Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02102 Аспаптық орындаушылық в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру деңгейіндегі музыкалық оқу орындарында ғалымның музыкалық-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі музыкалық білімге қатысты оқытудың, педагогикалық теориялар мен ғылыми зерттеулердің алуан түрлі әдістемелерінің кең ауқымын көрсетеді.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D023 Аспаптық орындаушылық
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән ғылыми зерттеудің методологиясы мен негізгі принциптері, оның жұмыс істеу механизмдері, музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы ғылыми танымның заманауи әдістері мен формалар жүйесі, магистрлік диссертация жазу және рәсімдеу ережелері туралы түсінік беруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер философиясы

    «Өнер философиясы» пәні ҚР МЖМБС ұсынған өнертанудағы докторантураның білім беру бағдарламасының міндетті білім компоненті болып табылады. Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі өнер және мәдениет теориясы мен практикасы саласында жоғары білім деңгейінде (ғылыми-педагогикалық және зерттеу) мамандарды даярлаудың жүйелі көрінісіне негізделген. Өнер философиясы - зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізі, өнерді адамзаттың ерекше феномені ретінде және алуан түрлі мәдениет құбылысы ретінде тануға жетелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Солист шеберлігі 1

    Өзінің кәсіби қызметінде адамгершілік, көркемдік және эстетикалық міндеттерді мақсатты түрде шешуге қабілетті жоғары білікті музыкант-маманды даярлау және қалыптастыру. " Шеберлі орындаушы 1" курсы бакалавриат пен магистратурада арнайы фортепианоны үйрену бойынша алынған сабақтастық байланыстарға сүйене отырып, музыкант-Орындаушының оның кәсіби қызметіндегі одан арғы іскерліктері мен білімдерін қалыптастырады. " Шеберлі орындаушы 1" курсы докторанттың бүкіл білім беру циклын табысты игерудің кепілі болып табылатын мақсаттарды айқын көру мен түсінуді анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орталық Азияның түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыстың санаты

    Курс түркі халықтарының музыкасының өзіндік ерекшелігін, ең алдымен оның дыбыстық көрінісі аспектісінде көрсетуге арналған. Музыкалық теория, музыкалық акустика, сондай – ақ сабақтас ғылымдар-түркі халықтарының тарихы, этнографиясы, мәдениеті, тілі деректерін тартумен байланысты кешенді пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орталық Азияның хордофондары: зерттеу аспектілері

    Курс бүкіл Орталық Азия елдері бойынша қарастырылатын хордофондарды байланыстырады. Курстың негізгі мақсаты-хордофондарды анықтау, талдау, синтездеу аспектілерін зерттеуге көңіл бөлу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи мәдени процестердің зерттеу стратегиясы

    «Заманауи мәдени процестерді зерттеу стратегиялары» докторанттарды ғылымның ғылыми парадигмасының заманауи әдіснамалық өзгерістерімен, қазіргі заманғы мәдениетті және оның көп қырлы және көп деңгейлі процестерін түсінудің негізінде жатқан теориялық тұжырымдамалар жиынтығымен таныстыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дереккөзтану

    Пәннің мазмұнында музыкатанудағы "құжат" және "мәтін" ұғымдарын қарастыру үлкен орын алады. Ғылыми зерттеулердің көздерін іздеу стратегиясына ерекше назар аударылады. Оқыту процесінде шығармаларды бекітудің дәстүрлі (мәтіндік) және спецификалық (ноталық) формаларына қолдануда музыкатану зерттеулерінің текстологиялық принциптерін меңгеру дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Концерттік орындаушылық шеберлігі

    Осы пәнді оқу процесінде аспапта ойнау өнерінің көпжылдық тәжірибесіне мұқият талдау жүргізіледі; орындаушылық стильдің дамуындағы кезеңдерді егжей-тегжейлі зерделеу; орындаушылық стильді қайта құру әдістерін зерделеу; музыкалық-орындаушылық педагогиканың өзекті мәселелерін зерделеу жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Солист шеберлігі 2

    Оқу процесінің осы бөлігінде, ең алдымен, шеңбердің негізгі компоненттерін, мысалы, орындаушылық әдебиеттің едәуір көлемін игеру, дамыту және шоғырландыру, сонымен қатар музыкалық проблемалардың кең ауқымында өзінің жоғары моральдық эстетикалық ұстанымын жинақтау және қалыптастыру қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Курс академиялық мазмұндағы мәтіндерді (ғылыми Мақалалар, Диссертациялар, монографиялар және т.б.) жасау әдістерін зерделеуге, сондай-ақ сарапшылармен, баспалармен хат алмасуды, ғылыми-зерттеу жобалары бойынша құжаттаманы рецензиялауға және жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми журналдарда, республикалық және халықаралық конференциялар материалдарының жинақтарында және басқа да басылымдарда ғылыми, ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік жұмыстарды, мақалаларды, материалдарды жасау, таңыстыру және басып шығару қабілетін көрсету.
  • Мәдениет және өнер саласындағы әкімшілік, ғылыми, оқу-әдістемелік және шығармашылық процестерге жалпы басшылықты жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
  • ЖОО-да педагогикалық қызметті жүргізуге және оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік білімді, дайындық бейіні бойынша Оқытушыларды оқыту және біліктілігін арттыру практикасында орындаушылық тәжірибені қолдануға дайындығын көрсету.
  • Өз көркемдік тұжырымдамаларының призмасы арқылы музыканы жоғары кәсіби деңгейде түсіндіре және талдай білу.
  • Музыкатану ғылымы мен музыкалық фольклористикада жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне, дәстүрлі және академиялық музыканың көркем контекстін білуге сүйене отырып, шығармашылық қызмет шеңберінде музыканы іске асыруда, қайта құруда, өңдеуде және /немесе өндіруде өзіндік түсінік пен инновациялық шешімдерді көрсете білу.
  • Жүргізілген зерттеулердің этикалық және құқықтық салдарларын, ұлттық және халықаралық мән мәтінді және зерттеулерге қатысты барлық тұлғалардың меншік құқығын сезіне отырып, зерттеу практикасында кәсіби стандарттарды назарға алуға дайын болу.
  • Зерттеудің/зерттеудің әртүрлі аудиторияға әсерін ескере білу және мамандар мен әуесқойлар арасында дұрыс түсінудің пайда болуына ықпал ету.
  • Тиісті әдебиеттен және / немесе басқа ресурстардан алынған білімдерді қарастыра, түсіндіре, талдай, бағалай, басқара, сақтай және басқараларға бере алу.
  • Кез келген ықтимал тәуекелдерді және/немесе жағымсыз әсерлерді бағалай отырып, қаржыландырудың ықтимал көздерін қоса алғанда, тиісті әдіснамалық процестер мен ресурстарды таңдай және пайдалана отырып, зерттеу мен жобаларды белгілей, жоспарлай, орындай және ұсынай алу.
  • Өзінің оқып үйрену/зерттеу нәтижелерін және басқалардың нәтижелерін жүйелі және сыни талдай және бағалай алу.
  • Әлеуметтік, мәдени, көркем, этикалық және экономикалық аспектілерде зерттеу/зерттеу нәтижелерінің құндылығын анықтай білу.
  • Өз оқу саласындағы негізгі мәселелерді анықтай білу, оларды сыни тұрғыдан қарап, инновациялық шешімдерді таба білу.
  • Мақсатты аудиториялардың қажеттілігін назарға ала отырып, зерттеу нәтижелеріне қатысты ақпаратты хабардар ету мен таратудың тиімді және тиісті әдістері мен техникасын анықтай білу, таңдай және қолдана білу.
Top