Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01704 Орыс тілі мен әдебиеті в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің зияткерлік әлеуеті мен бастамасын дамыту және жоғары кәсіптік білім берудің келесі сатысында БББ түлектерінің оқуын жалғастыруы үшін және оқушының жеке басының қалыптасуы мен дамуы мәселелерін шығармашылықпен шеше алатын, педагогикалық қызметте қолдану үшін филология білімінің жалпы негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті және құзыретті маман даярлау үшін жағдайлар жасау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Мақсаты емле мен пунктуация ережелерінің тұжырымдамасының іргелі негіздерін түсінуді үйрену; әдеби тілдің жазбаша және ауызша формаларын еркін меңгеру дағдыларын үнемі жетілдіреді; ресейлік емле мен пунктуация туралы білімді жүйелеу; алынған білімді тәжірибелік қызметте қолдануды үйрету; кез келген жанрлар мен стильдердің мәтіндеріндегі емле және пунктуация қателерін табу және түзету қабілетін дамыту; тіл құралдарының кең ауқымын пайдалана отырып, ойларыңызды еркін білдіруге үйрету; ұйғарымдарды ұйымдастыру құралдарында тәжірибелі болуы, анық құрылымы бар түсінікті, логикалық мәтіндерді жасау; сөйлеу этикетінің формаларын дұрыс пайдалану; лексика-грамматикалық, фонетикалық, стилистикалық нормалардың жұмыс істеу ерекшеліктерін білу, интерпретациялау құралы ретінде орыс тілін меңгеру, мәдениетаралық қарым-қатынаста қабылдау, білдіру және әсер ету процесінің табысты болуын қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру студенттерге ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындаған қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықты жедел тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласындағы білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс аясында студенттер қаржы саласындағы құралдардың барлық түрлерін тәжірибеде қолдануды, үнемдеуді және үнемдеуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, салықтарды есептеу мен төлеуде және салық есептілігін дұрыс толтыруда практикалық дағдыларды меңгереді, қаржылық ақпаратты талдау және сәйкес инвестициялық стратегтерді таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыстың ауызша халық өнері
Пәннің мақсаты - тарихи процестің заңдарына тікелей қатысы бар әдеби даму заңдарын меңгеру ғана емес, сонымен қатар жаңа заманның орыс әдебиетінің пайда болуын дайындаған ежелгі орыс әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтау. Пәннің мақсаты - орыс халқының фольклоры туралы қажетті білімді қамтамасыз ету, студенттерді сөздік өнері ретінде фольклормен таныстыру. Бағдарлама жанрлық-хронологиялық принципке негізделген. Ежелгі орыс әдебиетінің хронологиялық және географиялық шекаралары. Оның ерекшеліктері: қолжазба сипаты, «жасырындық», фольклормен, іскерлік және шіркеу жазбаларымен өзара байланыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көне орыс әдебиеті
Курстың міндеттеріне ежелгі орыс әдебиетінің жанрлар жүйесін зерттеу кіреді, мысалы, жылнамалар мен халықтың тұрмыс-тіршілігін сипаттау, апокрифтер мен романдар, публицистика және саяси ой ескерткіштері, философиялық және теологиялық трактаттар, жаратылыстану жазбалары мен саяхат эсселері. , хаттар мен жеке хаттар. Шығармаларының ішінде: «Көгершін кітабы», «Игорь жорығы туралы хикая», «Радонеждік Сергиустың өмірі», «Петр мен Феврония Муромның хикаясы», «Илья Муромец пен қарақшы бұлбұл», «Төбелес» «Өткен жылдар ертегісі» және басқалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілі: фонетика және фонология
Бұл курстың мақсаты – бакалавриат студенттерінің орыс тілінің практикалық курсында алған білімдерін жүйелеу, орыс тілінің фонетикалық, фонологиялық және интонациялық жүйелерін тереңірек меңгеру негізінде студенттердің теориялық қорын кеңейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
«Тіл біліміне кіріспе» курсы жалпы тіл білімінің бастапқы, бастауыш курсы болып табылады, жалпы тіл туралы, оның құрылымы туралы, тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері - оларды білмей кез келген тіл шындап зерттеу мүмкін емес - туралы алғашқы мәлімет беріледі. Курстың мақсаты: студенттердің тіл дамыту процесінің жалпы заңдылықтары туралы білімдерін меңгеруге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әдебиеттануға кіріспе
Әдебиеттанудың теориялық мәселелері; әдеби терминдер, филологияның зерттеу объектісі. Студенттерге әдебиет теориясының негізгі ұғымдарын сіңіру, оның қазіргі терминологиялық аппаратын меңгеру, әдеби-көркем шығармаларды ғылыми талдау және бағалау дағдыларын меңгеру, көркем шығармашылыққа нақты тарихи-құрылымдық көзқарас әдістемесін меңгеру мақсаты қойылады. Курс әдебиет теориясына, жалпы әдебиет тарихына деген қызығушылықты оятуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыни ойлау
Курстың мақсаты – студенттерде бақылау және пайымдау, ақпаратты оқуға назар аудару және әртүрлі жағдайларда талдау дағдыларын қолдана білу сияқты дағдылар кешенін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тарихы
Мақсаты: Орыс тілін жалпы шығыс славян кезеңінен орыс тілін қалыптастыру дәуіріне дейінгі заманауи мемлекеттегі проекциямен таныстырған фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық өзгерістерді зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
Студенттер жас ерекшелік физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, физикалық даму заңдылықтары, денсаулықты нығайту және әр түрлі оқу іс-әрекеттері үшін жоғары көрсеткіштер мен оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормаларын оқып-меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Іскерлік қарым-қатынас
Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің іскерлік коммуникациялар теориясы бойынша білімдерін қалыптастыру, тиімді коммуникативті дағдыларды дамыту: іскерлік әңгіме, телефонмен сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, құжаттармен жұмыс жасау. Пәнді меңгеру міндеттері: іскерлік қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру; іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту; іскерлік коммуникация процестерінің тиімділігін төмендететін әртүрлі факторлардың рөлін анықтау; іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикетінің негіздерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық сананы қалыптастыруға бағытталған. Онда «сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының психологиялық негіздері, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, іс-әрекеттер үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері, сыбайлас жемқорлық, құқық нормалары туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
қауіпсіздігі Пәннің мақсаты студенттерді негізгі экологиялық түсініктермен және табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пәннің мазмұны негізгі экологиялық түсініктер мен табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін қарастырады. Экологиялық қауіпсіздік саласындағы менеджмент. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері.Пәннің мақсаты студенттердің негізгі экологиялық білімдер кешенін меңгеруі, кәсіби экологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көне славян тілі
Курстың мақсаты белгілі бір уақыт белдеуінде шешуші болып табылған лингвистикалық құбылыстарды анықтауды қамтиды; тарихи өзгерістер арқылы қазіргі орыс тілінің құбылыстарын түсіндіру; Ескі Славян тіліндегі және басқа славян тілдеріндегі ұқсас құбылыстарды ескі орыс тіліндегі өзгерістерді салыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілі: лексика және фразеология
Студенттерге қазіргі орыс әдеби тілінің лексикалық жүйесі және оның қызметі туралы ғылыми білім беру; сөздің әр түрлі жақтарымен байланысты мәселелерді зерттеу, сөздің мағынасын зерттеу (семасиология), сөздердің шығу тегін анықтау; тұрақты тіркестерді зерттеу, фразеологиялық айналымдардың жіктелуі; сөздіктердің түрлерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты – ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің теориялық және әдістемелік негіздері, ғылыми-зерттеу қызметін орындау ережелері туралы жалпы түсінік қалыптастыру, жобалау әдістерін меңгеру дағдысын және әртүрлі ғылыми жұмыстардың нәтижелерін ұсыну тәртібін және осы дағдыларды курстық және дипломдық жұмыстарын жазуда, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметте пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Болашақ орыс тілі мұғалімін инновацияға дайындау: оның педагогикалық инновациялар теориясы мен практикасы, тілдік білім берудің инновациялық әдістерін енгізу ерекшеліктері туралы ақпаратпен қамтамасыз ету; Болашақ мұғалімнің қалыптасуы - жаңадан қабылдау, шығармашылықпен өзін-өзі тану үшін инновациялық дайындықтың әдебиетші-жазушысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәнді игеру мақсаты әртүрлі типтегі интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру және құру негіздері, интеллектуалды жүйелерді іске асыру және пайдалану тәсілдері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ студенттерде интеллектуалды жүйелерді әзірлеу және қолдану үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттеріне мыналар кіреді: зияткерлік жүйелер мен ақпараттық технологиялардың мақсатын, ерекшеліктерін және негізгі ұғымдарын, зияткерлік жүйелер мен ақпаратты өңдеу технологияларын құру принциптерін қарастыру. Пәнді игеру бойынша оқу процесі заманауи цифрлық технологияларды, оның ішінде цифрлық сервистерді, АИ технологияларына негізделген модельдер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цифрлық сауаттылық
Цифрлық сауаттылық курсы цифрлық құралдар мен технологияларды, сондай-ақ интернет-ресурстарды қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылар жиынтығын зерттейді. Компьютерлік сауаттылықтың негіздері цифрлық тұтыну, цифрлық құзыреттілік және цифрлық қауіпсіздік болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ежелгі шетел әдебиеті және шетелдік орта ғасыр және Ренессанс дәүрлерінің әдебиеттері
Әр түрлі әдеби жанрлар мен жанрдағы мәтіндермен жұмыс істеу, мәтіннің стилистикалық сәйкестігін сезіну және анықтау қабілетін қалыптастыру, оның мифологиялық және тұрақты көркемдік әдістерін анықтау үшін антикалық мәдени мұраны білу және әртүрлі әдеби жанрлар мен мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Ежелгі әдебиеттердегі ең маңызды ғылыми еңбектер мен оқулықтарды оқып үйрену
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілі: морфология және синтаксис
«Орыс тілінің морфологиясы мен синтаксисі» пәнін оқытудың мақсаты коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, т.б. тілді практикалық білу. «Орыс тілінің морфологиясы мен синтаксисі» пәнінің материалын меңгеру оқытылатын лексикалық тақырыптар аясында грамматикалық білімді өнімді игеруді көздейді. Оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны білім берудің коммуникативті бағыттылығы принципіне негізделген, бірақ сонымен бірге орыс тілінің теориялық және практикалық грамматикасын жүйелі және дәстүрлі оқыту принциптеріне негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
18 ғасырдағы орыс әдебиеті
XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті ескі орыс әдебиеті мен жаңа әдебиет арасындағы байланыс болғанымен 18-ғасырдағы тарихи және әдеби процестің ең тән ерекшеліктерін көрсету. Питер дәуірінің әдебиеті. Орыс әдебиетіндегі классизм. Әдебиет 1760-1770 жыл. XVIII ғасырдың соңғы тоқсанындағы әдебиет. Д.Фонвизин. Г. Державин. Орыс әдебиетіндегі сентиментализм. Н.М Карамзин. А.Н. Ращишев.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
17 ғасыр шетелдік әдебиеті
17 ғасыр әдебиеті, журналистік жанрлардың өсу ғасыры, кәсіби әдеби орта, мерзімді басылымдар. ХVІІ ғасыр әдебиетінің екі көркемдік бағыты: Қайта өрлеу гуманизміне реакция ретінде пайда болған классицизм және барокко.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
19 ғасыр орыс әдебиеті
XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті. Шығармашылық В.А. Жуковский, К.Н. Батюшкова, И.А. Крылов. Шығармашылық ақындары Декембристтер. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы драма. Шығармашылық А.С. Грибоедов. 20-30 жылдардағы романтикалық проза. Шығармашылық А.С. Пушкин, М.Ю.Лермонтов, Н.В. Гоголь. Орыс әдебиеті XIX ғасырдың 40-50 жылдығы. XIX ғасырдың ортасында поэзия. Тютчев А.А. Фет., Н.А. Некрасов. XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс драмасы. А.Н.Островский. 1860 жылдардың демократиялық жазушылары. XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс прозасы. И.С. Тургенев, И.А. Гончаров, М.Е. Салтыков-Щедрин, Г.И.Успенский. 1870 жылдардағы әдеби жағдай. Н.С.Лесков. Ф Достоевский. Л.Н. Толстой. А.П.Чехов.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі арнайы пән, ол жүзеге асырады студенттерді сынып жетекшісі, педагог ретінде тәрбие жұмыстарына дайындау, тәрбие қызметін жүзеге асыратынПәннің мақсаты: кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру болашақ мұғалімдерді тәрбиелеу процесінің негіздерін, ұйымдастыру және тәрбие қызметін жүзеге асыру.Пәннің міндеттері: - студенттердің кәсіптік-педагогикалық оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы құзыреттіліктер; - тәрбие теориясы бойынша білімді кеңейту және тереңдету; - студенттердің жалпы педагогикалық және арнайы құзыреттілігін қалыптастыру;, жобалау, ұйымдастыру, коммуникативтік, диагностикалық, аналитикалық және т. б.; - студенттер қызметін креативтілікті үздіксіз дамытуға ынталандыру; оқушылармен тәрбие жұмысы жүргізілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Университеттің әдістемелік курсының концептуализмінің әдіснамалық негіздері туралы идеяны қалыптастыру, оларға практикалық қызмет үшін қажетті білім, кәсіби дағдылар мен қабілеттер жүйесін беру. Кәсіби қасиеттерді қалыптастыру: белсенді өмірлік ұстаным, болашақ мамандығын сыйлау, балаларға деген саналы махаббат, олармен қарым-қатынас жасау мүмкіндігі. Әдебиеттерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін меңгеру, мектеп пәні ретінде әдебиет тәрбиелеу функцияларын жүзеге асыру, оқытуға тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, шығармашылық тұрғыдан дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігі. Болашақта кәсіби қызметте шешілген білім беру міндеттерінің тиімділігін жоғарылату мақсатында тәжірибе нәтижелерін іздеуді және жалпылауды әдістемелік негізде қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
18 ғасыр шетелдік әдебиеті
18 ғасыр – «ағартушылық дәуірі», немесе «ақыл-ой ғасыры». Бұл курсты оқыған студент: дәуірдің хронологиялық шекарасын біледі; оның пайда болуының идеологиялық алғы шарттары; ағартушылық қозғалыстың негізгі өкілдері; жаңа идеялар қоғам өмірінің әртүрлі салаларында қалай көрініс тапқанын; Томас Гоббс, Рене Декарт және Бенедикт Спинозаның ағартушылықты дайындауға қосқан үлесін сипаттай біледі; әртүрлі елдердегі ағартушылықтың ерекшеліктерін анықтай алады; ағартушылық қозғалыстың генезисі мен эволюциясын сипаттауды біледі; «табиғи адам», «ағартушылық абсолютизм», деизм ұғымдарына ие болады; ағартушылық әдебиеттің негізгі белгілері туралы түсінігі болады. Ағылшын әдебиеті: А.Папа, Д.Дефо, Дж.Свифт, Г.Филдинг, Т.Грэй, Л.Штерн, француз әдебиеті: Ш.Л.Монтескье, Вольтер. Д.Дидро, Ж.Ж.Руссо, неміс әдебиеті: И.В.Гёте, Ф.Шиллер, Г.Э.Лессинг.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл оқу курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. Білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
20 ғасыр орыс әдебиеті
«ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті» курсы қазіргі орыс әдебиетін оқытудың негізі болып табылады, дағдыларды қалыптастырады, олардың арасында мәтіндерді түсіндіру және филологиялық талдау саласындағы қажетті ақпараттар ғана емес, сонымен қатар әртүрлі уақыт кезеңдері мен мәдениет түрлерінің шығармаларының мәтіндерін талдау ерекшеліктерін меңгеру . Бұл курсты оқу барысында зерттелетін құбылыстар мен процестердің ерекшеліктерін анықтауға, дәстүрлер мен жаңашылдықтардың өзара байланысын орнатуға, орыс әдебиеттің ұлттық ерекшелігін анықтауға тұрақты қызығушылық қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралас коммуникацияға кіріспе
Мәдениетаралық қатынас - әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттесуі. ХБ мәдениетаралық қарым-қатынас процесін, оны жүзеге асыру жағдайларын, кездесетін қиындықтар мен коммуникативті сәтсіздіктердің себептерін зерттейді. «Мәдениет», «аккультурация», «стереотиптер», «ауызша және вербалды емес қарым-қатынас және т.б.» ұғымдары Курстың негізгі мақсаты студенттерді әртүрлі мәдени өркениеттер өкілдерінің психикалық ерекшеліктері мен ұлттық салт-дәстүрлерімен қатар мәдениетаралық қарым-қатынас нормаларымен, ережелерімен және стилдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
БАҚ өңдеу негіздері және этика
Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерді одан әрі практикалық жұмысына қажетті теориялық мәселелермен таныстыру және өзіндік және авторлық мәтіндерді жан-жақты өңдеудің негізгі дағдыларын меңгеруге көмектесу. Бұл дағдылар мәтінмен жұмыс істеу әдістемесін оқу барысында қалыптасады. Демек, курсты зерделеудің негізгі міндеттері: филологтардың форма мен мазмұн арасындағы ең үлкен сәйкестікке қол жеткізу қабілетін дамыту, композициялық құрылысты жетілдіру, саяси, фактілік, логикалық дәлдік, материалдың нақты лексикалық және стилистикалық безендірілуі, этикалық нормаларды ұстану мәселенің жағы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар әдебиеті
Оқу, көңіл көтеру және тәлім-тәрбие беру мақсатында айтылған ертегі, ауызша әңгімелер, өлеңдер, тақпақтар, балаларға арналған ерте шығармалар. Балалар әдебиеті жанрының даму тарихы. Орындау техникасымен, мазмұнымен, көлемімен және тақырыбымен анықталатын әдеби жанр категориялары. Әлемдік балалар әдебиетінің жұмыстарын зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Контрастивтік лингвистика
Контрастивті лингвистиканың мақсаты – тілдік құрылымның барлық деңгейіндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін екі, сирек бірнеше тілді салыстырмалы зерттеу. Контрастивті лингвистика ана және шет тілдерінің тілдік құбылыстарын фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық және семантикалық деңгейлерде салыстырмалы аспектіде талдайды. Пәннің мазмұны тілдерді салыстырмалы талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін сипаттайды. Тіларалық өзара әрекеттестікке және шет тілін үйренудегі тіларалық айырмашылықтардан туындайтын қиындықтардың сипатына ерекше назар аударылады. Негізгі тақырыптар: Салыстырмалы зерттеудің түрлері және екі негізгі жолы. Анықтамалық тіл туралы түсінік. Тіларалық контраст. Тілдердің ұқсастығы мен айырмашылығының негізгі түрлері. Контрастивті талдаудың түрлері. Функционалдық типология және әмбебап функционалды грамматика. Әмбебаптардың түрлері. Контрастивті лингвистиканың теориялық және қолданбалы мәні.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық оқыту технологиялары
Бұл оқу курсында оқытудың жаңа тәсілі зерттелуде, жеке көзқарасты, білім берудің іргелі сипатын, шығармашылықты, кәсібилікті, соңғы технологияларды пайдалану қарастырылады. Инновациялық оқытудың өзектілігі оқушыға бағытталған оқытуды пайдалануда, сонымен қатар студенттің шығармашылық әлеуетін ашудың шарттарын іздеуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медиа және ақпараттық сауттылық
«Медиa және aқпaрaттық сaуaттылық» пәні студенттерге коммуникaция және aқпaрaт aрнaлaрымен ойлaнып, бірлесіп жұмыс жaсaуғa мүмкіндік береді. Медиa және aқпaрaттық сaуaттылық aрқылы пaйдa болғaн құзыреттіліктер студенттердің бойындa медиa мен өзге де aқпaрaт жеткізушілерден жоғaры сaпaлы қызмет көрсетуді тaлaп ететін сыни тұрғыдaн ойлaу дaғдылaрын дaмытaды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ мектептерінде орыс тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: орыс тілін ана тілінде емес оқыту әдістемесінде қолданылатын пәнмен, міндеттермен және зерттеу әдістерімен танысу; техниканың негізгі санаттарын ассимиляциялау; ғылыми әдебиеттерде лингвистика, педагогика және психологияның өзекті мәселелері бойынша бағдарлай білуге үйрету; ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың негізгі ұйымдастыру формаларын, әдістері мен құралдарын игеру;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
БАҚ тілі мен жанрлары
Бұл курс бұқаралық ақпарат құралдарының тілін - газет, радио, теледидар ерекшеліктерін қарастырады. Газет стиліне қатысты кейбір авторлар осы стильдегі екі сортты: а) газет стилінің мәнін құрайтын газет хабарламаларының стилі, тақырыптары мен жарнамалары, және б) журналистік стилдің стилі, тіпті тіпті ораторлық стильді және эссе.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
19-21 ғасырлар шетелдік әдебиеті
19-20 ғасырлар әдебиетіндегі дәуірдің дағдарыстық сипаты. Ғасырлар тоғысындағы декаденция қайғылы көзқарас, әдеби импрессионизм, романтизм, неомантикизм, эстетизм, өнер мен әдебиеттегі реализм. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиеттің тән белгілері (фрагментация, ирония, қара әзіл т.б.), сондай-ақ модернистік әдебиетке тән ағартушылық идеяларға реакция. Әдебиеттегі постмодернизм
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиеті
Қазақтың халық ауыз әдебиеті, қазақ поэзиясының дамуының үш кезеңі: - жырау кезеңі (XV ғасыр - XVIII ғасырдың бірінші жартысы); - поэтикалық кезең (18 ғасырдың екінші жартысы - XIX ғасырдың бірінші жартысы); - Айтыс кезеңі (19 ғасырдың екінші жартысы - ХХ ғасырдың басы) Қазақ жазба әдебиетінің дамуы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Публицистикалық стиль және норма: жазу дағдылары
Курстың мақсаты студенттерді публицистикалық стильдің негізгі жанрларымен таныстыру; басылымдармен жұмыс істеу барысында жанрларды нақты анықтауды үйрету; публицистика үлгілерін талдау барысында стильдік, жанрлық сезімге тәрбиелеу, жазу нормаларын меңгерту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет-технологиялар және БАҚ
Бұл курс қазіргі әлемдегі интернет-технологиялардың іргелі мәселелерін қарастырады. Интернет-технологиялар саласындағы базалық білімдер беріледі, олардың дамуы мен қалыптасу тарихы зерттеледі, аудитория мен оның негізгі сипаттамаларына, сондай-ақ кең таралған ақпарат құралдарына талдау жасау қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Риторика және диктор шеберлігі
Курстың мақсаты – студенттердің тұлғалық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында белсенді сөйлеу-шығармашылық әрекетке дағдыландыру. Кәсіби шешенді қалыптастыру ерекше міндет болып табылады. Бұл тапсырма әр мамандық бойынша, нақты сөйлеу әрекетіне қатысты жеке шешілуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы лингвистика
Пән жаңа лингвистикалық және ақпараттық технологиялар саласындағы лингвистикалық мамандандырудың негізгі білімдерін құрайды, олар келесі жалпы кәсіби және арнайы пәндердің мазмұнымен нақтыланады және толықтырылады: заманауи концептуалды аппараттармен, терминологиямен, заманауи тәсілдермен, әдістермен, құралдармен, қолданбалы лингвистика саласындағы технологиялармен, жасанды тілдердің нұсқаларымен танысу, оларды модельдеу және көрсету әдістері, әр түрлі компьютерлік жүйелерді лингвистикалық қолдау (тіл және сөйлеу бірліктерін автоматикалық өңдеу, ақпараттық-іздеу, сараптамалық жүйелер, лексикографиялық, машиналық аударма жүйелері, т.б.).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникациялардың теориясы және практикасы
Бұл пәнді оқып-үйрену барысында алған білімі мамандығы ақпараттық-коммуникациялық қызметпен тікелей байланысты мамандар үшін қажет. «Бұқаралық коммуникация теориясы» пәні қазіргі филологтардың кәсіби даярлауының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, өйткені қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдарының болашақ мамандарға қызмет етуінің негізгі технологияларын білу олардың тиімді жұмыс істеуінің маңызды шарттарының бірі болып табылады. Курстың мақсаты – коммуникация теориясы мен тәжірибесінде болып жатқан өзгерістерді бағалауда болашақ мамандарға бағыт-бағдар беру, коммуникациялық процестерді ұйымдастырудағы қазіргі заманғы коммуникациялық техника мен технологиялардың мүмкіндіктерін ашу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- орыс тілі мен әдебиетін оқытудың, ел туралы мәдени және лингвистикалық материалдарды үйлестірудің тиімді стратегияларын біледі және түсінеді; елтану саласында білімді сөйлемде, қарым-қатынаста және оқытуда қолдануды біледі
- қоғамдық пікірге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білу және оларды кәсіби қызметінде басшылыққа алу; іскери этиканы, мінез-құлықтың жеке этикалық және құқықтық нормаларын сақтау;
- қазіргі заманғы ақпараттық ағындарды бағдарлай білу және әлемдік экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу; кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар икемді және ұтқыр болу; белгісіздік пен тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау дағдыларына ие болу
- оқыту мен оқуда инновациялық тәсілдерді (соның ішінде АК технологиясын) қолдану арқылы көшбасшылық және өзіндік білім дағдыларын дамыта алады; заманауи технологияларды игеру дағдылары бар, ақпараттық қызметтерді кәсіби қызмет саласында қолдана біледі;
- қазіргі заманғы орыс тілі және әдебиетін оқыту әдістемесінің жағдайын бағалау мүмкіндігіне ие; әдіс-тәсілдерді, оқыту формаларын саралауды біледі; орысы тілі және әдебиеті сабағын жоспарлау мен өткізуде әдістемелік білімді және инновациялық технологияларды қолдануды біледі
- күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие; әдістеме, педагогика саласындағы білімдерге ие және психология, педагогикалық менеджмент саласында ақпаратты басқара біледі, психологиялық-педагогикалық диагностика, критериалды бағалау негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асырады; өзін-өзі басқаруға, әділеттілік пен объективтілікке ұмтылады
- студенттердің әлеуметтік, жас ерекшелігін және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық іс-әрекеттерді жобалауға, білім беру іс-әрекетінің технологияларына, әдістері мен формаларына сыни тұрғыдан қарау; қоршаған ортаға, әлеуметтік ортаға және білім беру кеңістігіне қауіп пен қатерді ескере отырып, кәсіби қызметте денсаулықты сақтау технологияларына ие болу;
- оқу процесін ұйымдастыра біледі, сабақты дұрыс құру тәжірибесін қолдана алады; орыс тілін және әдебиетін оқытудың тәрбиелік мәнін түсінеді және оқу процесінде тәрбие жұмысын қалай жүргізуге болатындығын біледі; студенттерге әлеуметтік және кәсіптік бағдар бере алады; сабақта материалды ұсыну көлемі мен дәйектілігін, ұсыну әдісін ұтымды таңдау, негіздемелер, тұжырымдар мен суреттердің ақылға қонымды және ойластырылған үйлесімділігін анықтау дағдылары бар
- зерттелетін елдің мәдениеті мен әдебиетін, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін біледі; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне толеранттылықпен қарау; мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларына ие, алған білімдерін мәдениеттер диалогында қалай қолдануға болатындығын біледі
- экономикалық білім негіздері болуы, менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. туралы түсініктері болуы; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын талдау дағдыларын меңгереді; жаңа нарық мүмкіндіктерін анықтау, күшті және әлсіз жақтарын және даму перспективаларын талдау дағдылары (мекемелер, бизнес және т.б.) қолданады
- филология саласындағы ең алдыңғы қатарлы білім элементтерін қоса алғанда, оқу саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді; орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық құралдарына, сондай-ақ ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі түрлеріне, оның ішінде кәсіби деңгейге ие;
- дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану, қоғамдық-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласындағы базалық білімдері болуы;
- Шығармашылық психология саласындағы білімге, шығармашылық қызметтің теориялық негіздеріне, кәсіптік қызметті қайта құру дағдыларына ие болу; білім беруде инновациялық идеяларды жүзеге асыру, инновациялық және балама шешімдерді табу, жаңа педагогикалық идеяларды, сыни ойлауды қалыптастыру, дерексіз ойлау, талдау және синтездеу қабілеті, белсенді өмірлік ұстанымы болуы
- сөйлем құрылысында ойды дәл жеткізе алатын, лексикалық бірліктерді әр түрлі өлшемдерге сәйкес топтастырып, жүйелей алатын, лингвистикалық құралдарды таңдай алады, сонымен қатар орыс тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылыстарын уақытылы және грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолдана алады;
- Метакоммуникативті талдау, орыс тілінде ғылыми контекст синтезін қолдана отырып, ақылға қонымды, логикалық шынайы және мағыналы түрде ауызша және жазбаша сөйлеу құра біледі; дискурстың әр түрлі түрлерін қолдануды біледі; сөйлеу әрекеті мен сөйлеу қарым-қатынасы бойынша серіктестерінің әрекеттерін бақылауды жүзеге асырады
Ұқсас БББ
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті