Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01904 Арнайы педагогика: Тифлопедагогика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • ЕОҚ бар балалардың клиникалық даму ерекшеліктері

    Мақсаты балалардың қалыпты жағдайдағы онтогенезімен және ЖТД бар балаларды таныстыру; Мазмұны әртүрлі жастағы балалардың анатомиялық-физиологиялық, жүйке-психикалық даму ерекшеліктері. Әр түрлі аурулардың клиникалық симптомдарымен теориялық және практикада танысу; қажетті медициналық-биологиялық және клиникалық білімді одан әрі қабылдау үшін теориялық негіз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІ (Невропатология)

    Әртүрлі аурулардың салдарынан мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуындағы ерекшеліктерді оқыту: ақыл - ой кемістігі, тұқым қуалайтын патология, тірек-қимыл саласының бұзылуы, есту,көру, сөйлеу кемістіктері және т. б.Нейрохирургия және Психиатрия. Энцефалиттер. Остеохондроз. Радикулит. Полиомиелит

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері І (Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомия, физиология, патологиясы)

    Мақсаты: есту, сөйлеу және көру органдарының құрылымын, қызметін, патологиялық ауытқуларын зерттеу, Мазмұны есту, сөйлеу және көру органдарының патологиялық ауытқуларының қызметі, зерттеу әдістері, есту, сөйлеу және көру органдарының патологиясын түзету және оңалту. Әр түрлі бұзылулармен танысу, есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиялық және физиологиялық құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІІ (Генетика негіздері. Бала психикасының бұзылыстары)

    Мақсаты тұқым қуалаушылықтың молекулалық және жасушалық деңгейін зерттеу. Мазмұны тұқым қуалайтын аурулардың себептерін анықтау, мутациялық процестерді зерттеу және тұқым қуалайтын аурулардың патогенезі. Хромосоманың. Кариотип. Митоз. Мейоз. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы. Генетикалық коды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түзету педагогикасы негіздері

    Мақсаты: түзету педагогикасының негізгі теориялық ережелерін оқыту, дамыту жұмысын құруға дайындықты қалыптастыру Мазмұны: білім алушылардың тұлғалық дамуының жас ерекшеліктері. Негізгі бөлімдер: қазіргі психологиядағы "даму нормалары" түсінігі. Нормативтік-құқықтық база. Курстың пәні, мақсаты мен міндеттері. Оқу құжаттамасының мазмұны. Мектеп құжаттамаларымен жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениетті қалыптастыру

    Білім беру сапасын басқару тетігінің іргелі негізі. Психологиялық-педагогикалық, медициналық және әлеуметтік мониторинг. Сапаны бақылау. Мотивация. Ұйымдастыру. Жоспарлау, жобалау. Талдау. Сапаны зерттеу.Инклюзивті білім берудегі білім беру технологиялары. Инклюзивті білім беру технологиялары ЕОҚ бар балаларға кедергісіз білім беру құралы ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психология

    Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы. Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогика

    Арнайы педагогика теориясымен, дамуында кемістігі бар тұлғалардың арнайы білім беру тарихымен және ерекше білім беру қажеттіліктерімен танысу. Арнайы педагогика дидактикасының негіздері, арнайы білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуы, арнайы педагогиканың дамуының негізгі мәселелері анықталды, осы саладағы шетелдік және отандық тәжірибе көрсетілді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Мақсаты: тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Мазмұны: қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Құзыреттері: тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар; құзыреттері: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ЕОҚ бар оқушылардың даму физиологиясы

    Балалар мен жасөспірімдер өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер қажетті кәсіпкерлік дағдыларды, нарықтық құрылымның жұмыс істеу механизмін түсініп, бизнесті дұрыс ұйымдастырудың мақсаттары, міндеттері мен практикасын талдауды үйренуі керек. Курста кәсіпкерлік қызметке қатысу формаларына көп көңіл бөлінеді: жеке кәсіпорынды ашу, жаңа кәсіпорынның құрылтайшысы ретінде қатысу, дайын кәсіпорынды сатып алу және мұрагерлік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Ерте және мектепке дейінгі жастағы педагогика

    Балалардың ерте түзету-дамыту көмегімен танысу: пропедевтика, нормативтер, заңдылықтар, диагностика, даму бұзылуының түрлері: ерте жастағы балалардың даму бұзылуының этиопатогенетикалық факторларының, биологиялық және әлеуметтік себептерінің жіктелуі; ерте жастағы балаларды қолдау технологияларын, түзету дамыту бағдарламаларының әдістері; ата-ана әлеуетін бағалау технологиялары, отбасымен жұмыс істеу әдістері; балаларды қорғау бойынша заңнама, отбасының міндеттері мен жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Арнайы психология мен психологиялық-педагогикалық диагностика

    Арнайы психологияның негізгі ұғымдарын, зерттеу әдіснамасын және оны зерттеудің негізгі бағыттарын зерттеу. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардағы кемістіктің мәні, олардың психикалық даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. ЖТД бар балалардың сезу және қабылдау, есте сақтау, зейін, қиял, ойлау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Күрделі бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы

    Мақсаты студенттерді балалардағы күрделі бұзылыстармен таныстыру, оларды диагностикалық зерттеу принциптері және түзеу арқылы көмек көрсету жолдары; Мазмұны: күрделі бұзылыстары бар балалармен жұмыстағы дифференциалды диагностиканың теориялық негіздері; күрделі бұзылыстары бар балаларға білім беру қызметін көрсететін арнайы білім беру ұйымдарында түзету-тәрбие жұмысын ұйымдастыру ережесі және мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тифлопедагогика және мектепке дейінгі тифлопедагогика

    Тифлопедагогика кӛру қабілеті зақымдалған балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы ғылым ретінде. Тифлопедагогика тарихы ғылым ретінде. Кӛру қабілеті зақымдалған балалардың психикалық даму ерекшеліктері. Көру қабілеті бұзылған тұлғаларға арналған түзету-білім беру және оңалту мекемелерінің жүйесі. Мектепке дейінгі тифлопедагогика тарихы. Көру қабілетінің бұзылуының себептері мен салдары және компенсация тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды тәрибелеудің теориясы мен әдістемесі

    Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін, арнайы мектептегі тәрбие процесінің мәні, заңдылықтары, мазмұны, құрылымы, қазіргі педагогикалық технологиялар туралы білімдерді қаруландыру; арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы негізгі құзыреттермен таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Тифлопсихология

    Мақсаты: тифлопсихология және көру қабілеті бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу әдістемесі бойынша бастапқы білімді қалыптастыру. Мазмұны тифлопсихологияның теориялық негіздері. Кӛру қабілеті зақымдалған балалардың психикалық даму заңдылықтары. Тифлопсихологияның дамуы. Көру қабілеті бұзылған адамдарды психологиялық тексеру. Кӛру қабілеті зақымдалған балалардың психикалық үрдістері мен жеке қасиеттерінің дамуындағы өзіндік ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Тифлотехника және Брайль жүйесі бойынша сауатты оқыту

    Соқырлар мен нашар көретіндерді Оқытудың техникалық және ақпараттық құралдары. Брайльдің дәстүрлі жазба аспаптары мен грифельдер, алты жүзбелі жазу машинкалары, Брайль жүйесі бойынша тікелей жазу және оқу аспаптары, алты жүзбелі қалыптар, Әліппе, сызғыш, бедерлі карталар мен схемалар. Тифлофлэшплеер. Тифломагнитофондар. Электронды қол видео-ұлғайтқыш.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жанасу мен ұсақ моториканы дамыту

    Мақсаты қоршаған әлем құбылыстары мен заттарын міндетті түрде қабылдау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар сақтау талдағыштарының көмегімен пәндік-практикалық іс-әрекеттерді орындау тәсілдерін үйрету. Мазмұны сезу және ұсақ моторика көру бұзылыстарын өтеу құралы ретінде. Тактильді сезу тәжірибесін байыту арқылы қолдың тактильді сезгіштігін дамыту. Ұсақ моториканың және таңудың психологиялық, физиологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық өлшемдер

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Ілгермелі шет тілі

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Арт білім беру

    Мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Құзыреттіліктер: алған білімдерін педагогтің практикалық қызметінде заманауи қазақстандықтың адамгершілік-эстетикалық бейнесінің қалыптасуында қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі

    Оқыту мазмұны және орыс (Ана) тілі бойынша оқу бағдарламасын құру принциптері; жеке және сараланған тәсілді ескере отырып, оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен нысандарын іріктеуді жүзеге асыру; көру қабілеті бұзылған тұлғаларды орыс тілін оқытудың арнайы технологиялары негізінде түзету-білім беру процесін жүзеге асыру;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды математикаға оқыту әдістемесі

    Кӛру қабілеті зақымдалған балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процестерінің психологиялық-педагогикалық және ұйымдастырушылық ерекшеліктері; кӛру қабілеті зақымдалған балаларды Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері; кӛру қабілеті зақымдалған балаларды оқыту, тәрбиелеу және математикалық дамыту мақсаттарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу іс-әрекетін және тифлографиканы оқыту әдістемесі

    Бейнелеу өнері кӛру қабілеті зақымдалған балаларды эстетикалық тәрбиелеуді жүзеге асыру құралы ретінде. Тифлографика пәні және оның соқыр балалардың танымдық іс-әрекетін түзетудегі және компенсациялаудағы маңызы. Соқыр арнайы графиктерді оқыту ерекшеліктері. Соқырлар және нашар көретіндер мектебінде бейнелеу іс-әрекетінің мазмұны. Соқырлар мектебінде табиғаттан сурет салуға үйрету ерекшеліктері. Нашар көретіндер мектебінде сәндік сурет салу және сәндік-қолданбалы іс-әрекет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесі

    Мақсаты-мектептегі жаратылыстануды оқыту жүйесінің негізгі компоненттерін және олардың арасындағы байланыстарды зерттеу болып табылады. Мазмұны кӛру қабілеті зақымдалған оқушылар үшін жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі, мазмұны, жұмыс түрлері және ерекшеліктері; жоспарлау, бойынша сабақтар мен сабақтан тыс жұмыстарды құру. Типтік бағдарламалар. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау. Оқыту принциптері. Арнайы мектепте сабақ өткізуге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды кеңістіктік бағдарлау

    Мақсаты кӛру қабілеті зақымдалған балаларды оқыту бойынша студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру Мазмұны: үш міндетті шешу процесі :"бағытты таңдау", "бағытты сақтау", "мақсаттарды табу". Кез келген кеңістіктегі бағдарлау - шағын кеңістіктегі жақын бағдарлану үшін, бағдарлар қабылдау аймағынан тыс (көріну, естілу, сезу) болады. Типтік бағдарламалар. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мимика мен пантомимиканы дамыту

    Мақсаты мектептегі мимика мен пантомимиканы оқыту жүйесінің негізгі компоненттерін және олардың арасындағы байланыстарды зерттеу болып табылады. Жалпы моторика (жүріс, шаншу, таңғыш қозғалыстардың болуы және сипаты), ұсақ моторика (бұлшық ет тонусының жай-күйі қозғалыс дәлдігі, олардың күші), қозғалыс көлемі мен сапасы, мимиялық мускулатураның дайындығы (мимиялық қозғалыстардың болуы және олардың сапасы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

    Технология және оқыту әдістемесі әлеуметтік-тұрмыстық түсінігі. Кӛру қабілеті зақымдалған балаларға арналған мектептердегі оқу пәні ретінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауды оқыту. Типтік бағдарламалар. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау. Пәнді оқыту принциптері. Арнайы мектепте сабақ өткізуге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қалдық көру және көру қабылдауын қорғау және дамыту

    Көзбен қабылдау кезінде объектінің негізгі белгілері. Көру қабылдау процесіндегі көру жүйесінің мәні. Көру қабылдау процесіндегі салыстыру түрлері. Қалыпты көру кезіндегі көру қабылдауының негізгі сипатты қасиеттері. Қалдық көру және нашар көру кезіндегі көру қабылдауының негізгі сипатты қасиеттері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың көру қабылдауының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Жүйке жүйесінің аурулары

    Ауру мен науқастар туралы, әр түрлі жастағы балаларда және осы аурулардың негізгі клиникалық белгілері туралы білім мен біліктерді қалыптастыру, науқас баланы тексерудің заманауи клиникалық-зертханалық және аспаптық әдістерін, интерпретацияда алынған мәліметтерді, қазіргі кезеңде емдеуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • білім алушылардың психофизикалық, жас ерекшеліктері мен жеке білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалайды, іске асырады, жалпы педагогикалық және вариативтік, арнайы оқыту әдістерін, коммуникацияның балама жүйелерін қолданады, білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдарды іріктейді және әзірлейді.
  • азаматтық-дүниетанымдық және кәсіби ұстанымын және цифрлық сауаттылығын көрсетеді;инновациялық ойлауда комбинаторлыққа және сыни ойлау қабілеттеріне ие; психологиялық-педагогикалық бақылаулар, Диагностика нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін біледі және қолданады.
  • білім алушылардың дамуының өзекті деңгейінің кешенді диагностикасын жүргізеді, білім беру ортасын дамытатын жеке білім беру маршруттарын (бағдарламаларын) жобалайды, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби өзін-өзі айқындауын қамтамасыз етеді.
  • жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті проблемалары мамандығының әлеуметтік маңыздылығы мен нормативтік - құқықтық негіздерін зерделенетін пән саласы бойынша білімі мен түсінігін көрсетеді
  • арнайы педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, қоғамда инклюзивті білім беру қағидаттары мен құндылықтарын бекітуге жәрдемдеседі.
  • арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары мен түсініктерін біледі, арнайы және инклюзивті білім берудің мазмұнын, әдістері мен ұйымдастырушылық формаларын дамытудағы заманауи үрдістерді талдайды
  • мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді; құндылық-мағыналық деңгейде субъект-субъектілік қатынастар мен ақпараттық байланыс жасайды; академиялық жазудың негіздерін меңгерген; Академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады
  • зерттеу жүргізуді жоспарлайды, ғылыми ақпаратты жинау, талдау және өңдеудің заманауи әдістерін қолданады, байқау, эксперименттік –тәжірибелік жұмыс бағдарламаларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесін оңтайландыру, оларды зерделеу бойынша практикалық ұсынымдарды әзірлейді.
  • азаматтық-дүниетанымдық және кәсіби ұстанымды және цифрлық сауаттылықты көрсетеді; инновациялық ойлау және сыни ойлау қабілеттерінде комбинаторлыққа ие; психологиялық-педагогикалық бақылау, Диагностика нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін біледі және қолданады.
  • ата-аналармен және жұртшылықпен педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастырудың, отбасын білім беру процесіне тартудың және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен білім беруге педагогикалық жәрдемдесудің әдістері мен тәсілдерін қолданады.
  • оқыту дағдыларын, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизацияны жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжауға қабілетті; кәсіпкерлік дағдыларды меңгерген
  • білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін диагностикалау мен бағалауды, білім беру бағдарламаларын меңгерудің педагогикалық мониторингін жүргізуді қолданады.
Top