6B01904 Арнайы педагогика в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультативтік, диагностикалық және талдау қызметін жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық мәселелерді шешуге қабілетті, тәжірибелік дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық
Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогикаға кіріспе
Студент арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, қағидалары мен салаларын; ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық -педагогикалық сипаттамасын, психикалық даму заңдылықтарны және интеллектуальды, сенсорлы бұзылыстары, аутистік спектр бұзылыстары мен дамуында күрделі бұзылыстары бар балалармен түзетушілік - дамытушылық жұмыстың негізгі бағыттары мен ұйымдастыру формаларын; арнайы және инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мүмкіндіктері мен қиындықтарын оқиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Невропатология және патофизиология негіздері
Курсты оқу барысында студенттер баламен психологиялық-педагогикалық жұмыс бағдарламасын жасау кезінде медициналық ұсыныстарды ескере отырып, медициналық-психологиялық-педагогикалық консультацияларда жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Бұзылыстың пайда болу, даму және аяқталуының себептерін, механизмдерін, жалпы заңдылықтарын, патологиялық процестерді, жағдайлар мен реакцияларды зерттеу және сипаттау; оларды анықтау, емдеу және алдын алу принциптерін, әдістерін тұжырымдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білімді қажет ететін балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Дамуында бұзылыстары бар балалардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі даму ерекшеліктерін зерттейді; мүмкіндігі шектеулі балаларды тексеру әдістері, даму кемістігіне әкелетін аурулардың клиникалық белгілері; психомоторлық дамудағы ауытқулардың этиологиясы мен патогенезі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері
Пәнді меңгеру барысында студент арнайы және инклюзивті білім берудегі түзету-дамыту үдерісін нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуді жүзеге асыру механизмі мен заманауи түсінікпен байланысты құзыреттерді игереді. Құқықтық құжаттардың ғылыми-теориялық негіздерін, арнайы және инклюзивті білім беруді құқықтық реттеу саласындағы қазіргі тенденцияларды зерттейді; ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеу саласындағы негізгі құқықтық актілерді және арнайы педагогтың кәсіби қызметін реттейтін құқықтық актілерді, арнайы білім беру жүйесінің заманауи құрылымын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасында тәрбиелеуді құқықтық реттеу мәселелерін талдайды. . Нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру технологияларын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика және дидактика
Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімін қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте жастан көмек көрсету жүйесі
Студент пәнді оқу барысында ҚР түрлі білім беру ұйымдарында ерте жастан көмек көрсетудің теориялық аспектілерін, енгізу технологиясын, шетелдегі ерте жастан көмек көрсету тәжірибесін, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға көмек көрсетудің технологиясын, бағдарламасын талдауды үйренеді. Студент ерте жастағы ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психикалық, физикалық, тұлғалық даму ерекшеліктерін, онтогенезін; балаларды психологиялық педагогикалық тексеру жүргізу әдістері мен маманның құжаттарын енгізуге заманауи талаптарды біледі; диагностикалық әдістерді, құралдар мен формаларды таңдауын негіздей отырып қажет ақпаратты алу мақсатында балаларға психологиялық педагогикалық мінездеме жасап, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшелігін есепке ала отырып, дамыту мен тәрбиелеудің бағдарламасын жасайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Студент арнайы педагогикалық іс-әрекеттің мәні мен ерекшелігін зерттейді; арнаулы мектепте білім беру үрдісі, заңдылықтарын, принциптерін және жүзеге асыру әдістерін; білім беру жүйелері мен тұжырымдамалары; арнаулы мектептегі тәрбие жұмысының мақсаты, мазмұны, құралдары, әдістері. Студент арнайы ұйымдарда тәрбие жұмысының әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға түзету және тәрбиелік көмек көрсету жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы психология және ерекше білімді қажет ететін балаларды психологиялық-педагогикалық, дифференциялды диагностикалау
Курсты оқу барысында студент арнайы психология мен психо-педагогикалық, дифференциалды диагностиканың теориялық-әдістемелік негіздерін; дамуында бұзылыстары бар балаларды зерттеуді ұйымдастыру мен әдістемелік қамтамасыз етудің заманауи тәсілдері; Ерекше білім беруді қажеттіліктері бар әртүрлі деңгейдегі балалармен диагностикалық жұмыстың ерекшеліктерін; психодиагностикалық әдістер мен талдау жолдары, мәдени-тарихи көзқарас шеңберінде бала психикасының дамуының негізгі заңдылықтары ерекше білім беруді қажеттіліктері бар балаларды зерттеудің теориялық негізі ретінде. Психологиялық-педагогикалық тексеруде психодиагностикалық әдістерді қолдануда алған білімдерін қолдана алады; психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесуді құру жолдарын әзірлейді; Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамыту және түзету жұмыстарын жүргізу. Дамуында бұзылыстары бар баланы тәрбиелеп отырған отбасына кеңес беру жұмысының әдістемесі мен дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Логопедия негіздері
Курсты оқу барысында студент сөйлеу тілі бұзылыстарының топтастырылуын, сөйлеу тілдік іс - әрекеттің онтогенезі мен дизонтогенезін мектеп жасына дейінгі, мектеп жасындағы балаларда таралуы мен сипмтоматикасын; сөйлеу тілі бұзылыстарының бала тұлғасына, танымдық үрдісіне, эмоциональды ерік-жігер сферасына ықпалын; түрлі даму бұзылыстары бар балалардың сөйлеу тілін қалыптастыудың ерекшеліктерін оқиды. Логопедиялық тексеру дағдыларын, сөйлеу тілі бұзылыстары кезіндегі түзетушілік логопедиялық жұмыстың жалпы қалыптарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Логопсихология
Курс шеңберінде студенттер кәсіби қызметінде ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін білімнің арнайы, педагогикалық, психологиялық, лингвистикалық, биомедициналық салаларының ережелерін зерттейді. Олар сөйлеу тілі бұзылған адамдардың психологиялық ерекшеліктерін зерттейді; когнитивті, эмоционалды-еріктік сфералардағы бұзылулардың себептерін, механизмдерін, белгілерін, құрылымын; сөйлеу тілі бұзылыстары бар балалардың тұлғааралық қарым-қатынас ерекшеліктері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Студент негізгі түсініктерді, оқыту әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін, зияты зақымдалған балаларға арналған ӘТБ ерекшеліктерін зерттейді; Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда ӘТБ әдістемесі қалыптастыру; ӘТБ дағдыларының қалыптасу деңгейін диагностикалау дағдылары бар; ӘТБ дағдыларын, түзету-дамыту жұмыстарының арнайы технологиялары мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытудың коррекциялық-педагогикалық процесін жоспарлау; жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-әдістемелік және көрнекі материалдарды әзірлеу және таңдау. Жеке білім беру бағыттарын жүзеге асыру процесінде педагогикалық қолдау көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сөйлеу тілінің ырғақтылығы мен жылдамдығын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері
Пәннің білім беру мазмұны логопедиялық жұмыстың ғылыми-теориялық және технологиялық негіздерін ашатын тақырыптар аясында негізгі түсініктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған кекештенудің күрделі сөйлеу кемістігі ретіндегі қазіргі ғылыми тұжырымдамасына сәйкес әзірленген. ырғақтылық пен жылдамдылық бұзылыстарымен; олардың себептері мен түрлері, анатомиялық және физиологиялық механизмдері, түзету әрекеттерінің формалары мен жолдары. Студент курсты оқу барысында кекештенуді жеңу жұмысында қолданылатын негізгі ұғымдар мен категорияларға анықтама береді; кодификацияланған әдеби тілге және оның ғылыми стиліне, тегіс ырғақты сөйлеуді қалыптастырудың ең тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдауға дәлелдерге ие; тұтықпасы бар балалармен жанама психотерапия элементтері бар сабақ жоспарын құруда тиімді әдістер мен үстемелер туралы білімін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы мектепте оқыту әдістемесі (қазақ/орыс тілі және математика)
Студент ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға математика мен тілді оқыту спецификасын, ЕБҚ бар балалардың меңгеру ерекшелегін, арнайы мектепте оқыту кезеңдерін; бағдарламаларды талдау мен қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспар құру және оқу мақсатын; пән бойынша оқу жетістіктерінің критерийлерін анықтауды үйренеді. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға математика мен тілге оқыту бойынша сабақты жоспарлау мен өткізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Көркем қол еңбекті және қоршаған ортамен таныстыруды оқытудың әдістемесі
Пән студенттерді арнайы мектепте оқытылатын негізгі пәндер бойынша сабақтардың ерекшеліктерімен таныстырады (қол еңбекті және қоршаған ортамен таныстыруды); мектеп оқушыларымен түзету-дамыту жұмысының дәстүрлі және кейбір инновациялық әдістерін ұсынады, қысқаша әдістемелік ұсыныстарды қамтиды. Келесі тақырыптар қарастырылады: сабақты ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу формалары
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олигофренопсихология негізіндегі олигофренопедагогика
Курс пәнаралық және пәнішілік байланыстар негізінде құрылады. Меңгеру нәтижесінде студент олигофренопсихология негіздерімен олигофренопедагогиканың мақсаты мен міндеттерін, олигофренопедагогикада қолданылатын ғылыми зерттеу әдістерін, интелектуалдық бұзылыстың негізгі дәрежелерін, балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, олардың даму болашағын біледі; ғылыми ақпаратты библиографиялық дереккөздерден өз бетінше талдайды және шығарады; Зияты зақымдалған бар балалардың жас ерекшелік дамуының әртүрлі кезеңдерінде оларды психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін психологиялық негіздейді; онтогенездегі зияты зақымдалған бар балалардың дамуын зерттеу, диагностикалау және болжам бойынша практикалық қолданбалы дағдыларды меңгереді; психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуді дамыту мен ұйымдастыруда теориялық және тәжірибелік білімдерін пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары және дисграфия, дислексия кезіндегі логопедиялық жұмыс
Студенттердің сөйлеу тілінің жүйелік сипаттағы бұзылыстары кезінде және оқу мен жазу бұзылыстарында диагностикалық негізде логопедиялық жұмысты жоспарлау, сөйлеу бұзылыстарын түзету және қалпына келтіру әдістерін, әдістерін және құралдарын таңдау және енгізу дағдыларын қалыптастырады. Жүйелі сипаттағы және оқу, жазу бұзылыстары бар сөйлеу бұзылыстары туралы түсініктерін қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дислалия, ринолалия, дизартрия және дауыс бұзылуы кезіндегі логопедиялық жұмыс әдістемесі
Курсты оқу барысында студенттер дислалияның, ринолалияның, дизартрия мен дауыс бұзылыстарының әртүрлі түрлеріне дифференциалды диагностика жүргізуді меңгереді; дислалия, ринолалия, дизартрия және дауысы бұзылған балалармен логопедиялық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін дифференциалды таңдауды жүзеге асыру. Дислалия, дизартрия, ринолалияны түзетудегі логопедиялық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Логопедтің пәнаралық жұмысы
Курсты оқу барысында студент білім беру ұйымдарындағы логопедтің пәнаралық жұмысын, оқу пәндері арасындағы байланысты талдау дағдыларын меңгереді. Пәнаралық байланыстың тарихи аспектісін зерттейді; Пәнаралық байланыс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың кешенді тәсілі ретінде; болашақ логопедте болуы тиіс жалпы ғылыми және жалпы кәсіби құзыреттіліктердің тығыз байланысының қажеттілігін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Оқудағы қиындығы бар балаларды дамыту жұмысы
Курсты оқу барысында студент оқуда қиындығы бар балалармен түзету-дамыту жұмысының ерекшеліктерін, теориялық - әдістемелік негіздерін; оқуда қиындығы бар балаларды дамытудың негізгі принциптері мен бағыттары мен әдістерін, технологияларын меңгереді. Оқытудағы қиындықтарды анықтай отырып, диагностикалық негізде оқуда қиындықтары бар балалармен түзету - дамыту жұмыстарын жоспарлай және жүзеге асыра алады. Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен өзара әрекеттесу тәсілдерін тиімді меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Зияты зақымдалған балалармен логопедиялық жұмыс жүргізу
Студент зияты зақымдалған балалардағы сөйлеу бұзылыстарының этиологиясы мен патогенезін; балалардағы сөйлеу патологиясының әртүрлі түрлерінің сараланған диагностикасын; логопедиялық тексерудің ерекшелігін; екіншілік сөйлеу бұзылыстарының кешенді алдын алу әдістерін; зияты зақымдалған балалармен және жасөспірімдермен логопедиялық жұмыстың әдістемесі мен логопедиялық жұмыстың ұйымдастырылуын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
СТЖД кезіндегі логопедиялық жұмыс
СТЖД мен логопедиялық жұмыстың принциптерін, міндеттерін және әдістерін оқу; сөйлеу әрекетінің нормативтік-патологиялық дамуының негізгі көрсеткіштерін; профилактикалық іс-шаралар жүйесіндегі негізгі бағыттарды және диагностикалық және түзету жұмыстарының әдістерін; логопедиялық жұмыстың негізгі кезеңдері мен мазмұнын; СТЖД түзету технологиялары саласындағы ғылыми білімнің қазіргі жағдайы және оның даму перспективаларын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың эмоциональды ерік жігер сферасын дамыту
Курсты оқу барысында студент ерекше білім беруді қажеттіліктері бар балалардың эмоционалды-еріктік сферасы бар балаларға индивидуалды көзқарас ерекшеліктерін, табиғаты мен мәнін, құқық бұзушылықтардың теориялық түсініктерін біледі және түсінеді; осы санаттағы балалармен оқыту мен тәрбиелеу және диагностикалық-дамыту жұмыстарының ерекшеліктерін; әзірлеу жұмысының әдістемелік негіздері; көрсетілген бұзушылықтардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын қолданады; бастапқы және дифференциалды диагностика негіздерін меңгереді; отбасымен консультативтік және психопрофилактикалық жұмыстың дағдылары мен марапаттары; қолдау тобының басқа мүшелерімен тиімді қарым-қатынас жасайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ерекше білімді қажет ететін балалардың отбасын педагогикалық-психологиялық қолдауды ұйымдастыру
Студент ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар отбасына педагогикалық-психологиялық қолдау көрсетуді ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін, заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін біледі, педагогикалық өзара әрекеттесу әдістерін және ата-аналарға кеңес беру үшін психологиялық әсер ету әдістерін, түзету-дамыту жұмыстарына белсенді қатысуды біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларды инклюзивті ортада сүйемелдеу
Курс шеңберінде студент ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психофизикалық, жасерекшелік, жеке ерекшеліктерін; инклюзивті тәжірибе мен инклюзивті ортада ерекше білім беру қажеттіліг бар балаларды сүйемелдеудің ерекшелігін біледі. ҚР мен шетелде инклюзивті ортада ЕБҚ бар балаларды инклюзивті ортада сүйемелдеудің ғылыми тәжірибесін талдайды; сүйемелдеу барысында ЕБҚ бар балалардың психологиялық және педагогикалық ерекшеліктері туралы білімдерін қолданып, олардың әлеуметтенуі мен бейімделуі үшін балалармен тиімді ықпал ету дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп жасына дейінгі ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық техникасы
Студент курсты оқи отырып, негізгі психологиялық түсініктерді, мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық, физикалық, тұлғалық дамуының жетекші заңдылықтарын, олардың дамуының онтогенезі мен дизонтогенезін оқиды. Дамуында бұзылыстары бар мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық, педагогикалық сүйемелдеу аймағындағы зерттеушілік міндеттерді шешу үшін арнайы педагогикалық, психологиялық, медициналық биологиялық әдебиеттерді талдайды. Психологиялық педагогикалық диагностика жүргізіп, ерекше білім беру қажеттілігі бар мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу, дамытудың жеке маршрутын балалардың жеке ерекшеліктерін есепке ала отырып жасайды; балалардың даму бұзылыстарының құрылымының спецификасын есепке ала отырып, профилактикалық және дамытушылық жқмыстың әдістері мен тәсілдерін таңдауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер негіздері
Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытудағы ақпараттық- коммуникациялық технологиялар
Курс студенттерде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытуда АКТ қолдану аймағындағы білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған. нәтижесінде студенттер ҚР мен шетелде арнайы білім беру сферасында АКТ қолданудың тарихи даму жолын, оның түрлері мен қолдану ерекшеліктерін; түрлі категориядағы ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыста қолданылатын АКТ құралдарының топтастырылуын біледі. Балалардың жеке және жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларды оқытуда АКТ қолданудың түзету - дамытушылық жұмысының формасы мен негізгі әдістерін анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді меңгерген.
- Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар оқушының денсаулығын сақтау мен нығайтуға, психикалық дамытуға және жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған білім беру тапсырмаларының дәйектілігін құрастырады.
- Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар балалардың потенциалды мүмкіндіктері мен осы кездегі жағдайын, бұзылыс құрылымын ескере отырып жұмысты жоспарлай алады.
- Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар балалармен медициналық-психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық жұмысты модельдеудің, болжаудың, диагностикалаудың теориялық негіздері мен технологияларын меңгереді.
- Кәсіби қызметті арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы ҚР нормативтік-құқықтық құжаттарына сәйкес жүзеге асырады.
- Жаңартылған мазмұнды ескере отырып, білім алушылардың психофизиологиялық, жас ерекшеліктері мен жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру-түзету, тәрбие процесін жобалайды.
- Білім берудің барлық деңгейлерінде оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы принциптерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы педагогикалық, оқу-ағарту жұмыстарын жүргізеді.
- Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар баланың жалпы және ерекше заңдылықтары мен даму ерекшеліктеріне сәйкес келетін АКТ, инновациялық технологиялар негізінде оқу-түзету, логопедтік қызметті ұйымдастырады.