Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана қызметі мен қонақжайлылық саласында заманауи инновациялық технологиялар бойынша білімдері бар, нақты тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған, қызмет көрсетуде кәсіби дағдылары жоғары білікті мамандарды даярлау; сондай-ақ оның әлеуметтік ұтқырлығы мен еңбек нарығындағы тұрақтылыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық экономикалық қатынастар жүйесін және оның мейрамхана мен қонақ үй бизнесі саласындағы орнын білу
  • Қазақстан Республикасының мейрамхана бизнесі туралы заңнамасының негіздерін және осы саладағы өзге де нормативтік актілерді білу
  • Еркін кәсіпкерлік қызмет, экономика, талдау және басқару жұмыстарын жүргізу жағдайында шешім қабылдау үшін алынған білімді қолдану
  • Қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсетудің ерекшелігі бойынша білім мен түсінуді көрсету
  • Қызмет көрсету саласындағы ғылыми-техникалық ақпаратты түсіндіру, талдау және өңдеу
  • Дұрыс тамақтану мен сапалы қызмет көрсетуді ұйымдастыру мәселелерінде құзыретті болу; қонақжайлылық саласында бизнесті ұйымдастырумен байланысты кешенді міндеттерді шешу кезінде әртүрлі деңгейлерде басқарушылық шешімдер қабылдау
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастыруды жоспарлау және жобалау дағдысы болуы тиіс
  • Мейрамхана және қонақ үй қызмет көрсету жүйесінде өндірістік-шаруашылық қызметті ұйымдастыру дағдысының болуы
  • Жаратылыстану ғылымдарының әдістерін кәсіби қызметте қолдана білу, қонақжайлылық саласындағы ғылыми қызығушылықтар немесе зерттеулер шеңберінде өңдеу, талдау және жүйелеудің заманауи құралдарын қолдана білу
  • Кәсіби қызметте мемлекеттік, орыс, ағылшын (және тағы бір еуропалық немесе азиялық) тілдерін қолдану
  • Нормативтік талаптар мен стандарттарға сәйкес деректерді іздеу, жинақтау, алмасу және біріктірілген қызмет көрсету саласының өкілдік құжатын құру
  • Демократиялық қоғамның құндылықтарына назар аудара білу, өзін академиялық адалдық мәдениетінің тасымалдаушысы ретінде сезіну және мейрамхана және қонақ үй бизнесінде академиялық ортаны құру принциптері; қоршаған ортаны сақтау үшін тұрақты даму негіздерін білу
Top