Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Дизайн в Каспий қоғамдық университеті

Пәндер

  • Түсті үлгілеу

    Сәулет құралы ретінде полихромды кеңінен қолдану үшін қажетті теориялық білімдер және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Студенттерді полихромия мен түстің жалпы түсініктерімен таныстыру. Түсті пайдалана отырып, модельдік әдіс-полихромды үшөлшемді нысанды ахроматикалық монохромды пішінде алу әдісін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік түстану негіздері

    Оқыту бағдарламасында түстік гармониялардың түрлері мен оларды сәулеттік полихромия тәжірибесінде қолдану мүмкіндіктері, түстің пішін құраушы рөлі, түстің психофизиологиялық әсері, сондай-ақ сәулеттік графикадағы түстің рөлі мен мәні, түстердің үйлесімділік сипаттамасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы форма қалыптастыру-I

    Пішін қалыптастыру дизайндағы жобалаудың негізгі компоненттерінің бірі болып табылады. Бұл, заттың және нысанның сыртқы және ішкі мәнінің конструктивтік құрылымының тек пішін жасау ерекшеліктерін ғана қамтитындығымен түсіндіріледі. Дизайнның негізінде үш құрамдас компонент жатыр: функция, дизайн және әдемілік. Пішін сияқты графикалық кескіндеме заңдылықтарының параметрін меңгеру білім алушыларға пропорцияларды, көлемді, конструктивтік құрылымдарды, пластикалық шешімдерді беру дағдыларын алуға көмектеседі, ол өз кезегінде пішіннің құраушы бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Композиция-I

    Дизайнер-білімгерлерін бакалавриат деңгейіндегі даярлау міндеттеріне сай сәулеттік композицияның теориясы мен тәжірибесіне қатысты мәселелерді қарастырады. Сәулеттік нысандарды анықтаудың және үйлестірудің негізгі әдістерін қарастырады, адамдардың көру арқылы қабылданатын пішіндердің объективтік қасиеттерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме

    Шығармашылық ойды түсіну және дамыту үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар. Тәжірибелік сабақтар түс формаларын үшөлшемді бейнелеу әдісі арқылы білімгерлердің шығармашылық ойлау қабілеттерін, байқауын, бейнелеу құралдарын пайдалана отырып, заттарды табиғи түрде көрсетуге, конструктивтік бояу сапасын жеткізуге үйрету арқылы нысандарды шынайы бейнелеу қағидаларын түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Түстану

    Түстердің комбинациялары теориясы туралы жалпы заңдарды, түсті-текстуралық композициялар салудың негізгі заңдары мен ережелерін, дизайнер үшін қажетті көркемдік талғамдық, шығармашылық ойлау мен қиялды дамыту. Ең танымал түсті модельдер мен теориялар, түстерді қабылдаудың құрылымы мен дизайндағы түс психологиясының аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Экологиялық және өндірістік орта мен олардың қауіпсіздігі арасындағы қатынастар, оларды сәйкестендіру әдістері мен критерийлері, алдын алудың негізгі әдістері және экологиялық және өндірістік салалардағы жағымсыз элементтердің әсерін азайту, тіршілік факторларының қауіпсіздігі мен бақылауын қамтамасыз ету үшін жағдайларды нормалау, сондай-ақ болжау, іс-шараларды әзірлеу, төтенше жағдайларды бақылау және жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сурет

    Пәннің мақсаты мен міндеті академиялық сурет негізін үйрену, сурет салуды орындауда әртүрлі графикалық құрал-жабдықтармен техникалық тәсілдерді игеру, білімгерлерді кәсіби ойлауға алғашқы композициялық-кеңістікті ойлау дағдысына тәрбиелеу, орындалатын жұмысқа деген шығармашылық талабын арттыру және негізгі эстетикалық талғамды дамытуға үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік

    Пән экономика негіздері және кәсіпкерлік қызметтің басым бағыттары бойынша білім кешенін ұсынады, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру кезінде аналитикалық ойлаудың практикалық дағдыларын алуға ықпал етеді. Курс зерттелетін материал негізінде өз бетінше қорытынды жасау, кез-келген экономикалық жағдайда бағдарлау, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану, жеке және кәсіби бағытта өз қабілеттерін жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс әртүрлі мамандықтар (білім беру бағдарламалары) бойынша бакалавр студенттерімен құқық пен мемлекеттің жалпы теориясы саласындағы базалық білімді, сондай-ақ жекелеген құқық салалары конституциялық, әкімшілік, азаматтық, отбасылық, қылмыстық, қылмыстық іс жүргізу, азаматтық іс жүргізу, еңбек құқығы және басқа да салалардағы білімді игеруі үшін қажетті болып табылады. Сонымен қатар, бұл курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласындағы арнайы білімді игеруге және құқықтық мәдениеттің тиісті деңгейін қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлық бұзушылықтар мен көріністердің кез-келген түріне бітіспес көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер алған білімдерін практикада қолдана алады және өздерінің кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыру үшін жеткілікті дағдылар ала алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Бұл курс студенттерді сәулеттік-дизайнерлік қызметтің негізгі бағыттарымен, сәулеттік-дизайнерлік жобалау қағидаларымен, дизайнның қысқаша тарихымен, сәулеттік-көркемдік композициялармен, сондай-ақ шығармашылық әдістермен және тәсілдермен таныстыруға арналған. Пән сәулет ортасының көркемдік негіздерімен, көлемдік-кеңістіктік композициямен және сәулеттік-дизайн жобалауының техникалық негіздерімен тығыз байланысты. Бұл пән студенттерде базалық білімді, сондай-ақ келесі кәсіптік пәндерді оқу кезінде қажетті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік графика-I

    Пәннің мақсаты жазықтықта түрлі кеңістіктік геометриялық пішіндерін бейнелеу және жазық сызбада инженерлік-геометриялық есептерді шығыру, сондай-ақ ортогональды проекция негізінде кеңістіктің белгілі графикалық үлгілерін алу жолдарын зерттеу. Кеңістік формалары мен олардың арасындағы қарым-қатынастарға байланысты мәселелерді шешу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Компьютерлік графикадағы дағдыларды дамыту және ол үшін қажетті негізгі білімдерді беру. Курстық және дипломдық жобалардың графикалық бөлігін іске асыруды автоматтандыру үшін орындалатын жұмыстардың сапасына ықпал ететін қажетті білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Монументалды - декоративтік өнер

    Монументалды-декоративтік өнер пәнін оқытудың мақсаты студенттерге өнердегі монументалдылықты түсінуге және заманауи мегаполистер жағдайында монументалды кешендерді құру бойынша кәсіби шеберлікке баулу болып табылады. Бұл курс монументалды өнердің тарихын, қазіргі заманғы қала жағдайында монументалды және декоративтік өнерді пайдалану мүмкіндігін, монументалды өнердің көптеген түрлерін, осындай туындыларды жасау кезінде қолданылатын әртүрлі технологиялар мен материалдарды, монументалды және декоративтік кешендерді құру кезінде кеңістікпен, графикамен, түспен және көлеммен жұмыс істеу технологиясын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Композиция-II

    Пәнде өнер туындыларын ұйымдастырудың тарихи әдістері талданады және мәдениеттегі қалыптасқан көркемдік бейнелер туралы белгіленген тәсілдер қарастырылады. Курстың мақсаты - студенттерді жобалау жұмыстарын жасау үшін композициялық құралдарды пайдаланудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы форма қалыптастыру-II

    Пәнді оқу мақсаты - студенттерді құрылыс элементтерін (кешен, орта) жобалаумен және кеңістікті ұйымдастырумен, оның құрылымымен, құрастырумен, өндіріс технологиясымен, сонымен қатар дизайнердің эстетикалық концепциясымен таныстыру және оны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән қаржылық баламаларды салыстырмалы талдау, жинақтарды қалыптастыру, кредиттер алу, салықтарды төлеу, жеке және мүліктік тәуекелдерді сақтандыру және т. б. процесінде банктермен, зейнетақы қорларымен, салық органдарымен, сақтандыру компанияларымен өзара іс-қимыл негіздерін зерделеу арқылы жеке бюджеттің болашақ кірістері мен шығыстарын жоспарлау және болжау негізінде шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл жеке және мүліктік тәуекелдерді уақтылы сақтандыруға және қаржы нарығында жеке тұлғаларға қатысты алаяқтық белгілерін анықтауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалары-ІІ

    Виртуалды модельдеу дағдыларын игеру, жазық, көлемді және кеңістіктік нысандарды жобалау, сондай-ақ түрлі бағдарламаларда модельдерді өңдеу. Алдыңғы өтілген Кәсіби компьютерлік бағдарламалар-I пәніне қарағанда жоғарғы деңгейде компьютерлік техниканы пайдалану арқылы шығармашылыққа деген қазіргі заманғы көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалары-I

    Жобалаудың негізгі құралдарының бірі ретінде компьютерлік технологияны пайдалану арқылы шығармашылыққа деген қазіргі заманғы көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн негіздері

    Білімгерлерді сәулеттік дизайн саласындағы жобалық жұмыстың ерекшеліктерімен таныстыру: графикалық дағдыларды үйренудің бастапқы кезеңінде қажетті білімдерді, сондай-ақ композициялық ойлауды қалыптастыру. Қолмен орындалатын графиканың тәжірибелік дағдыларын меңгеру. Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандардың әртүрлі графикалық дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік графика және макеттеу

    Жобалық идеямен басқа да жұмыстарды қағазда көрсетудің графикалық дағдыларын үйренудің теориялық және тәжірибелік дағдыларын меңгеру. Әр түрлі сурет құралдарымен және материалдарымен (қағаз, картон, ағаш және т.б.) жұмыс істеу қабілетін, сондай-ақ сызбадағы стилизацияны игеру. Жазықтық, көлемдік және көлемдік-кеңістіктік композициялардың түрлі-түсті макеттерін орындау. Сәулеттік (ионикалық, дорикалық, коринфтік және тоскандық) ордерлерді салу. А3 форматты бетте қағаздың иілгіштік мүмкіндіктері бойынша жаттығуларды орындау. Макет жасау техникасының негізгі графикалық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн жобалау негіздері

    Білімгерлердің жобалық міндеттерді жүйелі түрде түсінуін, жобалау нысандарында әлеуметтік-экономикалық, техникалық және экологиялық сипаттағы мәселелерді көре және шеше білуін, Қазақстан халықтарының ұлттық салт-дәстүрлерін және аймақтық жағдайларын ескере отырып, көркемдік-бейнелік міндеттерді қоя және шеше білуін бекітуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты білімгерлерге өнер тарихы саласы бойынша негізгі білімдерді беріп, өнер тарихы бойынша нақты қөзқарасы бар білікті дизайнер-маманын дайындау. Нәтижесінде білімгер өнер тарихындағы негізгі кезеңдерді және олардың дамуын көрсете алады, атақты суретшілерді атай алады, әр кезеңнің мүсіндері мен сәулетін талдай алады, сондай-ақ өнер тарихындағы ең маңызды кезеңдерді сипаттайтын негізгі жұмыстардың бейнесін оқи алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер-II

    Жеке тұрғын үй аумағын сәулеттік-дизайнерлік жобалау мен жоспарлаудың теориялық негіздерін зерттеу; ұтымды жобалық тұжырымдамаға және жобалық жұмыстың кезектілігі мен шығармашылық ізденістердің қағидалары. Ландшафттық дизайн нысандарының, әсіресе сәулеттік ортаның табиғи элементтерінің бейнесі мен дағдыларын алу. Жер бөлігінің бас жоспарын және жайластырудың элементтерін жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалалық дизайнның элементтері мен үрдістері-II

    Пәнді оқытудың мақсаты оқу-тәжірибелік жобалау барысында, сонымен бірге қатар оқылатын дәрістік курстарда алынған шығармашылық тұжырымдаманы қалыптастырудың теориялық негіздері бар білімді бекіту. Кіші сәулеттік формалар мен жайластырылған алаңдар зерттеу нысандары болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке даму модулі (Академиялық жазу, Дизайнерлік ойлау)

    Студенттерде ғылыми еңбектерде ойларын қысқа және қол жетімді түрде жеткізе білуді, пайдаланушыны түсінуге, оның мәселесін түсінуге, балама шешімдерді табуға көмектесетін нақты мәселелерді шешу әдісі мен процесін қолдана білуді қалыптастыратын өзара байланысты білім кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пән студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға, қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы туралы негізгі білімді қалыптастыруға, сондай-ақ әр түрлі қызмет салалары үшін жасанды интеллектті қолдана отырып мәтіндер, суреттер, аудио және видео жасау дағдыларын қалыптастыруға арналған кіріспе курс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қалалық дизайнның элементтері мен үрдістері-I

    Пәнді оқытудың мақсаты білімгерлердің ашық қалалық кеңістіктердегі қалалық дизайн элементтерінің әлеуметтік бағытталған, экологиялық, функционалдық және эстетикалық тұрғыдан ойластырылған ортаның сапалы өзгеруінің маңызы мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Дизайнерлік жобалаудың теориялық сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер-I

    Сәулеттік-дизайнның теориялық негіздерін зерттеу мен ландшафттық орта фрагментінің графикалық түрде жүзеге асырылуын үйрету және кіші сәулеттік формалар мен жабдықтардың элементтерін бейнелеуді игеру. Дизайн тұжырымдамасын жасай білу, конструкциялық нысанның үш өлшемді модельін шағын формалардан жасай білу, атқаратын қызметін ескере отырып, жобаның көрнекі дизайнын жасау, қоршаған ортаға үйлесетін жобаның түрлі-түсті графикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • BIM-технология негіздері

    Автоматтандырылған жобалаудың жаңа технологияларын - BIM-Building Information Modeling (BIM-Building Information Modeling) немесе BIM технологиясын игеру. Жақын арадан бастап ҚНИМТ (Құрылыс Нысандарын Информациялық Модельдеудің Технологиясы) деп аталатын, BIM-ғимаратты информациялық модельдеу (BIM-Building Information Modeling) немесе BIM технологиясының соңғы компьютерлік жобалау технологиясының негіздерін және тұжырымдамаларын үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арнайы сурет (сала бойынша)

    Дизайнерлерге арналған графикалық тапсырмаларды орындау мақсаты - олардың жұмыс дағдыларын (сызбасын) эскиздеуге үйрету. Мұндай эскиздер сәулеттік масштабтарсыз орындалады. Бұл жағдайда бөлшектің негізгі жалпы бастапқы бейнесі тұтастай алғанда сақталуы керек. Курс танымал сәулет және дизайн шеберлерінің жұмыс жобаларын (сызбаларын) мысалдарға келтірумен басталады және студенттің өздерінің білім беру жобалары жұмыстарымен жалғасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет-I

    Пәнді оқыту бойынша курстың мақсаты конструктивтік-графикалық құзыреттілігін қалыптастыру, сурет салудың қосымша теориялық білімдері мен тәжірибелік дағдыларын игеру болып табылады. Жобалаудың негізгі кезеңдерінің мәселелері, жобалық идеяның ықшамды бейнесі, көлемдік эскизді орындау, сызықтық эскиздер, тональды сурет, түсті эскиз және т.б. зерттеледі және қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементер мен үрдістер-ІII

    Пән қоғаммен байланыс саласындағы коммуникациялық саясаттың негізі ретінде корпоративтік сәйкестікті және сауда белгісін жасау үшін әзірлемелер мен технологиялар туралы негізгі теориялық мәліметтерді қарастырады. Пәнді оқуда белгілер жүйесінің элементтерімен жұмыс жасауда көрнекі құралдардың көркемдік ерекшеліктері толық талқыланады, ол нарықтағы ерекше көрініс табатын және өндірушілердің арасында бәсекелес ретінде тануды қамтамасыз ететін компанияның стилі ретінде қарастырыла алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн нысандарын композициялық модельдеу негіздері

    Дизайн нысандарын композициялық модельдеу негіздері пәні дизайндағы ғылыми-шығармашылық іс-әрекеттің негізгі категорияларын, тәсілдерін, әдістері мен құралдарын меңгеруге, жобалық мәселелерді нақты мысалдарда қарастыруға бағыттайды. Ол шығармашылық рефлексияны дамытуға, үдеріске және іс-әрекеттің нәтижелеріне кәсіби-сыни көзқарасты әзірлеуге, объектіні кең әлеуметтік-мәдени аспектіде зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалалық дизайнның элементтері мен үрдістері-III

    Сәулеттік-дизайнерлік жобалаудағы элементтер мен процестердің рөлін таныстыру және оқыту. Сәулеттік дизайн нысандарының процестеріндегі сәулеттік-дизайнерлік және әлеуметтік-функционалдық негіздердің теориялық білімдерін игеру. Кіші кеңістікті модельдеу-пәннің оқу нысаны болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер-IV

    Кіші формалар мен дизайн жабдықтарының элементтерінің сәулеттік-дизайнерлік жобаларын жасаудағы теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды оқып үйрену. Жобаланған нысанның ерекшеліктері, курстық жобаны орындау әдістемесі, сәулет ортасының фрагменттерін құрастырудың графикалық әдістері, жобалау нысандарына арналған дизайнерлік шешімдердің қағидалары бойынша шығармашылық жоспарды жобалаудың және көркемдік көріністің болуын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шрифт негіздері және графика технологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерді оқу пәнімен таныстыру, шрифт графикасы саласындағы базалық біліммен қамтамасыз ету, шрифтік композиция мен полиграфиялық өнім жасаудың графикалық техникаларын меңгеру. Әр түрлі техникаларда шрифттер мен графикалық шығармаларды өз бетінше жасауға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шрифт

    Пән шрифттің мазмұны мен нысанын, оның жекелеген элементтерін, шрифттің композицияларын, сондай-ақ оны жобалау нысандарында байланыс ретінде пайдаланудың кейбір қағидаларын қарастырады. Шрифттің негізгі категорияларының шығу тегі туралы және олардың өнер мен дизайнның тарихындағы қалыптасуы және дамуының шарттары туралы сұрақтар талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалалық дизайн элементтері мен процестері-IV

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің сәулет-дизайнерлік негізгі түсініктері мен тәсілдерін игеру, сәулет дизайны нысандарында функционалдық тұрғыда өтетін процестерді қалыптастыру. Дизайндағы жобалық мәдениетпен байланысты түсініктерді қалыптастыру, жобаны кәсіби игеру негіздерін зерделеу, жобалау графикасының түрлері мен тәсілдері туралы түсінікті дамыту. Қоғамдық ғимараттардың кіші пішіндері мен дизайн-жабдықтаудың элементтері оқу нысаны болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдық мәдениетпен дизайнның тарихы

    Пәнде пішін құралудың негізгі тарихи ерекшеліктері мен аспектілері, заттардың дәстүрлі жиынтығы, жабдықтар, құрылымдар, нысандар, яғни әлемнің түрлі өңірлеріндегі адам жасаған жасанды әлем қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік мәдениеттің тарихи мұрасы

    Пәнді оқу кез келген зерттеу жүргізілетін ғылыми танымның негізгі ұғымдары мен кезеңдерін таныстырудан басталады. Пәнді оқытудың мақсаты - оқу-тәжірибелік процесі тәртібінде табиғи немесе адамзаттың жасаған нысандарымен таныстырып тиісті білім беру, оларға қатысты басым міндеттер мен мәдени, тарихи немесе экологиялық маңызы бар күшке ие болатындығын түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн нысандарын конструкциялау

    Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ мамандарды әр түрлі нысандарды жобалау мен дайындау технологияларын, өндіріс процестерінің түрлері мен реттілігін, дайын өнімді дайындау үшін материалдарды және оларды өңдеу әдістерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафт дизайны

    Курстың мақсаты-пәнді оқу барысында алынған білімді ландшафтты жобалауда қолдану болып табылады. Курстың тапсырмасы-табиғи компоненттерді: жер бедері, су және өсімдіктерді басымдықпен пайдалану арқылы кеңістіктік ортаны қалай ұйымдастыру керектігін үйрену; өздігінен білімін тереңдету және жоғары оқу орнында алған дағдыларын болашақтағы кәсіби қызметінде жетілдіру. Ландшафттық композицияларды ұйымдастырғанда функционалдық жоспарлауды, санитарлық-гигиеналық және эстетикалық міндеттерді сауатты түрде шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафт дизайны тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты - ХІХ ғасырдан бастап, яғни өнеркәсіптік революциядан бүгінгі күнге дейінгі әлемдік және отандық мәдениет мұраларының шығармашылығымен таныстыру, болашақ дизайнерлерді классикалық және заманауи дизайн тарихының теориялық негіздерін, сонымен қатар шығармашылық жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалалық ортаны жарықтықтүстік ұйымдастыру

    Пәнді меңгеру мақсаты сәулеттік-дизайн саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды игеру, жарықтықтүстік сәулеттік-дизайнерлік кеңістікті ұйымдастыру әдістері мен қағидаларын меңгеру болып табылады. Көркемдік-композициялық ойлаудың және кәсіби көзқарастың негізінде қаланың жарықтықтүстік ортасын жобалау бойынша негізгі теориялық білімдерді игеру. Сәулеттік ортаны жарықтықдекоративтік ұйымдастырудың негізгі факторларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулет және дизайн тарихы

    Білімгерлерді кеңістіктік дизайн саласында табысты жұмыс істеу үшін қажетті теориялық білімдер мен базалық тәжірибелік дағдылармен таныстыру. Әлемнің әртүрлі аймақтарындағы ғимараттар мен құрылыстардың негізгі сипаттамалары мен тарихи аспектілерін қарастырады және зерттейді. Сонымен қатар, білімгерлерге тәжірибе мен теорияны қамтитын, ежелгі және қазіргі заманғы сәулеттің біртұтас кәсіби түсінігін қалыптастыру; білімгердің санасында тарихи-сәулеттік процестердің нақты алуан түрлілігі мен күрделілігіне сәйкес келетін жекелеген сәулет туындыларын толық түсінуді қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрғын ортаны заттық-кеңістіктік ұйымдастыру-II

    Білімгерлерді өзара байланысы бар материалдық нысандар жүйесі ретінде қарастырылатын заттық-кеңістіктік ортамен таныстыру, атап айтқанда: қалалық дизайнның элементтерін толықтыратын сәулеттік құраушы, монументальдық-декоративтік өнер мен табиғи ландшафттың элементтері. Тұрғын ортаны ұйымдастыру және зерттеу қалалық дизайн элементтерімен сәулеттік-кеңістіктік ортаны құраушылармен шектеледі. Орта қабатты тұрғын үйдің заттық-кеңістіктік ортасы оқу нысаны болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрғын ортаны заттық-кеңістіктік ұйымдастыру-I

    Білімгерлерді үлкен, ірі және өте ірі қалалардың кіші қабатты құрылыс тұрғын кешендерінің заттық кеңістіктік ортасын сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық-әдістемелік жүйесімен таныстыру. Аталған мақсатқа жету үшін зерттеудің келесі міндеттері анықталуы тиіс: - әлеуметтік және мәдени контекстінде қалалардың аз қабатты тұрғын үй құрылысының заттық-кеңістіктік ортасын қалыптастырудың негізгі бағыттары мен үрдістерін анықтауды дамыту; -аз қабатты тұрғын үй құрылыстарының ашық кеңістігінің құрылымын олардың қалыптасуының әлеуметтік-кеңістіктік заңдылықтары негізінде зерттеу; және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы заманауи құрылыс материалдары

    Құрылыс және әрлеу материалдары мен бұйымдарының өндірісін және қазіргі номенклатурасын зерттеу. Білімгерлерді конструкциялық материалдарға және бұйымдарға арналған өндірістік технологиямен таныстыру, ғимараттар мен құрылыстарды монтаждауда оларды тиімді және ҚНжЕ сәйкес пайдалану туралы мәлімет беру. Пәннің мазмұны-конструкциялық элементтерді және ғимараттарды безендіру барысында қолданылатын әрлеу материалдарының көрсетілген қасиеттерін алуды қамтамасыз ететін құрылымның құралуы мен минералқұралу жайлы білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы энерготиімді қағидалар

    Пәндерді оқытудың мақсаты білімгерлердің дизайн саласындағы энерготиімді жобалауға қажетті білім мен дағдыларын қалыптастыру. Дизайн нысандарын дамытудағы қазіргі заманғы үрдістерін көрсету. Заманауи ғылымда ең тиімді шешім табу әдісі - жүйелік талдау - бұл балама таңдау, әртүрлі физикалық сипаттағы күрделі ақпараттарды талдауды талап ететін жағдайларда шешімдерді қабылдаумен айналысатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы дизайн

    Пәннің мақсаты - қазіргі кезеңде дизайнды дамытудың негізгі қағидалары мен тәсілдерін, құрылыстың негізгі түсініктерін, формасын, олардың дүниетанымдық көзқарастарын және жалпы мәдениетті дамыту туралы түсініктерін қалыптастыру. Мұраның шығармашылық ізденісі, болашақ дизайнерлерге классикалық және заманауи дизайн тарихының теориялық негіздерін оқыту, сондай-ақ шығармашылық жұмыстарды тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерьер тарихы

    Білімгерлерді әртүрлі типтегі тұрғын үйлердің ішкі кеңістігінің құрылымымен және жабдықтарымен таныстыру. Тұрғын үйдің интерьерін қарастыру барысында білімгерлер тұрғын үйлердің түрлі заттарымен және жабдықтарымен, сондай-ақ жайлы тұрғын ортаның заңдылықтарымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн нысандары өндірісі

    Пәннің мақсаты - болашақ жас мамандарды сәулеттік ортаны жобалауда өндіріс пен модельдеудің теориялық негіздерімен оларды заттық-кеңістіктік ортаны қалыптастыру мен ұйымдастыру кезіндегі негізгі бағыттарымен, өндіріс құралдарымен және материалдарымен таныстыру. Білімгерлерге шығармашылық ойлауды дамытудың әдістемесін және шығармашылық қызметтің заманауи әдістерін меңгеруді үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау-II

    Дизайн профилін оқу саласында шығармашылық және креативті ойлауда кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Сәулеттік-дизайнерлік саладағы студенттердің болашақ кәсіби қызметіне қажетті білім мен дағдыларды дамыту. Сәулеттік ортаның әр түрлі мәселелері, қоғамдық ғимараттар мен құрылыстар, сондай-ақ қалалық кешендердің заттық-кеңістіктік ортаға және жабдыққа байланысты элементтерін зерттеу. Қоғамдық ғимараттың заттық-кеңістіктік ортасы пәннің жобалау нысаны болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерьер дизайны

    Пән дизайнерлік жобалау саласындағы нысанның ішкі кеңістігін ұйымдастыруды жобаланатын тұрғын және қоғамдық ғимараттардың ажырамас бөлігі екендігін көрсетеді. Пәннің мақсаты декоративтік стильдің даму тарихын, ішкі кеңістіктің сәулеттік және кеңістіктік ұйымдастырылу ерекшеліктерін, бөлшектерді, жиһаздарды және әр стилистикалық кезеңді сипаттайтын интерьерді толтыратын басқа бұйымдар мен заттарды зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау-I

    Сәулет сызбалары бойынша шығармашылық ойды графикалық түрде көрсетудің теориялық және тәжірибелік дағдыларын меңгеру. Функционалдық аймақтарды және қажетті жабдықты таңдау дағдыларын ескере отырып, тұрғын үйлердің немесе пәтерлердің жабық интерьерін қайта құру және ұйымдастыру бойынша дағдыларды игеру. Әртүрлі стильдерді және әрлеу материалдарын ескере отырып, кеңістіктің бейнелі шешімдерін жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрылыс материалдары

    Ғимараттардың материалдарын өндіру мен пайдаланудағы қазіргі жағдаймен жаһандық үрдістерді көрсету. Оның құрамына бірқатар өзара байланысқан блоктар кіреді: табиғи тас материалдар; минералды шикізатты жылумен өңдеуден алынған материалдар; органикалық байланыстырғыш заттар; органикалық байланыстырғыш заттар негізіндегі материалдар; полимерлік материалдар; ағаш материалдар. Материалдардың ұзақ мерзімділігі, олардың сапалы жағдайларын қамтамасыз етудегі рөлі және адам өмірінің қауіпсіздігі, құрылыс материалдарын өндірудің және пайдаланудың экологиялық, экономикалық аспектілерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы өндіріс технологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді ғылыми-техникалық прогресс және жаңа технологияларды енгізу нәтижесінде болған XX ғасырдағы сәулет және өнеркәсіптік дизайнның жобалық мәдениетіндегі өзгерістерді зерттеумен таныстыру, XXI ғасырдағы жобалау қызметінің даму заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік береді. Өндірістік технологиялар мен форма құру технологияларының өзара байланысын зерттеу өзектілігі, болашақ дизайнердің бойында қалыптасатын дағдылары қазіргі уақытта жобалық және өндірістік кезеңдердің әдістері мен құралдарын меңгеруді талап етеді. Көркем сауаттылықпен қатар олар бұйымды эстетикалық мәнерлі және жұмсалған қаражат пен қоғамның қажеттіліктеріне барабар жобалау және өндіру қабілетін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Энерготиімді инновациялық технологиялар

    Білімгерлерді XXI ғасырдағы сәулет пен дизайндағы энергиялық тиімді инновациялық технологиялармен таныстыру, олардың айырмашылықтары мен коммуникацияның қазіргі заманғы стандарттарына бейімделуі, жасанды ортаның табиғи ортамен өзара байланысын жою емес, керісінше нығайтып дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрғын ортаны заттық-кеңістіктік ұйымдастыру-III

    Білімгерлердің санасында тұрғын ортаға байланысты жеке-шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, аралас қабатты тұрғын үйдің тұрғын ортасын заттық-кеңістіктік ұйымдастыруды игеру. Жеке элементтер мен әртүрлі күрделі дәрежелі заттық-кеңістіктік ортаның кешендері пәннің жобалау нысаны болып табылады. Ұсынылатын пән білімгерлердің оқу барысында алған теориялық білім мен тәжірибелік дағдылардың кешенін біріктіреді. Бастапқы алғышарттарды талдау мен жіктеу әдісі, мәселелерді шешудің кешенді әдісі, жобалаудың дәстүрлі эксперименттік әдістері, жобалық материалдарды ұсынудың графикалық және макеттік әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Диплом/Жоба алдындағы талдау

    Пән болашақ дизайнерлерге жоба жасау алдындағы жиналған материалды іздеу мен талдау дағдылары мен қабілеттерін игеруге, ұқсас шет елдік және отандық жобалар мен нысандарды салыстыруға, болашақ жобаның өз тұжырымдамасын жасауға бағытталған. Жобалау нысанының нақтыланған бастапқы мәліметтері мен сәулеттік-дизайнерлік талдау іс-әрекеттері мазмұнының кейбір негізгі тапсырмаларымен білімгерлерді таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау-IV

    Қоғамдық ғимараттардың ішкі кеңістіктерінің сәулеттік-дизайнерлік жобаларын әзірлеудің теориялық негіздерін, техникалық, экологиялық, әлеуметтік және мәдени талаптар мен қағидаларын, ішкі жабдықтардың элементтерін, сондай-ақ интерьер дизайны бойынша жобалардың әдістемесі мен дәйектілігін іріктеуді қарастырады. Интерьердің әртүрлі түрлерін зерттеу, дизайн ерекшеліктері, интерьер дизайнының эргономикалық мәселелері, композициялық бірлікті құрудың көркемдік құралдары, сондай-ақ интерьер кеңістігінің көркемдік бейнесі оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дизайн-жобалаудың тұжырымдамалық аспектісі

    Дизайн-жобалау нысанының ерекшеліктерін, дизайн-жобалау нысанын шешудің ықтимал нұсқаларын, ұқсас дизайн-жобалау нысандарын шешу үшін іске асырылған әртүрлі тұжырымдамалардың әлемдік тәжірибесін, сондай-ақ дизайн-жобалау нысанын пайдаланушылардың ерекшеліктерін зерттеу. Дизайн-жобалау тұжырымдамасының белгілі бір нұсқасы үшін оңтайлы таңдау жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау-III

    Дизайн саласындағы жобалық қызметтің негізгі теориялық білімдері мен әдістерін меңгеру. Курстың мақсаты (аула кеңістігін жоспарлық ұйымдастырумен және қолданыстағы ғимараттың қасбеттерінің түстік-пластикалық шешімдерімен берілген тұрғын тобының аумағын дизайн-жабдықтау) дизайндағы шығармашылық тұжырымдаманың, ғылыми-техникалық регламенттің қалыптасуының теориялық негіздерін, сондай-ақ дизайнерлік материалдарды көрнекі ресімдеу әдістемелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сәулеттік ортаның типологиясы

    Пәннің мақсаты қоршаған ортаны жобалаудың типологиялық маңызы туралы құрылымдық білімді беру және жобаланған нысанның аналитикалық көрінісін жасау кезінде сілтеме жасау болып табылады. Кез-келген жобалау жұмыстары ортаның жобалау нысанының типологиялық ерекшеліктерін алдын-ала жалпылаусыз мүмкін емес. Типологиялық ерекшеліктерді алдын-ала талдау тиіс және сонымен бірге жобаланатын нысанның әлеуметтік маңыздылығына назар аудару керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық-сметалық іс

    Курстың мақсаты-білімгерлерге жобалық-сметалық құжаттаманың құрамы жайлы қажетті білімдерді беру. Білімгерлердің сызбаларды және мәтіндік жобалық құжаттамаларды оқу дағдыларын меңгеру, экономикалық тұрғыдан маңызды ақпаратты алу және оны пайдалану, баға ұғымдарын игеру, білімгерлерді жұмыстардың құндылығын бағалауда дұрыс шешімдер қабылдауға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғимараттар мен құрылымдардың типологиясы

    Әлеуметтік, идеологиялық, функционалдық, құрылымдық, техникалық, экономикалық, қалалық жоспарлық және сәулеттік-көркемдік талаптарға негізделген ғимараттардың, құрылымдардың және кешендердің түрлері мен типтерінің жіктелуін анықтайды. Ғимараттар мен құрылымдардың түрі, типологиясы ғимараттардың технологиялық байланыстары мен олардың жабдықтарын жобалау стандарттарын, құрамын, өлшемін және сипатын белгілейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн - жобалаудың аймақтық аспектісі

    Дизайн-жобалау нысанының орналасу орнының өңірлік ерекшеліктерін, өңірлік ерекшеліктер аспектісінде дизайн-жобалау нысанының ерекшеліктерін, дизайн-жобалау нысанын шешудің ықтимал нұсқаларын, дизайн-жобалаудың ұқсас нысандарын шешу үшін іске асырылған әртүрлі өңірлік тұжырымдамалардың әлемдік тәжірибесін, сондай-ақ дизайн-жобалау нысанының өңірлік тұтынушысының ерекшеліктерін зерделеу. Аймақтық дизайн-жобалау тұжырымдамасының белгілі бір нұсқасы үшін оңтайлы таңдау жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрғын ортаны заттық-кеңістіктік ұйымдастыру-IV

    Тұрғын кешендерінің тұрғын ортасын заттық-кеңістіктік ұйымдастырудың сәулеттік-дизайнерлік жобасын жасаудың негізгі әдісін игеру. Білімгерлерге жобалау саласындағы болашақ кәсіби қызметіне қажетті білім беру мен тиісті дағдыларды қалыптастыру. Оқу үдерісінің жалпы әдістемелік құрылымындағы негізгі пәндердің бірі болып табылады. Ол барлық жалпы білім беруді және арнайы курстарды шоғырландырады, қалыптасқан теориялық білімді қолданбалы және кәсіби дайындықтың жоғары сатысы болып саналады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дизайндағы жұмыстық жобалау

    Жұмыстық дизайн жобалаудың ерекшеліктерімен жобалау бойынша нысандардағы (сәулеттік ортаның дизайны) жиынтықтардың үлгілерімен таныстыру: интерьерлер, экстерьерлер, шағын сәулеттік формалар, ландшафт дизайны. Жұмыстық сызбалардың жиынтығын әзірлеуге арналған тақырыптарды таңдау. Жұмыстық дизайн-жобалаудың нормативтік құжаттарымен таныстыру. A3, A4 форматты беттерде жоспарларды, фасадтарды, кескіндерді, бөлшектер мен түйіндерді, бас жоспарды экспликацияларымен қоса және материалдар туралы мәлімдемелерді орындау. Жобалаудың нормаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну білу. Кәсіби этикалық нормаларды білу және түсіну, кәсіби қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру. Ақпаратты көпшілік алдында беру дағдылары (соның ішінде шешендік дағдылар, кәсіби және ғылыми лексиканы меңгеру, тыңдаушыларды талқылау процесіне тарта білу).
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін білу. Осы тілдерде кәсіби әңгіме жүргізе білу.
  • ҚР даму кезеңдері мен тарихын білу. Кең ой-өрісі бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) пәндер саласындағы базалық білімді меңгеру. Тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық факторларын талдау және түсіндіру.
  • Ашық және жабық кеңістіктердегі заттардың, объектілер мен ортаның эскиздік бейнелеу дағдыларын меңгеру. Сондай - ақ, заттардың жай-күйін және жобаланатын объектінің сыртқы келбетін түстік және жарық беру дағдысы. Композициялық және графикалық шешімдерде және макеттерді орындауда шығармашылық дизайнерлік тұжырымдама жасау.
  • Қоғамның мәдени және тарихи дәстүрлеріне, табиғатқа, әлемдік және отандық көркем және сәулет-қала құрылысы мұрасына құрметпен қарау. Өнер тарихы мен материалдық дизайн мәдениетін білу, әлемдік және отандық көркем және сәулет-қала құрылысы мұрасын әр түрлі өлшемдер бойынша салыстыра білу.
  • Дизайн-жобалау саласындағы ақпараттық технологияларды, компьютерлік жобалаудың заманауи әдістерін және дизайн-жобаларды орындау үшін тиісті әдістемелерді қолдануды білу. Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жобалық ақпаратты басқарудың компьютерлік құралдарын, жаңа ғылыми және кәсіби білімді практикада қолдану қабілеті.
  • Дизайн-жобалаудың заманауи құралдарын, әдістері мен формаларын меңгеру. Дизайн-жобалаудың халықаралық тәжірибесін талдай білу, дизайнерлік қызметке жоғары мотивацияға ие болу, дизайнерлік қызмет саласында іргелі және қолданбалы білімді біріктіру жолымен дизайнерлік шешімдерді ұғыну.
  • Жобалау жұмыстарын ұйымдастыру принциптерін білу. Жобалау-жобаларды әзірлеу кезінде энергия тиімді материалдарды, конструкциялар мен технологияларды пайдалану.
  • Ортаның экологиялық, композициялық-көркемдік, технологиялық және өзге де қасиеттерін жетілдіруді іздестірумен байланысты жалпы негіздемелер, қосымша зерттеулер жүргізу.
  • Жобалау және ғылыми жұмыс нәтижелерін қорғау кезінде білім мен іскерлікті пайдалану, сондай-ақ жоба алдындағы талдаулар мен зерттеулерді өз бетінше жүргізу білу. Инновациялық әдістерді қолдана отырып алынған жобалық зерттеулердің нәтижелерін көрсете білу.
Top