Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01522 Физика-Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Механика

    Мақсаты: механика заңдары мен әдістеріне сүйене отырып, денелердің қозғалысын сипаттауға және болжауға үйрету Мазмұны: пән классикалық механиканың ұғымдары, заңдары және әдістерімен, физикалық модельдерді құрумен айналысады; механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістеріне сүйене отырып, планеталардың қозғалысы зерттеледі; денелердің қозғалысын сипаттау және болжау үшін механика принциптері мен сақталу заңдарын қолдануды көрсетеді; физиканың практикалық есептерін шешу мысалдары келтірілген; тәжірибелік қондырғылар мен цифрлық технологияларды қолдану арқылы физикалық шамаларды анықтау талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: болашақ мұғалімнің кәсіби мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға ықпал ете отырып, студенттердің информатика және физика және олардың зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: пән математика мен физиканың пәнін, міндеттері мен даму заңдылықтарын, математика мен физиканың өндіріспен және басқа ғылымдардың дамуымен байланысын сипаттайды; математика мен физиканың қазіргі мәселелерін талдау және бағалау; эмпирикалық және теориялық деңгейде танымның негізгі әдістерін сипаттайды; педагогикалық қызметтің мәнін, оның әлеуметтік рөлі мен тәрбиелік функцияларын ашады; мұғалім тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттері анықталады; мұғалімнің кәсіби және тұлғалық өсу және оның шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эксперименттік механика

    Мақсаты: студенттердің классикалық механиканың заңдары мен әдістеріне сүйене отырып, механикалық құбылыстарды эксперименттік сипаттау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пәннің практикалық бағыты бар және демонстрациялар, эксперименттер және сыныпта және үйде жүргізілетін компьютерлік эксперименттер арқылы механикаға жақындайды. Онда эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін өңдеу әдістемесі талқыланады; механика заңдары баяндалады және механиканың әртүрлі салаларында тәжірибеде қолданылатын тәжірибелер талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: кәсіби қызметте пайдаланылатын академиялық контент пен құжаттарды ресімдеу және жасау қағидаларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми есептерді, мақалалар мен тезистерді, хат-хабарлар мен шарттарды, сондай-ақ зерттеу жұмыстары мен эсселерді құра білу, ақпарат іздеу; дереккөздермен жұмыс істеу, басқа авторлардың жұмыстарына сілтемелер жасау, Академиялық этиканың құндылықтары мен нормаларын, плагиаттың түрлері мен түрлерін, дәйексөз келтіру тәсілдерін білу. Тәжірибеден алынған ерекшеліктер мен мысалдар зерттеледі. Баспа басылымдары мен электрондық ресурстарды рецензиялау, сондай-ақ өз қолжазбаңызды қорғау тәжірибесі жинақталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық геометрия

    Мақсаты: студенттерді қазіргі аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру. Мазмұны: векторлық алгебра оқытылады; декарттық тікбұрышты координаталарды түрлендіруді, геометриялық объектілерді алгебралық әдістермен сипаттаудың негізгі жолдарын қарастырады; сызықтық бейнелер, сондай-ақ екінші ретті бейнелер теориясы сипатталған. Зерттелетін ұғымдарды физика мен техникада қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Термодинамика және кинетика

    Мақсаты: атомдық және молекулалық құрылымы бар заттардағы процестерді талдау үшін термодинамика және кинетика әдістері туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: макроскопиялық жүйелердің тепе-теңдік қасиеттері қарастырылады, термодинамиканың принциптері және олардың салдары және практикалық қолданылуы, тепе-теңдік теориясының нақты мәселелерінде термодинамикалық потенциалдардың қолданылуы; газ қоспасындағы және ерітінділердегі реакциялардың химиялық тепе-теңдігіне байланысты есептер шығарылып, қарапайым химиялық реакциялардың жылдамдығы анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Молекулалық физика және термодинамика

    Мақсаты: оқушылардың заттың атомдық және молекулалық құрылысына байланысты физикалық құбылыстардың заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: газдың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі модельдері және олардың заңдылықтары, макрожүйелердің статистикалық заңдылықтары, жылу сыйымдылық теориясының негіздері, берілу құбылыстары, термодинамиканың басталуы, қасиеттері. сұйықтардың, қатты заттардың және фазалық ауысулардың; термодинамикалық жүйелердің негізгі параметрлерін бағалау жүргізіледі, есептерді шешу, зертханалық жұмыстар және заңдардың практикалық қолданылуы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: оқушылардың математиканың әдістері мен құралдары туралы білімін және математикалық аппаратты пайдалана отырып практикалық есептерді шығару дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Анализге кіріспе, анықталмаған және анықталған интеграл. Көп айнымалы функциялардың түсінігі және дифференциалдық есебі, қос, үштік, қисық сызықты және беттік интегралдарды есептеу әдістері. Сандық, функционалдық және дәрежелік қатарлардың негізгі түсініктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет ету

    Мақсаты: университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны. Сервистік оқыту түсінігі мен мәні, Сервистік оқыту концепциясының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning профильді бағыты. Қоғамдық пайдалы әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы астрономия

    Мақсаты: оқушылардың Ғалам, онда байқалатын құбылыстардың мәні және адамның практикалық іс-әрекетіндегі астрономияның маңызы туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Әлемнің құрылымы мен дамуы туралы идеялардың эволюциясын сипаттайды; негізгі эксперименттік фактілер, астрономияның заңдылықтары айтылады; астрономиялық зерттеу әдістері және олардың Әлемдегі эволюциялық процестердің құрылымы мен динамикасын түсінудегі рөлі; орта білім беру ұйымдарында астрономияны оқыту әдістемесі; астрономиялық аспаптардың құрылымын және практикалық астрономияның есептерін шешуді түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен ізденушілік әрекет дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. Публицистика М.Әуезов. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, Еңлік-Кебек пьесасына және «Қылы заман» әңгімелеріне, «Абай жолы» дастандарына көркемдік шолу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика және киберпедагогика

    Мақсаты: студенттердің білім беру процесін ұтымды, тиімді және ыңғайлы қамтамасыз ететін ақпараттық технологиялар негізінде қашықтан оқытуда оқу үдерісін жүйелі жобалауға және құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерімен танысу және қабілеттерін, оқу дағдыларын дамыту . Заманауи киберкеңістік пен оның жастардың санасы мен мінез-құлқына әсерін қарастырады. Қазіргі ақпараттық компьютерлік және цифрлық оқыту технологияларын, педагогикалық кибертехнологияларды меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Ол студенттердің киберқауіпсіздігін, студенттердің киберкеңістіктің жағымсыз әсерлеріне иммунитетін құруды сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбаевтың еңбегі негізінде «Қазақстан» жобасында «ұлттық кодты» сақтау. Мазмұны: Қазақстан тарихына және 19-20 ғасырлардағы қазақ әдебиетіне тарихи шолу. XX-XXI ғасырлардағы Абай мұрасының зерттелуі. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы. Абай – «Қарамола жарғылары» Заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай – ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы орны, «Тұтас адам» концепциясы. Абайдың «Қара сөздері», М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы. Қ.Тоқаев «Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан», рөлі, маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер/

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, жеке тұлғаның берік моральдық негіздерін, азаматтықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы қабылдауды, көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас мінез-құлықтан моральдық бас тарту, бұзылған мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін қажетті дағдыларды меңгеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үгіт-насихат, заңдылық, заңды құрметтеу идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын орынды қорғай білуге, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы астрофизика курсы

    Мақсаты: студенттерді астрономиялық аспаптардың негізгі сипаттамаларымен, практикалық астрофизика әдістерімен және астрофизиканың негізгі міндеттерімен таныстыру. Мазмұны: галактикалық және галактикадан тыс астрономияны сипаттайды; галактикалардың қалыптасуы мен эволюциясы; космология және космогония принциптері талданады; жұлдыздардың тууын, өмірін және өлімін қарастырады; күн жүйесінің пайда болуы және ерте эволюциясы туралы заманауи идеяларды ұсынады; планеталардың пайда болуын және ғаламдағы тіршілікті түсіндіреді; және практикалық астрофизика есептерін шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: болашақ мұғалімдердің оқу-тәрбие үрдісінің негіздерін, оқу қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясын білуде кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; тәрбиелеу мен тұлғаны дамытудың негізгі теориялары; білім берудің заңдылықтары мен принциптерін, формалары мен әдістерін қазіргі заманғы білім беру теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелерін анықтай білу; білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; оқу қызметін жүзеге асыруға мотивациялық-әдістемелік дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: Кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың даму физиологияcы

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді балалар мен жасөспірімдер ағзасының жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін білуге үйрету және салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы түсінік беру. Мазмұны: мектеп оқушыларының онтогенезінің негізгі заңдылықтары, даму физиологиясының теориялары мен ережелері: тірек-қимыл аппаратының дамуы, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамырлар, тыныс алу, асқорыту, экскреторлық жүйелер, ағзадағы әлеуметтік факторларды білу және түсіну. балаларды дамыту және оларды есептерді шешуде қолдану, топта және жеке тәжірибелік жұмыстарды орындау кезінде тұжырымды қою, орындау, талдау және тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: адам психикасы дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электромагнетизм

    Мақсаты: практикалық қолдану негізінде студенттердің электромагнетизм заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: электромагнетизмнің негізгі ұғымдары қарастырылады: заряд, электр және магнит өрісі, олардың күші мен потенциалы, ток, электромагниттік тербелістер мен толқындар; электромагнетизмнің негізгі заңдары мен теоремаларын, заттардың магниттік қабылдағыштық бойынша жіктелуін сипаттайды; заттардың электромагниттік өрістермен әрекеттесуіндегі негізгі параметрлерді бағалау және практикалық есептерді шешу үшін электромагнетизм заңдарын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер

    Мақсаты: студенттердің дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясы және практикалық есептерді шешудің негізгі әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер қарастырылады, бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер квадратта интегралданады; ретін төмендетуге мүмкіндік беретін туынды, жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерге қатысты шешілмейтін теңдеулер айтылады; жоғары ретті сызықтық біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулер жүйесін интегралдаудың негізгі әдістері, интегралдық теңдеулерді шешудің кейбір әдістері келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәліметтер қорын құру және басқару

    Мақсаты:қазіргі заманғы мәліметтер қорының теориялық негіздерін, мәліметтер қорын әзірлеу принциптерін және олармен жұмыс істеу құралдарын оқып-үйрену, студенттерді әртүрлі ақпараттық жүйелерде мәліметтер қорымен жұмыс істеудің қажетті білімдерімен және дағдыларымен таныстыру. Мазмұны: Қазіргі мәліметтер қорының теориялық негіздерін, мәліметтер қорының даму принциптерін және олармен жұмыс істеу құралдарын меңгеру, әртүрлі МҚБЖ-да мәліметтер қорымен жұмыс істей білу, практикалық есептерді шешуде мәліметтер қорын қолдана білу. Жобалау, әзірлеу және бағдарламалау негіздерін талқылаңыз. Қосымша және жаңа тақырыптар (сақталған процедуралар, деректер қоймалары және т.б.). Реляциялық деректер қорының теориясы, әдістері мен технологиялары және оларды әзірлеу туралы білімін көрсету; Интернетке бағытталған мәліметтер қорын құру; Қолданбалы қиындықтар мен дерекқор технологиясындағы ағымдағы үрдістерді түсіну. Таңдалған МҚБЖ үшін жобаны жасаңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Мақсаты:мәліметтер қорын құрудың негізгі принциптері туралы тұжырымдамалық идеяларды қалыптастыру; мәліметтер қорын басқару жүйелері; мәліметтер қорын сипаттайтын математикалық модельдер; жобалау принциптері, мәліметтер қорын құру әдістерін практикалық өңдеу және олардың кейінгі жұмысы туралы. Мазмұны: Негізгі ұғымдар. Мәліметтер қорының пайда болу және даму тарихы. Классификация. АЖ архитектурасы. Ақпараттық жүйелердің түрлері. деректер базасының үлгілері. Атрибут. Кортеж. Қатынастар (кестелер), Қалыпты формалар. Бастапқы және сыртқы кілттер. Реляциялық алгебраның амалдары. Мәліметтер қорының өмірлік циклі. Мәліметтер базасын жоспарлау және жобалау. Қолданбаларды әзірлеу. Мәліметтер базасын концептуалды жобалау. Entity-Link Model (ERD). Мәліметтерді өңдеу интерфейсін ұйымдастыру. Дизайндық қосымшаларды құру және оларды өңдеу. Берілген қордан ақпаратты іздеңіз. SQL сұрау тілі. Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Пәнде дене ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, физика курсының ағылшын тіліндегі мазмұны; мамандық бойынша әдебиеттерді аннотациялау, рефераттау және аудару тәсілдері қарастырылады; физика сабағында арнайы кәсіби бағытталған материалды қолдану талқыланады; ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау жүргізіледі; кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика

    Мақсаты: кездейсоқ оқиғалар мен кездейсоқ шамалардың заңдылықтарын, қасиеттерін және оларға жасалатын негізгі операцияларды, статистика элементтерін оқу. Мазмұны: комбинаторика, ықтималдық, кездейсоқ шама және оның сипаттамалары, шартты ықтималдық, үлкен сандар заңы, математикалық статистика элементтерін зерттеу. Ықтималдылықты табу есептерін шешу әдістерін талдау, статистикалық мәліметтерді жинау, өңдеу және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Практикадағы электромагнетизм

    Мақсаты: студенттердің электромагнетизм заңдарын іс жүзінде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: электромагниттік өрістер, электромагниттік сәулелену, басқарылатын толқындар, резонанс, акустикалық аналогтар, электромагниттік күштер мен энергия қарастырылады; есептерді шығару, эксперимент жүргізу әдістері талданады; электромагниттік құбылыстардың практикалық қолданылуы түсіндіріледі: сымды, сымсыз, оптикалық байланыстар, электромагниттік құрылғылар схемалары, микротолқынды байланыстар, радарлар, антенналар, генераторлар, қозғалтқыштар мен сенсорлар, оптикалық және акустикалық құрылғылар, электр энергиясын өндіру және беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару әдістері

    Мақсаты: физиканың стандартты емес есептерін шешу тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: физика есептерін шығаруға үйретудің әдістемелік негіздері қарастырылады; тапсырмалардың негізгі түрлері, оларды шешу әдістері; физикадан әртүрлі жарыстарда қолданылатын бастапқы және эксперименттік есептерді шешу мысалдары. Есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерінің мүмкіндігі көрсетіліп, энергияның сақталу заңын қолдану есепті шешуді жеңілдететіні, оған жалпы позициядан қарауға мүмкіндік беретіні көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы оптика

    Мақсаты: оқушылардың оптика заңдарын іс жүзінде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі заманғы оптика негіздері, жарықтың таралу және кескіннің пайда болу заңы, оптикалық сәулеленудің қасиеттері, оның затпен әрекеттесуі қарастырылады; оптикалық жүйелердің сипаттамалары, олардың элементтік негізі; қарапайым оптикалық жүйелердің құрылысы мен жұмысының негізгі принциптері көрсетілген; оптикалық жүйенің сипаттамаларын анықтауға және оптикалық жүйе элементінің кескіннің қалыптасуына әсерін бағалауға мысалдар келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика негіздері

    Мақсаты: оқушылардың оптикалық сәулелену заңдылықтары және оларды тәжірибеде қолдану туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: жарықтың затпен әрекеттесуіне байланысты құбылыстардың физикалық негіздері қарастырылады; оптикалық құбылыстар саласындағы негізгі эксперименттік нәтижелер; геометриялық және толқындық оптиканың негізгі заңдылықтары, оптика есептерін шешу әдістері, оптикалық құбылыстар мен заттарды оптикалық әдістерді қолдану арқылы зерттеуге арналған қазіргі заманғы тәжірибелік аппаратураның жұмыс істеу принциптері және конструкциясы талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатикадағы оқыту және бағалау әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің негіздерімен таныстыру Мазмұны: Информатика білім беру саласы ретінде. ИОӘ педагогика ғылымының саласы ретінде. Информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатикадан мектептегі білім берудің мазмұны мен құрылымы. Дидактикалық принциптер және ИОӘ. Қазіргі мектептерде информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Информатикадан сыныптан және сыныптан тыс жұмыстар. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсының бағдарламалық құралы. Информатиканың негізгі түсініктері және оны оқыту әдістемесі. Тапсырмалар жүйесі информатиканы оқыту құралы ретінде. Жоғары сатыда информатиканы саралап оқыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Инклюзивті білім беру үлгілері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Сенсорлық бұзылыстары бар балаларды жалпы оқу процесіне қосу. Мазмұны: инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың үлгілері мен құқықтық негіздерін қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың шарттарын зерттейді. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, ақыл-ой кемістігі бар, эмоционалды-еріктік сферасы бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосуды сипаттайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруды енгізеді. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқаруда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсат: жаратылыстану материалымен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерімен танысу, мектепте оқушыларға жаратылыстану пәндерін оқытудың кешенді тәсілін қалыптастыру. Мазмұны: орта мектептегі жаратылыстану-ғылыми бағыттағы материалмен жұмыс істеудің мазмұны, материалдық жабдықталуы, әдістері, формалары және оны таңдау мен құрастыру ерекшеліктері баяндалады; жаратылыстану пәндерін оқытудағы кешенді тәсілдің мәнін ашады; жобаны, оқытудың ғылыми-зерттеу әдісін, сондай-ақ үйде жасалған жабдықтың цифрлық технологияларын қолданатын жаратылыстану пәндері бойынша әзірленген кіріктірілген сыныптардың мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физикадағы эксперименттік есептерді шешу әдістерімен және әдістерімен таныстыру, осы есептерді шешудің әдістері мен әдістері туралы тұтас көзқарас қалыптастыру. Мазмұны: пән физикалық есептердің түрлері мен құрылымын қарастырады; оларды оқу процесінде қолдану әдістері; әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістемесін , стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдерін талдайды; мектеп физика курсының әртүрлі бөлімдеріндегі есептерді шешу әдістері және есептерді шешудің жеке алгоритмдері; типтік тапсырмаларды шығармашылыққа айналдыру мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикадағы оқыту және бағалау әдістемесі

    мақсаты: студенттерді физика мұғалімінің кәсіби қызметінің негіздерімен таныстыру Мазмұны: пән мектепте физиканы оқытудың міндеттері мен қазіргі тұжырымдамасын қарастырады; оқу сабақтарын ұйымдастыру нысандары; физиканы оқытудың әдістері мен тәсілдерін; оқушылардың білімі мен дағдысын бақылау түрлері; бағалаудың құрылымы мен мазмұны; студенттердің білімін бағалаудың принциптері, әдістері, міндеттері мен құралдары; оқушылардың оқу жетістіктерін қалыптастырушы және жиынтық бағалау процестерін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шағын жинақты мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі

    Мақсатоқушыларды жаратылыстану материалымен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерімен таныстыру, мектепте оқушыларға жаратылыстану пәндерін оқытудың кешенді тәсілін қалыптастыру. Мазмұны: орта мектептегі жаратылыстану материалдарымен жұмыс істеудің мазмұны, материалдық жабдықталуы, әдістері, формалары және оны таңдау мен құрастыру ерекшеліктерін баяндау; жаратылыстану пәндерін оқытудағы кешенді тәсілдің мәнін ашу; жобаны, оқытудың ғылыми-зерттеу әдісін, сондай-ақ үйде жасалған жабдықтың цифрлық технологияларын қолданатын жаратылыстану пәндері бойынша әзірленген кіріктірілген сыныптардың мысалдары келтіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқу физикалық экспериментінің теориясы мен практикасы

    Мақсаты: Оқу физикалық экспериментінің әдістемесі мен техникасын, оның мақсаты мен міндеттерін айту. Мазмұны: пән физиканы оқытудың эксперименттік әдісіне талдау жасайды; ғылыми және оқу физикалық эксперименттің құрылымы мен міндеттері; оқу физикалық экспериментіне қойылатын дидактикалық функциялар мен талаптар және оның ерекшеліктері, оны орындау техникасы мен технологиясына қойылатын талаптар; зертханалық сабақтардың тақырыптары; физика кабинеттерін оқу жабдықтарымен толықтыру принциптері; тәжірибені орнатуға қажетті құрылғылардың жұмыс істеу принципі сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Мақсаты: студенттердің ядролық физиканың негізгі білімдерін меңгеру және олардың кәсіби қызметте пайдалану әдістерін меңгеру Мазмұны: атомдық, ядролық физика және элементар бөлшектер физикасының негізгі ұғымдары қарастырылады; қолданылатын физикалық шамалардың реттері; негізгі эксперименттер және негізгі эксперимент нәтижелері атомдық және ядролық физиканың тәжірибелік әдістері талданады; практикалық есептерді шешуде және зертханалық жұмыстарды жүргізуде атом және ядролық физика заңдарын қолдануды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехникаға кіріспе

    Мақсаты: робототехниканың даму тарихымен және студенттердің негізгі білімдерімен таныстыру Мазмұны: ARDUINO робототехникасына кіріспе. DIY шамы. Дыбыс сенсоры (микрофон). Жарық диодты басқару түймесі. Робот түймелері. Фоторезистормен таныстыру. Жарық диодты фоторезистор. Потенциометрдің жарық диоды. I2C модулі бар LCD дисплей. Температура мен ылғалдылық сенсоры + LCD. Судатчик + сорғы.Өзін-өзі басқару жүйесі. Электрлік көліктер мен роботты көліктерді жобалау және бағдарламалау. LEGO, MINDSTORMS, Education EV3 және LEGO Digital Designer бағдарламаларымен жұмыс істеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе

    Мақсаты: студенттердің ядролық физиканың негізгі білімдерін меңгеру және олардың кәсіби қызметте пайдалану әдістерін меңгеру Мазмұны: атомдық, ядролық физика және элементар бөлшектер физикасының негізгі ұғымдары қарастырылады; қолданылатын физикалық шамалардың реттері; негізгі эксперименттер және негізгі эксперимент нәтижелері атомдық және ядролық физиканың тәжірибелік әдістері талданады; практикалық есептерді шешуде және зертханалық жұмыстарды жүргізуде атом және ядролық физика заңдарын қолдануды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT технология негіздері

    Мақсаты: студенттерді оқу үрдісінде электронды оқу басылымдарын жасауға және тиімді пайдалануға дайындау. Мазмұны: Электрондық оқу материалдарын әзірлеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етумен танысу. Үлгі жасаңыз Электрондық оқыту құралдарын жасаудағы мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту құралдарын әзірлеу үшін қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді қарастыру. Қашықтықтан білім берудегі электрондық оқыту құралдарының рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Borland C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздері, Алгоритмдеу және деректерді сипаттау құралдары, бағдарламалау технологиясы; нақты әлемнің объектілері үлгілеледі, объектілі–бағытталған бағдарламалау көмегімен тек электрондық ортада ғана бар виртуалды объектілер генерацияланады; кластардың қазіргі заманғы дайын кітапханалары, технологиялар және аспаптық құралдар қолданылады; Borland C++бағдарламалау бойынша жоба құрылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Java -да бағдарламалау технологиясы

    Мақсаты: Java қазіргі заманғы объектілі-бағытталған бағдарламалау тілі туралы білім алу және бағдарламалаудың негізгі әдістерін меңгеру, Java тілінде бағдарламалар жасауда практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Java бағдарламалауға кіріспе. Деректер түрлері. Java тіліндегі сабақтармен жұмыс. Java бағдарламалау тілінде кәсіпорын қолданбаларын әзірлеудің негізгі түсініктерін пайдаланыңыз. - Java EE әзірлеу және орналастыру үшін интеграцияланған әзірлеу орталарын (IDE) және қолданбалы серверлерді пайдалану; - мән, тұрақты, айнымалы, сыныптар, объектілер, атрибуттар, конструкторлар, әдістер және параметрлер сияқты жалпы есептеу терминдерінің негізгі сөздік қорын пайдалана отырып, веб-қосымшаны анықтаңыз, оның дизайнын және қалай жұмыс істейтінін түсіндіріңіз; - Java EE технологияларын сипаттау; - маңызды бағдарламалау қабілетін көрсете отырып, Java технологиясының қосымшаларын жазу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Криптография және деректерді шифрлау

    Мақсаты:Мақсаты: шифрлау алгоритмдерін білу, стандартты криптожүйелерді программалау тілінде жүзеге асыра білу, ақпаратты қорғаудың әртүрлі әдістерін біріктіру дағдылары. Заманауи криптография негіздерін және ақпараттық қауіпсіздік мәселелеріне байланысты тапсырмаларды білуді көрсету; формалды және классикалық криптожүйелерді зерттеу; криптоанализдің негізгі міндеттерін; криптографияда математикалық модельдеуді қолдану. Мазмұны: Кіріспе. Қазіргі криптография және ақпараттық қауіпсіздік мәселелеріне байланысты тапсырмалар. Криптология, криптография және криптографиялық талдау негіздері. Криптографиялық хаттамалардың рөліақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің жалпы міндетінде. Дәстүрлі тарихи шифрлар. Ауыстыру шифрлары және ауыстыру шифрлары. Криптожүйенің формальды анықтамасы. классикалық криптожүйелер. Криптоталдаудың негізгі міндеттері. Қазіргі симметриялық криптографиялық жүйелерді құру принциптері. Қазіргі блоктық шифрлар. Құрама шифрлар. Блоктық шифрларға жасалған шабуылдар. Ашық кілтті криптожүйелер. Математикалық модельдеудің криптографиядағы қолданылуы. Криптологияның, криптографияның және криптографиялық талдаудың даму перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: негізгі білімге сүйене отырып, оқушылардың біліктілік тестілеу есептерін шешу дағдылары мен дағдыларын дамыту Мазмұны: пәнде математика және физика саласындағы біліктілік тестілеудің типтік есептерін шешу әдістері қарастырылады; практикалық есептерді шешу үшін физика заңдарын қолдану көрсетілген, есептерді құрастыру және шешу мысалдары келтірілген. Оқушылардың математика, физика пәндерінің күнделікті өмірінде туындайтын мәселелерді практикалық әрекеттерді негіздеу арқылы шешуге бейімделу жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физиканы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері

    Мақсаты:физиканы оқытудың сапасын қамтамасыз етуге қажетті заманауи әдістер мен технологиялармен таныстыру. Мазмұны: әдістемелік ғылымның қазіргі жағдайы, мектепте физиканы оқытудағы жаңа тәсілдер, оқу-тәрбие процесінде белсенді түрде қолданылатын ұстанымдар; заманауи диагностикалық әдістер қарастырылады; физика мен информатиканы оқытудың жаңа технологиялары; оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологиялары; әртүрлі әдіснамалық теорияларды, бар дидактикалық мәселелерді талдайды; теориялардың практикалық мақсаттылығы мен тиімділігі анықталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Web сервистер және бағдарламалау

    Мақсаты:Сайтты құру (HTML, CSS, JavaScript, PHP, CGI) және одан әрі Интернетте жариялау үшін технологиялар мен бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, Web-беттің құрамдас бөліктерінің тұжырымдамалық көрінісін жасау. Мазмұны: Интернетке кіріспе, WWW қызметі. Web құжаттың құрылымы. HTML пішімдеу тегтері. HTML тіліндегі тізімді пайдалану HTML тіліндегі кестелер. HTML құжатындағы сілтемелер. HTML тіліндегі пішінді пайдалану. HTML тіліндегі кадрды пайдалану HTML құжатына стильдер қосу. CSS-ке кіріспе. Интерактивті веб-құжат интерфейсі. JavaScript-ке кіріспе. JavaScript тіліндегі операторлар. РНР тіліне кіріспе. RNR-мен жұмыс. PHP/Apache жүктелуде. Denwer-мен жұмыс. CGI технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Borland Delphi ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау

    ООП концепциясы, тұқым қуалауды қолдану, полиморфизм, инкапсуляция және әдістерді шамадан тыс жүктеу мақсаттары мен принциптері талқыланады. - БҚП (мысалы, интерфейстер және API) және бағдарламаларды тиісті құрылымдаудың (мысалы, қолжетімділікті бақылауды, түсіндірмелердің көмегімен автоматты құжаттаманы, қателерді өңдеуді пайдалана отырып) әдістерін пайдалана отырып қолданбалы бағдарламалар құрылады. - Borlanddelphi бағдарламалау жобасы құрылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физика тарихы

    Мақсаты: физиканың даму кезеңдері және ғылыми түсініктердің эволюциясы туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: физика ғылымының негізгі даму кезеңдері көрсетілген; әрбір кезеңде физиканың дамуын анықтайтын, ғылымның дамуындағы белгілі бір бағыттардың дамуын ынталандыратын негізгі факторлар қарастырылады; физика мен техниканың басқа ғылымдардың дамуының байланысы, олардың өзара ықпалы көрсетіледі; физика мен техниканың дамуындағы нақты жаңалықтар мен зерттеулердің рөлі бағаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Наноэлектроникаға кіріспе

    Мақсаты: нанотехнологияның іргелі принциптері мен физикалық әсерлерін зерттеу. Мазмұны: нанотехнологияның мәселелері, өзекті міндеттері қарастырылады; наноқұрылымдардың қасиеттерінде көрінетін өлшемдік әсерлердің физикалық принциптері; қарапайым өлшемдерден нанометрлік өлшемдерге ауысу кезінде әртүрлі заттардың қасиеттерінің түбегейлі айырмашылықтары; наноқұрылымдарды және наноқұрылымдардың қасиеттері туралы ақпаратты алудың тәжірибелік әдістері; нанотехнология саласындағы есептерді шешу және оларды тәжірибеде қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері

    Мақсат:жалпы білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында болашақ мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру Мазмұны: білім берудің спиральдық түрінің дамуы көрсетілген; педагогикалық өлшемдер саласындағы білім беру саясатын, оны мектепте жүзеге асырудың негізгі принциптері мен тәсілдерін әзірлеу; критериалды бағалау жүйесінің терминдері мен анықтамалары берілген; оқу пәндерінің мазмұны арқылы оқыту мен оқудың белсенді әдістері мен әдістерін, сондай-ақ «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы құндылықтарын жүзеге асыруды қарастырады; оқушылардың оқу жетістіктерін қалыптастырушы және жиынтық бағалау үдерістерін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару бойынша практикалық ұсыныстар берілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физиканың компьютерлік әдістері

    Мақсаты: физикалық процестерде, ақпаратты өңдеуде компьютерлік әдістерді қолдану. Қазіргі күрделі операциялық ортада мәтінді өңдеуге арналған қолданбалы пакеттер, графикалық ақпаратты визуализациялау және т.б. Мазмұны: Пән MATLAB бағдарламалау ортасының жалпы идеясын қарастырады; екі және үш өлшемді графиктерді пішімдеу; графиктермен жұмыс істеу және MathCAD және MATLAB жүйелерінің арнайы графиктерін құру; MATLAB жүйесінде физикалық құбылыстарды анимациялау және талдау; физика есептерін Паскаль тілінде, MathCAD және MATLAB программалау ортасында шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикалық процестерді модельдеу

    Мақсат:нәтижелерін талдаудың физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру үшін компьютерлік әдістерді қолдану. Мазмұны: Пән физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру әдістерін, олардың сапалық талдауын, құбылыс моделінің мәнін құрайтын теңдеулерді шешу алгоритмдерін әзірлеуді; компьютерлік модельдеу негіздеріне талдау жүргізіледі; визуализацияны және молекулярлық динамиканы модельдеуге арналған пакеттермен жұмысты қарастырады; компьютерлік эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін талдау принциптері; бағдарламалық пакеттерді қолдану арқылы есептерді шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік жүйелерде ақпаратты қорғау

    Мақсаты: практикалық дағдыларды меңгеру және ақпараттық жүйелерде ақпараттық жүйелерді қолданудың теориялық негіздерін оқыту, студенттерге деректерді қорғауды жүзеге асырудың процестерін, әдістері мен құралдарын жүйелі ұйымдастыруды үйрету, ақпаратты жобалау және ақпараттық жүйелерді пайдалану үшін ақпаратты қорғауда практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Компьютерлік ақпаратты қорғаудың ұйымдастырушылық, техникалық, алгоритмдік және басқа әдістері мен құралдарын зерттеу. Осы саладағы заңнама мен стандарттарды қолдану арқылы заманауи криптожүйелерді меңгеру. ОЖ қауіпсіздіктің негізгі үлгілерін талдау, желіні басқару, корпоративтік желілерді көп деңгейлі қорғау, желілердегі ақпаратты қорғау, ақпараттық қауіпсіздік жүйесіне қойылатын талаптарды меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нанотехнологияға кіріспе

    Мақсаты: материалдарды, құрылғылар мен жүйелерді зерттеу, жобалау және өндіру үшін қолданылатын технологиялық әдістердің жиынтығы ретінде терминология және нанотехнология салаларында шарлауға мүмкіндік беретін негізгі білім мен іскерлік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: пән нанотехнологиялардың мәселелерін, өзекті міндеттерін қарастырады; наноқұрылымдардың қасиеттерінде көрінетін өлшемдік әсерлердің физикалық принциптері; наноқұрылымдардың қасиеттері және наноқұрылымдарды алудың тәжірибелік әдістері туралы ақпарат; нанотехнологиялар саласындағы есептерді шешу мысалдары және олардың практикалық қолданылуы берілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM-дегі физика

    Мақсаты: STEM білім берудің пайда болуы және даму тарихы және STEM интеграциясындағы физиканың рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны. STEM білім берудің негізгі тұжырымдамалары мен өзекті мәселелері қарастырылады. Физиканың қазіргі жағдайы және оның STEM интеграциясындағы технологиямен, математикамен және инженериямен байланысы талқыланады. STEM білім беру жағдайында орта мектепте кіріктірілген оқу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу көрсетіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу принциптерін және академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми-эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтайтын сабақ жоспарларын құрастыру.
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі мен қазіргі тәрбие тұжырымдамаларына сүйене отырып, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыра отырып, мінез-құлқын басқару.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, олардың жас және жеке даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
  • Физика мен астрономияның заңдылықтары мен теорияларын түсіндіру, оларды кәсіби қызметте және күнделікті өмірде есептерді шешуде қолдану.
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау және бағдарламалау технологияларының негіздерін пайдалана отырып, мәліметтер қорын және оларды басқару жүйелерін құру әдістерін қолдану.
  • Нақты практикалық мәселелерді шешуге бағытталған ақпараттық жүйелерді құру.
  • Статистикалық мәліметтерді талдаудың математикалық аппараты мен әдістерін қолдана отырып, физика және информатика және практикалық есептерін шешу.
  • Физика мен информатиканы оқыту әдістемесі бойынша олардың дамуының заманауи тенденцияларына сүйене отырып, студенттерді осы іс-әрекетке тарта отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
  • Командада жұмыс істей білу, формальды, бейресми, бейресми нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау және жүзеге асыру.
Top