласындағы білімді қалыптастыру: жабдықтарды жіктеу. Машина бөлшектері. Электр қондырғылары. Тамақ өнімдерін механикалық өңдеуге арналған жабдықтар. Көкөністерді өңдеуге арналған машиналар. Ет пен балықты өңдеуге арналған машиналар мен механизмдер. Тамақ өнімдерін жылумен өңдеуге арналған жабдық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салықтар және салық салу
Курстың мақсаты студенттердің елдің салық жүйесі туралы біртұтас түсінігін қалыптастыру, салық салу саласындағы білімді жүйелеу, жекелеген салықтарды есептеу әдістемесіне үйрету, микро және макро - деңгейде басқару мақсаттары үшін салық ақпаратын талдау және пайдалану бойынша дағдыларды алу болып табылады. Курстың мазмұны салықтардың пайда болуы мен қажеттілігінің маңызды мәселелерін, салық теорияларының дамуын, сондай-ақ Қазақстанның салық жүйесін қалыптастыру мен реформалау кезеңдерін қамтиды. Отандық салық жүйесінде арнайы салық режимдерінің жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана дизайны
"Қонақ үй және мейрамхана дизайны" курсы студенттердің дизайн және фирмалық стиль құру ерекшеліктерін және олардың қонақ үй кәсіпорнының бәсекеге қабілеттілігіндегі рөлін меңгеруге, сондай-ақ ел экономикасындағы қонақжайлылық индустриясының өсіп келе жатқан рөлін ұғынуға, студенттердің жобалау мәдениеті мен дизайнерлік өнердің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық курс графикалық бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және тереңдету мақсатын көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық және шетелдік асүй технологиясының ерекшеліктері
Әлемнің әр түрлі халықтарының ұлттық асүйінің ерекшеліктері: ұлттық және шетелдік асүйдің халық мәдениетін дамытудағы рөлі. Қазақ ұлттық тағамдары. Жақын шетел халықтарының асүйлері. Асүйдің ерекшеліктері және еуропа елдерінің аспаздық артықшылықтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тауарлар және қызмет көрсетудің сапасын сараптау
Тауар сапасын сараптау түсінігі және оның жіктелуі. Сараптаудың жалпы ережелері. Сараптау нәтижесін талдаудағы сандық технологиялар. Сарапшының біліктілік сипаттамасы. Тауар сапасын бағалау әдістері. Қызмет сапасын сараптау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі және қонақ үй шаруашылығының инфрақұрылымы
Бұл пәнді оқыту мақсаты қонақ үйлер мен мейрамханаларды материалдық-техникалық қамтамасыз етудің біртұтас жүйесі ретінде мейрамхана және қонақ үй бизнесінің инфрақұрылымы туралы ұғымды қалыптастыру, Қазақстанда қонақ үй-мейрамхана бизнесінің қалыптасуының қажетті шарты болып табылады. Пән мейрамхана және қонақ үй бизнесінің инфрақұрылым элементтерін қолдануды және тағайындауды, олардың жағдайын талдауды және нормативтік талаптарды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инфографика және коммуникация
Пәнді оқытудың мақсаты-күрделі ақпаратты аудиторияға дейін тез және түсінікті түрде ұсыну арқылы мәліметтерді визуализациялау. Инфографика құралдары экономиканың кез келген саласы үшін медиалық өнімдер жасауға мүмкіндік беретін бейнелерді, графиктерді, диаграммаларды, блок-схемаларды, кестелерді, карталарды, тізімдерді қамтиды. Инфографика компанияның сыртқы және ішкі коммуникациясын жеңілдету үшін тиімді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Қызмет көрсету саласын экономикалық-құқықтық реттеу " Майноры Тайм-менеджмент
Пәннің мақсаты – студенттер арасында өзін-өзі ұйымдастыру технологияларын тиімді көшбасшылық құралы ретінде түсінудің теориялық негізін құрайтын «Тайм менеджмент» тұрғысынан білім кешенін қалыптастыру. «Тайм менеджмент» курсы өзін-өзі басқару технологияларын практикада қолдануды түсіну және білу үшін білім жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі логистика пәнаралық курс
Пән туристік саланың логистикалық ерекшеліктерін, атап айтқанда, оны ұйымдастыруға және менеджментке логистикалық принциптерді қолданады. Туристік фирмаларды басқаруда логистикалық қағидаттар мен тәсілдерді пайдалану шығындарды азайту және туристерге қызмет көрсету бойынша барлық операцияларды логистикалық үйлестіру деңгейін арттыру жолымен Бизнестің кірістілігін айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй маркетингі
Курс бағдарламасы қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында маркетингті ұйымдастырудың негізгі құрамдас элементтерінің сипаттамасын қамтиды. Студенттер мейрамхана және қонақ үй кәсіпорнының маркетингтік қызметін ұйымдастыру мен басқаруды, дизайн ерекшеліктерін және өнім стратегиясын қалыптастыруды зерттейді, осы бизнестегі маркетингтік коммуникациялардың рөлін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брондау жүйелері
Бұл курс студенттерге әлемдегі және Қазақстандағы ең кең таралған туристік, қонақ үй және мейрамхана қызметтерін брондау және резервтеу бағдарламаларымен танысуға мүмкіндік береді - Amadeus, Galileo, Worldspan, Sabre, Сирена, Эдельвейс, Тур-1. Пәннің мақсаты турды қалыптастыру үшін ақпаратты алу, сақтау, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейманхана және мейрамхана менеджменті
Пәннің мазмұны - студенттерге басқару практикасына қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару принциптері мен әдістеріне негізделген нарықтық аспектілерді енгізуге мүмкіндік беретін білім беру; әртүрлі меншік түріндегі қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару жүйесінің бөлімшелері мен қызметтерінің қызметін талдауды үйрету; басқару шешімдерін қабылдауға, келіссөздер жүргізуге, қызмет көрсету персоналын тиімді басқаруға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кейтеринг және банкеттік қызмет көрсету
қоғамдық тамақтандыру саласы алыс нүктелерде қызмет көрсетумен байланысты, оның ішінде үй-жайда және көшпелі қызмет көрсетуде компаниялар мен жеке тұлғалардың қызметкерлерін тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша мердігерлік қызметтер көрсететін барлық кәсіпорындар мен қызметтер, сондай-ақ әр түрлі мақсаттағы іс-шараларға қызмет көрсетуді және дайын аспаздық өнімді бөлшек сатуды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
Курсты меңгеру барысында туристік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі негіздерін білу жүйесі қалыптасады. Курстың мақсаты - туризм саласындағы болашақ мамандарда туристік қызметті ұйымдастырумен айналысуға қажетті теориялық және практикалық білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарының өндірісін ұйымдастыру
ПОП жіктелуі. ПОП жабдықтауды ұйымдастыру. Қойма және ыдыс шаруашылығын ұйымдастыру. Өндірісті жедел жоспарлау және технологиялық құжаттама. Өндіріс құрылымы. Қосалқы үй-жайлардың, тарату және дайын өнімнің бракераж жұмыстарын ұйымдастыру. Еңбекті ұйымдастыру және нормалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық курс қызмет көрсету саласындағы маркетингтік зерттеулер
Қызмет көрсету саласындағы маркетингтік зерттеулердің негізгі мақсаты-нарықта ұсынылатын қызметтер клиенттерге жететін тиімді әрекеттерді анықтау. Маркетингтік зерттеулердің арқасында нарықта қызметтерді жылжыту бойынша әзірленген іс-шаралар әлеуетті тұтынушылар көрсетілетін қызметтерге барабар баға бере алады, бұл өз кезегінде нарықта қызметтерді өндіру, өткізу және жылжыту туралы шешім қабылдауды ғылыми негіздеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясында зерттеулер мен ақпараттар
Курсты оқу барысында студенттер қонақжайлылық және туризм саласындағы қазіргі заманғы зерттеу бағыттарымен танысады. Қонақжайлылық және туризм индустриясындағы әлеуметтік медианың маңыздылығы, заманауи бизнестегі зерттеулердің мәні мен рөлі, зерттеу түрлері, зерттеулер үшін мәселелерді анықтау ережелері мен алгоритмі, қонақжайлылық индустриясының зерттеулерінде қолданылатын психология әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік тамақтану технологиясы
Пән студенттерде емдік тағам өнімдерін дайындау технологиясы төңірегінде білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студент диетотерапияның пайда болу себептері мен принциптерін, диеталық тағамдарды дайындау технологиясын меңгереді, геронтологиялық тамақтану мен сәнді диеталардың ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді жобалау және технологиясы
"Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы қызметтердің технологиясы және жобалауы" курсы аумақтың туристік-рекреациялық әлеуетін тиімді пайдаланудың тұжырымдамалық негіздері мен технологиялары туралы базалық білімді қалыптастыруға, туристік-рекреациялық шаруашылықты аумақтық жоспарлау принциптерімен танысуға; рекреациялық-функционалдық аймақтар мен туристік-рекреациялық инфрақұрылым объектілерін оңтайлы орналастыру үшін аумақтарды ғылыми талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы жарнамалық-ақпараттық қызмет
Туризмдегі және қонақжайлылық индустриясындағы жарнаманың рөлі. Жарнаманың эволюциясы және негізгі түрлері. Жарнаманың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Жарнамалық құралдар және олардың жіктелуі. Туризм және қонақжайлылық индустриясында жарнамалық науқанды ұйымдастыру. Туризмдегі және қонақжайлылық индустриясындағы жарнамалық қызметті жоспарлау. Туризмдегі және қонақжайлылық индустриясындағы жарнамалық қызметті реттеу. Жарнама тиімділігін бағалау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Турқызмет нарығындағы қонақ үйлердің өзара іс-қимыл технологиясы
"Турқызмет нарығындағы қонақ үйлердің өзара іс-қимыл технологиясы" курсы туристік және қонақ үй саласы кәсіпорындарының өзара іс-қимыл жұмысы, туристік және қонақ үй кәсіпорындарының негізгі бизнес-процестері және олардың өзара іс-қимылы, іскерлік қарым-қатынас негіздері, туристік және қонақ үй кәсіпорындарының іскерлік коммуникацияларын ұйымдастыру принциптері мен әдістері туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туроперейтинг
Пәннің мақсаты студенттерді туристік өнімдерді қалыптастыру, жылжыту және сату бойынша практикалық қызметке дайындауда байқалады. Студенттер туроператорлық қызметтің ұйымдастырушылықты-басқару негіздерін, туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру әдістерін, туроперейтингтік бағдарламалар мен туристік өнімді тиімді әзірлеу (жобалау) үшін туристік нарықты талдауды, тұтынушының сұраныстарына бағытталған жаңа технологияларды енгізу шарттарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Санаторлы-курортты бизнесті ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты саланың барлық түрлері мен формаларындағы кәсіпорындарда санаторлы - курорттық қызметті басқару үшін қажетті білімді, шеберлікті және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Бұл курс студенттерге шипажайлы-курорттық істі ұйымдастырудың принциптері, әдістері және жаңа тәсілдері туралы түсінік алуға, қызмет тұтынушылары үшін шипажайлы-курорттық өнімді құру және пайда табу технологияларын меңгеруге, шипажайлы-курорттық бизнес саласындағы серіктестермен өзара іс-әрекет және ынтымақтастық туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімдерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау; ғылыми зерттеу әдістерін, экономика, құқық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті меңгереді
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын талдайды, философиялық білімдерін қоғамдық-саяси процестерді түсінуде қолданады.
- Төтенше жағдайларда қауіпсіздік пен қорғанысты қамтамасыз ететін дене және экологиялық мәдениеттің әдістері мен құралдарын қолданады
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасты жүзеге асырады, практикалық қызмет пен қарым-қатынаста қазақстандық патриотизм мен әлеуметтік жауапкершілікті көрсетеді, академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді
- Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі практикалық есептерді шешуде теориялық білімін көрсетеді, бағдарламалық қамтамасыз етудің мүмкіндіктерін, математикалық әдістерді пайдаланады, АКТ саласындағы білімін қолданады, АКТ-ның әртүрлі түрлеріне иелік етеді, АКТ дамуының қазіргі тенденцияларын болжайды және жасанды технологиялардың әдістері мен әдістерін қолданады. әртүрлі салалардағы нақты мәселелерді шешуге арналған интеллект
- Қонақжайлылық индустриясында басқару шешімдерін қабылдау үшін микро және макродеңгейлерде қаржылық-экономикалық талдау әдістерін меңгерген
- Менеджмент және маркетинг құралдарын пайдалана отырып, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорын стратегиясын әзірлеуге және бизнесті енгізуге қатысады; қызмет көрсету мәдениеттерінің негізгі құрамдас бөліктеріне ие
- Мейрамхана мен қонақ үй кешенін ұйымдастыру мен басқаруға қатысты практикалық білімі және қонақжайлылық өнімін әзірлеу, ұсыну және ілгерілету дағдылары бар
- Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қызметін реттейтін нормативтік және технологиялық құжаттаманы біледі және қолдануға дайын.
- Мейрамхана мен қонақүйге қызмет көрсету жүйесіндегі өндірістік, экономикалық, логистикалық және басқа да қызметті жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларына ие
- Мейрамхана және қонақ үй индустриясының инфрақұрылымын басқаруда білім мен дағдыларды көрсетеді, қонақжайлылық индустриясында тиімді сервистік бағдарламаларды әзірлейді және енгізеді
- Экономикалық процестердің табиғатын түсіну, кәсіпкерлік, көшбасшылық, жаңашылдыққа бейімділік, тиімді нәтижеге жету үшін оларды пайдалану, кәсіптік салада бизнесті құру және дамыту, оның табысты жұмыс істеуіне жағдай жасау мүмкіндігін көрсетеді.