Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01522 Физика-Математика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01522 Физика-Математика білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты - пәндік білімі, аналитикалық, зерттеушілік, кәсіпкерлік қасиеттері, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жоғары білікті физика және математика мұғалімін даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Механика
Элементарлық математика
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Сызықты алгебра
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Жылу физикасы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Аналитикалық геометрия
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Білім берудегі жасанды интеллект
Электр және магнетизм
-
3 Оқу жылы
Физиканы оқыту әдістемесінің меншікті сұрақтары
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бағалау және дамыту
Алгебра және сандар теориясы
Физикалық есептерді шешу практикумы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Математикалық есептерді шешу практикумы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мектеп эксперимент техникасы
Оптика
Математиканы оқыту әдістемесі
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Инклюзивті білім беру ортасы
-
4 Оқу жылы
Ықтималдық теориясы, математикалық статистика және комбинаторика
Зерттеулер, даму және инновациялар
Атом және атом ядросының физикасы
Математикалық физика әдістері
Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
Геометрия негіздері және проективтік геометрия негіздері
Көп айнымалылар функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Дифференциалды теңдеулер
Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
Операциялық есептеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Физика және математика және оқыту әдістемесінде олардың арасындағы күрделі тәуелділік, құбылыстар, теориялар мен фактілерді білу және түсіну; өз білім саласындағы және аралас ғылымдардағы ғылыми контентті талдау мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады, оларды трансформациялау бойынша идеяларды ұсынады және жүзеге асыру үшін ұжымдарды ұйымдастырады
- Базалық физика-математикалық пәндер саласындағы білім мен түсініктерді кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздері, елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайда көрсетеді
- Физика және математика бойынша білім алушылардың іздеу қызметін оқыту мен ұйымдастыруда ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хат саласындағы білімді біледі және қолданады
- Қазақстан қоғамының мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын білу негізінде азаматтық ұстанымды білдіреді, әлеуметтік және кәсіби салаларда болып жатқан барлық оқиғаларға өзіндік бағасын дәйектейді, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді
- Физиканы және математиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолдана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қорғай алады
- Білім алушыларда келесі дағдыларды қалыптастырады: білім алушыларда логикалық ойлау қабілеттерін, есептеу және графикалық машықтар, пайымдауларды дәлеледей білу, гипотезаларды қалыптастыру, физика-математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешу, физикалық эксперименттер жүргізу, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру
- Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін жалпылайды және білім алушыларды жеке дамыту мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін осыларды қолданады. ЕБҚ бойынша балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді
- Физиканы және математиканы оқыту мен тәрбилеуде заманауи педагогикалық технологияларды, АКТ мен қашықтықтан оқыту технологияларды түсінеді және қолданады, педагогикалық қызметті модельдейді, дәлелдерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың мәселелерін шешеді